veikö tumma mies genion naisen???
minkä takia geniosta tuli rasisti???
12
116
Vastaukset
Kerro mulle yksi juttu. Mitä mieltä minun pitäisi sinusta olla?
siun pitäis rakastaa miut kuten raamatussa opetetaan,eli rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi.
monte24 kirjoitti:
siun pitäis rakastaa miut kuten raamatussa opetetaan,eli rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi.
Jos minä olisin niin kuin sinä, minä vihaisin itseäni.
Genio.Mente kirjoitti:
Niinja... Äläkä edes yritä sotkea taustaasi tähän. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa...
Genio.Mente kirjoitti:
jos olisit kuin minä siuta kunnioitettaisiin enemmän :)
miks pitkämatkan juoksijat on usein vittuilijoita ja kumpi harrastus alkoi ennenmonte24 kirjoitti:
jos olisit kuin minä siuta kunnioitettaisiin enemmän :)
miks pitkämatkan juoksijat on usein vittuilijoita ja kumpi harrastus alkoi ennenMitä kunnioitettavaa sinussa on? Sitä en ole vielä tähän päivään mennessä käsittänyt...
Genio.Mente kirjoitti:
Mitä kunnioitettavaa sinussa on? Sitä en ole vielä tähän päivään mennessä käsittänyt...
ei yllätä yhtään ettet tajua, tajuaminen ei ole siun vahvuuksia ollu ikinä
Genio.Mente kirjoitti:
Ei vaan pahimpia rasisteja ovat rasismista paasaajat.
noin voi puhua vain aito punaniska
monte24 kirjoitti:
ei yllätä yhtään ettet tajua, tajuaminen ei ole siun vahvuuksia ollu ikinä
Noh... Kaikkea ei tarvitsekaan tajuta.
Ps. En halua edes tietää minkälaiset ihmiset sinua kunnioittavat...Genio.Mente kirjoitti:
Noh... Kaikkea ei tarvitsekaan tajuta.
Ps. En halua edes tietää minkälaiset ihmiset sinua kunnioittavat...oot kuitenkin nähnyt kummisetä leffat fredo
monte24 kirjoitti:
oot kuitenkin nähnyt kummisetä leffat fredo
Heh... Meinaatko, että olet uruguailainen kokaiiniparoni Lappeenrannassa? Hehe...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914