apua

kiel

ollaan oltu n 7 vuotta yhessä, alettiin seurustelemaan kun itse olin 15 vuotias.... viime aikoina olen alkanut tiedostamatta ja myöskin tietoisesti katselemaan muita miehiä. seksielämämme on muuttunut tylsäksi, niinkuin monissa pidemmissä suhteissa käy... vaikka olen yrittänyt piristää seksiämme erinäisillä asuilla yms. tuntuu et haluisin vaan olla välillä jonkun muun kanssa...... en haluais pettää, en hyväksy sitä, mut en vaan saa tyydytystä omasta miehestä vaikka mitä yrittäs....
mitä teen?? tekis jo mieli ehdottaa avointa suhdetta, mut toisaalta tiedän ihan varmaks, ettei mieheni koskaan olis valmis jakamaan mua muiden kanssa.
tuntuu et oon ihan umpikujassa..
rakastan miestäni, ja tiedän et hän rakastaa vähintään yhtä paljon minua, mut ajatus toisen miehen kanssa olemisesta pyörii jatkuvasti mielessä, pää tässä hajoaa!! kokemuksia muilta, jotka olleet vastaavassa tilanteessa???

2

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mieti miehestäs niitä sen hyviä puolia, ja ajattele sitä kuin ihana mies se on. Aina ku mulle tulee semmonen olo että muut miehet alkaa kiinnostaan enemmän niin mietin ihan tarkotuksella että oi ku mulla on ihana mies ja jauhan sitä useemman päivän päässäni niin jossain vaiheessa aina tulee oikeesti semmonen olo että vitsit miten mahtavan miehen oonkaan löytäny. Aina ku tunteet vähenee, seksikään ei niin kiinnosta, mutta ku herättelee niitä tunteita niin myös seksi sujuu hyvin :) Kuulostaa ehkä naurettavalta mutta mulla on toiminu. Ja mä välttelen kaikenlaista kontaktia muiden miesten kans tarkotuksella ettei tuu mitään ihastuksia tai muutakaan.

• Olisikohan noin...

En ole ollut samassa tilanteessa, koska minulle ei koskaan (ainakaan vielä?) tullut sitä vaihetta että vieras olisi vähääkään viehättänyt, vaikka omassa seksielämässä olikin piristämisen tarvetta. Tai siis olen kyllä kiinnittänyt huomiota joskus toiseen mieheen, mutta ajatus seksistä tai muusta intiimistä jonkun toisen kanssa on ollut aina yhtä absurdi. Olen ollut vain ja ainoastaan tämän yhden miehen kanssa yli vuosikymmenen 14-vuotiaasta lähtien, joten olen väärä ihminen kertomaan sinulle, olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Mutta mitä kavereilta on kuullut, niin patukka on vain patukka, ja niitähän saa eri kokoisia ja muotoisia saa kaupasta, netistä jos ei kehtaa kasvotusten ostaa :)

Jos kyse on vain seksistä... olisiko se todella parempaa jonkun toisen kanssa? Niin paljon parempaa, että kaikki hyvä suhteessanne kannattaisi vaihtaa siihen? En tiedä, mutta epäilen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe