meitä viattomia palstalaisia???mie haluun vaan rakastaa en loukata :(
tekeekö kajaalit silmissä ihmiset kiukkusiks`??
miks genio puhuttelee niin ilkeästi
28
83
Vastaukset
En ole vielä puhutellut sinua apinaksi...
et varmaan ku monella apinarodulla on pinkki iho niin haukkusit ittes samalla:)
mut mikä sit teki rasistiksi, veikö tumm apina siun banaanin vai pissikö siun aamumuroihin tumma adonis???monte24 kirjoitti:
et varmaan ku monella apinarodulla on pinkki iho niin haukkusit ittes samalla:)
mut mikä sit teki rasistiksi, veikö tumm apina siun banaanin vai pissikö siun aamumuroihin tumma adonis???Niinno... Mä en ainakaan näytä apinalta. En läheskään niin paljon kuin sinä...
Mut tiedätkö...? Vähän niinku melkein joka paikasta löytyy ihminen tai pari, jonka pelkkä näkeminen kääntää vitutuskäyrän hienoiseen nousuun. Sinä kuulut niihin ihmisiin. Olet heikko paskiainen, joka turvautuu liian usein alhaisiin keinoihin, koska et oikein muutakaan näytä osaavan.
Mut ei se mitään. Olen ihan just lähdössä sellaisten ihmisten pariin, missä vitutuskäyrän nouseminen on erittäin epätodennäköistä. Saat ihan rauhasssa jatkaa täällä viisauksiensa jakamista...Genio.Mente kirjoitti:
Niinno... Mä en ainakaan näytä apinalta. En läheskään niin paljon kuin sinä...
Mut tiedätkö...? Vähän niinku melkein joka paikasta löytyy ihminen tai pari, jonka pelkkä näkeminen kääntää vitutuskäyrän hienoiseen nousuun. Sinä kuulut niihin ihmisiin. Olet heikko paskiainen, joka turvautuu liian usein alhaisiin keinoihin, koska et oikein muutakaan näytä osaavan.
Mut ei se mitään. Olen ihan just lähdössä sellaisten ihmisten pariin, missä vitutuskäyrän nouseminen on erittäin epätodennäköistä. Saat ihan rauhasssa jatkaa täällä viisauksiensa jakamista...voi siuta,miun isä ol vahvempi ku siun isä :)
jos alkaa itkettää saat kirkua ihan vapaasti en naura :)Genio.Mente kirjoitti:
Mut ei se mitään. Olen ihan just lähdössä sellaisten ihmisten pariin, missä vitutuskäyrän nouseminen on erittäin epätodennäköistä. Saat ihan rauhasssa jatkaa täällä viisauksiensa jakamista..."Olet heikko paskiainen, joka turvautuu liian usein alhaisiin keinoihin, koska et oikein muutakaan näytä osaavan"
hassua et juuri sinä sanot noin :) nauraa perskannikat rottingillamonte24 kirjoitti:
voi siuta,miun isä ol vahvempi ku siun isä :)
jos alkaa itkettää saat kirkua ihan vapaasti en naura :)Mulla ei ole ikinä tuottanut vaikeuksia hyväksyä erilaisuutta, mutta alhaisuus on ihmisessä kuin ihmisessä erittäin luotaantyöntävä piirre. Se nyt ei tarkoita sitä, että kaikkien täytyy olla ylhäisiä tai jotain. Riittää se, ettei ole alhainen...
Genio.Mente kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä tuottanut vaikeuksia hyväksyä erilaisuutta, mutta alhaisuus on ihmisessä kuin ihmisessä erittäin luotaantyöntävä piirre. Se nyt ei tarkoita sitä, että kaikkien täytyy olla ylhäisiä tai jotain. Riittää se, ettei ole alhainen...
luulen että moni täällä pitää juuri sinua alhaisena. miust tuntuu et siul on vääristynyt minäkuva oot sokea omalle toiminnallesi.
muistan et olet sanonut miulle monesti et miut on ilo ja helppo ärsyttää, mut gempsu rakas niin siutakin :)
miun äiti voittaa siun isän kädenväännössäGenio.Mente kirjoitti:
Mut ei se mitään. Olen ihan just lähdössä sellaisten ihmisten pariin, missä vitutuskäyrän nouseminen on erittäin epätodennäköistä. Saat ihan rauhasssa jatkaa täällä viisauksiensa jakamista...ku meet lenkille niin muista rasvata nännit ettei tuu taas veritahroja ihaniin rokkipaitoihin :)
monte24 kirjoitti:
luulen että moni täällä pitää juuri sinua alhaisena. miust tuntuu et siul on vääristynyt minäkuva oot sokea omalle toiminnallesi.
muistan et olet sanonut miulle monesti et miut on ilo ja helppo ärsyttää, mut gempsu rakas niin siutakin :)
miun äiti voittaa siun isän kädenväännössäHeh... Ellet vielä ole sattunut huomaamaan, niin kerron sulle. Mua ei kiinnosta vittujakaan, mitä minusta täällä ajatellaan. Ja jos joku minut tunteva teke palstan perusteella minusta jotain johtopäätöksiä(mitä jostain syystä epäilen suuresti), niin siinä tapauksessa voin sanoa, ettei ne sitten tunne minua ollenkaan...
Ja jollet vielä ole tajunnut mitä tarkoitan alhaisuudella, niin kerron sinulle vielä senkin. Pidän alhaisena esimerkiksi yksityisesti ja luottamuksellisesti kerrottujen asioiden levittämistä julkisella keskustelupalstalla. Pidän alhaisena sellaista, että yritetään yksityisesti urkkia jotain tietoja jostain toisesta palstalaisesta, jotta niitä tietoja voi sitten julkisesti levitellä palstalla. Tässä jotain...Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Ellet vielä ole sattunut huomaamaan, niin kerron sulle. Mua ei kiinnosta vittujakaan, mitä minusta täällä ajatellaan. Ja jos joku minut tunteva teke palstan perusteella minusta jotain johtopäätöksiä(mitä jostain syystä epäilen suuresti), niin siinä tapauksessa voin sanoa, ettei ne sitten tunne minua ollenkaan...
Ja jollet vielä ole tajunnut mitä tarkoitan alhaisuudella, niin kerron sinulle vielä senkin. Pidän alhaisena esimerkiksi yksityisesti ja luottamuksellisesti kerrottujen asioiden levittämistä julkisella keskustelupalstalla. Pidän alhaisena sellaista, että yritetään yksityisesti urkkia jotain tietoja jostain toisesta palstalaisesta, jotta niitä tietoja voi sitten julkisesti levitellä palstalla. Tässä jotain...mut pidät kunniallisena esim nimettömänä soittamaasi uhkailua :)
kyl siun moraali tiedetään, tai siis se et siul ei ole moraalia.
mee nyt jo pois iikkamonte24 kirjoitti:
mut pidät kunniallisena esim nimettömänä soittamaasi uhkailua :)
kyl siun moraali tiedetään, tai siis se et siul ei ole moraalia.
mee nyt jo pois iikkaSinä olet sellainen mitätön luuseri, että en todellakaan vaivaudu kyselemään sinusta yhtään mitään. Sinä ja sun elämäsi ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Olet samanlainen ärsyttävä ja inisevä perskärpänen kuin anzzy.
Jännä juttu muuten miten kärpäsille ei enää paska kelpaakaan, kun ovat kerran hunajan makuun päässeet...Genio.Mente kirjoitti:
Sinä olet sellainen mitätön luuseri, että en todellakaan vaivaudu kyselemään sinusta yhtään mitään. Sinä ja sun elämäsi ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Olet samanlainen ärsyttävä ja inisevä perskärpänen kuin anzzy.
Jännä juttu muuten miten kärpäsille ei enää paska kelpaakaan, kun ovat kerran hunajan makuun päässeet...Ps. Minä en ikinä uhkaile. Minä toimin, silloin kun olosuhteet vaatii toimimista...
Genio.Mente kirjoitti:
Sinä olet sellainen mitätön luuseri, että en todellakaan vaivaudu kyselemään sinusta yhtään mitään. Sinä ja sun elämäsi ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään. Olet samanlainen ärsyttävä ja inisevä perskärpänen kuin anzzy.
Jännä juttu muuten miten kärpäsille ei enää paska kelpaakaan, kun ovat kerran hunajan makuun päässeet...hiton äkänen oot hipiksi peace aate valunut viemäriin :)
soittele vaan nynny uhkaussoittojas nimettömänä.Genio.Mente kirjoitti:
Ps. Minä en ikinä uhkaile. Minä toimin, silloin kun olosuhteet vaatii toimimista...
älä naurata:) riisitautinen toimija pelottaa jokaista, moniko maratoonari on aarnoldin muotoinen:)
sua ku ottais kurkusta kiinni niin heilusit kuin vappuviuhka tai ku nipistäis nänneistä itkisit kuin pikkutyttö.monte24 kirjoitti:
älä naurata:) riisitautinen toimija pelottaa jokaista, moniko maratoonari on aarnoldin muotoinen:)
sua ku ottais kurkusta kiinni niin heilusit kuin vappuviuhka tai ku nipistäis nänneistä itkisit kuin pikkutyttö.Noh... Se on taas jotain mitä sinä et tiedä ja parempi niin...
Genio.Mente kirjoitti:
Noh... Se on taas jotain mitä sinä et tiedä ja parempi niin...
voi sinnuu gempsu.
kaytätkö lätsääsi juostessa???
- onko kaikki
kännissä täällä?
- ....
Eikös tämä mainittu genio sanonut ettei tarvitse lupaa pettämiseenkään, eli toisin sanoen hyväksyy sen. Kertoo hänen moraalistaan. Yäk, ihan läpimätä koko ihminen.
Missä se dazu on? Olis asiaa.
monte24 kirjoitti:
tuossa se nukkuu miun sohvalla, mitäs asiaa siul sille olis??
Tosta kirpelan raiskausjutusta vaan juttelisin. Silleen nätisti.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Tosta kirpelan raiskausjutusta vaan juttelisin. Silleen nätisti.
vaikka ymmärrän et loukkaa tuollainen heitto, niin kannattaa ottaa ihan rauhallisesti, yhdestä sun toisesta tiällä on sanottu sitä sun tätä.
tiedän ettet sinä etkä genio ole mitään sellaista tehneet ja kaikki muutkin tietää.monte24 kirjoitti:
vaikka ymmärrän et loukkaa tuollainen heitto, niin kannattaa ottaa ihan rauhallisesti, yhdestä sun toisesta tiällä on sanottu sitä sun tätä.
tiedän ettet sinä etkä genio ole mitään sellaista tehneet ja kaikki muutkin tietää.Mutta silti. Joku raja pitää olla. Ja se raja on ylitetty.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Mutta silti. Joku raja pitää olla. Ja se raja on ylitetty.
en ala kanssasi väittelemään koska en voi tietää miten pahasti tuon otit.
mut sen mie vielä sanon et joskus maltti on valttia ja joku juttu joka näyttää joltakin voi ollakin jotain muuta.monte24 kirjoitti:
en ala kanssasi väittelemään koska en voi tietää miten pahasti tuon otit.
mut sen mie vielä sanon et joskus maltti on valttia ja joku juttu joka näyttää joltakin voi ollakin jotain muuta.Nii-i. Tää ottaa jäitä hattuun sitten.
- he-hee
monte24 kirjoitti:
tuossa se nukkuu miun sohvalla, mitäs asiaa siul sille olis??
Kottarimies leikkii asianajajaa...
- Miekin niin HALUISIN
.
antaa Papun pepulle täydet kymmenen pointsia!!!11!!1!!1!!!111!!!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604843
- 733957
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2503545- 1183138
- 482944
- 232618
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2582218- 381943
- 1081892