lähes jokapäiväinen heräämiseen liittyvä epämääräinen ahdistus joka kestää pari kolme tuntia.
eikö sitä vois saada unen aikana aivoinfrktin jotta pääsis vaivata eroon :)
unetkin on jotenkin kuoleman voittoisia joko oma tai jonkun muun
aamun toinen savuke ulkona ja joha araknofoobisen käsivarrella tepasteli hämähäkki, ei jaksanut ku puhaltaa se piruparka karvojeni seasta hiitee, ihmeen vaaleakin se ol, vissiin finskihämis.
ilma mitä nätein tuuli armahtaa aurigon polttavaa säteilyä.
pitäis jaksaa kävellä 2 kilsaa tuos helteessä, harmittaa ku miul ei oo edes kamelia. ja mikä pahinta TUPAKAT LOPPU
alkaa pikkuhiljaa jurppimaan
24
62
Vastaukset
- lääkärituttu
Vieläkö L:rannassa toimii psyk. sairaala vai onko alasajettu?
- lääkärituttu
monte24 kirjoitti:
JOUTSENOSSA OLI JA SE TOIMII NYKYISIN PAKOLAISKESKUKSENA :)
Sopiiko se mielestäsi paremmin sinun pirtaasi? Minkä maan pakolaisia siellä asutetaan?
lääkärituttu kirjoitti:
Sopiiko se mielestäsi paremmin sinun pirtaasi? Minkä maan pakolaisia siellä asutetaan?
ei siellä latinoja tietääkseni ole
- lääkärituttu
monte24 kirjoitti:
ei siellä latinoja tietääkseni ole
Mikä se latinojen asema tärkeysjärjestyksessä on muihin pakolaisiin verrattuna?
lääkärituttu kirjoitti:
Mikä se latinojen asema tärkeysjärjestyksessä on muihin pakolaisiin verrattuna?
arjalaisen veljeskunnan jälkeen mahtavin
ahaa tää olikin pika-ahdistus joka pienenee kahvia juoden :)
VIELÄKÄÄN EI OLE TUPAKKAA- Puskasta
Monte: ryyppäsitkö edellisenä iltana (silloin kun aamulla ahdistaa) ?
Mä nukuin niin makiasti että, siinä 24.00 aikoihin ja heräsin 9.30 ja sen jälkeen pistsakkana koiran kanssa lenkille.
niin nukuin miekin makoisasti aamu viidestä tähän aloitukseeni asti, nenäkin oli auki, siis ilmaröörit oli auki
monte24 kirjoitti:
niin nukuin miekin makoisasti aamu viidestä tähän aloitukseeni asti, nenäkin oli auki, siis ilmaröörit oli auki
siinäpä se nukuin liian pitkään, pitäis nukkua alle 6 tuntia niin ei ahdista vaan herää mieli virkeenä uuteen päivään.
monte24 kirjoitti:
siinäpä se nukuin liian pitkään, pitäis nukkua alle 6 tuntia niin ei ahdista vaan herää mieli virkeenä uuteen päivään.
Mä vetäsin siitä uudesta sohvasta sen sänkyosan auki eilen ja hups kun uni tuli.
Ensviikolla tulee ne sängyt saas nähdä kuinka sitä nukkuu niissä.weawery kirjoitti:
Mä vetäsin siitä uudesta sohvasta sen sänkyosan auki eilen ja hups kun uni tuli.
Ensviikolla tulee ne sängyt saas nähdä kuinka sitä nukkuu niissä.miul ei ole koskaan ollut uutta sänkyä.
80-luvun alussa ku työt aloitin niin haaveilin yhdestä de luxe sängystä, ois maksanut kuukausansion verran
hitto ku lemppari partavesikin on loppu :(
- vili.
Oletko juonut senkin?
Hähä! :D
Niin? - monte:)
vili. kirjoitti:
Oletko juonut senkin?
Hähä! :D
Niin?Illu on hyvvee:)
monten pulmaan keksitiiin hoito Perussa, josta perunakin on nimensä saanut.
Alberto Fujimori keksi oivallisen menetelmän jo 1995 väsestönkasvun hillitesmiseksi.
ohjeman rahoitti kehitysyhteityövirasto USAID ja YK::n väestörahasto Unfpa
Vielä 1990 lukutaidon intiaani Hilaria Supa allekirjoitti suostumuksensa sopimukseen, jonka tekstiä ei ymmätänyt lainkaan.
Inkkarit tulivat remuissaan karnavaaleihin. jossa oli ilmaista tarjoilua ruokaa ja juomia..
Juhlien lopuksi tarvittiin armeijan ja poliisin virka-apua, kun toteutettiin
allkir
joituksell pakkokastraatioon ja naisinkkareille sterilointi katkaisemalla
munajohtimet
Palstalla on ammattitaitoisia mielisairaanhoitajia, jotka tulevat mielellään ilmaiseksi kuohimaan monten.- MC Ballsawaybrothers
Elämäntapaintiaani Genio,Menteä jo etsitään samaan tomenpiteeseen
vanhoilla hohtimilla.
Genio saa, jos haluaa moskanukutuksen kivuliaan kuohimisen ajaksi - yxinkertane(ei kirj
monte24 kirjoitti:
meinaatko irtokiveksistä tehä itteles kaulakorun ???uusinta turkulaista muotiako???
Mullon paljonki näit ihanii kiveskorui, nykkii helminauha kaulassaki
Sen yx aamu lahjax yhrelt jiwaroinkkarilt, ett jos sääkin tykkäät munst
nih testamentt sun munat mul ja mää teen niist oikken kultsosrmuksen
ja kaivveretaan siihe monte34 ti mitäs vaa tahrot
nyt muistin uneni yöltä olin hd kavereitteni kanssa huvipuistossa ja onnistuin aiheuttamaan isoon laitteeseen vian vahingossa ja siitä tuli onnettomuus, tutkittiin vioittunutta vehjettä yhteisvoimin
Mä taisin löytää motivaation uudelleen röökaamisen lopettamiseen. Eilen illalla viihteellä taas savutteli niin hillittömästi, että aamun uskomattoman kurja olo on selvästi siitä kiinni.
Joo se loppuu nyt taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296