Kesä tuli ja vaatteita pitäisi vähentää, mutta en kehtaa paljastaa tatuointejani. Talvella tuli teetettyä tekemisen puutteessa monta isoa tatuointia näkyviin paikkoihin, nyt hävettää.
Itken itseni iltaisin uneen, en kestä itseäni. Mitä teen? Olen kuin unesta herätetty, enkä ymmärrä mikä riivattu minut pani teettämään tatuoinnit.
Häpeän tatuointejani
14
1024
Vastaukset
- Troll-detective
Trollololoolollolol.
- jkfjk
ammu vaik ittes tai vedä ranteet auki..miks pitää tulla tänne vuodattaa?
Sinun pääsi virtsapitoisuus ei tunne muita ratkaisuja.. Sinusta ei ole mitään hyötyä SUOMALAISELLE yhteiskunnalle, eli osta muutama metri narua ja köytä se oksaan jne..
- HAJK
>Olen kuin unesta herätetty, enkä ymmärrä mikä riivattu minut pani teettämään tatuoinnit.<
Varmaan sama tyhmyys joka pisti tuon textin kirjoittamaan (vaikkei sinulla ole yhtäkään tatuointia). - HukattuNuoruus
no jaa, murheensa kullakin.. minä häpeän teininä tehtyjä todella pahoja viiltelyarpia mutta saan voimaa siitä että kun viimeinenkin korjausleikkaus on suoritettu ja iho tasainen peitän koko paskan psykedeelisillä kuvilla ja kuljen vihdoin rauhassa t-paita päällä... Elämä muuttuu ja ei näin perheenäitinä ole kiva mitään viiltoja esitella, mieluummin kukkasia ja perhosia:)
Lusifer sinut sai ansaansa.. Nyt sie et voi muuta kuin rukoilla, että pukeudut oikein ja että et leuhki typerillä kuvilla joita loppuelämäksi otit nahkaasi..
Minusta on irvokasta että useimmat jotka ovat ottaneet epätaiteellisia (useimmiten taidottomia) irvokkaita kuvia nahkaansa, leuhkivat näistä TÖHERRYTYKSISTÄ vähäpukeisina.. idiootteja jotka katuvat vielä typeryyttään..
Isänmaallisin terveisin Jallu- jallulleanusta
Jallu on irvokas perussuomalainen piilohomo.
- yritänauttaa
ei hele teidän kanssa, ihmisellä on ongelma ja te täällä sanotte mitä sylki suuhun tuo... kukaan ei oikein osaa auttaa sinua tuosa ongelmassa, mutta kertoisitko minkälaisia tatuointisi ovat? (:
- häpeän itseäni
pippelin kuvia ja kirkkoveneitä...
- mäå3
Minulla olio myös siitin- ja anustatuointeja käsivarsissani, mutta ne leikattiin irti kesäksi.
- nimimerkki on
Käsivarret vai? Tuo on kyllä varsin toimiva ratkaisu. Pikkasen pikaliimaa syksyllä ja avot. Taas toimii. Ite oon mieltynyt burkhaan vaikka en nainen olekkaan mutta kukapa sitä sieltä alta tulee kurkistelemaan. Tuo käsivarret irti ratkaisu kyllä kuulostaa miellyttävämmältä ja viileämmältä. Burkha kun pikkusen hiostaa tossa 20 lämpötilassa.
- Nimimerkki on
Mitä niitä häpeämään. Tatuoimaton ihminen on ruman ja tylsännäköinen. Eihän meistä muutenkaan kukaan kulje ilman vaatteita ulkosalla vaikka ilman niitä synnytäänkin.
Ja lähes jokaisella on koruja (esim.sormuksia ja kaulakoruja) joten tatuoinnit on samalla tavalla koristeita kuin muutkin hilut. Ei muuta kun uutta leimaa iholle ja nauttimaan elämästä. - seksitatuointi
Minulla on mies joka nussii naista sohvalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1282412SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3031683En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341353Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111289Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361045- 50946
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais264908Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33884It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9856Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38855