veikö tumma mies genion naisen???
minkä takia geniosta tuli rasisti???
12
83
Vastaukset
Kerro mulle yksi juttu. Mitä mieltä minun pitäisi sinusta olla?
siun pitäis rakastaa miut kuten raamatussa opetetaan,eli rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi.
monte24 kirjoitti:
siun pitäis rakastaa miut kuten raamatussa opetetaan,eli rakasta lähimmäistäsi kuten itseäsi.
Jos minä olisin niin kuin sinä, minä vihaisin itseäni.
Genio.Mente kirjoitti:
Niinja... Äläkä edes yritä sotkea taustaasi tähän. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa...
Genio.Mente kirjoitti:
jos olisit kuin minä siuta kunnioitettaisiin enemmän :)
miks pitkämatkan juoksijat on usein vittuilijoita ja kumpi harrastus alkoi ennenmonte24 kirjoitti:
jos olisit kuin minä siuta kunnioitettaisiin enemmän :)
miks pitkämatkan juoksijat on usein vittuilijoita ja kumpi harrastus alkoi ennenMitä kunnioitettavaa sinussa on? Sitä en ole vielä tähän päivään mennessä käsittänyt...
Genio.Mente kirjoitti:
Mitä kunnioitettavaa sinussa on? Sitä en ole vielä tähän päivään mennessä käsittänyt...
ei yllätä yhtään ettet tajua, tajuaminen ei ole siun vahvuuksia ollu ikinä
Genio.Mente kirjoitti:
Ei vaan pahimpia rasisteja ovat rasismista paasaajat.
noin voi puhua vain aito punaniska
monte24 kirjoitti:
ei yllätä yhtään ettet tajua, tajuaminen ei ole siun vahvuuksia ollu ikinä
Noh... Kaikkea ei tarvitsekaan tajuta.
Ps. En halua edes tietää minkälaiset ihmiset sinua kunnioittavat...Genio.Mente kirjoitti:
Noh... Kaikkea ei tarvitsekaan tajuta.
Ps. En halua edes tietää minkälaiset ihmiset sinua kunnioittavat...oot kuitenkin nähnyt kummisetä leffat fredo
monte24 kirjoitti:
oot kuitenkin nähnyt kummisetä leffat fredo
Heh... Meinaatko, että olet uruguailainen kokaiiniparoni Lappeenrannassa? Hehe...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604843
- 733957
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2503545- 1183138
- 482944
- 232618
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2582218- 381943
- 1081892