Poikaystäväni temperamentti kiehtoo minua koska nautin haasteista ja tarvitsen muutenkin rinnalleni vahvan ihmisen. Kuitenkin välillä olen joutunut pelkäämään hänen seurassaan ja poikaystäväni saattaa ottaa provosointina todella pienetkin asiat, esimerkiksi sen jos yritän sanoa sanan väliin silloin kun hän on vihainen. Olenkin oppinut olemaan hiljaa, mutta kun yksi päivä avasin suuni ja laitoin sen saman tien kiinni kun tajusin ettei kannata keskeyttää, hän läimäisi minua kasvoille avokämmenellä. Se ei sattunut niinkään mutta suurempi asia oli shokki että joku käy iholle.
Erään kerran hän hajotti valokuvani polveaan vasten riidan aikana, toisella kertaa ketsuppipurkin niin että ketsuppia oli ympäri keittiötä. Minua on syljetty kasvoihin ja sanottu huoraksi. Ymmärtäisin tämän osittain jos provosoisin tahallani mutten tee niin. Pelkäänkin että jos minäkin suutun joskus ja huudan tai provosoin muuten niin saan nyrkistä ennen kuin hän ehtii hillitä itsensä. Mitä voin tehdä? Suhdetta en halua lopettaa mutta pelkään että kun ja jos se ensimmäinen kunnon lyönti tulee niin suhde on lähellä loppuaan.
aggressiivinen poikaystävä?
14
664
Vastaukset
- niin.
Ja minkä takia, et halua lopettaa suhdetta, jossa selkeästi toimitaan ihan miten sattuu?
Kyllä tuo suhde kannattaa viheltää heti alkuunsa poikki. Löydät varmasti parempiakin miehiä, ei kaikki tuollaisia ole. - mies 35vee
No olipa taas uutinen. Naiset ne vaan tykkää miehestä joka lyö turpiin ja kohtelee huonosti. Kiltillä ja hyvin naisia kohtelevalla miehellä ei tee yhtikäs mitään. Ei ollut mikään uusi juttu tämäkään.
- Pahoinpidellä ei saa
Ai sää nariset täälläkin! Se on totta että eteismaton voi ostaa eikä se narise.
Meneppäs opettelemaan naisia hieman syvällisemmin, se voi olla järkytys sinulle kyykky bodari? Ritarit on mennyttä aikaa.... hyvää kesää! - PersikkainenNainen
kuule, uutinen on sulle varmasti myös sitten se, että agressiivinen mies osaa ärsyttää ja provota naista niin kauan, että saa naisen suuttumaan ja näin hän saa ns. luvan opettaa naista nyrkein olemaan hiljaa. Ja se opetuksen aihe kyllä löydetään silti vaikka ei nanien suuttuisikaan. Vähän aikaa kun tuota opetusta ja syyllisyyttä otat vastaan uskot todella itsekin, että vika on sussa ja opetus tarpeen, vaikka todellisuudessa niin ei ole. perheväkivaltaa, niin henkistä kuin fyysistä, kohdannutta naista on helppo syyttää ja ruikuttaa kun ei hälle kiltti mies ole kelvannut, mutta oletko koskaan ajatellut sitä, että lyöt vain lyötyä sellaisella ajatusmalllilla, joten henkistäkiusaamista sekin.
- nainen22v_
" Poikaystäväni temperamentti kiehtoo minua koska nautin haasteista ja tarvitsen muutenkin rinnalleni vahvan ihmisen. "
Eihän tuo ole tempperamenttia, vaan poikaystäväsi ei hallitse itseään ja on sairas.
Tuntuu välillä että olisiko kaikkia naisia pitänyt oma isä lyödä, jotta tunnistaisi väkivaltaisen miehen ja tietäisi mitä se väkivalta tekee, niin ainakin osaa lähteä ajoissa jos toinen lyö.
Oma isä on lyönyt minua ja jos mies löisi, niin tulisi oikeasti sellainen viha-aalto ja takautumat kaikista tapahtumista että en todellakaan suhteeseen enää jäisi! Ja pitäisin huolen että kusessa on sen lyömisen jälkeen! - Mailis Huuhtanen
Kokeiletko sä omia vai toisen rajoja? Kipakka luonne voi kiehtoa, mutta kannattaako silti selkäänsä ottaa? Onko tuo nyt sitten sun mielestä kunnioittavaa käytöstä sun mieheltä sua kohtaan? Entäs jos se lyönti joka sieltä kohtapuolin varmaan jo tulee, onkin kohtalokas ja sä vammaudut tai kuolet?
Mä en ymmärrä tota, vaikka itsekin olen ollut tilanteessa väkivaltainen mies ja alistuva nainen, että miksi joku haluaa olla koira suhteessaan? Miksi toiselle pitää antaa oikeus kohdella sua kun roskaa?- Järki käyttöön
Agressiivisuus ei ole vahvuutta. Miehesi ei ole vahva. Vahva ihminen osaa kontrolloida itseään, miehesi ei. Hän kuulostaa lähinnä huonoitsetuntoiselta ja tasapainottomalta. Mieti mitä haluat. Jos omasta tahdostaan hakeutuu tuollaiseen seuraan, niin saa osittain syyttää itseäänkin, kun jotain lopulta tapahtuu. Etsi jännityksesi muualta.
- Tyypillinen juttu
Saat mitä tilaat eli tiedät jo että hän on väkivaltainen niin se tulee jatkumaan ja pahenemaan et sinä sille mitään voi muuta kun suhde poikki tai sit annat luvan jatkua. En tajua sua kun sanot että kun kunnon lyönti tulee niin suhde on lähellä loppuaan...eikös sua jo kerran lyöty päin naamaa? etkö elä pelossa ettet uskalla sanoa mitään riidan aikaan? Oletko oppinut olemaan hiljaa pelosta? Syljetty naamaan jne... Herääs jo tai sit sua ei kohta ole!
Kunnon suhteessa ei tämmöstä tapahdu mutta tuntuu vähän että näytät haluavan tätä niin ei siihen mitkään ohjeet suta. Oon varma et tiedät mitä sun pitäs tehä mut jos itse tykkäät et sua mäiskitään sillon tällön niin siitä vaan. Sanoit et poikaystäväsi tempperamentti kiehtoo sua koska tykkäät haasteesta, mikä sä oot hänelle? sairaanhoitaja? ja luulet että pystyt häntä muuttamaan, joo-o kuinkahan kertaa ton kuulee naisten suusta, miehet ei muutu sairaanhoitajille piste. - mies 35vee
Emmä narise. Sanoin oman mielipiteeni siitä mitä olen nähnyt. Ja olen nähnyt ihan tarpeeksi monta suhdetta jossa mies hakaa muijaansa surutta. Muija ei tee siltin mitään. Mun äiti seurusteli miehen kanssa joka pahoinpiteli mun äitiä.
Tiedän siis mistä puhun.- sdfsdfs
Ai jos olet yhden tapauksen nähnyt (äitisi) niin sitten tiedät automaattisesti että jokainen parisuhde jossa mies pahoinpitelee naistaan on tismalleen samanlaisia? Outoa logiikkaa sulla..
- Näillä mennään
Äidit eivät ole pahoja äiteinä. Jotkut naiset ovat itse piruja, sanoin jotkut, ei siis läheskään kaikki, sinulla ei näy olevan kokemusta siitä manipuloivasta ja huijaavasta naisesta. Hommaa käytännön kokemusta asiasta..... useinmiten miestä on lyöty ensin. Kokkolassa jopa kolmella eri paistin pannulla nainen tappoi loukkaantuneen raajarikko miehen. Ei kaikki naiset ole "herttaisia" etkä sinä ole "Ritari" naurettavine mielipiteinesi.
- onnee vaan sulle
Miksi sä täällä pyydät apua jos kerran tykkäät haasteista ja väkivalta kiehtoo sua.
Asia on yksinkertainen. Lopetat suhteen jos et halua et poikaystäväsi lyö ja hakkaa sinua. Jo se hakkaaminen taas kiehtoo sua niin mene vaikka naimisiin sen hakkaavan miehesi kanssa. Olet varmaan onnellinen loppuelämäsi. - pirdi
Haasteet ja vahva ihminen ovat eri asia kun väkivaltainen ihminen. Vahvan ihmisen kanssa voi olla tasa-arvoisessa suhteessa, mutta väkivaltaisen ei. Toivon, että mietit sitä, sillä mielestäni se eka lyönti on jo tullut.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780