onko näitä ? kyllästyttää maksaa noista viesteistä : http://www.russian-women-personals.com käytän tuota toistaiseksi mutta etsin jatkossa ilmasta väylää, ei kiinnostaisi olla rahastuksen kohteena
venäläiset / ukrainalaiset ilmaiset sivustot
8
302
Vastaukset
- dfbsbvv
noihan näyttää joltain malleilta. mitä tuolta edes voi saada? siis siellä ilmeisesti maksat naiselle et se riisuu ittesä webkameralle. naurettavaa. nettihä o täynnä ilmasta porkkaa. ei mun melestä miltään deittisivulta näyttäny
- playeri290
heh, tuolla on mallien näköisiä naisia, eli välitys firman kautta, vaimoa haetaan... siis kyseessä ei ole porkka...vaan deittisivusto...tutustu tarkemmin,
ei ole sellainen jossa maksetaan naiselle ja riisuudu sivusto...
suomalaisillakin sivuistoilla oon käynnyt match.com huono ja e-kontakti kohtuullinen, en tiiä mistä muija ? - kysymysmerkki?
Oli nätin näkösiä naisia, mutta taitaa olla vedätystä koko sivusto, raha kelpaa, mutta mikää muu ei toimi, ja paljonko ottivat rahaa viesteistä?
Luulen ettei ole mitää ilmaisia sivustoja tuolla "naapurilla" - PLIngo
En tiedä onko sulla parempi tuuri, mutta itse olen kokeillut muutamaa vastaavan tyyppistä maksullista sivustoa eikä menestys ole ollut kovin kehuttava. Nuo palvelut elävät pelkästä rahasta ja glamourista. Mitä pidempään ja harkitsevammin seuraa heidän kauttaan haet sen "parempi" asiakas heille olet. Ainoankaan palveluntarjoajan en ole huomannut panostavan siihen, että rahoillensa saisi oikeaa vastinetta. Valmiin muotin mukaan kirjoitettuja viestejä, yhden rivin viestejä, huijauksia, tai kirjeitä naisilta joissa kehutaan ulkonäköä vaikka profiilissani ei ole ollut edes kuvaa.
En ole törmännyt vielä ainoaankaan palveluun, jossa oikeasti panostettaisiin siihen että asiakas ei kokisi tulleensa kusetetuksi, vaikka joukossa on ollut myös luotettavaksi mainittuja palveluntarjoajia. Täytyy myös huomioida se, että ne naiset maksavat palvelusta harvoin senttiäkään joten kannattaa miettiä kuinka vakavasti nainen kirjoittaa juuri sinulle. Olen kuullut jopa sellaisesta, että osassa palveluista naiselle maksetaan palkkiota viestien mukaan. Oli palvelu sitten "rehellinen" tai huijaukseen perustuva niin palveluntarjoaja pyrkii maksimoimaan voittonsa hinnalla millä hyvänsä ja harvoin sitä tehdään täysin puhtain keinoin. En suosittele maksamaan enää euroakaan noihin palveluihin ellei ole 101% takuu rehellisestä pelistä.
Sen jälkeen kun he ovat rahansa saaneet mikään ei ole enää varmaa. Osa palveluntarjoajista toteaa poistavansa skämmereitä palvelustaan, mutta jos joutuu skämmerin kusettamaksi niin palveluntarjoajille maksettuja rahoja on melkein turha odottaa saavansa takaisin. Edes huomattavan viestipingiksen jälkeenkään harvoin korviaan hetkauttavat, toisinaan saattavat lähettää viestin jossa ilmoittavat asian menneen eteenpäin mutta sen jälkeen ei mitään enää kuulukaan.
Yleensä huijaukset on hyvin järjestelmällisesti suunniteltuja eikä koskaan pitäisi maksaa rahojaan, jos edes pieni epäilys herää. Useimmiten se pienikin epäilys riittää paljastamaan palvelun todellisen luonteen. Jonkin verran olen tutustunut myös näihin ns. normideittien luonteeseen, ja harvoin nekään perustuvat muuhun kuin rahastukseen. Maksuttomissa deiteissä on myös vaaransa. Mutta en ole kuitenkaan kuullut ainoatakaan tapausta, jossa maksullisen deittisivuston kautta joku olisi löytänyt venäläisen naisen. Sen sijaan olen kuullut, että nimenomaan niiden maksuttomien sivustojen kautta on tullut monia todella positiivisia kokemuksia. Itsekin olen kyseisiä sivustoja yrittänyt löytää, mutta vielä en ole löytänyt. Kertokaahan, jos jolla kulla on tietoa.- PLIngo
Pitää vielä kertoa, että jossakin taisi olla joskus maininta että noiden maksullisten välitys(deitti)palveluiden onnistuvan yhdistämään vain muutaman todellisen avioparin vuodessa. Uskon, että eivät he parempaan edes pyri vaan pyritään maksimoimaan voitto. Jonkun aikaa, kun niitä maksullisia kirjeitä lukee ja lähettelee niin tajuaa kuinka teennäisesti todellisen kontaktin luominen on pyritty estämään. Kaikki kohtuuhintaiset lähestymisyritykset ovat miltei mahdottomia. Yleensä palveluntarjoaja kehottaa olemaan yhteydessä usempaan naiseen, eikä lankeamaan siihen ensimmäiseen. Vähän aikaa kun siinä ruletissa pyörii niin pää on niin pyörällä ettei enää mistään ota selvää erkkikään. Todennäköisesti naisilla päällä samanlainen ja ehkä vielä pahempikin ruletti, koska he eivät joudu maksamaan viesteistä. Mietipä siinä sitten, kuinka suuri on todennäköisyys saada joku nainen siellä kiinnostumaan niin intensiivisesti, että muu kuin pintapuolinen tutustuminen tulee mahdolliseksi.
- neiti37
No, näillä sivuilla tietysti liikuskelee kaikenlaisia naisia, osa on aitoja ja tosissaan mutta joukkoon mahtuu niitä jotka vaan vedättää. Älkää vastatko ainakaan 37 v. Elenalle, kotipaikka Togliatti. Kaveri kirjoitteli ja jutteli nettikameran kautta sen kanssa, meni ja rakastui naiseen, mutta tämä katosi ensin pariksi viikoksi, sitten kuukaudeksi ja sitten kokonaan. Nainen ei pyytänyt rahaa mutta olisi varmaan sen tehnyt jossain vaiheessa, häippäsi kun totesi kaverin köyhäksi. Profiiliuvassa nainen on kaunis kuin mikä mut luonnossa (kaveri näytti kuvaa) monta vuotta vanhempi.
- 1risuparta
entäs tamä Katya (Katja)31v kuvia niin pirusti ja hyvin uskottavan tuntuinen kirjoittaa huono soomi,ei konekieliseti,onko kukaan törmännyt hänen lähettämiin sähkopostiviesteihin.Mistähän pirusta ne saavat ne s-posti-osoitteetkin ongittua kun ensin hän kertoi että suomi 24 löysi minun profiilin vaikka mulla oli treffiprofiili piilotettu ja sitten häneltä tuli posti kuitenkin hotmailini laatikkoon.Kovi n aktiivisesti hän kirjoittaa ja kuvat on kyllä ihan säädyllisen kauniita. Kotipaikakseen ilmoittaa Jekaterinburg
- PLIngo
Mitä useammin lähettää kuvia sitä todennäköisemmin huijari, vaikka eläähän taktiikat sitä muka minkä huijarit oppivat vastapuolen käyttäytymisestä. Liioitellun "avoin" käyttäytyminen viittaa yleensä peitetarinaan. Luota siihen mitä vaistosi kertoo, mikäli et ole yhteystietojasi mihinkään antanut niin erittäin todennäköisesti kyseessä on huijari tai onnenonkija. Huijaukset ovat ällistyttävän "taidokkaita", mutta varovaisuus auttaa siinäkin. Ei ne huijarin mitään älyn jättiläisiä ole, pikemminkin röyhkeitä ja valmiit käyttämään mitä tahansa keinoja. Mikäli nainen asuu Jekaterinburgissa niin miksi ihmeessä hän puhuu suomen kieltä!? En tahtoisi pilata luottamustasi kyseiseen henkilöön, mutta silti sanoisin että anna sille valehtelijalle kunnon läksytys. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697