kyllä voi olla ukkomies sitkas tapaus. Alkuun oli vapaa,eipäs ollutkaan. Selityksinä oli asumme yhdessä vain olosuhteiden pakosta, tyypillinen ei seksiä-selitys,mutta ei kuitenkaan pysty /halua asua yksin. Että olis avioliittoa tarjolla ja yhteen muuttamista. Olen itsenäinen nainen,leikkikööt kotia jokainen miten kuten lystää,ei halua avioon avokkinsa kanssa ja se on suuri riidanaihe heillä. Voi surku. Kytätään ja vahditaan ravintolan ovella milloin tulen ulos,taksitolpalla odottaa kuin ajokoira. Voi reppanaa. Eipä ollut sattuneesta syystä aikaa minulle ja suhteellemme kun vielä luulin häntä vapaaksi. Eihän se aika kaikkeen sentään riitä. Ottipa vaimokekin yhteyttä,olen vietellyt hänen miehensä,just joo,jos se äijä kultu jättäis minut rauhaan. Mies ihmettelee miksi en vastaa puheluihin,miksi en ole kotona ku suvaitsee käydä oventakana. Nii-in mikshän?
seli seli
no looosers
3
193
Vastaukset
- fthujfg
Hyvä, pidä toi linja. Äijä ja sen avokki ovat selvästi ansainneet toisensa!
- toivoton taksitolppa
Kyllä ovat ansainneet, etkä sinäkään aloittaja järjenjättiläinen ole.
- heheheiiii
toivoton taksitolppa taitaa juurikin olla tällaisen onnettoman reppanan vielä onnettomampi avovaimoke???? Vituttaa varmasti kun tietää missä oma mies käy vonkaamassa????? Alottajahan nimenomaan on fiksumpi kuin sinä, joka edelleen siedät miestä joka asuu kanssasi, mutta syrän taitaa olla jossain muualla??? Järjen jättiläinen, sinäkö????? Ahahhhhhhhaaaaaa....salli mun nauraaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774