Miksi naisille on niin vaikeeta tykätä miehistä just semmosiina kuin ne on - ja sitten kun nainen kerrankin alkaa tekeen niin niin se ei lopeta vaikka syytä olis?
*huokaus*
17
121
Vastaukset
- xbabe
*huokaus*
Älä kysele liian vaikeita... Ehkä se on joku epätasapainon laki tasapainottomilla ihmisillä. Tyytyväisyys on tylsää ja onnellisuus satukirjojen loppu.- xbabe
Kukkomies kirjoitti:
Aika mautonta kutsua koko naisväestöä tasapainottomaksi.
Sanoin että ehkä. Mitäs kävit kyselemään niin vaikeita :) Tarkaan ottaen ehdotin et syytettäis siitä mielenterveyshäiriöitä eikä naisia :P
- frost-free
Nainen on myös sitkeä yrittäjä ja odottaa että kun efortit on tehty ja mies saatu, ei ihan hevillä käännytä takaisin päin...olisko tossa ideaa?Lisäksi aika useat naiset haluaisivat olla titteliltään rouvia.
Tota naimisiinmenofetissiäkään mä en tajua. Jos se kerran on niin olennaista mä voisin alkaa maksulliseksi aviomieheksi, eli 100e per avioliittokuukausi deposittia sen verran että avioerokustannukset saadaan katettua. Siitä sitten leidi vaan ostaa niin monta avioliittokuukautta kuin haluaakaan. Tietenkään tämä ei sido minua millään tavalla ja avioehtokin takaa että mun strekkojani et saa - mutta siis ainakin paperilla on nainen naimisissa.
Pay-For-Husband, kyllä mä tohon ryhdyn ihna millo vaan. Mutta en kyl ymmärrä miksi kukaan haluaisi koska aisani jokatapauksessa varaan tyttökaverille. Mutta kyllä mut siis naimisiin saa ja aika edullisesti sittenkin.
Taitaa kuitenkin olla niin että naiset haluaa sen parisuhteen joka sitten tekee oikeaoppisesti ja onnellisesti rouvaksi, eli siis se avioliitto rekisteröinti ei ole kuitenkaan niin tärkeetä?
- sininen_sitruuna
"Rakastan sinua kaikista vioistasi huolimatta... " ;)
Entäs sit kun äijä on tehty kokonaan vioista?
Silloin sitä mitä nainen rakastaa on aika tolkuttoman vähän. Sitä ei ole ollenkaan.
Myääääh. Silloinhan se paniikki vasta iskeekin.- sininen_sitruuna
Kukkomies kirjoitti:
Silloin sitä mitä nainen rakastaa on aika tolkuttoman vähän. Sitä ei ole ollenkaan.
Myääääh. Silloinhan se paniikki vasta iskeekin.Nääh. Jos eroon tahtoo päästä, ni pitää tehdä taikatemppu ja kadota.. *puff*.. vai miten se meni.. ;)
sininen_sitruuna kirjoitti:
Nääh. Jos eroon tahtoo päästä, ni pitää tehdä taikatemppu ja kadota.. *puff*.. vai miten se meni.. ;)
No joo, mut jos miesressukka pitää naista kuitenkin hienona ja upeana ja tykkää naisesta kaikkien hänen hienojen ominaisuuksiensa takia - muttei näe itsessään sit mitään rakastettavaa vaikka nainen jostain syystä sellaiseen häiriöiseen johtopäätökseen on tullut - niin silloinhan mies koittaa kovasti vetää naisen rakkauden veroisen miehen roolia kunnes ei enää jaksa ja hajoaa siihen paikkaan ja sit kuullaan sitä "Mä en oo minkään arvoinen ja nassun nassun naa" - luultavasti kännissä ja pari viikkoa jossain rilluteltua kun mies haluu vihdoin olla vaan oma paska itsensä.
Mut vaikeeta tää on tää miehen elämä, pitäis saada viiskymppisenä vähintään joku sukupuolimitali ihan sen takia että on vaan mies ja jaksanu itteään.Kukkomies kirjoitti:
Myääääh. Silloinhan se paniikki vasta iskeekin.Noh eihän ihmisissä ole välttis ns. vikoja. On vaan vääriä palasia, jotka ei sovi yhteen. Eihän erilaisuutta kait voi viaksi sanoa? On vaan niin helppoa sanoa vioiksi kaikkea sitä mitä itse ei käsitä tai ymmärrä. Tai siedä. Kuitenkaan kyseessä ei tarvitse olla vika. Ainoa varsinainen vika on yrittää änkeä 37 kenkää 32 jalkaan. Tai vastaavastai liian isoa kenkää, joka putoaa jalasta tai ainakin on hankalaa kävellä.
- Tohtori Tolonen
No ei se nyt naisten vika välttämättä aina ole.. Jos sussa on jotain senlaatuista vikaa, joka kestää sulatella hetki pidempään kuin normaalisti. Ja sitten kun pääsee sen skeidan yli, muuten oletkin ihan ok, niin alkaa tykkään. Miehillä tosin on sekin vika, että sitten kun "kaikki on hyvin", kyllästytään ja häivytään juuri kun toinen on ruvennut tykkäämään ihan tosissaan ja sitten kun kerran on opittu tykkäämään, niin miten sitten voikin olla että ykskaks ei tykkääkään. Ts. jos joku oppii tykkään hernekeitosta, ni miks sen pitäs lopettaa siitä tykkääminen, ku joku toinen sanoo et et saa tykätä.
Mutta kiinnostaa mitä olet tehnyt naisellesi että hänen ei pitäisi tykätä susta? jotkut naiset vaan on niitä jotka todella uskovat että miehen voi muokata sellaiseksi kuin nainen haluaa...öh tää on niitä ikuisuus kysymyksiä.
Jooo. Mä tiedän. Tänäänkin yks nainen uskoi kovasti että musta voi tehdä kaljun.
...
... ja itseasiassa niin tapahtuikin.Jos aletaan suhteeseen melkein hyvän miehen kanssa, se on omaa tyhmyyttä. Mä en usko miehen muokkaamiseen ja muuttamiseen. En myöskään naisen tai ihmisen ylipäänsä. Ihan eri juttu on omasta halustaan muovaantua suhteen edetessä, kun että joku alkaa pajottaa susta jotain päänsä sisällä asuvaa nukkea. Älytöntä touhua. Halveksin.
No aika selkeetä. Väärät palat ei sovi yhteen. Toki joillain ihmisillä on enemmän hulluja päähänpinttymiäkin siitä mitä toisen ihmisen tulis olla, kun realismintajua. Mut ite lähen siitä, että miehen kanssa täytyy synkata ja yhdessäolon tuntua luontevalta ja aidosti hyvältä. Mitkään kulissit ei kelpaa.
Eikä yritetään nyt vaikka paskalta tuntuukin. Ehkäpä se siitä lutviutuu..ei ei ja ei.- hjklöäölkjhgfdsa
Ei sille vain voi mitään. Sit kun joku on ihana, ei sitä voi olla rakastamatta!
- Helppo:
ongelman ydin on siinä, että sinun on vaikea - ellei suorastaan mahdotonta - tykätä kenestäkään naisesta sellaisena kuin hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114