Kysyn teiltä hyvät kanssa sisareni/veljeni=)
Onko teistä normaalia jos 42v mies pettää avopuolisoaan 22v tyttösen kanssa? Ja osasi salata sen kuukauden verran vannomalla, ettei mitään ole tapahtunut ja ei ole tippaakaan kiinnostunut kyseisestä tytöstä.
Huomasin hänen kiinnostuksensa kohteen jo puoli vuotta sitten, mutta mies vaan väitti ettei moinen "pyryharakka" kiinnosta ja ettei pilaisi parisuhdettamme moisen "ämmän" takia.
Kuinkas kävikään, huhtikuussa pettäminen tuli ilmi ja nyt sitä on puitu (tai siis minä olen puinut) ja punninnut asioita, onko meidän parisuhteen jatkaminen enää mahdollista. Luotanko koskaan enää? Nyt kaikki tuntuu mahdottomalta ja sydämeni on rikottu=(
42v mies/22v tyttönen?????
14
609
Vastaukset
- lääpå64712
No onko pettäminen koskaan "normaalia"..?
Ei asialla ole juurikaan tekemistä ikäeron kanssa - tuttavaperheen kolmen teini-ikäisen äiti petti miestään itseään 16 vuotta nuoremman pojan kanssa, ikäeroa perheen vanhimpaan lapseen tällä pojalla oli 5 vuotta... Joten kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.
Itse olen nyt suurinpiirtein kuivilla pettämisestä - se hyvin tavallinen tarina: mies ja työkaveri, ihan "vaaraton" sellainen. Mies ihastui ja rakastui tähän naiseen niin, että jollei olisi ollut oma mies, olisi se ollut melkein "sydäntä riipaisevaa". Tai olihan se, mutta toisella tapaa.
Suhde on nyt ilmeisesti jäähtymään päin eikä minulle kuulukaan, koska erosimme. Paljon olen miettinyt, olisinko pystynyt antamaan anteeksi ja yrittämään uudelleen, jos kyse olisi ollut seksipitoisesta, äkkiä ohi menevästä hullaantumisesta... En tiedä, koska totta se on, ettei kerran rikottua ehjäksi saa... Luulisin, että jos kyse olisi ollut tuollaisesta ja olisin jäänyt yrittämään, taka-alalla olisi ollut ajatus, että tapahtuukohan sama uudelleen jonkun muun kanssa...?- Petetty 40
Samaa pelkään minäkin, tapahtuuko pettäminen uudelleen, saman tyttösen kanssa tai löytyykö joku uusi parikymppinen? Hullua tämä elämä....
Mutta ajattelen näin, että maailma on täynnä houkutuksia, ketään et voi kahlita, hallita etkä omistaa. Jos rakastaa toista täydestä sydämestään ja on sinut itsensä kanssa, ei ihminen mene vieraan ihmisen kanssa sänkyyn.
Parempi ehkä olla yksin, kun tuhoon tuomitussa suhteessa.
- nuoruus on vaikeaa
Tiedän tapaukse, jossa varattu mies oli 25 vuotta vanhempi. Vaimo kaunis, tyttönen, pieni pätykkä kuin tappi. Mutta se nuoruus.
- mieti asiaa
Sillä ei ole merkitystä minkä ikäisen kanssa petetään, kyseessä on pettäminen on sitten nuoren kanssa tai ei.Pohdi siltä pohjalta haluatko olla ihmisen kanssa joka sinulle pystyy tekemään niin, pystytkö luottamaan enää vastaisuudessa häneen? Punnitse itsesi kanssa, pettäjän selityksiin kun ei ole luottamista kuitenkaan.
- niilo ja hanna
Voi vide näitä aloituksia..vanhat ukot ja nuoret naiset...just joo ,juoskaa jorpakkoon.Ei jaksa enää lukea teidän hölmöilyjä.
- retgaertg
Jos kerran oot noin kypsynyt esim tähän aloitukseen, mitäs sitten notkut täällä?!
Etsi parempaa "seuraa" ja anna immeisten purkaa tuntojaan, jollekin tämäkin on just nyt totisinta totta!
- Verne ja Hulda
Samaa mieltä nim niilo ja hanna.
Mistä näitä tolloja riittää ! - plaaaah
nuori on yleensä nätimpi.
siksi kai miehet tuppaavat pettämään nuorempien, ei vanhempien naisten, kanssa.- aikaa kutansa
Kun se nuori ei ole aina nätimpi. Vaimo, jonka tiedän oli paljonkin koulutetumpi, kaunis, oikein sanalla sanoen edustava vaimo. Ja matkamiehen nuori rakastajatar mitään sanomattoman näköinen, pullea olkavarsinen räkättäjä.
Aikaa on, perje ihme kyllä koossa. Mies ihan OK, lapset upeita, äidin kasvattamia.
Olen tämän nuoren rakastajattaren tuttu ja hälläkin nyt perhe ja kivat lapsoset, mies hieman tossukka, mutta muuten hyvä mies varmaan. - epävarmuus
aikaa kutansa kirjoitti:
Kun se nuori ei ole aina nätimpi. Vaimo, jonka tiedän oli paljonkin koulutetumpi, kaunis, oikein sanalla sanoen edustava vaimo. Ja matkamiehen nuori rakastajatar mitään sanomattoman näköinen, pullea olkavarsinen räkättäjä.
Aikaa on, perje ihme kyllä koossa. Mies ihan OK, lapset upeita, äidin kasvattamia.
Olen tämän nuoren rakastajattaren tuttu ja hälläkin nyt perhe ja kivat lapsoset, mies hieman tossukka, mutta muuten hyvä mies varmaan.Uskoisin olevani nyt samassa tilanteessa teidän kanssanne. Mieheni menee omia menojaan, tiuskii ja yskii. Kännykkää on ennen käyttänyt vain soittamiseen kun ei ole osannut teksitiviestejä lähettää. puhelin on ollut pöydällä jne.. nyt puhelinta räplätään koko ajan sitä kuljetetaan mukana ja harjoitellaan vietien lähettämistä. hälytys kellot ovat alkaneet soida tiedän, että muutos voi johtua toisesta naisesta. on alkanut panostaa itseensä ostamaan uusia vaatteita ulkoilemaan, laihduttamaan ym.. valittaa koko ajan kotona kun sinun pitää olla tuollainen ja tuollainen et edes viitsi sitä ja sitä tehdä.. jos olisit kuin muut tulisit tähän ilman paitaa tai sulla ei olisi vaateita olenkaan päällä.. en ole koskaan ennekään ollut alasti tai ilman paitaa kun katson televisiota olohuoneessa tai teen ruokaa keittiössä vain siksi että mies niin haluaa( meillä on kaksi teini ikäistä lasta kotona). kyllä tässä mielestäni on miehellä jonkin asia menossa jotenkin vain vaistoa sen.. on olut miehen kanssa yhdessä 20 vuotta.toisaalta vain odotan että tuo ns. pommi putoaa ja hän jää kiinni pettämisestä. nyt hän veljensä syntymäpäivillä puhui kahvipöydässä ns. leikillä, että on parikymppisen typyn löytänyt siihen veli eikös se pitäisi olla vanha ja kokenut siihen mieheni sekin voisi olla kokeilemisen arvoista, joten kuvittelen että kuvitelmani pettämisestä ovat totta ja levahtavat silmilleni. olisiko nyt aika selvittää asia miten ja nostaa kissa pöydälle? pitäisikö jättää mies jos epäily käyvät toteen???
- Karua kieltä
epävarmuus kirjoitti:
Uskoisin olevani nyt samassa tilanteessa teidän kanssanne. Mieheni menee omia menojaan, tiuskii ja yskii. Kännykkää on ennen käyttänyt vain soittamiseen kun ei ole osannut teksitiviestejä lähettää. puhelin on ollut pöydällä jne.. nyt puhelinta räplätään koko ajan sitä kuljetetaan mukana ja harjoitellaan vietien lähettämistä. hälytys kellot ovat alkaneet soida tiedän, että muutos voi johtua toisesta naisesta. on alkanut panostaa itseensä ostamaan uusia vaatteita ulkoilemaan, laihduttamaan ym.. valittaa koko ajan kotona kun sinun pitää olla tuollainen ja tuollainen et edes viitsi sitä ja sitä tehdä.. jos olisit kuin muut tulisit tähän ilman paitaa tai sulla ei olisi vaateita olenkaan päällä.. en ole koskaan ennekään ollut alasti tai ilman paitaa kun katson televisiota olohuoneessa tai teen ruokaa keittiössä vain siksi että mies niin haluaa( meillä on kaksi teini ikäistä lasta kotona). kyllä tässä mielestäni on miehellä jonkin asia menossa jotenkin vain vaistoa sen.. on olut miehen kanssa yhdessä 20 vuotta.toisaalta vain odotan että tuo ns. pommi putoaa ja hän jää kiinni pettämisestä. nyt hän veljensä syntymäpäivillä puhui kahvipöydässä ns. leikillä, että on parikymppisen typyn löytänyt siihen veli eikös se pitäisi olla vanha ja kokenut siihen mieheni sekin voisi olla kokeilemisen arvoista, joten kuvittelen että kuvitelmani pettämisestä ovat totta ja levahtavat silmilleni. olisiko nyt aika selvittää asia miten ja nostaa kissa pöydälle? pitäisikö jättää mies jos epäily käyvät toteen???
Kyllä elkeet on kuin"viidenkympin villitystä" elävällä,eli vielä pitäisi päästä elämään ns.nuoruutta ja mikäpä siihen parempi lääke kuin nuori nainen.Näitä tarinoita olen kuullut ikävä kyllä monia,osa ei jäänyt suhteesta kiinni lainkaan ja osa otti eron.Olen ollut mehisellä alalla parikymmentä vuotta jo ja voin senkin sanoa,että nainen kun rupeaa rupsahtamaan,väkisinkin,neljänkympin tienoilla,alkaa avokin katse pälyilemään muualle..Miehet(sadat,jollei tuhannet työkaverini)puhuvat hyvinkin avoimesti näistä"nuorista ja seksikkäistä" ja "kun tota sais.." tyyliin.Itse kun olen joskus sanonut,että kyllähän naisetkin tykkäävät komeista sälleistä,ehkä jopa vähän nuoremmistakin kuin itse,ovat mehet nauraneet pilkallisesti ja ehkäpä hieman hämilläänkin olleet.Näin ne miehet,tuntemistani vain harvat(ehkä 2 kymmenestä) ovat jättäytyneet täysin tälläisten juttujen ulkopuolelle.Ja puhun siis vähän vanhemmista miehistä,keski-ikäisistä ja sitä vanhemmista.Et uskokkaan,kuinka paljon olen nähnyt ja kuullut!
- tutkija ainesta
Iso on firma, kun jopa tuhannet työkaverit ovat sinulle avautuneet. Kun olet ollut tällä "mehisellä" alalla parikymmentä vuotta, olet itsekin siinä rupsahtamisiässä.
Tee ihmeessä tutkimus tai jopa väitös, kun otos on noin mahtava. - Karua kieltä
Jep,kahteenkymmeneen vuoteen mahtuu paljon työkavereita,vaihtuvuus suuri ja kyseessä iso konserni.Ja kyllä,olen ollut jo muutamia vuosia "rupsahtamisiässä".Väitöskirjaan turha ryhtyä,kun ei koulutusta eikä tarvetta,kerroin vain ja ainoastaan oman näkemykseni ja kokemukseni asiasta.Sellainen,joka ei ole itse näin työuraansa tehnyt,ei voi tietää.Sori,jos osui ja upposi.
- cel
ex vaimo 26.v löysi itsensä 44.v miehen vierestä! :D ero tuli heti ja hyvä niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774