Kun ei oo toiselta saanu viestiä kokonaiseen 16 tuntiin. :) Ootellaan ootellaan, jaksaa vielä vähän oottaa... jaksaa.
Vastaukset 3
- D69
Mitäs tuo nyt on. Yhdeltä mieheltä tuli viestiä aina 2 - 3 viikon välein. Sitten kun hän alkoi puhumaan tapaamisesta tuli viestiä ihan parissa päivässä, ja innostuin että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta siinä vaiheessa viive meni taas viikoiksi, ja tajusin että jos tämä olisi tällaista suhteessakin niin antaa olla. Ei minun tarvitse kokoajan roikkua toisessa kiinni, enkä tarvitse 24/7-suhdetta, mutta kyllähän suhteen pitää olla suhde eikä jotain sellaista ettei edes tiedä että ollaanko vai eikö olla, vai onko toinen jo päättänyt häipyä elämästäni kokonaan kun ei mitään kuulu.
Sitäpaitsi vanha viidakon viisaus kuuluu että jos mies on kiinnostunut niin kyllä se sitten pitää sitä yhteyttäkin taajaan. - hiljaista
Mitäh, minä en ole saanut yhtään viestiä, ai niin, mutta eihän mulla ole ees
profiiliakaan. Itku..... Tulihan se viesti sieltä, nyt taas ite pääsee sepustaa kaikkea mielenkiintosta. Päivä pulkassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.501287Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt151008- 93967
- 77673
- 37668
- 26441
- 25431
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413