30 sinkkumiehen on erityisen vaikeaa löytää itselleen kumppania sillä omanikäiset naiset ovat todella ronkeleita. Kylmä fakta vaan on että naiset jotka eivät ole vielä 30:een ikävuoteen mennessä löytäneet elämänkumppania ovat todella vaatia, täydellisyyttä tavoittelevia. Jos ne eivät tällaisia olisi niin johan olisivat onnellisessa, pysyvässä suhteessa.
Miksi itse olen sitten sinkkuna? Erosin pitkästä suhteestani kun olin 32v kun mua ei arvostettu siinä omana itsenäni. En todella olisi arvannut että kumppanin löytäminen tässä iässä on näin kiven takana. Alle kolmekymppisenä mulla ei ollut mitään ongelmaa saada seuraa omanikäisistä naisista. Nykyisin alle 30v naiset eivät useimmiten ole taas minusta kiinnostuneita kun he hakevat luonnollisesti myös alle kolmekymppistä seuraa.
Noh, painan tästä tänään terassien kautta baanalle. Frendien seura ja sopiva hiprakka saa ainakin hetkeksi unohtaman tämän karun realismin.
yli 30v sinkkumies
24
4598
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Älä valita, olet YTM. Et vain ole tarpeeksi varakas ja koulutettu ikäisillesi sinkkunaisille, jotta nämä kelpuuttaisivat sinut vakavaan suhteeseen.
- alkup. kirjoittaja
Mikä tekee minusta YTM:n?
- Naisasialooseri.
alkup. kirjoittaja kirjoitti:
Mikä tekee minusta YTM:n?
"Alle kolmekymppisenä mulla ei ollut mitään ongelmaa saada seuraa omanikäisistä naisista."
Tuon lisäksi olet ollut pitkässä suhteessa.
Toki on mahdollista, että tasosi on laskenut, mutta kun ceeveesi näyttää noin hyvältä niin sitä on vaikea uskoa. - alkup. kirjoittaja
Naisasialooseri. kirjoitti:
"Alle kolmekymppisenä mulla ei ollut mitään ongelmaa saada seuraa omanikäisistä naisista."
Tuon lisäksi olet ollut pitkässä suhteessa.
Toki on mahdollista, että tasosi on laskenut, mutta kun ceeveesi näyttää noin hyvältä niin sitä on vaikea uskoa.Ahaa. En kyllä näe että tasoni olisi laskenut, pikemminkin päinvastoin. Elämänkokemusta ja varallisuutta on tullut enemmän. Näitä seikkoja en tietenkään ääneen korosta mutta näkyvät ne kyllä muutenkin
- nöösi_poika
"Kylmä fakta vaan on että naiset jotka eivät ole vielä 30:een ikävuoteen mennessä löytäneet elämänkumppania ovat todella vaatia, täydellisyyttä tavoittelevia."
Tai sitten kuuluvat johonkin uskonnolliseen lahkoon, jossa on naisia enemmän kuin miehiä. Tiedäthän, että he saavat avioitua vain samaan lahkoon kuuluvan kanssa?
Suomesta löytyy paljon neitseitä yli 25-vuotiaita naisia juuri uskonnollisista ympyröistä: esim. helluntailaiset, jehovan todistajat jne.
Helposti unohtuu vain nämä uskonnollisten liikkeiden marginaaliryhmät eli "ei seksiä ennen avioliittoa" -naiset.- Aito sinkkumies 38v
Mulle tapakristittynä miehenä näistä uskovaiskuvioista on jäänyt ainakin huono maku suuhun. Jopa siinä määrin, että kierrän mieluusti kaukaa uskovaiseksi itseään tituleeraavat naiset.
Vaikka minulle uskonto ei olekaan kaikki kaikessa, en pidä silti siitä, että joku (nainen) katsoo oikeudekseen kyseenalaistaa ja arvostella minun uskonnollista vapaumustani, sillä kyse on kuitenkin varsin henkilökohtaisesta asiasta.
Olen yhtä vähän ateisti kuin uskovainen eli jotain siltä väliltä, mutta minulla ei ole pakonomaista tarvetta todistaa omaa uskovaisuuttani ravaamalla raamattuilloissa sun muissa kirkollisissa kissanristiäisissä. Pari vuotta sitten tuli kokeiltua myös mm. Kotisataman deittiä. Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Tuli nimittäin koettua se, kuinka "avarakatseisia" ja sallivia ovat itseään uskovaisina pitävät ihmiset.
Uskovaisilla tuntuu olevan ensinnäkin vaikeuksia ymmärtää, että vaikka ihminen ei ole uskovainen, siitä huolimatta ihminen voi elää ilman irtosuhteita, pettämistä ja sokaamista - ihan omasta vapaasta tahdosta !!. Koskaan eläessäni en ole irtosuhteita edes harrastanut, ja itseni tuntien tiedän etten tule koskaan harrastamaan.
Mulle eniten uskovaisissa tökkii juuri tämä jatkuva itsensä ruoskinta ja oman uskon "todistaminen", ja kaiken lisäksi oman uskonnon tuputtaminen myös kanssaihmisille. Monesti herää kysymys, että uskovaisen kumppanin tapauksessa uskonto taitaa olla se, joka menee lopulta jopa itse parisuhteen edelle.
Minua nainen kiinnostaisi nainen nimenomaan elämänkumppanina - ei minään raamatun ulkoa osaavana papupatana. - nöösi_poika
Aito sinkkumies 38v kirjoitti:
Mulle tapakristittynä miehenä näistä uskovaiskuvioista on jäänyt ainakin huono maku suuhun. Jopa siinä määrin, että kierrän mieluusti kaukaa uskovaiseksi itseään tituleeraavat naiset.
Vaikka minulle uskonto ei olekaan kaikki kaikessa, en pidä silti siitä, että joku (nainen) katsoo oikeudekseen kyseenalaistaa ja arvostella minun uskonnollista vapaumustani, sillä kyse on kuitenkin varsin henkilökohtaisesta asiasta.
Olen yhtä vähän ateisti kuin uskovainen eli jotain siltä väliltä, mutta minulla ei ole pakonomaista tarvetta todistaa omaa uskovaisuuttani ravaamalla raamattuilloissa sun muissa kirkollisissa kissanristiäisissä. Pari vuotta sitten tuli kokeiltua myös mm. Kotisataman deittiä. Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Tuli nimittäin koettua se, kuinka "avarakatseisia" ja sallivia ovat itseään uskovaisina pitävät ihmiset.
Uskovaisilla tuntuu olevan ensinnäkin vaikeuksia ymmärtää, että vaikka ihminen ei ole uskovainen, siitä huolimatta ihminen voi elää ilman irtosuhteita, pettämistä ja sokaamista - ihan omasta vapaasta tahdosta !!. Koskaan eläessäni en ole irtosuhteita edes harrastanut, ja itseni tuntien tiedän etten tule koskaan harrastamaan.
Mulle eniten uskovaisissa tökkii juuri tämä jatkuva itsensä ruoskinta ja oman uskon "todistaminen", ja kaiken lisäksi oman uskonnon tuputtaminen myös kanssaihmisille. Monesti herää kysymys, että uskovaisen kumppanin tapauksessa uskonto taitaa olla se, joka menee lopulta jopa itse parisuhteen edelle.
Minua nainen kiinnostaisi nainen nimenomaan elämänkumppanina - ei minään raamatun ulkoa osaavana papupatana."Tuli nimittäin koettua se, kuinka "avarakatseisia" ja sallivia ovat itseään uskovaisina pitävät ihmiset."
Uskovaisethan ovat kaikkein VÄHITEN avarakatseisia kaikista ihmisistä! Joissain lahkoissa ei sallita edes läheisiä ystävyyssuhteita ulkopuolisiin, seurustelusta puhumattakaan. Että sellaista avarakatseisuutta... - nöösi_poika
Aito sinkkumies 38v kirjoitti:
Minua nainen kiinnostaisi nainen nimenomaan elämänkumppanina - ei minään raamatun ulkoa osaavana papupatana."Uskovaisilla tuntuu olevan ensinnäkin vaikeuksia ymmärtää, että vaikka ihminen ei ole uskovainen, siitä huolimatta ihminen voi elää ilman irtosuhteita, pettämistä ja dokaamista - ihan omasta vapaasta tahdosta..."
Olet tainnut olla tekemisissä Jehovan todistajien kanssa...
"Monesti herää kysymys, että uskovaisen kumppanin tapauksessa uskonto taitaa olla se, joka menee lopulta jopa itse parisuhteen edelle."
Se on itseasiassa Jehovan todistajien ohjeissa, että he elävät Jehovalle. Jehova on aina ykkönen. Oma aviopuoliso ja lähisukulaiset eivät koskaan tule tärkeimmän paikalle.
- kolmekymppinen mies
Kuulostaa pahalle. Ilmeisesti minunkin kohtalo. Pitkä suhde ohi ja ainakaan nuorempi seura ei kiinnosta, jos hekään minua edes huomaavat. Voi paska.
- hyvä mut realismia..
Suomesta löytyy paljon neitseitä yli 25-vuotiaita naisia juuri uskonnollisista ympyröistä: esim. helluntailaiset, jehovan todistajat jne.
Helposti unohtuu vain nämä uskonnollisten liikkeiden marginaaliryhmät eli "ei seksiä ennen avioliittoa" -naiset.
HYVÄ HUOMIO! Olen itsekin tuota joskus sanonut mutta mutta... ei se niin helppoa ole jos ei itse usko. Ja lisäksi suuri mahis saada appiukoksi ex-linnakundi tai -spurgu joka toitottaa jumalan tervettä ja aamenta joka hetki estääkseen viina- ja väkivaltapirun valtaan joutumisen. Ei herkkua! Ei heikkohermoisille!!!
Kumppanin elämä voi olla vaikeaa kun suku ja ystävät katkaisee välit väärän seuran takia. Uskovaisissa piireissä ei katsota koulutusta useinkaan hyvällä (koska koulutetut lähtee helpommin liikkeestä). Ja ne saarnaajatkaan ei mitään maistereita ole eli pelkäävät asemansa puolesta jos kuulijakunta olisi yhtäkkiä heitä "viisaampaa" ja "parempaa".- nöösi_poika
"Kumppanin elämä voi olla vaikeaa kun suku ja ystävät katkaisee välit väärän seuran takia."
Tämä on aivan totta.
- o¨¨¨¨
kyllä ne 30 sinkku naiset ovat sen elämänkumppaninsa löytäneet jo nuorempana. Mutta jotain on tullut matkan varrella siihen väliin, jonka takia ovat nyt sinkkuja. Hehän voivat olla eronneita tai yh-äitejä. Omituinen käsitys että kaikki 30 sinkkunaiset olisi jotain kokemattomia neitsyt- vanhojapiikoja. Tai että uskonnolliset olisivat neitsyitä. He on voineet kääntyä uskoon vaikka vuosi sitten ja eläneet tavallista elämää ennen sitä.
- tarantiino_
Niin, naisiahan vapautuu kaiken aikaa erojen kautta parisuhde markkinoille.
Oon sitä mieltä että naisten vaatimukset nimen omaan laskee kun niillä ikää tulee, Kyllähän yli 30v naiset ymmärtää ettei ne oo ihan terävimmässä kukassa enää itsekkään. - FF
Siis joka kerta kun mies eroaa parisuhteesta niin yksi nainenkin tulee taas sinkkumarkkinoille, ja päinvastoin. Ei siihen sen korkeampaa matematiikkaa tarvita.
Ja sama niinpäin että aina kun nainen solmii parisuhteen (naisethan tunnetusti saavat sen aina halutessaan, niinhän se meni?) niin joku mieskin pääsee parisuhteeseen.- FFFFFFFFF
... ja jokainen ero/parisuhde laskee naisen markkina-arvoa. Tuppaa meinaan naiselle tulevan eroissa jos jonkinlaista traumaa, jota puretaan uuteen kumppaniin.
- yeah ok
Yli 30v sinkkumies vauhdissa:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a188725/arto lansman vonkasi nuorta blondia baarissa katso kuva/ - ...
Eihän toi mikään sinkkumies ole vaan aviomies..Ja aika paljon yli 30 v.
- ei mitään SAMAA
Ja ennen kaikkea julkkis ja tuksun mies
- -antsukka-
Näin 30-vee sinkkunaisena sanon oman kantani. Tässä iässä on tullut otettua jo enemmän tai vähemmän siipeensä parisuhteissa, joten on tullut varovaisemmaksi. Itse en ainakaan heittäydy suhteeseen kiinnostavan miehen kanssa yhtä helposti kuin vielä muutama vuosi sitten. Olen oppinut (myös kantapään kautta), että kannattaa tutustua rauhassa ja vasta sitten harkita sitä suhdetta. Monet ikäiseni miehet taas haluavat nopeaa toimintaa ja kyllästyvät, kun minä alan vasta lämpiämään.
- 30v.
Juuri näin. Miehen ulkonäkö ja status saa lähinnä varuilleen, kun noita ikipelimiehiä näyttää olevan suhteessa enemmän liikkeellä kuin nuorempana. Sillä elämänkokemuksella ja aikuisuudella pääsee pitkälle. Sanoisin, että kunnollisilla 30v. miehillä on ihan hyvät mahdollisuudet päästä suhteeseen, kun ymmärtävät, etä vaikka vaatimukset ovat kovat, niin sitä kypsyyttä on jo naisillakin.
- Nainenpa vainen
Eihän kolmekymppisissä mitään vikaa ole, luulisi että ovat kypsiä parisuhteeseen jne. Minun kohdalle on osunut vain niitä, jotka haluaisi pelkkää seksiä nuoren naisen kanssa tai muuten vain leikkivät eivätkä ota tosissaan edes itseni ikäisiä naisia. Kun en ole matkaan lähtenyt niin sitten olen saanu kuulla olevani hirmunen huora :D ihme touhua sen ikäisiltä miehiltä.
Suututaan kuin lapsi konsanaan.- -antsukka-
Olen huomannut saman ilmiön. Miehille tuntuu iskevän 30-paikkeilla jokin uusi murrosikä. Takana on ehkä parisuhteita, joita ei ole kunnolla käsitelty loppuun, ja kostetaan uudelle tuttavuudelle vanhojen emäntien aiheuttamat turhaumat. Tai sitten vain nautitaan uudesta vapaudesta ja kaadetaan naisia urakalla. Ja kun nainen kehtaa kieltäytyä, on se henkilökohtainen loukkaus.
- 212121
-antsukka- kirjoitti:
Olen huomannut saman ilmiön. Miehille tuntuu iskevän 30-paikkeilla jokin uusi murrosikä. Takana on ehkä parisuhteita, joita ei ole kunnolla käsitelty loppuun, ja kostetaan uudelle tuttavuudelle vanhojen emäntien aiheuttamat turhaumat. Tai sitten vain nautitaan uudesta vapaudesta ja kaadetaan naisia urakalla. Ja kun nainen kehtaa kieltäytyä, on se henkilökohtainen loukkaus.
Onneks sä et nyt yhtään taas yleistä. Jos sun etees on tollaset miehet sattuneet,se ei meinaa,että joka ikinen olisi samanlaisia. Kyllähän noista naisistakin olis tarinaa,vaikka millä mitalla,mut ne on vaan yksittäis tapauksia. Mut sanoit tossa aikasemmin,ottanees siipeensä,niin ehkä sä itse nyt purat traumoja kaikkiin miehiin....
- ei jää huomaamatta
-antsukka- kirjoitti:
Olen huomannut saman. Moni kolmekymppinen eronnut alkaa pyöriä baareissa ja järkäämään kotibileitä. Hankitaan bemari ja kierretään toria ympäri karvanopat vinossa wunderbaumit tuulessa viuhuen. Tai sitten se moottoripyörä. Ei ole enää vastuuta mistään niin saa olla taas poika. Ja "nauttia" elämästä. Ketä aikuista naista kiinnostaa okeasti moinen taantuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153