Häpeän tatuointejani

häpeän itseäni

Kesä tuli ja vaatteita pitäisi vähentää, mutta en kehtaa paljastaa tatuointejani. Talvella tuli teetettyä tekemisen puutteessa monta isoa tatuointia näkyviin paikkoihin, nyt hävettää.
Itken itseni iltaisin uneen, en kestä itseäni. Mitä teen? Olen kuin unesta herätetty, enkä ymmärrä mikä riivattu minut pani teettämään tatuoinnit.

14

1060

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Troll-detective

Trollololoolollolol.

• jkfjk

ammu vaik ittes tai vedä ranteet auki..miks pitää tulla tänne vuodattaa?

• Sinun pääsi virtsapitoisuus ei tunne muita ratkaisuja.. Sinusta ei ole mitään hyötyä SUOMALAISELLE yhteiskunnalle, eli osta muutama metri narua ja köytä se oksaan jne..

• HAJK

>Olen kuin unesta herätetty, enkä ymmärrä mikä riivattu minut pani teettämään tatuoinnit.<

Varmaan sama tyhmyys joka pisti tuon textin kirjoittamaan (vaikkei sinulla ole yhtäkään tatuointia).

• HukattuNuoruus

no jaa, murheensa kullakin.. minä häpeän teininä tehtyjä todella pahoja viiltelyarpia mutta saan voimaa siitä että kun viimeinenkin korjausleikkaus on suoritettu ja iho tasainen peitän koko paskan psykedeelisillä kuvilla ja kuljen vihdoin rauhassa t-paita päällä... Elämä muuttuu ja ei näin perheenäitinä ole kiva mitään viiltoja esitella, mieluummin kukkasia ja perhosia:)

• Lusifer sinut sai ansaansa.. Nyt sie et voi muuta kuin rukoilla, että pukeudut oikein ja että et leuhki typerillä kuvilla joita loppuelämäksi otit nahkaasi..
      Minusta on irvokasta että useimmat jotka ovat ottaneet epätaiteellisia (useimmiten taidottomia) irvokkaita kuvia nahkaansa, leuhkivat näistä TÖHERRYTYKSISTÄ vähäpukeisina.. idiootteja jotka katuvat vielä typeryyttään..
      Isänmaallisin terveisin Jallu

• jallulleanusta

Jallu on irvokas perussuomalainen piilohomo.

• yritänauttaa

ei hele teidän kanssa, ihmisellä on ongelma ja te täällä sanotte mitä sylki suuhun tuo... kukaan ei oikein osaa auttaa sinua tuosa ongelmassa, mutta kertoisitko minkälaisia tatuointisi ovat? (:

• häpeän itseäni

pippelin kuvia ja kirkkoveneitä...

• mäå3

Minulla olio myös siitin- ja anustatuointeja käsivarsissani, mutta ne leikattiin irti kesäksi.

• nimimerkki on

Käsivarret vai? Tuo on kyllä varsin toimiva ratkaisu. Pikkasen pikaliimaa syksyllä ja avot. Taas toimii. Ite oon mieltynyt burkhaan vaikka en nainen olekkaan mutta kukapa sitä sieltä alta tulee kurkistelemaan. Tuo käsivarret irti ratkaisu kyllä kuulostaa miellyttävämmältä ja viileämmältä. Burkha kun pikkusen hiostaa tossa 20 lämpötilassa.

• Nimimerkki on

Mitä niitä häpeämään. Tatuoimaton ihminen on ruman ja tylsännäköinen. Eihän meistä muutenkaan kukaan kulje ilman vaatteita ulkosalla vaikka ilman niitä synnytäänkin.
      Ja lähes jokaisella on koruja (esim.sormuksia ja kaulakoruja) joten tatuoinnit on samalla tavalla koristeita kuin muutkin hilut. Ei muuta kun uutta leimaa iholle ja nauttimaan elämästä.

• seksitatuointi

Minulla on mies joka nussii naista sohvalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8544
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4703
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4664
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      190
      3611
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2953
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2716
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      39
      2696
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2393
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      167
      2082
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      65
      2056
    Aihe