n.200 yhden yön juttusa

hennariikka---

Olen kohta 21 vuotias nainen ja minulla on ollut n.200 yhdenyön juttua. Osa kokemuksista harmittaa, osa ei.
kuulkaas naiset, sillä ei kyllä ole mitään merkitystä montako yhden yön juttua sinulla on ollut, se ei tee sinusta yhtään sen huonompaa. Elämästä pitää nauttia. Kyllä sitä ihan varmasti kerkiää olemaan pallo jalassa myöhemminkin. Huvittaa kun jotkut naiset kirjottaa tänne, että "puolen vuoden aikana 6 yhdenyön juttua, ihan kamalaa" haloo, ei yhden yön jutut tee kenestäkään hutsua, järki käteen !

Naisia solvataan aina jos harrastetaan yhden yön suhteita. Taistelkaamme tätä vastaan.

37

891

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beibeeee

niimpä, yhtä lailla ku miesten, naistenkin pitäisi saada paneskella vaikka tuhatta miestä vuodessa jos vaan huvittaa, ilman et naista haukutaan heti huoraksi... on se mailma vaan vieläki niiiin vanhanaikane.

• Olet sairas

Elämästä voi nauttia paljon muillakin tavoilla kuin poimimalla aina uuden panon mukaansa. Totta kai sinä sanot ettei ole merkitystä, koska olet itse jakanut itseäsi jo 21-vuotiaana useammalle kuin moni prostutioitu koko uransa aikana.

Helppo nainen ei ole kiinnostava. Kaikille jakava nainen ei ole luotettava. Nauti ihmeessä elämästäsi, mutta älä luule, että sinun tapasi on ainoa jolla voi olla onnellinen. Muilla on elämässään muutakin sisältöä kuin satunnaiset irtopanot. Sääli, jos sinä et elämästä muuta löydä, mutta moni mies on varmaan tyytyväinen kun sai sulta helposti pesää.

Tuon ikäisenä 200 juttua on kyllä jo sairasta. Sulla on jotain päässä vialla.

• Onko totta!

Oletko ollut siis noin yksi mies viikossa vauhtia? Työskenteletkö alalla jossa tapaat paljon miehiä vai mistä saat seuraa?

• hennariikka---

En väittänyt, että ihmisillä jotka eivät harrasta yhen yön juttuja ei ole elämää !!
      tottakai on. Itse en vaan ole löytänyt vielä sitä oikeaa jonka kanssa harrastaisin sitä seksiä. sinkkuilun takia en aijo jättää kyllä seksiä pois elämästäni.
      Jos väität, että toiminta tapani elämässä tai ylipätään on sairasta, niin perustele edes väittämäsi.

En työskentele alalla. en
      Niitä on vaan kertynyt, jonain vkona on saattanut olla viisikin miestä, jonain viikkona ei ketään jne. tarkkaa lukumäärä en tiedä mutta kyllä niitä on vähintään 200. En häpeä sitä, mutta en sitä nyt ihan jokaiselle kerrokkaan. Seksi kuuluu parhaimpiin asioihin mun elämässä. Kun ei sitä vakituista kumppania ole, niin mikäs kuulkaas tässä!

Seuraa saan netistä, mutta lähinnä baarista, baarista on paljon helpompi löytää mies kun netistä. tarkoitan tällä sitä, että kummatkin miellyttää olemukseltaan kumpaakin.

• hennariikka---

n. 200 yhden yön juttusa. olisin tietysti voinut tarkistaa edes otsikon oikein kirjoituksen. ;-D

• Jukka P.

Työnnä pääsi VITTUUSI!

Olet ELUKKA!

• hennariikka---

jaahas ja siellä kirjottelee jukka 5v.

• en tuomitse mutta

kiinnostaa

Kun löydät sen oikean, aiotko kertoa hänelle lukumääräsi jos kysyy? rehellisesti vai keksitkö jonkun siveämmän kuten "vain viis"? varsinkin jos hän on tavis eli kaatoja on 1-10 eikä kymmeniä tai satoja. Entä tietääkö kukaan että elät näin vilkasta seksielämää? niin ja kuinka uskallat lähteä vieraiden mukaan tai päästää heitä kotiisi.

• hennariikka---

riippuu ihmisestä kertoisinko. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmiset tuomitsee jos on ollut useita seksi kumppaneita. Se on mennyttä elämää se. Itseäni ei haittaa miehen yhden yön juttujen määrä todellakaan.

palatakseni vielä tuohon "kaikille jakava nainen ei ole luotettava" mitenniin ?
      täytyy kyllä sanoa, että kaikkia seurustelu kumppaneitani olen pettänyt, mutta siihen on ollut syynsä. Uskon, että kun sen oikean kohtaa, ei edes halua muita siinä kohtaa.

kaikki ystäväni ja monet tutut ja tuttujen tutut ja tuntemattomatkin tietää, että elän vilkasta elämää. Välillä kun kun kuuntelee ystävien baari reissuja niin mietin, miten niillä oikeesti on voinu olla kivaa, kun siellä mitään säpinääkään ole ollut. istuvat keskenäät baarissa ringissä ja käy hakee välillä juotavaa...no joo se nyt ei ole minun ongelmani.

Minullahan ei ole ikinä ollut minkään näköstä itsesuojeluvaistoa..kun ihminen on tarpeeksi kännissä, niin viimesetkin rippeet siitä katoo.
      Pari kertaa on kyllä nuorempana käynyt hassusti, mutta olen sen verran vahva luonne, että pääsen kyllä asioista yli.

Lähden aina miesten mukaan, en kutsu kotiini ketään.

• Voi sua raukkaa

Voi tyttöparkaa. Noin nuori ja noin sekaisin. Etkö oikeasti tajua, että hauskaa voi olla, vaikka ei ketään nussisikaan? Sinun elämäsi taitaa olla aika tyhjää?

Kaikkia olet pettänyt? Kertoo paljon sinusta. Normaali ihminen lopettaisi sihteen jos ei toimi, eikä alkaisi aina nussimaan muita toisen selän takana. Et osaa hallita itseäsi ja tekemiäsi.

Minä en ymmärrä edes sitä, miten joku jaksaa hypätä baarissa 5 kertaa viikossa. Eikö ole mitään muuta elämää? Vaikka kävisikin, niin mikä siinä on, että aina täytyy uusi mies ottaa? Oletko niin vaikea ihminen, ettet pysty yhtään miestä pitämään pidempään, tai edes vakipanoa? Typerää riskinottoa jatkuvasti.

Olen vahvasti sitä mieltä, että sinulla on jotain henkisiä ongelmia. Kuulostaa ainakin vahvasti siltä, että nussit kaikkia miehiä, koska haet miehiltä jotain hyväksyntää tai surkean itsetunnon kohotusta. Oliko sinun isäsi nuorena paikalla? Haetko alitajuisesti isäsi hyväksyntää?

Loppuun vinkki: Miehen kiinnostusta ei tarvitse, eikä edes voi "ostaa" seksillä. Sinussa on varmaan muutakin kiinnostavaa kuin "se"? Toisaalta: Jos et osaa olla uskollinen ja aina petät, niin voi olla parempikin, että toimit pelkkänä kyläpatjana miehille.

• hennariikka---

No en nyt sanoisi, että elämäni on tyhjää. Enkä nyt aina tarkoita, pitäisi nussia, mutta jotain säpinää pitää olla kuitenkin! Baari illan aikana on mukava tutustua uusiin ihmisiin. Kerropa minulle mitä kivaa sinun baari illassasi siltten on ?

Ensimmäinen poikaystäväni pahoinpiteli mua, seuraavat kaksi oli juoppoja jotka eivät ikinä huomioineet mua, viimesin oli patologinen valehtelija ja varmasti petti mua myös.
      niin kuin aikasemmin sanoin siihen on syynsä, miksi olen pettänyt. Luulisin, että osaan kyllä hallita itseni kun sen oikean tapaan. Joten ihan turha on sanoa, että olisi parempi vaan, että olen kylän panopatjana, vaikka siinäkään itse näe mitään pahaa.

En ravaa viittä kertaa viikossa baarissa. voi sitä seksiä myös selvinpäin harrastaa ?
      onhan minulla noita vakipanojakin. Enkä kyllä mielestäni ole vaikea ihminen.

myönnän kyllä, että itsetuntoni ei välttämättä ole mikään maailman paras, ehkä haenkin hyväksyntää, tapa tämäkin ?

Ja kyllä miehetkin ensin katsoo minkälainen nainen on sängyssä ennen kun ne rupeaa muuta ajattelemaan. Sen olen kyllä huomannut. Joten sun vinkkis loppuun ei pidä paikkaansa.

• mies 27-v

Voin kyllä näin miehenä kertoa, että minä en ainakaan katso varteenotettavan naisen sänkytaitoja ensin ennenkuin alan miettimään pidempää suhdetta. Seksi tulee vasta myöhemmin mukaan kuvioihin, jos on aidosti kiinnostunut jostakin naisesta. Yhdenillanjutut eivät ole arvostettavia naisen menneisyydessä.

• hennariikka---

tässä näemme taas kuinka me ihmiset olemme erilaisia.

mies27-v, ainakin niitä miehiä joita itse olen tapaillut/seurustellut ovat halunneet seksiä ekoilla treffeillä, eikä se mielestäni ole mitenkään väärin, koska kyllä itsekkin haluan tietää minkälaista seksiä kyseiseltä henkilöltä saa.
      tilanne olisi kamala jos olisi tapaillut vaikka kuukauden ja sitten harrastaa seksiä ja se olisikin huonoa, mutta ihminen itsessään olisi mitä parhain.
      -tämmöiset tilanteet voi välttää heti alkuun.

• ..............__

eli seksi on tärkeämpää kuin muu suhteessa. Jättäisit kaikin puolin sopivan miehen jos seksi ei ekakerralla luista? Naisena olen huomannut miesten ensinnä haluavan tutustua naisen mieleen kuin alapäähän. Tai voi osa miehistä toimia noinkin kun sinä sanot, mutta raakkaan heidät heti alussa. Minusta ei seksi kuulu ensitreffeille enkä voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä minulle tuntemattoman ihmisen kanssa. Epäilen että sinua on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi ja siksi koet että sinun tulee antaa jokaiselle halukkaalle vastaantulijalle.

• sipuliinas

Ei voi olla ollut noin montaa yhden yön juttua 21-vuotiaalla. En usko.
      Itse en ole mikään siveyden sipuli, ja sinkkuaikoinani tuli paneskeltua ympäriinsä ihan riitämiin. Mutta olen 10 vuotta ap:ta vanhempi ja seksipartnereideni lukumäärä on ehkä 20.

• kaikkea sitä

todennäköisesti et ole etkä tule olemaan miesten ihanne nainen. Sinussa on luultavasti jokin habitus olemuksessa että miehet eivät pysy sinulla, ainakaan kunnon miehet. onko sinulla seksiriippuvuus, alkoholiongelma? Onko sinulla psyykkisiä ongelmia? Muista olla sitten sille sinun "oikealle" kuitenkin rehellinen heti alussa jotta hänelle ei tule vaikeuksia hyväksyä sinua. Toivottavasti et tuolla menolla makaa joskus sillan alla.

• hennariikka---

Jaa ei voi olla ? kuule, kyllä voi.

"Sinussa on luultavasti jokin habitus olemuksessa että miehet eivät pysy sinulla"
      no ehkä ? en osaa sanoa. itsekkin kyllä välillä ihmettelen miksi miehet eivät halua muuta kun seksiä, tai sitten se on parin viikon tapailu ja sitten miehestä ei enään kuulu.
      Noo, samapa tuo. ei kai tässä nykyisessäkään tilanteessa mitään vikaa ole.

Minulla ei ole seksiriippuvuutta !! Eikä ainakaan alkoholiongelmaa. Eikä kyllä psyykkisiä ongelmiakaan. Ihanniinkuin minulla olisi joku sairaus kun pidän seksistä. Kyllä sinkkunaiset saavat myös harrastaa seksiä! Luoja sentään.

" Muista olla sitten sille sinun "oikealle" kuitenkin rehellinen heti alussa jotta hänelle ei tule vaikeuksia hyväksyä sinua."

Minkä ihmeen takia minut pitäisi jotenkin hyväksyä ? Tuollainen asia kun seksikumppaneiden määrä, ompa todella olennainen asia kertoa. Periaatteessa se ei tule edes koskaan kuulumaan sille "oikealle". Jokaisen oma asia.

• Kaikkea sitä

Yleensä riippuvuudet kielletään ja muutoinkin psyykkisten sairauksien suhteen voit olla myös sairauden tunnoton. kyllä kai miehet häipyvät kun huomaavat mitä naisia olet. Ei kukaan ole sanonut että seksistä nauttiminen olisi sairaus. kysymys on siitä että olet hyvin rajaton miesten ja seksin suhteen. 200 miestä seksisuhteiden kera on kamala määrä. Entäs sukupuolitaudit? Miten niiden laita on kohdallasi? Hyväksyä nimenomaan elämänkumppaniksi. Ihminen hyväksyy toisen tai ei hyväksy elämän kumppaniksi. Kertoa siksi pitää jotta hän sitten tietää minkälaisen ihmisen kanssa alkaa elämään tätä elämää. Elämänkumppanille kuuluu menneisyyskin. toiset eivät halua naista tai miestä jolla on sankoin joukoin seksikumppaneita. Monen suomalaisen pienen asukaslukua enemmän. rehellinen kannattaa kuitenkin olla hänelle mikäli koet hänet sitten jostain syystä oikeaksi. etenkin miehelle joka on siisti seksuaalisuuden ja seksin alueella. Me ihmiset koemme seksuaalisuuden myös toisen menneisyyden pohjalta. Jokaisen oma asiahan se on kuinka paljon on seksikumppaneita ollut mutta myös on elämänkumppanin asia että olet kuitenkin rehellinen menneisyytesi suhteen.

• hennariikka---

väitätkö tosissasi, että minulla olisi seksiriippuvuus? olen lukenut siitä kyllä mutta olen ihan terve kyllä. ihminen voi nauttia seksistä ilman, että olisi sairas. mitä meinaat psyykkisellä sairaudella? ei sillä, että minulla nyt joku sellanen olisi, vaan ihan mielenkiinnosta.
      kondylooma löytyy ja herpes, 3 kertaa ollut klamydia ja 3kertaa tehty abortti. Voi kuulostaa joo vähän uskomattomalta..mutta no can do enään.
      syön pillereitä kyllä tällä hetkellä.

en ymmärrä millään miten menneisyys voi häiritä jonkun elämää niin pahasti, että ei voi ottaa kumppanikseen. se on ihan käsittämätöntä! kaikki mun kokemukset abortit sun muut taudit ei nyt mitenkään mieltäylentäviä ole, mutta se on menneisyyttä. Kun sen oikean löydän en toimi näin. olen myös oppinut tilanteista.

• Voi sua raukkaa

Sukupuolitaudit ja abortit kertovat paljon kyvystäsi vastuunkantoon ja harkintakyvystäsi. Sen lisäksi että raahaat koko ajan uusia miehiä sänkyyn, et osaa huolehtia edes omasta terveydestäsi ja ehkäisystä. Kyllä nuo ominaisuudet merkkaavat paljonkin, kun etsitään kumppania pitkään parisuhteeseen. En voisi kuvitella perustavani perhettä sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole mitään harkintakykyä, eikä osaa huolehtia edes itsestään.

Totta kai seksistä saa nauttia. Se ei kuitenkaan vaadi sitä, että täytyisi maata mahdollisimman monen kanssa. Yleensä seksi paranee sitä myötä, kun opitaan tuntemaan kumppani. Sinun "suhteesi" taas ovat pelkkää nussimista.

Kai tiesit, että herpes säilyy elimistössä koko elämän? Ajattelitko jättää tautisikin kertomatta "sille oikealle"? En usko, että pystyisit tuosta vaan muuttamaan käytöstäsi, vaikka tapaisitkin aidosti kiinnostavan miehen. Luultavasti olisit heti nussimassa toista miestä, kun olisit ilman miestäsi baarissa, tai tulisi ekat riidat. Menneisyytesi on se, joka tekee sinusta sinut. Se merkitsee hyvinkin paljon.

• hennariikka---

Kyse voi olla muustakin kun harkitakyvyn tai vastuuttomuudesta.
      Minä tykkään maata useiden miesten kanssa, parasta on kun olen jossain bileissä ja siellä kaikki käy vuoronperään panemassa. Ajatusmaailmani pyörii lähellä miesten ajatusmaailmaa. Kyllähän mieskin olisi onnellinen jos bileissä kaikki naiset haluaisivat maata hänen kanssaan ? minäkin olen tälläisen tilanteen sattuessa, harvoinhan tälläisiä tilanteita tulee, mutta kuitenkin! Ja seuraavaksi sanotte, että maine menee ja lässynlää..en kerro tälläisistä tilanteista ihan jokaiselle :-) Toisin kun jos mies olisi minun tilanteessani niin hänhän olisi sankari! kaikki ylistäisivät häntä! Se on väärin kun nainen toimii noin, mutta oikein kun mies tekee niin ? missä taas tasa arvo..

Minä olen suht hyvä selittämään asoita, niin, että asia kääntyy minun puolesta, eikä vastaan. Tähän mennessä miehiä kenen kanssa olen seurustellut, ei ole herpekseni haitannut. Kyllä tiedän, että herpes on aina minun elimistössäni enkä jätä kertomatta sitä varteenotettavilta mies ehdokkailta.

Menneisyyteni, ehkä tekeekin minusta minut, kyllä. En silti koe, että siitä tarvitsisi kaikkea kertoa tulevalle miehelleni. En itsekkään välttämättä tahtoisi kuulla mieheni meinneisyydestä kaikkea.

• Kaikkea sitä

Kyllä sun pitää mennä hoitoon. Ei tuollainen käytös ole miestenkään paras ominaisuus. Tosin kumppanisi tulee olemaan samanlainen kuin sinä itse. En naisena usko että tavallinen mies ehkä huolii sinusta koskaan. Menneisyydestä nainenkin tunnetaan kuten miehistä tavataan sanoa. klamydia voi johtaa myös lapsettomuuteen mutta sinulle ei toivottavasti tule lapsia, olet sellainen nainen. ei varmasti niitä miehiä joiden kanssa makoilet harrastukseksi niin haittaakaan herpekset kun he ovat itse samanlaisia. Sinuna kääntyisin ammattiauttajan puoleen ja hyvin pikaisesti. Sinulla on kostonhimoa miehiä kohtaan ja mitä todennäköisemmin paha luonnevika. Etkä varmaankaan ole oikein kaunis ihminen. todennäköinen olet monien kunnollisten miesten mielestä vastenmielinen nainen. Sinä valehtelet itsellesi nauttivan seksistä. tuskin pystyt nauttimaan kovin kauaan saman miehen kanssa kun taas häippäset seuraavaa kohti. oletko sinä usesti esim. vauhdissa, vauhtiveikot ja vauhtimiimmit harrastavat holtittomiasti seksiä. siksi toiseksi liialliset seksuaaliset halut ovat psyykkisä ongelmia. tulet varmaankin joskus vielä kärsimään haluttomuudesta sitten kun tapaat sen "oikean"

• Siltä näyttää

Vedätkö avaaja-SIKA paljon huumeita ja rahoitatko huumeet VITULLASI?

• Ahahhaha mikä huor..

"kondylooma löytyy ja herpes, 3 kertaa ollut klamydia ja 3kertaa tehty abortti."

Ja noi kaikki on sen "kahden sadan panon" arvoisia? Ei hyvää päivää oikeesti.
      Toivon ettet ikinä saa miestä, paitsi jonkun samanlaisen jolla on myös se herpes niin ei tarvitse viattomia terveitä miehiä sillä piinata.

• kaikkea sitä

Näin on. Nyt tuli tänne henkilö joka uskalsi sanoa suoraan niin kuin asiat oikeasti ovat. yksi hullu täällä pyörii ja puolustelee 200 panoansa 21 -vuotiaana. Hulluhan se on, jopa ajatuskin siitä. Menköön hoitoon.

• hennariikka---

Hetkinen, te menette kyllä pahasti metsään väittämienne kanssa.

En siis kertakaikkiaan ymmärrä, miksi tästä tuli näin suuri haloo. En todellakaan käytä huumeita. Enkä kyllä myy itseäni. Pari kertaa olen rahan saanut, mutta se nyt ei minusta huoraa tee.

Olen ihan niikuin kuka tahansa, enkä kyllä ulkonäöltänikään ole mitenkään ruma tai muuta. Seksi kumppaneita sattuu nyt olemaan enemmän kun muilla..vaikka tiedän, että monilla naisilla on melkein samoja lukemia, eivät vaan sano sitä ääneen koska se muka on "väärin " .

Taidatte olla vaan kateellisia.

Kyllä minä seksistä nautin ! en kai minä nyt muuten sitä harrastaisi. Sitten kun joku terapeutti tulee ja sanoo että seksinharrastaminen on väärin, voin uskoa häntä. Taidat kuule "kaikkea sitä" olla aika yksin sinun mielipiteidesi kanssa.

Myönnän, että noi jutut harmittaa minua. Niille kun enään ei voi mitään. Se ei tee minusta huoraa, vieläkään jos pidän sekstä.

Ei miehet ole niin sisäsiittosia mitä te muutamat jotka tänne kirjoitatte luulette.

• Kaikkea sitä

Et ole terapeutilla koskaan edes käynyt, et kykene siihen että tutustuisit itseesi. Et ole ensinnäkään kuka tahansa. Olet hyvin sairas henkilö. Mene hyvä ihminen hoitoon. Sinulta lähtee järki. ei sitä seksistä nautita jatkuvasti miestä vaihtamalla. olet hyvin ristiriitainen ihminen suhteessa tekoihisi,itseesi ja muihin ihmisiin. olet persoonahäiriöinen. et edes tajua että millä palstalla liikut, itsehän tänne kirjoitit.

• hennariikka---

Olisi mielenkiintoista tietää minkä ikänen ihminen siellä ylipäätään kirjoittelee ? kuulostaa melko lapsellisilta väittämiltä.

Keskustelen mielelläni aiheesta kuin aiheesta.

kaikki ihmiset nauttivat seksistä eritavoin.Jotkut nauttii seksistä olemalla yhden kanssa, jotkut ,että on useiden kanssa. Et millään voi ruveta väittämään täälä, että olen sairas kun et edes tunne minua.

"et edes tajua millä palstalla liikut", et itse taida tajuta.

• kiva aihe

mistä hankit seuraa? pelkkiä panoja vai lyhyitä (viikonloppu)suhteita? näkeekö sen päältä päin kuka on hyvä sängys ja kuka ei, vai onko edes isoja eroja oikeesti ja kysymys enemmänkin oikeasta tilanteesta ja tunnelmasta ja muista sattumankaupoista?

• hennariikka---

aikasemmin tuolla jo mainitsin, että lähinnä baarista, joskus netistä.

On vkl suhteita sitten on päivän ja yhden yön :) joskus viikon tai pari. riippuu ihmisestä. tykkään tutustua uusiin ihmisiin muutenkin.

En katso ihmisiä sillä tavalla, että onko toi hyvä sängyssä vai ei. usein kysyn, kun mies on kysynyt, että lähdetkö mukaan? , että saako sulta edes hyvää seksiä? Tässä kohtaa mies antaa kyllä kämpillä parastaan, vaikka ei niin hyvä olisikaan!

ja vielä, kyllä miesten seksi taidoissa on huuuimia eroja. Jotkut miehet, harvat tosin, joilla on pieni muna osaavat käyttää sitä munaa oikein, ja se tuntuu hyvälle. Joiltain saa kysyä joko se on sisällä?

itse tykkään fistaus jutuista eniten joten pieni muna nyt ei ikinä ole se paras mahdollinen vaihtoehto vaikka sitä osaisi käyttää kuinka.

• Administration

TROLLI, ketju lukittu.

• Nöpönassu

Ei tuo 200 miestä ole mahdottomuus. Neljässä vuodessa 200 miestä jos olisi vaikka vain 1 mies viikossa... Nauti elämästä mutta muista myös varovaisuus! Minä nautin myös, elän vain kerran..

• 2 6 6 2

Ei niin, naiselle. Ainahan niitä isketään eli jos vaan uskaltaa lähteä mukaan... Teoriassa siis viikonloppuisin baariin ja eiku kainaloon.

• hennariikka---

niinhän minä teenkin :)

• Mies olet juu

Äääh. Tämä olikin pelkkä miehen kirjoittama provo. Meni niin epäuskottavaksi, että paljastit itsesi.

Haluaisitko kertoa, että mikä oli syysi sille, että näyttelit naista, joka panee kaikkia? Tekeekö sinulla pillua mieli ja harmittaa, kun ei naiset anna?

• hennariikka---

Se on kuule "mies olet juu" , sinun oma ongelmasi jos luulet, että olen mies.

...Ja vieläkin oma ongelmasi jos et usko juttujani. Netissä voi esiintyä kyllä kenenä hyvänsä ja on yksi mahdottomuus todistaa mitään juttuja todeksi mitä tänne kirjoitetaan, jos haluaa pysyä anonyyminä. Niinkuin minä todella tahdon.

• Se sama oon

No et ole millään tavalla uskottava. Tyhmiä voit huijata, mutta osa ei usko sentään mitä tahansa roskaa. Runkkailitko samalla kuin kirjoittelit satujasi?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3214
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2922
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      72
      2756
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2636
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2158
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1729
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1688
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1681
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1679
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1559
    Aihe