http://www.kurzzeit-evb.de/preise.html
kokemuksia tästä palvelusta, kilvet voi tilata etukäteen ja noutaa seuraavana päivänä konttorista tilauskoodilla.
Mitenhän toimii kurzzeitkilpien kanssa suomalaisella.
Keltaiset kilvet nettipalvelusta
11
373
Vastaukset
- kilvistä taas
Tämä löytämäsi palvelu myy vain vakuutuksen, sen lisäksi on mentävä reksiteritoimistoon ja hoidettava viranomaispuoli 10.50 EUR. Riippuu viranomaisesta riittääkö suomalainen passi (ei osoitetta) vai tarvitaanko osoite Saksassa. Tämän lisä#ksi on tehtävä kilvet kilpipajassa, hinta n. 35 EUR ilman vakuutusta.
HUOM! Keltapäisiä kilpiä EI einään saa luovuttaa eteenpäin. Kuljettajan on otettava kilvet omalle nimelleen. Poliisi tarkkailee liikennettä, sakk0 450 EUR ja kilvet poistetaan autosta. - horsti
Jep, tämähän se ongelma on kun eri paikkakunnalla keltaiset kilvet saa ja toisaalla pitää ostaa punaiset.
Eli tätä palvelua ei kaytannossa kannata käyttää, kun ei ole tietoa meneekö rahat hukkaan ... jos sitten konttori ei kilpiä annakaan.- ..................
kyllä - vakuutus ja vihreä kortti maksaa normaalisti kilpineen n. 80 EUR tiippuu suhteista ja paikkakunnasta 10,50 viranomaiskulut- vakuutuksen saat joka tapauksessa kilpipajasta. Keskuetele myyjän kanssa.
- Metallimies 2
Tarvittaessa saat keltaiset kilvet Suomeen asti siis kilvet ja vakuutukset sekä rekisteriotteen blankkona, jonka voit täyttää, kunhan tiedät auton tiedot. Hinta on 150 Suomeen toimitettuna. Jos sinulla on osoite, tuttu, autoliike, hotelli tms, saat samat asiat sinne valmiiksi 115 Eurolla eikä tarvitse jonottaa Zulassungsstellellä. Toimii satavarmasti ja kilvet ovat sinun omalla nimellä.
- Saksassa asuva
Mahdotonta, hyvä vedätysyritys!
- saksan tuntija
Mitäs tuo sitten on? Kyllä tarvittaessa saa punareunasetkin kilvet kotiin asti tai vaikka ihan pysyvät kilvet tai H-kilvet. Ihan mitä tarvitsee niin aina saa. Ja rekisteriote tiulee balnkkona mukaan. Ei Saksassa olla turhan tarkkoja noista! Pitää vaan tietää mistä homaa niin aina onnistuu.
- Metallimies2
saksan tuntija kirjoitti:
Mitäs tuo sitten on? Kyllä tarvittaessa saa punareunasetkin kilvet kotiin asti tai vaikka ihan pysyvät kilvet tai H-kilvet. Ihan mitä tarvitsee niin aina saa. Ja rekisteriote tiulee balnkkona mukaan. Ei Saksassa olla turhan tarkkoja noista! Pitää vaan tietää mistä homaa niin aina onnistuu.
Tulin juuri Saksasta, joten en voinut vastata "Saksassa asuvan" väitteeseen: En vedätä, enkä tarjoile palvelujani kenellekään. Olen tänä vuonna hakenut kolme autoa ja kaikissa on ollut keltapäiset kilvet liikkeessä odottamassa. Rekisteriote nimelleni kirjoitettuna, auton tiedot vain puuttui. Viime vuonna käytin kyseistä palvelua muistaakseni pari kertaa. Koetappa nyt "Saksassa asuva" opetella läksysi.
"Saksan tuntija" on aivan oikeassa, myös punapäiset saa vaikka Suomeen asti. Itse en ole niitä hankkinut, koska niiden kanssahan on maksettava lisäksi Saksaan autovero 'vai mikä sen nimi oikein on' . Hyvää juhannusta kaille lukijoille. - Vielä Saksassa asuva
Metallimies2 kirjoitti:
Tulin juuri Saksasta, joten en voinut vastata "Saksassa asuvan" väitteeseen: En vedätä, enkä tarjoile palvelujani kenellekään. Olen tänä vuonna hakenut kolme autoa ja kaikissa on ollut keltapäiset kilvet liikkeessä odottamassa. Rekisteriote nimelleni kirjoitettuna, auton tiedot vain puuttui. Viime vuonna käytin kyseistä palvelua muistaakseni pari kertaa. Koetappa nyt "Saksassa asuva" opetella läksysi.
"Saksan tuntija" on aivan oikeassa, myös punapäiset saa vaikka Suomeen asti. Itse en ole niitä hankkinut, koska niiden kanssahan on maksettava lisäksi Saksaan autovero 'vai mikä sen nimi oikein on' . Hyvää juhannusta kaille lukijoille.Onhan se hyvä aina käydä Saksassa sivistymässä. Silti en antaisi tällä palstalla väärää tietoa. Itse olen toimittanut ja toimitan jatkuvasti satoja autoja vuosittain ja olen asioinut arviolta 100:ssa "Zulassunglassungstelle":ssä ympäri Saksaa. Enkä yhdestäkään ole saanut kilpiä ilman passia. Erinäisissä toimistoissa vaaditaan lisäksi jopa auton runkonumero.
Jos autoliike käyttää "Zulassungdienst":iä, jouduit siinäkin allekirjoittamaan valtakirjan ja antamaan passisi joko alkuperäisenä tai kopiona kauppiaalle, kun kilvet kirjoitetaan sinun nimellesi. Eri asia, jos liike ottaa kilvet omiin nimiinsä, jolloin liike ottaa aikamoisen riskin siitä, että jätät sakot maksamatta tai aiheutat onnettomuuden. Lisäksi sinä otat riskin sakoista, koska kilvet eivät ole nimelläsi kuten "kilvistä taas" oikein kirjoitti.
Punapäisiä kilpiä et varmasti saa Suomeen, koska KFZ-Steuer on maksettava vähintään kuukauden ajalta ja sen määrittelyyn tarvitaan auton veroluokkatiedot. Lisäksi kaikki auton alkuperäiset paperit on esitettävä passin lisäksi.
Saksassa on vain yksi palvelu, jolta saan kilvet puhelinsoitolla, mutta sinnekin olen jättänyt passikopion ja henkilötietoni ja olen vakioasiakas. Näin viimeksi eilen.
Toisaalta mitä järkeä olisi tilata 5 päivän kilvet Suomeen, kun voimassaolo alkaa kilpien postituspäivänä, postissa menee helposti 3 päivää ja kun tulet Saksaan, voimassaoloa on jäljellä 1 päivä, jos sitäkään.
"Saksan tuntija" tuntuu olevan tyyppi, joka mielellään levittää "disinformaatiota" ja saa siitä tyydytystä. Niitähän tällä palstalla riittää. - Silminnäkijä
Vielä Saksassa asuva kirjoitti:
Onhan se hyvä aina käydä Saksassa sivistymässä. Silti en antaisi tällä palstalla väärää tietoa. Itse olen toimittanut ja toimitan jatkuvasti satoja autoja vuosittain ja olen asioinut arviolta 100:ssa "Zulassunglassungstelle":ssä ympäri Saksaa. Enkä yhdestäkään ole saanut kilpiä ilman passia. Erinäisissä toimistoissa vaaditaan lisäksi jopa auton runkonumero.
Jos autoliike käyttää "Zulassungdienst":iä, jouduit siinäkin allekirjoittamaan valtakirjan ja antamaan passisi joko alkuperäisenä tai kopiona kauppiaalle, kun kilvet kirjoitetaan sinun nimellesi. Eri asia, jos liike ottaa kilvet omiin nimiinsä, jolloin liike ottaa aikamoisen riskin siitä, että jätät sakot maksamatta tai aiheutat onnettomuuden. Lisäksi sinä otat riskin sakoista, koska kilvet eivät ole nimelläsi kuten "kilvistä taas" oikein kirjoitti.
Punapäisiä kilpiä et varmasti saa Suomeen, koska KFZ-Steuer on maksettava vähintään kuukauden ajalta ja sen määrittelyyn tarvitaan auton veroluokkatiedot. Lisäksi kaikki auton alkuperäiset paperit on esitettävä passin lisäksi.
Saksassa on vain yksi palvelu, jolta saan kilvet puhelinsoitolla, mutta sinnekin olen jättänyt passikopion ja henkilötietoni ja olen vakioasiakas. Näin viimeksi eilen.
Toisaalta mitä järkeä olisi tilata 5 päivän kilvet Suomeen, kun voimassaolo alkaa kilpien postituspäivänä, postissa menee helposti 3 päivää ja kun tulet Saksaan, voimassaoloa on jäljellä 1 päivä, jos sitäkään.
"Saksan tuntija" tuntuu olevan tyyppi, joka mielellään levittää "disinformaatiota" ja saa siitä tyydytystä. Niitähän tällä palstalla riittää.Soitappa seuraavaan numeroon 49 (0)6227 / 69827291.
Saat vaikka suomalaiseen autoo kilvet 30 vrk:ksi
- saksassa yhä
Joo, kun maksan 400 €. Mutta miksi minun pitäisi ottaa suomalaiseen autoon saksalaiset tullikilvet? Ulkomailta ostettavasta autosta minulla pitäisi olla tarkat tiedot ennakkoon valmiina runkonumeroineen, katsastustodituksineen jne. Ei SVA Onine Zulassungsdienst vieras ole. Saksan poliisi ei oikein vaan pidä Heidelbergin seudun kilvistä.
Parempi ostaa ensin auto ja hankkia paikan päältä kilvet 1/3-hinnalla tuosta. Naurettavaa näpertelyä tämä ja ei oikein osoita vankkaa kokemusta.- Silminnäkijä
Taitaapa sinulla olla puurot ja vellit sekaisin. Ajattele tilannetta : lennät koneella jonnekin Etelä Saksaan, olet perillä siellä n klo 16.00, jolloin lähes kaikki Zulassunstellet on kiinni. Kun tilaat netistä keltaiset kilvet tilaamaasi autoa varten autoliikkeeseen, sinulla 115 Euron hintaan keltaiset kilvet. Voit lähteä heti kaupan teon jälkeen ajelemaan kohti lauttasatamaa. Ei tarvitse yöpyä Saksan maalla lainkaan. Lomamatkat on asia erikseen.
On sisänsä kokemus olla esim Berliinin Zulassungstellellä noin sadan metrin jonon päässä helatorstaiaattona, kun numero kone oli kaput ja jononumero oli jonotettava.......
Aiheetta enempään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847