Hei minua kiinnostaa mitä teiidän ihmisten meikkipusseis on ja mitä mieltä olette tuotteista:DD
mekkipussinne sisältö
14
313
Vastaukset
- meikkejä
Katsotaanpas.
Maybeline New Yorkin Super Stay 24H meikkivoidetta, 12 euroa todella hyvä ja peittävä kestävä minun iholleni.
Make Up Storen Eazy Cover peitevoidetta, 15 euroa ja todella hyvä! Tätä suosittelen tummille silmänalusille tai pienille finneille jotka eivät tahdo peittyä meikkivoiteesta. Purkki kestää omassa käytössäni noin 8 kk ja käytän sitä päivttäin :)
Rimmelin Stay Matte puuteri. Uusin löytöni, 5 euroa ja kestävä!
WetnWildin H2O proof, voidemainen eyeliner. 4 euroa, tos hyvä. Seppälästä löytyy :) Kestää koko päivän oikealla meikkipohjalla. Kestää myös koko yön juhlimisen ja suihkussa käynnin! :D Käyttö vaatii tosin harjoitusta.
Maybelinen the Colossal Volum' Exoress waterproof ripsiväri. Ei pidä tästä tuotteesta. Tulee liian vähän väriä kerrallaan ja pitää levittää monesti. Pysyy huonosti iltaan asti.
Kulmakynä ja valtava määrä luomivärejä löytyy meikkivarastosta. Ostin H&M:stä luomiväripaletin missä on ehkä noin 25 eri väriä ja sävyä. Maksoi 6 euroa ja minusta todella hyvä. Värit pysyvät hyvin eikä lähde omassa käytössäni ainakaan suttaamaan naamaa. Hintaansa nähden todella hyvä ostos :) Löytyy varmaan vielä kaupasta. - Sensai-ai-ai-ai
Minulla kulkee meikkipussissa YSL:n valokynä, Blascon kivipuuteri, ikivanhat Kanebon kasvopaperit, minikokoinen Sensain (vai vieläkö nuo ovat Kaneboja) 38-asteen ripsiväri, minikokoinen Lancomen musta rajausväri (en ole kyllä ikinä käyttänyt sitä) ja varalla kaikenlaisia näytepussukoita puhdistus- ja kosteutustuotteita. Autossa ja salkun sivutaskussa on pari Blascon huulipunaa, Diorin huulivoide ja Diorin jokin kollageenipullistajatuubi (näitä minulla on piilossa kolmessa eri paikassa).
Varsinainen varasto minulla on käytössä vain aamuisin: yhdessä pakissa ovat ihonhoitotuotteet (olen koukussa Sensaihin; aiemmin Sisleyhin, mutta sen tuotteiden hinta-laatu-suhde on aika kehno) ja värikosmetiikka (myöskin tuolta kalliimmasta päästä, mutta jokainen tuote kestää kamalan kauan ja voi olla jopa vuosia sitten ostettu - eivät ne kaikki ripsivärejä lukuunottamatta mene pilalle hyvin pidettyinä pitkiin aikoihin). Olen kokeillut kosmetiikkaa parikymppisestä lähtien ja nyt yli nelikymppisenä alkaa olla koossa paketti juuri minulle sopivia tuotteita.
Muun kuin kasvojen ja kaulan iholle käyvät apteekin edulliset tuotteet (esim. Lactacyd suihkuun ja Humektan kosteutukseen. Jaloille käytän marketista saatavia Schollin tuotteita. Hiuksilleni ostan luonnonkiharille tarkoitettuja tuotteita erikoismyymälöistä, mutta aivan sopivia etsin yhä. Yksi tuote, josta en ikinä luopuisi, on Bnpanthen-salva huulille - toimii täydellisesti, joten noitakin putkiloita on monessa eri paikassa käyttövalmiina. - htdx
Kyllä varmaan vois tota vanhaakin keskustelua jatkaa, kun asia ei vanhene ja tuollainen hyvin suosittu ketju on jo olemassa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4590718- Niin tai
Tai ehkäpä annetaan 4 vuotta vanhan ketjun olla jo.
- gogogogo
meikit muuttuu ajan myötä ;)
- Hanneliisa
Mun meikkipussi:
1. Maybelline dream creamy meikkivoide
2.Rimmel match perfection peitevoide
3. Lumene natural code puuteri
4. Rimmelin extra super lash ripsari
5. Rimmelin exaggerate eye liner
Pidän niistä koska:
1. Tämä meikkivoide on todella nopea levittää mukana tulevan sienen avulla. Ei kerääny juonteisiin ja pysyy hyvänä melkein koko päivän.
2. Peittää todella hyvin tummat silmänaluset, muut pienet näppylät ja arvet. Ei keräänny juonteisiin.
3.Tää on vaan perus hyvä puuteri estämään kiiltoa naamassa.
4. Tää on se ripsari jossa on kaareva harja. Ei karise, paakkuunnu tai muuten leviä. Kestää hikoilua.
5. Tällä eye linerilla saa siistin rajauksen helposti ja ei leviä päivän aikana, vaikka mulla onkin rasvoittuvat luomet.
Noi on ne mitä tavallisesti käytän päivittäin. Välillä joitain luomivärejä tai kajaalia. Kulmia en meikkaa, koska ne on luonnostaa tummat ja sopii tämän hetkisten hiusten väriin. - enkeli_____
minun:
maybelline new york the colossal volum- vedenkestävä ripsari
h&m:n vesimelonihuulikiilto
labello huulirasva
manhattan stay&shine luomiväri
lumene natural code eyeliner
yves rocherin luminelle kajaali
the body shopin tea tree öljy
the body shopin tea tree kiillonpoistopaperi
meikkisiveltimiä
puma- matkahajuvesi
maxfactorin huulipuna
lumenen irtopuuteri
sebamed värillinen finnivoide
loreal paris voluminous carbon black- ripsiväri
...Siinä tais olla kaikki :)
noista en käytä läheskään kaikkia päivittäin. Käytän yleensä arkena ripsaria, irtopuuteria ja finnivoidetta ja kiillonpoitopapereita tarvittaessa :) - naturaaali
mulla löytyy: meikkipussista
max factor ripsari
peili
huulikiilto (jota oon tainnu vuoden aikana käyttää 3 kertaa)
ripsentaivutin
peitepuikko (taitaa olla 3 vuotta vanha hehe)
eli siis en käytä paljon meikkiä, koska luonnollisuus on ihan nättiä. minulla on ihan hyvä iho ja nyt 22 vuotiaana finnejä ei enää juurikaan ole. muutama pieni silloin tällöin.
nuorempana kun ei osannut oikein meikata tuli käytettyä enemmänkin pakkelia niin että ihohuokoset tukkeutui ja naama kukki kuin 70 luvun Opel. - kaniinini
e.l.f. vaalea nudeluomiväri
e.l.f. huulivoide
e.l.f. kajalkynä
Make Up Storen peiteväri
Lumene Natural Coden peitekynä tummille silmänalusille
Lumene Natural Coden puuteri
Lumene Natural Coden aurinkopuuteri
Lumenen kulmakynä
Maybellinen ripsiväri
..ja siveltimiä sekä muita välineitä - Goldenlips
- Seppälän kulmakynä ~ ihan ok mielestäni
- Maybelline Dream Matte mousse ~ tästä en luovu ikinä, kolmas puteli menossa, peittää arvet, finnit, punoituksen, tummat silmänaluset
- Seppälän ripsientaivuttimet ~ aaaivan mahtavat!
- Maybelline Pure Liquid mineral meikkivoide ~ ihan ok, melko samantyyppinen kuin muutkin Maybellinen meikkivoiteet
- Musta-, & valkoinen kajaalikynä seppälästä ~ parempiakin on ollut
- Rimmen Stay Matte - puuteri ~ ihan ok, en sinänsä puutereita käytä
- Lumene Liquid Eyeliner ~ todella hyvä! Musta, terävä kärki ja helppo piirtää rajat
- Maybelline Define - A - Lash - mascara - kuivunut jo vuosi sitten, mutta erottelee ripset mahtavasti
- Vaseline - petroleum jelly - lip therapy - ihans tuoksu, tekee huulista pehmeät
- Sata ohutta pompulaa:D
- Taskupeili
Ja siinä olikin : ) sitten on vielä laatikollinen meikkejä, muttah aikas turhia ne: D- Goldenlips
Ja Max Factorin False Lash Effect Fusion - ripsiväri: Dd
- tytti 85
hei!minun meikkipussin sisältö.puuteri mineraalipeikkipuuteri(lumene10)kynää käytän joko ruskea(5)tai sininen(10)lumene,luomivärejä on sit joka lähtöön eli isadoraa 24 wild jungle,ja 22 elegant blues,sit rimmel 014,ja lumene 4(hiljaisuus)poskipuna rimmel 003 autumn catwalk. huiskuja siveltimiä ripsientaivutin....niin ja ripsiväri on loreal telescopic musta.olen vihreä silmäinen ja meikkaan aina mielialan mukaan,kaikkia luomivärjä tulee käytettyä.
- Miia:)
meikkipussi sisältö, katsotaanpas: Revlonin meikkivoide, harvoin tulee käytettyy, mut hyvää on, Lumenen puuteri tykkään, varsinki jos levittää sellasel meikki siveltimel, isolla, Vevayn luomiväri hyvää, harvoin käytän, maybellinen the colossal volum express mascara, hyvää ja pysyy takuulla, ripsentaivutin, Lumenen meikkivoide hyvää, mut harvoin tulee käytettyy, XXL LASH mascara, Suhadan mascara hyvää vedenkestävää, Lumenen natural code mascara, parasta mitä ite oon käyttäny,colorcorrect cover stick vevayn ite tykkään. Siin tais ol suurinosa, toises meikkipussis on muistaakseni siveltimet ja ne.: )
- yhteenlasku
We Care Icon mattameikkivoide
Mary Kay Medium Coverage-meikkivoide (tykkään vaihtelusta, joten usein on pari meikkivoidetta mukana)
Mary Kay peiteaine
LaurEss neutralizer
Rimmel kulmakynä Hazel ja Exaggerate eyeliner ruskea
Indelible geelirajaus ja sivellin
Buff'd cosmetics viimeistelypuuteri
Isadora luomivärikvartetti
Make Up Store Savanna-luomiväri
Gosh meikinalusvoide
Estee Lauder Double Wear ripsiväri
Beautyblender
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346173- 875480
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514477- 543996
- 803983
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309