lapseton mies tai nainen ajattelee kun heidän tuttunsa järjestävät kastajaiset?
Mitä
11
<50
Vastaukset
Että onneksi tuo on noiden eikä meidän taapero. Jos jotain muuta olisi mielessä, pitäisi varmaan pistää asian suhteen töpinäksi.
- Mitä pitäisi ajatell
.
toukka kuin toukka, kyllähän niitä maailmaan mahtuu
. - ....-----..........
En mitään, lähes kaikilla ystävilläni on jo lapsi/a ja itse olen valinnut lapsettoman tien. Eli en ajattele mitään, onnittelen lapsesta ja thats it :)
- Juujuu-nainen
Ajattelen, etten saa koskaan omaa lasta varmaan. Kaikki "miehet" lähiaikoina ovat olleet jotain surkeita netti- tai mesekavereita, jotka eivät koskaan "pääse" irl-tapaamiseen. Helvetisti nättiä puhetta, mutta missä se muna? Enkä nyt tarkoita munan kuvaa tai huohotusta puhelimessa.
Taidan lähteä tänäiltana kylille.. Mulla on kuitenkin nätti naama ja kroppa, miks homehdun jossain netin ääressä.- Eli heittäydyt:.!1%?
.
ensimmäisen flanellipaitaisen juntin jalkoihin?????
Ja tulet sitten heti tänne valittamaan kuinka juntteja miehet ovat!!1!!!111!!!1
. - jepjep.......
Tervettä ajatttelua nuorelta naiselta. Jos mies ei ns. pääse irl-tapaamiseen, ei ole puhtaita jauhoja pussissa.
- Juujuu-nainen
jepjep....... kirjoitti:
Tervettä ajatttelua nuorelta naiselta. Jos mies ei ns. pääse irl-tapaamiseen, ei ole puhtaita jauhoja pussissa.
Juu, koska ei edes suostu näyttämään pussejaan irl :D
- Juujuu-nainen
Eli heittäydyt:.!1%? kirjoitti:
.
ensimmäisen flanellipaitaisen juntin jalkoihin?????
Ja tulet sitten heti tänne valittamaan kuinka juntteja miehet ovat!!1!!!111!!!1
.No, mikä saa sut luulemaan, että irl:issä kaikki olis juntteja? Ai se, kun itse nöräät netissä, etkä uskalla ulkomaailmaan?
- Ulkomaailma on PAHA:
Juujuu-nainen kirjoitti:
No, mikä saa sut luulemaan, että irl:issä kaikki olis juntteja? Ai se, kun itse nöräät netissä, etkä uskalla ulkomaailmaan?
.
ulkomaailmaan on moni kuallu
. - Onks tää niin kuin:.
Juujuu-nainen kirjoitti:
Juu, koska ei edes suostu näyttämään pussejaan irl :D
.
yleistäkin että ensin tsekataan pussit????????
.
- DINK.
En oikein tajua tämän kysymyksen logiikkaa tai tarkoitusta.. Siis miksi yleensä pitäisi ajatella mitään erityistä? Jos kyse on hyvistä tutuista, niin olen iloinen heidän puolestaan, koska oletan että lapsi on toivottu.
Koska olen vapaaehtoisesti lapseton, eivät minua muiden lapsiasia oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908