Pari lähisukulaista on sanonut, että olen "komea poika", mutta baarissa tai missään muualla KUKAAN nainen ei ole koskaan lähestynyt minua. Ja baarireissuja on takana kymmenen vuoden ajalta noin parisataa. Olen kyllä silloin tällöin itse lähestynyt joitain oloisia naisia, mutta milloinkaan heitä ei ole kiinnostanut seurani.
Armeijassa ja aikoinaan koulussa jotkut tyypit haukkuivat ulkonäköäni melko pahasti ("sä olet vitun ruma"). Mistä johtuu, että sukulaiset sitten kehuvat sitä? Sääliä?
Pitäisiköhän laittaa pärstä jonnekin hot-or-notiin, niin saisi kuulla rehellisesti minkä näköinen olen...
Olenkohan komea/ruma?
4
181
Vastaukset
- ???
Laittaisit tänne kuvan, niin palstalaiset voi kertoa mielipiteensä.
- Ei kannata uskoa
Lähisukulaiset aina näkevät ihmiset ruusunpunaisten silmälasien läpi.
Vähän sama juttu kuin jos äitisi tai naispuolinen lähisukulainen sanoo että naiset arvostaa miehen hellyyttää, herrasmiesmäisyyttä ja että mies arvostaa naista jne.
Sitten kun olet sellainen niin naisia ei kiinnosta paskaakaan.
Joku kusipäinen mulkvisti vie ne naiset.
Itse en viitsi laittaa hot-or-nottiin koska itsearvostus menisi ihan sen takia että moisen palveluun menisin mutta vaikka naiset kattelee niin se jää muutamaan vilkaisuun ja netissä kuva on mollattu pystyyn niin tietää että pärstän perusteella ei ole ruma mutta epäviehättävä tai siis "ei sytytä ketään".
Naisten panokemiat aina vaatii tietyntyyppisen vaarallisen panomiehen tai söpön komistuksen naamataulun.
Tai sitten saat tyytyä paksupirkkoihin. - Pistipä..
naurahtamaan tuo viimeinen virkkeesi. Joo, ei niin rumaa miestä olekaan joka ei kuvittelisi olevansa taivaan lahja "paksupirkoille".
- Ei kannata uskoa
Mutta kun se juuri päinvatoin että jokahelvetin paksupirkko kuvittelee olevansa ei ehkä kaikkein komeimmalle miehelle se päiväuni.
Mutta kun läski on läskiä ja tekee naisesta aivan sairaan vitun ruman jota ei edes voi rekisteröidä millän kauneuskriteereillä.
Joten olisi hyvä jos osaisitte pysyä poissa silmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441