Galluppi pettämisestä.

---

Ketä syytätte pettämisestä?

a) pettäjää itseään (olkoot mies tai nainen)
b) ns. kakkosta ("salarakasta")
c) petettyä

10

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyry istuu

Syytän pettäjää ja kakkosta avunannosta. Sakkoja ja silleen.

• Tietenkin pettäjää

Ainoa todellinen syyllinen on pettäjä itse. Hän teki ratkaisun, mitä ei olisi ollut pakko tehdä. Turha syytellä muita kuin itse tekijää.

• sare38

a ilman muuta eli pettäjä.

• Sekä että

Suurimmaksi osaksi pettäjää, mutta ei salarakaskaan puhdas pulmunen ole.

• adfafadfasdfadasf

A eli pettäjä... kakkoset vaihtuu, pettäjä pysyy...

• ---

Kaikki kohdat a), b) ja c) ovat oikeita. Tosin syyttely ei auta ketään eikä paranna mitään.

• Jassooopeli

A. Pettäjä. Jos kyseinen henkilö osaisi hoitaa ihmissuhteensa joko päätökseen, selviytyä muutoin omasta kasvukriisistään tai puhua ongelmistaan parisuhteessa puolisolleen, ei olisi mitään pettäjiä, kakkosia tai petettyjä.

• Peto haaskalla

Tapaukset on kaikki erilaisia, mutta varsin vaikeita.

Kun perhe on kriisissä on helppo syksyä toisen syliin, mutta miksi se syli ikäänkuin tulee äkkiä, eiköhän siellä ole takana juuri saalistaja, joka on nähnyt nyt oman tilanteensa päästä mukaan. Voisikohan tätä sanoa jopa hyväksikäytöksi, tuskin tämä kriisissä oleva ihminen olisi pettänyt, ellei tämä toinen olisi ilmestynyt puhumaan pehmeitä ja saamaan osansa. Ihan kuin peto haaskalla.

• petetty syyllinen

c) hän on ansainnut sen. Jotakin pahaa eämänsä varrella tehnyt.

• pettäjä

Pettäjää itseään. Hän tekee yksin päätöksen pettää puolisoaan. Kakkonen on vain mahdollisuus, jota ei tulisi käyttää mikäli rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan. Petetty on monesti täysin tietämätön petetyksi tulostaan, ja jopa syistä mitkä johti siihen - ainakaan tämän palstan mukaan petetty on miestään aidosti rakastava intohimoinen vaimo, jossa ei ole mitään vikaa koskaan. Joten petetty ei voi olla syyllinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen