mistä saa feikki raybaneita, jossa RayBan teksti sangassa?
kertokaa
mistä saa feikki raybaneita, jossa RayBan teksti sangassa?
9
1652
Vastaukset
- ban rays
dealextremestä kannattaa katsoa.. Itse ostin normaalit aurinkolaisit, joissa luki vain designer ja sitten kun saapui niin oli oakleyn merkit.. vaikkei niiden sivuilla olevissa kuvissa ollut niitä
- j000000
huhhu ... Itselläni oli jossain välissä raybanit titaanisangoilla mutta ne ovat nyt jonkun muun käytössä. Nyt on polaroid merkkiset lasit, jotka on paremmat (ja huomattavasti halvemmat). Polaroidut lasit (leikkaa eristepinnoilta tulevat heijastukset) jotka istuu hyvin päähän eikä rupea painamaan, ja linssin takapuolella on vielä takaapäin tulevia heijastuksia vähentävä pinnoite. Tietty jos tykkäät elvistellä, niin osta huoltoasemalta lasit ja pistä erikeeperillä rayban-logo siihen. Maksoin noista reilun satasen, ja reiskoista about 200 jos oikein muistan.
- helppuriini
KUULES NIITÄ SAA VAIKKA VIROSTA
- rdesdfgh
ulkomailt juu :D maksaa noin 4-9 euroo (:
- sodhpfijerw
turkista saat sellasia ihan aidon näkösiä raybeneja missä on sangassa ja linssin yläkulmassa teksti niin 5 eurolla (:
- 1D(;;
MulL on aidot suomest((::::
- loikkanen
Ostin thaimaasta ja makso 1€
- ?
saa virosta? jaa missäköhän oot nähny?
- ismo2
Ostin lidlistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749