Kun ei oo toiselta saanu viestiä kokonaiseen 16 tuntiin. :) Ootellaan ootellaan, jaksaa vielä vähän oottaa... jaksaa.
Jäytää pahasti
3
261
Vastaukset
- D69
Mitäs tuo nyt on. Yhdeltä mieheltä tuli viestiä aina 2 - 3 viikon välein. Sitten kun hän alkoi puhumaan tapaamisesta tuli viestiä ihan parissa päivässä, ja innostuin että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta siinä vaiheessa viive meni taas viikoiksi, ja tajusin että jos tämä olisi tällaista suhteessakin niin antaa olla. Ei minun tarvitse kokoajan roikkua toisessa kiinni, enkä tarvitse 24/7-suhdetta, mutta kyllähän suhteen pitää olla suhde eikä jotain sellaista ettei edes tiedä että ollaanko vai eikö olla, vai onko toinen jo päättänyt häipyä elämästäni kokonaan kun ei mitään kuulu.
Sitäpaitsi vanha viidakon viisaus kuuluu että jos mies on kiinnostunut niin kyllä se sitten pitää sitä yhteyttäkin taajaan. - hiljaista
Mitäh, minä en ole saanut yhtään viestiä, ai niin, mutta eihän mulla ole ees
profiiliakaan. Itku..... Tulihan se viesti sieltä, nyt taas ite pääsee sepustaa kaikkea mielenkiintosta. Päivä pulkassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565
