Mulla on jo jonkin aikaa ollut sellaista, et usein jano, vessassa käyn useemmin ku ennen, usein tosi heikko olo ja väsyttää. Tämmöstä on ollut aijemminkin, mut vaan lyhyinä jaksoina, jotka kestää 1-3pv. Nyt ollut jo n. viikon! Onkohan tää normaalia? Asiasta en voi puhua vanhemmille, ne sanoo vaan et ihan normaalia. Musta tää ei enää tunnu normaalilta. Ja nyt ollut paljon enemmän vatsakipuja ja tälleen... Mistä vois johtua?
Joku sairaus? Help!
5
67
Vastaukset
- ei myrkkyä lapsille
Tuo viittaa vahvasti siihen, mitä olet syönyt. Esim. natriumglutamaatin haitat esiintyvät niin kauan kuin samaa ruokaa on jäljellä tai jos sitä tehdään lisää. Voidaan esim. asioita tietämättä lisätä kastikkeen joukkoon aromisuolaa ja seuraukset alkavat näkyä jo seuraavana aamuna.
- Tyttö10v
Siis? En kyllä ole syönyt mitään kummallista... Ihan samoja ruokia, ku ennenki...
- --------------------
Käyhän tarkistuttamassa sokeriarvot!!
- Tyttö10v
Niinpä kai pitäs... Verensokerit muutenkin jatkuvasti alhaalla, kylmä kokoajan...
- sh..
Eli sinulla siis on mittari jolla kotosalla mittailet arvoja?Onko se sinun, eli onko sinulla jokin sairaus jonka takia mittailet, vai mittaatko huvin vuoksi jonkun toisen mittarilla?
Jos ne kerran ovat liian alhaalla niin lekuriin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362