Olen parikymppinen 173cm/69kg nainen, jolla on luomut 70H-kokoiset, joskin kiinteät, rinnat. Minulla on tiimalasivartalo 103-72-100, olen vaaleahiuksinen. Jos kysyttäessä kerron jollekin miehelle kuppikokoni, he pitävät minua friikkinä ja blondina bimbona, mitä en missään tapauksessa ole! Kuulen myös kommentteja "ei tota kokoa ole olemassakaan".
En jaksa todistella älykkyyttäni ja muita ulkonäköön liittymättömiä avujani, kun ihmiset tuntuvat huomaavan vain ulkonäköni.
Mitä mieltä olette?
Liian isot rinnat ja vaaleat hiukset - ei-vakavasti otettava?
33
954
Vastaukset
- Hahahahahahaahahahhh
Onks tää provo vai mikä? Ymmärrän jos toi olis 70A, mutta H on jo liikaa tuohon.. Oisit nyt ees keksiny paremman :D :D hahah.. Aika pieni sulla on toi ympärysmitta, jos rinnat on jo H taulukossa. Ohhoh, sain muuten helkutin hyvät naurut. Mä olisin voinu uskoo jos oisit laittanu vaikka 95H tai 100H :D
- asdgsad
Älä huoli. Ne on niitä idiootteja jotka ei tiedä asioista mitään muuta kuin kuinka paljon autossaan on tehoja ja paljon kaljassa on prosentteja.
- Summerwonder
Ei oo provo :) Löydän rintsikoita vain ja ainoastaa Change-liikkeestä, mis on isoja kuppeja pienillä ympäryksillä. Oon kyl koko ajan luullu olevani 75E mut en ollutkaa :)
tuu vaikka mittaamaa! (joo älä tuu)
Eikä H-kuppi ole minkää vesimelonin kokonen oikeesti, mut toki näkyy, että on isot rinnat.- 80F---
Miten ihmeessä sen teet? Saat ympärysmitaltaan 70-senttiset liivit yllesi?
Olen itse 171 cm ja 68 kg eli aika pitkälle samaa kaliberiä kuin sä. Silti liivikokoni on ian kaikein ollut 80 F tai G, liivimerkistä riippuen. Joskus kokellut 75G:ä, muttei natsannut. Onko rintakehäsi ja vyötärösi oikeasti ympärysmitaltaan samat?
- eipahallamuttotuus
No mä en ainakaan ottais vakavasti tuon näköstä naista. Se vaan tulee väkisin sellanen tunne et voi vittu mikähän bimbo toiki on. Blondi isot tissit = todella huono yhdistelmä. Ja H tissit on oikeesti aivan liian isot.
- eipahallamuttotuus
Niin unohin viel mainita että kuulostat kyl tosi pantavalta. Tän voit ottaa kohteliaisuutena tai loukkauksena. Mut kyllähän tuollanen isorintanen nainen on varmana pantavan näkönen, jos muutenki ihan jees naamasta ja kropasta. Seksikumppaniksi voisin kuvitella ottavani mut en vakavaan suhteeseen.
- 9+3
Kateellisia ovat todennäköisesti. Miesten mieleen olet kyllä varmasti, kuulostaa todella upealta.
- pukeutuminen a ja o
Ovatko hiuksesi luonnostaan vaaleat? Jos eivät, niin kokeile elämää tummahiuksisena? Ehkä sinusta ei brunettina saisi niin bimboa vaikutelmaa. Tärkeää on se, miten itseäsi esittelet. Jos tissit ovat tyrkyllä (avarat kaula-aukot), niin silloin naisesta hyvin herkästi saa bimbon vaikutelman.
- Summerwonder
Olen ihan luonnostaan blondi, en millään tapaa tyrkky - ihan normaali, pirteä, normaalisti meikkaava nainen :)
- Värjäähiukset
Eikö sulla tule niskasärkyä painavien rintojen takia? Entäpä urheilun harrastaminen, ovatko rinnat "tiellä"?
- ergagtgt
Urheilun avullahan niistä on nimenomaan mahdollista päästä eroon.
- Summerwonder
No sehän tässä on, että urheilutaustani takia minulla on lihaksisto hyvässä kunnossa, rinnat kasvoivat e-pillereiden takia 4 kokoa puolessa vuodessa.
Kaipa nämä jossain vaiheessa alkavat "painaa", nyt ei vielä ole semmoisia haittavaikutuksia. *koputtaa puuta*
Hyvät urheilurintsikat nii voi hyvin punttia nostella salilla! :)- dxhbgfxn
No alan kyllä epäillä tätä provoksi - ei ole terve merkki, että pillerit lisäävät kuppikokoa neljällä puolessa vuodessa. Painosi nousi ilmeisesti myöskin melkoisesti, koska ei pillerit pelkkiin rintoihin vaikuta? Äkkisältään ynnäiltynä yksi kuppikoko tarkoittaa 5-10 kg:n painon nousua - koska vaatekoostakin sanotaan, että yksi koko on 7-10 kg ja sama pätee liiveihinkin.
- Kirottu minä
Minkä merkkiset E pillerit sulla on, tarviisin itselleni hieman rintoihin lisää?
Olen itse todella pieni, siro, omaan kauniin kropan jossa kauniisti kaartuva notkoselkä antaa täydelliselle takapuolelle sekä hyvän muotoisille jaloille oman linjakkuuden.
Olen kasvoiltani eksoottisen kaunis, luonnon kaunis tummatar, voin sanoa että olen kaunis ja kroppani on täydellinen muuten paitsi rinnat joita ei juurikaan ole, tämä asia vie sen kaiken muun kauneuden minusta, kaikki kaunis mikä minusta löytyy jää rinnattomuuden varjoon, tämän takia vihaan itseäni, tunnen olevani naisen rivikuva, epämuodostumien äiti, ja kaikki sen takia ettei minulle kasva rintoja vaan kaikki muodot kerääntyy muualle tehden kropasta kauniin, mutta rinnattomuus estää nauttimasta siitä kauneudesta mikä on.
Tahtoisin kerran viettää elämää naisena nauttien auringosta bikineissä rannalla, pukeutua kauniisti, mutta se naisellisuuden ilo on minulta pois, vihaan itseäni niin paljon että olen ajatellut jopa jotain kaapua, en voi ymmärtää mikä kirous päälläni on, voisin nauttia kauneudestani mutta vain rinnat puuttuu joka todella estää aivan kaiken.
Välillä jopa toivon että olisin hieman ylilihava kuin tällainen normaali ilman rintoja, tuntuu pahalta katsoa näin kesäisin kun naiset alkavat pukeutua ja nauttia kesästä, itse miettii miten välttäisi kaiken julkisilla paikoilla liikkumisen.
- E90
No miten miehet suhtautuvat sinuun? Miksi sun pitäisi mitään todistella kenellekkään. Ole ylpeästi sitä mitä olet. Rinnat nyt on kuitenkin vain maitorauhaset.
- Cloetta...
Miksi ihmeessä sinun pitää kertoa kuppikokosi? Olen itsekin isorintainen, tosin en mitään sinuun verrattuna, eikä ole koskaan tullut mieleenikään kertoa kuppikokoani ja saada näin huomiota epäolennaiseen. Olettaisin, ettei suurin osa miehistä edes tiedä koko kuppikokosysteemiä. Mistähän mahtanee johtua, että sen jälkeen kun olet inttänyt miehen kanssa rintojesi koosta, saat rueta todistelemaan "älykkyyttäsi"?
- cfgjvg
Joo, tätä samaa ihmettelin - itsellä on ikää sen verran takana ja myöskin reilunkokoiset rinnat, mutta eipä ole tullut mieleeni kuulutella potentiaalisille "sulhaskanditaateille" kuppikokoani! Jotenkin tulee mieleen, että aloittaja hakee huomiota kertoilemalla "tajuttomista daisareistaan" ja on sitten pettynyt, kun ei huomio olekaan hänen haluamansa laista?
- gggggggggggggggggggg
olet niin pulska, että tuskin ympärysmittasi on 70.
- kaikilla ei ole
Kannattaa olla tyytyväinen ;)
T:Lasse - hra anonyymi
Kuulostaa täydelliseltä. Varsinkin kesällä saat varmasti meidän miesten päät kääntymään..
- 75B
Tolla pituudella ja painolla mitta rintojen alta ei varmasti ole 70! Tai muuten on tytössä aika omintakeinen rakenne. Itse olen samanpituinen mutta reilu 10kg kevyempi.
Luulen, että koko kuppikokoasia selittyy sillä, että Changen kokomerkinnät on aivan absurdit. Oma kokoni on se perus-75B, mutta Changesta ostettuna ylättäen 65E... Että voisinhan mäkin alkaa väittämään jollekin sulholle olevani E-kuppi näine pieni/keskikokoisine rintoineni. Ja varmasti herättäisi ihmetystä...- NoWonder----
Jep! Vahvistit epäillykseni Changen tosiaankin "omintakeisesta" mitoituksesta - normikoko on suurella osalla merkeistä 80 F ja yhtäkkiä päälle "holahtivatkin" Changet kokoa 70H ... Aloitin nimittäin "omasta" koostani ja ihmettelin, että miten voi olla niin outo mitoitus - no myyjää ei ollut saatuvilla, joten vetelin tangosta kaikenlaista ja tosiaan olinkin yhtäkkiä 70 H...Eli samankokoiset kuin aloittajalla - joten voisinpa väittää, että hänenkin oikea kokonsa menee tuonne 80-85 E-F välille.
- no problems
Jos hiustenväri ahdistaa, niin voihan ne värjätä. Monilla naisilla tuntuu olevan ongelmia rintojensa kanssa. Milloin ne on liian pienet, lättänät tai sinun tilanteessasi liian suuret. Monilla myös on ongelmia muutenkin itsensä kanssa kun eivät hyvännäköisinä muka ikinä törmää normaaleihin miehiin jne,..
Itse olen kalju pieni mies jolla on keskimääräistä isompi muna. Ihan ok olen naisille kelvannut, eikä ole pervoksi ainakaan päin näköä haukuttu. - sininen laguuni
Moro! Minun mielestäni saat olla millainen vaan. Nauti elämästä ja poista ikävät kommentit pois toisesta korvasta pois. Kun ihmisiä on moneen junaan kun arvostellaan toisten näköä jne.
- Aikuiseen makuun
Se on ihan parasta että naisen luonne ja ulkonäkö on vähän eri paria. Paljon kiehtovampaa ettei heti yhdellä vilkaisul tiedä kaikkea toisesta. Vaatii sulta tietty ettet liiku ihan niissä tyhmimmissä porukoissa, niille sun hienoutes tuskin aukee.
- Didigeee
Minä vastaan kirotulle tummattarelle. Itse en ole koskaan osannut nauttia rinnoistani, ei ole tullut mieleenkään että niissä olisi mitään hyvää. Itsekin olen aika kaunis, mutta minusta tuntuu juuri niin kuin sinusta, että pari piirrettä ulkonäössäni vie kaiken naiseuden pois ja kesällä on masentavaa kun ei voi pukeutua sellaisiin vaatteisiin kuin haluaa. Minulla yksi heikko kohta on selluliitti. Harrastan reipasta liikuntaa, 6-15 tuntia viikossa ja syön huipputerveellisesti, ei mitään karkkeja tai pizzoja ym. mutta sellu vaan on ja pysyy. Se tuli minulle jo 12-vuotiaana. Ikinä en ole pystynyt hameita tai shortseja kesällä pitämään, sillä jalkani on niin muhkuraiset. Tuntuu että liikuntaharrastukseni vain pusertaa sellun näkyviin. Bikinit hävettävät myös, mutta nyt vanhempana olen alkanut käymään rannalla vaikka tiedän että sellu näkyy. Mutta shortseihin en suostu. Itse kadehdin aina kaltaisiasi siroja naisia ja vihaan itseäni. Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi hävetä jalkoja ja takamustaan! Usein näen selluttomien naisten vetävän epäterveellisiä ruokia, esim. juustoja ja suklaata joita itse en syö ollenkaan, ja silti heidän säärensä ovat sileät. Monet varmasti ajattelevat mukuroistani että tuon pitäisi "harrastaa hieman liikuntaa".
Silmäni ovat avautuneet kuitenkin rintojen suhteen kun näitä nettipalstoja lukee. En ole osannut kuvitellakaan että rinnattomuus voi olla jollekin samanlainen ongelma kuin minulle esim. tuo sellu. Itselleni rinnoista ei ole ollut mitään iloa. En ole huomannut että kukaan mieskään olisi ihaillut niitä. Ehkä minun pitäisi opetella iloitsemaan siitä että on edes yksi kiva kohta kropassa.
Sinä olisit varmasti useimpien miesten ihanne, monethan pitävät siroista ja pienirintaisista naisista.
Kyllä me ollaan tyhmiä kun kehitetään itsellemme tällaisia ulkonäköongelmia.
Aloittajalle sanoisin että kannattaa hakeutua sellaiseen miesseuraan jossa ei kuppikokoa kysellä. Jos joku kysyisi minulta kuppikokoa, poistuisin paikalta rivakasti. En kerro sitä edes tässä.- Kirottu tummatar
Kiitos tästä.
Moni pitää varmaan minua itse rakkaana kun kehuin itseäni, se oli kuitenin itselleni suuri asia kun huomasin että se on totta mitä olen teini-iästä asti saanut kuulla, olen tosiaan kaunis vartaloltani, sirous ja kauniit kaareet sopusuhtaisessa kropassa ovat todellakin kauniit, ennen sen ymmärtämistä tiesin olevani kasvoiltani kaunis.
Kuitenkin sen ymmärtämseen meni kauan aikaa, koko teini-iän salaa mielessäni pelkösin ettei rintani kasva koskaan, nautin siitä ajasta kun odotin lasta ja rintani kasvoivat, pysyivätkin jonkin aikaa ennen kuin kaikki taas meni, sen hetken aikaa elämästäni sain olla tyytyväinen ulkonäkööni, mutta nyt aikuisena kun muut menevät lasten kanssa rannalle niin minua estää juurikin rinnattomuus, itseinho ja häpeä, tunnen todella olevani jotenkin epäkehittynyt yksilö, miksi juuri minä olen jäänyt ilman asiaa joka kuuluisi kaikille naisille, kuitenkin rinnat kuuluu naisellisuuteen.
Tämä ongelma on vieläkin vaikeampi koska olen muutenkin pienen kokoinen ja muodot löytyy kaikkialta muualta kuin rintojen kohdalta, niitä kun ei yksinkertaisesti ole, olisin onnellinen vaikka pienistäkin rinnoista niin tuntisin itseni kokonaiseksi, voisin elää rohkeammin....niin ettei tarvitsisi miettiä sitä syrjäisintä uimapaikkaa.
Olen myöskin yrittänyt iloita siitä että on muu kroppa muodokas, mutta kuitenkin rinnat on osa kokonaisuutta ja niiden puuttuminen tuntuu surulliselta, en mieti sitä niin että miesten mieliksi niitä tahtoisin, vaan itseni takia.
Rinnattomuus on vaikuttanut aina itsetuntooni ja seksuaalisuuteeni, siinä ongelma kaksinkertaistuu kun muuten voisi tuntea itsensä haluttavaksi mutta aina mielessä kummittelee että alastomana rinnattomuus on se asia johon kiinnitetään ensiksi huomiota, ja se estää muun kropan tuomat ilot.
Saattaisin olla monelle miehelle ihanne, mutta en usko että muut muodot korvaa sitä ettei rintoja ole lainkaan, jos olisi edes pienet rinnat niin olisin niin tyytyväinen.
Olen miettinyt silikoneja mutta en toisaalta halua muokata itseäni samalla huijaamalla itseäni, olen yrittänyt lihottaa itseäni mutta jostain syystä en lihokaan vaikka kuin söisin, muualle kyllä tulee lisää muotoja ja siksi en ymmärrä mikä geenivirhe juuri rintoihini on pesinyt, saan tyytyä rinnattomuuteen, siihen ettei niiden ole varmaan tarkoituskaan kasvaa koskaan, aikaa olisi jo ollut.
Meitä on moneen junaan ja en itsekään katso muita arvostellen, mutta itseäni en voi edes peilistä katsoa, tunnen inhoa enkä halua nähdä itseäni alasti, enkä nykyisin pysty muidenkaan edessä olemaan alasti normaalisti, väkisinkin peittelee itseään.
Tämä peittely voi johtua siitäkin että itsetuntoni on kertaalleen tuhottu tietoisesti, tämä ongelmani oli suhteessa tiedossa ja sen avulla vapauduin häpeästäni, tunsin itseni haluttavaksi ja sain itsestäni melkoisen kissapedon esiin...se ei tainnut riittää kuitenkaan, se oli niin suuri järkytys etten usko selviäväni siitä koskaan, monen asia summa joka tuhosi kaiken sen mihin olin päässyt.
Ehkä vielä joskus olen vapaampi, toivotan hyvää kesää kaikille ja nauttikaa elämästä, kesästä sekä itsestänne.
Useilla naisilla on jonkin sortin ongelma kropan suhteen,
- lihaksikas
voihan p.... minulla mitat 90-64-90, kuppikoko 80AA, siis tosi lauta.taitais olla silikonien aika 50v blondilla, mutta helpompi näin lenkkeillä.
- 75B
Kirottu tummatar: usko pois, paljon usemmalle miehelle ne silikonit olisivat ongelma kuin rinnattomuus!
Lihaksikas: miten sinulla voi olla rinnanympärys 90 jos olet lauta? Taidat ollakin tosi lihaksikas! Itsellä sama 90 ja kuppikoko 75B, alta siis sen 75cm joka on sitten paljon vähemmän kuin sulla. - Silakkamies
Kuppien koko ei selviä suoraan kirjaimesta, vaan myös ympärysmitta vaikuttaa. Esimerkiksi 90D kuppi on suurempi kuin 70D. 70 on jo siinämäärin siro, ettei H-kuppikaan ole aivan valtava. 70H on ameriikkalaisittan 32F, jos joku haluaa googletta miltä moiset näyttävät.
- vedetty kireelle?
Aivan. 80B:ssä on sama kuppi kuppi kuin 70D:ssä tai 75C:ssä. Tosin ap tuskin liki 70-kiloisena mikään 70-sarjalainen on.
- plussizebra
Sellaista ei olekaan kuin liian isot rinnat. On vain miehiä, joilla on liian pieni ego.
- ChangeXXX
Minäkin olen isorintainen ja hoikka ja sopivia liivejä löytyy vain ja ainoastaan Changesta. Siellä kokoni on 65G. Tavallisesta kaupasta ostettuna kokoni on kuitenkin yleensä 70 - 75 E. Changella on aivan älyttömän pieni mitoitus, joten enpä nyt tuolla Change-koolla lähtisi kenellekään kehuskelemaan :) Enkä nyt ylipäätään tajua miksi kertoa miehelle tutustumisvaiheessa kuppikokoaan... Jos minulta kysytään niin jätän kyllä kertomatta ja saatan harkita tarkkaan kannattaako tutustumista jatkaa jos moisilla numeroilla on jotain väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255