Taas sai lehdestä lukea kuinka joku mies oli kostanut riidan jälkeen naiselle heittämällä tämän koiran jokeen. Viimeksi joku tosimies heitti riidan päätteeksi koirat parvekkeelta..
Miehet sairaita
27
144
Vastaukset
Miks mua naurattaa just nyt ihan saatanasti XD
Minkä väriset silmät sillä jannulla oli?
Niin, jotkut tekee pimeitä tekoja. Joitakin saa provota pitkään, mutta kyllä nekin lopussa sitten suuttuu kunnolla ja tekee jotain kummallista :O
On kyllä niitäkin sekoja, jotka tekevät mitä sattuu koska eivät oikein ymmärrä ja hyväksy realiteetteja.
Monesti noissa riitatapauksissa voisi katsoa kumpaakin. Onko se muijankaan ihan pakko viedä riitaa niin pitkälle että äijällä hirttää kiinni?
Enivei, tässä on hyvä esimerkki sellaisesta oman elämän hallinnasta ja vastuunkantamisesta. Siis myös naisen pitäisi kantaa vastuuta itsestään. Tuo on aina todella huono merkki jos toinen suutuspäissään käy puolustuskyvyttömien (lapset/eläimet) kimppuun ja siitä signaalista kannattaa todellakin ottaa vaarin. Noi kun jatkaa yhdessä ja seuraavan kriisin aikana mies sitten nylkee muijan koiran, niin mä syyttäisin myös muijaa.Tos oot kyllä oikeessa, mikään ei saa miestä pahemmin raivon valtaan, kuin nalkuttava akka ... jotkin nalkut tekee sen ihan tarkotuksella, kiristää pinnaa, että saa äijän alistettua ... sanoisin, että aika kusipäistä toimintaa niiltä ämmiltä, jotka sellaiseen sortuu... ja on aika älytön veto äijältä jäädä kuunteleen nalkutusta. Molemminpuolista tyhmyyttä.
Oikea ratkaisu olisi vain pakata kamat ja toivottaa hyvää jatkoa.temppuilija kirjoitti:
Tos oot kyllä oikeessa, mikään ei saa miestä pahemmin raivon valtaan, kuin nalkuttava akka ... jotkin nalkut tekee sen ihan tarkotuksella, kiristää pinnaa, että saa äijän alistettua ... sanoisin, että aika kusipäistä toimintaa niiltä ämmiltä, jotka sellaiseen sortuu... ja on aika älytön veto äijältä jäädä kuunteleen nalkutusta. Molemminpuolista tyhmyyttä.
Oikea ratkaisu olisi vain pakata kamat ja toivottaa hyvää jatkoa.Jotkut eivät todellakaan osaa lopettaa ajoissa. Tiedän kyllä että on sekin ärsyttävää jos toinen ei tee mitä sovitaan, mutta kyllä siihen löytyy paremmat lääkkeet kuin jatkuva nalkutus.
Sitten on tietysti niitäkin, jotka eivät oikein edes tajua olevansa kamalia valittajia ja aiheuttavansa ongelmia ihan omalla toiminnallaan.
Mä tiedän sellaisne pariskunnan jossa mies oli hakannut rouvaltaan hampaat suusta. Ei yhdellä kertaa vaan 10 kerran seurauksena. Lopulta ne eros.. miehen tahdosta, kun mies ei halunnut hakata naista. Siinä oli se rouva niin kamala nalkuttaja ettei sitä jaksanut sivullisetkaan kuunnella, ja se valitti aamusta iltaan vaikka monta päivää. Mikään ei sille kelvannut. Joskus sitten äijä pimahti kunnolla ja löi sitä, niin se hiljeni. Väh'n ajan päästä muija aloitti uudestaan ja urputti taas niin pitkään kunnes mies löi ja sitten hiljeni. Pikku hiljaa mies huomasi loogisen toiminnan ja kun muija aloitti valituksen, niin mies mietti että jaksaako tota nyt taas kuunnella monta päivää kun se kuitenkin hiljenee taas vasta kun lyö sitä vai lyökö heti kättelyssä, niin säästää ne muutamat valituspäivät.
Tossa vaiheessa mies sitten totesi ettei halua olla sen naisen kanssa, koska mies ei halua lyödä naisia mutta tossa ei ole muuta vaihtoehtoa. Muija jäi perään vielä itkeen :D
Joo.. kyllä mä olen tavannut niitäkin miehiä jotka riehuvat ja hakkaavat muijiaan ihan ilman muijan varsinaista panosta asiaan. Riittää että se oli näköpiirissä. Joskus riittää kun on tehnyt liian kuumaa ruokaa tms.
Vastaavasti olen sitten törmännyt sellaisiinkin joiden kohdalla on vaan ajatellut että mitä ihmettä toi ämmä oikein yrittää. Kuolla vai? Ei minkäännäköistä itsesuojeluvaistoa..Papu.Sparrow kirjoitti:
Jotkut eivät todellakaan osaa lopettaa ajoissa. Tiedän kyllä että on sekin ärsyttävää jos toinen ei tee mitä sovitaan, mutta kyllä siihen löytyy paremmat lääkkeet kuin jatkuva nalkutus.
Sitten on tietysti niitäkin, jotka eivät oikein edes tajua olevansa kamalia valittajia ja aiheuttavansa ongelmia ihan omalla toiminnallaan.
Mä tiedän sellaisne pariskunnan jossa mies oli hakannut rouvaltaan hampaat suusta. Ei yhdellä kertaa vaan 10 kerran seurauksena. Lopulta ne eros.. miehen tahdosta, kun mies ei halunnut hakata naista. Siinä oli se rouva niin kamala nalkuttaja ettei sitä jaksanut sivullisetkaan kuunnella, ja se valitti aamusta iltaan vaikka monta päivää. Mikään ei sille kelvannut. Joskus sitten äijä pimahti kunnolla ja löi sitä, niin se hiljeni. Väh'n ajan päästä muija aloitti uudestaan ja urputti taas niin pitkään kunnes mies löi ja sitten hiljeni. Pikku hiljaa mies huomasi loogisen toiminnan ja kun muija aloitti valituksen, niin mies mietti että jaksaako tota nyt taas kuunnella monta päivää kun se kuitenkin hiljenee taas vasta kun lyö sitä vai lyökö heti kättelyssä, niin säästää ne muutamat valituspäivät.
Tossa vaiheessa mies sitten totesi ettei halua olla sen naisen kanssa, koska mies ei halua lyödä naisia mutta tossa ei ole muuta vaihtoehtoa. Muija jäi perään vielä itkeen :D
Joo.. kyllä mä olen tavannut niitäkin miehiä jotka riehuvat ja hakkaavat muijiaan ihan ilman muijan varsinaista panosta asiaan. Riittää että se oli näköpiirissä. Joskus riittää kun on tehnyt liian kuumaa ruokaa tms.
Vastaavasti olen sitten törmännyt sellaisiinkin joiden kohdalla on vaan ajatellut että mitä ihmettä toi ämmä oikein yrittää. Kuolla vai? Ei minkäännäköistä itsesuojeluvaistoa..Mä oon aikanaan seurannut kahta tapausta, missä äijä on käynyt käsiksi ämmäänsä. Molemmat äijänreppanat oli nimenomaan niitä reppanoita, joiden paineensietokyky ei kestä tiivistä perhe-elämää, vaikka sitä kohden valintoja olivat tehneetkin. Keskenkasvuisia pikkupoikia oikeastaan. Toinen purki raivonsa perheen koiraan ja toinen siihen ämmään. Molemmat parit tottakai hajos ... mutta se näyttää olevan jotenkin sellainen prosessi - vie aikaa tajuta todellisuus.
Molemmat on kasvanu äijiksi ja ämmilläkin menee ihan hyvin nykyisin. Parit on siis vaihtunu ja näyttää toimivan uusien kanssa - on omakotitaloo työuraa jne... toisin kun meitsillä, ei oo koskaan ollu ongelmia, eikä tule ku joka päivä käyn vaan sossun luukulla. Itse asiassa odottelenkin jo tota maanantaita, kun eile tuli juotua kaikki pirkuleen rahat.- frost-free
temppuilija kirjoitti:
Mä oon aikanaan seurannut kahta tapausta, missä äijä on käynyt käsiksi ämmäänsä. Molemmat äijänreppanat oli nimenomaan niitä reppanoita, joiden paineensietokyky ei kestä tiivistä perhe-elämää, vaikka sitä kohden valintoja olivat tehneetkin. Keskenkasvuisia pikkupoikia oikeastaan. Toinen purki raivonsa perheen koiraan ja toinen siihen ämmään. Molemmat parit tottakai hajos ... mutta se näyttää olevan jotenkin sellainen prosessi - vie aikaa tajuta todellisuus.
Molemmat on kasvanu äijiksi ja ämmilläkin menee ihan hyvin nykyisin. Parit on siis vaihtunu ja näyttää toimivan uusien kanssa - on omakotitaloo työuraa jne... toisin kun meitsillä, ei oo koskaan ollu ongelmia, eikä tule ku joka päivä käyn vaan sossun luukulla. Itse asiassa odottelenkin jo tota maanantaita, kun eile tuli juotua kaikki pirkuleen rahat.Kaivattua arkipäivän realismia. Pisteet siitä.Palstan hippihörinä alkoikin jo mennä överiksi.
- voi taivas
Papu.Sparrow kirjoitti:
Jotkut eivät todellakaan osaa lopettaa ajoissa. Tiedän kyllä että on sekin ärsyttävää jos toinen ei tee mitä sovitaan, mutta kyllä siihen löytyy paremmat lääkkeet kuin jatkuva nalkutus.
Vastaavasti olen sitten törmännyt sellaisiinkin joiden kohdalla on vaan ajatellut että mitä ihmettä toi ämmä oikein yrittää. Kuolla vai? Ei minkäännäköistä itsesuojeluvaistoa.."Tossa vaiheessa mies sitten totesi ettei halua olla sen naisen kanssa, koska mies ei halua lyödä naisia mutta tossa ei ole muuta vaihtoehtoa. Muija jäi perään vielä itkeen :D"
Niin, onhan se leveän hymiön arvoinen juttu tosiaan, kun naiselta lyötiin hampaat kurkkuun.
No yhä palaisin siihen pikkujuttuun, että kolme prosenttia vakavista kolareista, on helvetin naiskuskien aiheuttamia !!
- rose18
hei tämä on aika ymmärrettävää että noin tulee tapahtumaan.
varsinkin jos nainen on vielä vittuillen yllyttänyt, et varmaan uskalla.
varmaan juuri niitten räksyttäjien takia on riita tullutkin ja ymmärrän kun itsekkään en ole eläinrakas.pitää enemmän esineenä.
siskonikin mies ampui kissansa koska se tuli halvemmaksi kui lopettaminen.
kyllä minä sanon että saisi miehet opettaa sietämään vattuillun alkeet, niin ne kestäisikin paremmin agressiota ja varsinkin kun ei mene leikkiin mukaan.
ikävä kyllä saisi ne eläin rakkaat joille eläin menee edelle ihmisen..
saisi ihan toistensa kanssa elää. ettei ne eläimet kärsisi emäntänsä parisuhteista..mitä perkelettä sitä kostamaan viattomaan koiraan, mut toi on sitä et jotkut hullut kostaa just toiselle rakkaimpaan asiaan.
moni nainen suutuspäissään on tuhonneet miesystäviensä autoja,sekään ei ole kiva juttu- rose18
monte24 kirjoitti:
mitä perkelettä sitä kostamaan viattomaan koiraan, mut toi on sitä et jotkut hullut kostaa just toiselle rakkaimpaan asiaan.
moni nainen suutuspäissään on tuhonneet miesystäviensä autoja,sekään ei ole kiva juttuen yhtään ihmettele.
suutuspäissä ajatus ei ole selkeilmillään..
varsinkin ajatus että jotain esim räksyttäjälle heittää parvekkeelta alas on ollut vaan niin ihana kun se repii kenkäni tai puree peräti hajottanut rakkaimmat muistot.
niin helpostihan mies tekee hulluja ratkaisuja kun leikkinyt vielä ajatuksella.
en usko että koira oisi ollut täysin viaton kun tollaiseen ei ryhdytä kun kyllä se mukavan koiraan kohtaa tulee tunteita.. mistä lie tietäneen vaikka koira oisi hyökännyt, koska kyllä koira vaistoo jos emäntää olla vihoissa.. ja eläimetkin tuntee mustasukkasuutta.
aah!! kun olin niin hurmiossa kun muistin että oisin halunnut lekalla lyödä auton mäsäksi.
leikin sillä peräti ääneen sanomalla.
en muista mistä riideltiin kun niitä riitoja riitti.
ei mieskään ollut silloin kiltti.
kyllä minä revin rakkaimmat kirjansa silloin kun itse en arvosta materiaalia niin paljon etten ymmärrä miksi joku voi olla riippuvainen materiaalista kun ihminen on tietääkseni tärkein.
voin sanoa että kyllä silloin pitää miettiä ja tarkkaa mitä tekee.. kun ei pysty tekee enään tekemättömäksi rose18 kirjoitti:
en yhtään ihmettele.
suutuspäissä ajatus ei ole selkeilmillään..
varsinkin ajatus että jotain esim räksyttäjälle heittää parvekkeelta alas on ollut vaan niin ihana kun se repii kenkäni tai puree peräti hajottanut rakkaimmat muistot.
niin helpostihan mies tekee hulluja ratkaisuja kun leikkinyt vielä ajatuksella.
en usko että koira oisi ollut täysin viaton kun tollaiseen ei ryhdytä kun kyllä se mukavan koiraan kohtaa tulee tunteita.. mistä lie tietäneen vaikka koira oisi hyökännyt, koska kyllä koira vaistoo jos emäntää olla vihoissa.. ja eläimetkin tuntee mustasukkasuutta.
aah!! kun olin niin hurmiossa kun muistin että oisin halunnut lekalla lyödä auton mäsäksi.
leikin sillä peräti ääneen sanomalla.
en muista mistä riideltiin kun niitä riitoja riitti.
ei mieskään ollut silloin kiltti.
kyllä minä revin rakkaimmat kirjansa silloin kun itse en arvosta materiaalia niin paljon etten ymmärrä miksi joku voi olla riippuvainen materiaalista kun ihminen on tietääkseni tärkein.
voin sanoa että kyllä silloin pitää miettiä ja tarkkaa mitä tekee.. kun ei pysty tekee enään tekemättömäksimie suutuspäissäni riko kuin omaa omaisuuttani ja eläimiä en satuta vaik kuinka joku ihminen vituttais.
- rose18
monte24 kirjoitti:
mitä perkelettä sitä kostamaan viattomaan koiraan, mut toi on sitä et jotkut hullut kostaa just toiselle rakkaimpaan asiaan.
moni nainen suutuspäissään on tuhonneet miesystäviensä autoja,sekään ei ole kiva juttuniin taidan olla hulluimmasta päästä tässä tapauksessa.
8) - rose18
monte24 kirjoitti:
mie suutuspäissäni riko kuin omaa omaisuuttani ja eläimiä en satuta vaik kuinka joku ihminen vituttais.
mie en satuta ketään mutta jos esim,tässä tapauksessa ukkoseni esinällisti lapsemme, koin oikeuteni.. vahingon tekoon materiaaliin. niinkuin sanoin ei se mikään kiltti ollut.
itse en vanhigoita eläviä jos ei nyt hyttysestä tai vastaavasti häiritsevästä oötökästä puhuta.
ehkäpä olet onnelisempi kun yksin olet kyllä ne parisuhde ongelmat laittaa tekeen asioita joita ei ymmärrä.ääripäitä koetellen. rose18 kirjoitti:
mie en satuta ketään mutta jos esim,tässä tapauksessa ukkoseni esinällisti lapsemme, koin oikeuteni.. vahingon tekoon materiaaliin. niinkuin sanoin ei se mikään kiltti ollut.
itse en vanhigoita eläviä jos ei nyt hyttysestä tai vastaavasti häiritsevästä oötökästä puhuta.
ehkäpä olet onnelisempi kun yksin olet kyllä ne parisuhde ongelmat laittaa tekeen asioita joita ei ymmärrä.ääripäitä koetellen.mie hyväksyn ihmisten vahingoittamisen opettamis mielessä ja senkin hyvin harvoin, parempi lähteä happihyppelylle ku alkaa paineet nousta.
Ei, väärin meni, taaskin. Jotkut miehet on sairaita, aivan kuten jotkut naisetkin, kumpikin sukupuoli ominaisilla tavoillaan, kukin yksilö ikiomilla tavoillaan.
joo tuollaisen miehen saa heittää jokeen koiran perässä
- rose18
eiköhän se akka oisi saanut lentää perässä.
kyllä kuule tunnen naisen, jonka ukot on kaikki hakannut kuin nekin jotka ei hakkaa joita ukkoni sanoi :piilohakkajiksi. rose18 kirjoitti:
eiköhän se akka oisi saanut lentää perässä.
kyllä kuule tunnen naisen, jonka ukot on kaikki hakannut kuin nekin jotka ei hakkaa joita ukkoni sanoi :piilohakkajiksi.miun ex avovaimo sanoi ymmärtävänsä miehiä jotka hakkaavat nalkuttavia naisiaan. oon todella kova nalkuttaja
- rose18
monte24 kirjoitti:
miun ex avovaimo sanoi ymmärtävänsä miehiä jotka hakkaavat nalkuttavia naisiaan. oon todella kova nalkuttaja
itse en koe sitä nalkuttamiseksi vaan v*ttuiluksi. sen se akka osasi.
kyllä jokaisen saa kimppuun jos haluaa, varsinkin verta nenästä.
mä sanon se on pahimmasta päästä henkistä kidutusta..
kun kiusataan arka aiheisilla asioilla tai kiristetään, manipuloidaan ..
nalkutuksen vielä kestää mutta v*ttuilua ei oikein siedä kukaan tai valehtelua..
ainakaan parisuhteessa.
- ankkuri 22222
usean eri miehen nussima nainen pettää lähes aina. sinäkin lutka, joka luet tätä, olet pettänyt parisuhteessasi niin yleistä se on, vai mitä lutka.
- rose18
ihme lutka olet kun yleistät, minä en petä, enkä ole pettänyt.
kehönköhän sinä kohistit tämän , ehkä kuvittelet että kun toinen tekee niin että saat tehdä perästä kosto perässä. Minä olisin hypännyt koiran perässä.
- frost-free
En edes lähde miettiin mitä olisin tehnyt.Rikosilmoituksen ensihätään.
Tosi mies tietää että koira ei petä,ei riitele, ei nalkuta ja on maailman uskollisin ystävä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366