Jäytää pahasti

Kun ei oo toiselta saanu viestiä kokonaiseen 16 tuntiin. :) Ootellaan ootellaan, jaksaa vielä vähän oottaa... jaksaa.

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D69

Mitäs tuo nyt on. Yhdeltä mieheltä tuli viestiä aina 2 - 3 viikon välein. Sitten kun hän alkoi puhumaan tapaamisesta tuli viestiä ihan parissa päivässä, ja innostuin että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta siinä vaiheessa viive meni taas viikoiksi, ja tajusin että jos tämä olisi tällaista suhteessakin niin antaa olla. Ei minun tarvitse kokoajan roikkua toisessa kiinni, enkä tarvitse 24/7-suhdetta, mutta kyllähän suhteen pitää olla suhde eikä jotain sellaista ettei edes tiedä että ollaanko vai eikö olla, vai onko toinen jo päättänyt häipyä elämästäni kokonaan kun ei mitään kuulu.

Sitäpaitsi vanha viidakon viisaus kuuluu että jos mies on kiinnostunut niin kyllä se sitten pitää sitä yhteyttäkin taajaan.

• hiljaista

Mitäh, minä en ole saanut yhtään viestiä, ai niin, mutta eihän mulla ole ees
      profiiliakaan. Itku.....

• Tulihan se viesti sieltä, nyt taas ite pääsee sepustaa kaikkea mielenkiintosta. Päivä pulkassa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10762
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7243
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5324
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4890
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4568
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4063
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2948
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2845
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2104
    Aihe