Kun ei oo toiselta saanu viestiä kokonaiseen 16 tuntiin. :) Ootellaan ootellaan, jaksaa vielä vähän oottaa... jaksaa.
Jäytää pahasti
3
175
Vastaukset
- D69
Mitäs tuo nyt on. Yhdeltä mieheltä tuli viestiä aina 2 - 3 viikon välein. Sitten kun hän alkoi puhumaan tapaamisesta tuli viestiä ihan parissa päivässä, ja innostuin että hän olisi kiinnostunut minusta. Mutta siinä vaiheessa viive meni taas viikoiksi, ja tajusin että jos tämä olisi tällaista suhteessakin niin antaa olla. Ei minun tarvitse kokoajan roikkua toisessa kiinni, enkä tarvitse 24/7-suhdetta, mutta kyllähän suhteen pitää olla suhde eikä jotain sellaista ettei edes tiedä että ollaanko vai eikö olla, vai onko toinen jo päättänyt häipyä elämästäni kokonaan kun ei mitään kuulu.
Sitäpaitsi vanha viidakon viisaus kuuluu että jos mies on kiinnostunut niin kyllä se sitten pitää sitä yhteyttäkin taajaan. - hiljaista
Mitäh, minä en ole saanut yhtään viestiä, ai niin, mutta eihän mulla ole ees
profiiliakaan. Itku..... Tulihan se viesti sieltä, nyt taas ite pääsee sepustaa kaikkea mielenkiintosta. Päivä pulkassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510762
- 817243
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445324- 624890
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764568Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334063- 472948
- 362845
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362104