Nettideiteissä näyttää olevan ainoastaan sairaita miehiä. Kehutte itseänne, ylistätte komeuttanne, älykkyyttä ja huumorianne, todellisuudessa 90% nettideittien miehistä, on aivan saatanan rumia sosiaalisesti jälkeenjääneitä sekopäitä.
Jos haluatte kauniin niin silloin miehenkin pitää olla sitä mallitasoa! Ette voi tosissanne uskoa olevanne jumalaisen komeita 25vuotiaana kaljuuntuneita aggressio-ongelmaisia duunareita, joille viina ja naiset maistuu?
Miehet parjaavat naisia hullunlailla näillä sivustoilla, mutta hei katsoisitte pellet peiliin. Naiset ovat pinnallisia, naiset vaativat mahdottomia - ja vitut. Mitä itse olette? Haluatte väen vängällä äärimmäisen kauniin naisen, pommitatte kunnes saatte vastauksen, ja lopulta saatte raivarin kun kaunis nainen ei vaan halua eikä kiihotu tavallisesta suomalaisesta kalanaamasta.
Miehethän ne vasta tässä pinnallisia on, rumempi nainen ei ole edes nainen, hän ei ole mitään, ei minkään arvoinen. Rumimmista rumin duunarikin vaatii itselleen leffatähteä. Ok, mutta laittaisitte edes naamarin ruman pärstänne suojaksi.
Näin naisena sanon, että totta vitussa minäkin haluan OIKEASTI komean miehen, en semmoisia mulkosilmäisiä treenaamattomia kalanaamoja. Totta vitussa vaadin sen koulutustason, ja sen villin puolen ja ison auton ja koruja ja rahaa ja kartanon ja vaikka sen saatanan taikakurpitsankin. Miksi vitussa minun pitäisi hyväksyä joka ainoa tollo? Miksi en saisi vaatia? Kerta pelinhenki on pinnallisuus, niin ollaan sitten tasa-arvoisia.
HULLUJA
40
679
Vastaukset
En ymmärrä mitä tekemistä pinnallisuudella on tasa-arvon kanssa?
- Valitettava totuus
Osuit kyllä aloittaja niin oikeaan!
Kyllä täällä fiksujakin miehiä on, mutta varmasti alle 10% kaikista miehistä. - pese suu
Onpa sinulla tuo kielenkäyttö rumaa. En usko, että tasokas mies kiihottuu 'vituistasi'.
- little--cat
En usko, että aloittajan tarkoitus oli kiihottaa miehiä viestillään....?
- mielummin ilman
kerrankin oli naseva aloitus, juuri tuon saman olen huomannut ja saanut kokeakkin,ei enää kiinnosta.
- 163
Aloitus on kyllä naseva ja totuuttakin löytyy, mutta tämä pinnallisuus on
molenminpuolista vouhotusta, myös me naiset etsitään jotain, mitä ei
ole olemassakaan.
Vaatimukset hipoo taivaita ja niistä ei tingitä, hampaat irvessä mennään... - tunarimuijat
Kyllä niitä järkeviä, tasapainoisia, juomattomia miehiä löytyy mutta kun ei teille kusipäille kelpaa mikään. Saatana, vaaditaan vain muttei mitään saa vastapalveluksi. Päätä auotaan kuin miehet, voi vittu mitä ämmiä.
Kielenkäyttöni on karkeaa mutta suominainen ei ansaitse muuta, sen olen lopulta todennut. Kun ei asiallinen ja järkevä käytös kelpaa niin ruvetaan päätä aukomaan. - pppp00
ilmasta huoraa ne nettimiehet hakee, se on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn nähty. Jos jonkun sopivan löytää niin se luulee sitten olevansa joku täydellinen joka on tottunut saamaan mitä haluaa ja se näkyy kaikessa, luonnevammainen.
- juu...luonnevammaine
Äläs poopoopoppoo yleistä.
Kyllä minä oon sen maksanu mitä ovat pyytäneet.
Täydellinen en ole mutta kun nämä netin naiset on niin hitaita tekemään treffejä niin joutaa käydä välillä maksullisillakin :).
Ja ne reippaat naiset on taas kalliimpia kuin ns.maksulliset.
Pitää ostaa jääkaappia ja mikroa ja viedä etelään lomalle tai maksaa puolet osakkeesta kun maksaja ottikin eron pankkiveloista puhumattakaan. - mitään en oo saanu
juu...luonnevammaine kirjoitti:
Äläs poopoopoppoo yleistä.
Kyllä minä oon sen maksanu mitä ovat pyytäneet.
Täydellinen en ole mutta kun nämä netin naiset on niin hitaita tekemään treffejä niin joutaa käydä välillä maksullisillakin :).
Ja ne reippaat naiset on taas kalliimpia kuin ns.maksulliset.
Pitää ostaa jääkaappia ja mikroa ja viedä etelään lomalle tai maksaa puolet osakkeesta kun maksaja ottikin eron pankkiveloista puhumattakaan.He hee....kyllä se mulla on ollut ihan toisin päin ! Kun pyytää kahville ja tahtois jutella ns. livenä, niin miehet alkaa hannaa....ei ny muka ehdi ym.. Eli ovatkin sitten varattuja tai vaan huvittelevat toisten kustannuksella. Ja kukaan MIES ei ole mulle koskaan ostanut jääkaappia tai mikroa vaikka yhdessä olis asuttukin. Etelänmatkoista ym. turha edes haaveilla että joku muu ne muka maksais....itse olen tyhmä maksanut eräänkin miekkosen etelään ihan hyvää hyvyyttäni. Kaikkea ovat saaneet maksamatta mulle centin centtiä ! Missäs sä mahdat oikein luurata kun et oo mun kohdalle sattunu ?
- Juu...luonnevammaine
mitään en oo saanu kirjoitti:
He hee....kyllä se mulla on ollut ihan toisin päin ! Kun pyytää kahville ja tahtois jutella ns. livenä, niin miehet alkaa hannaa....ei ny muka ehdi ym.. Eli ovatkin sitten varattuja tai vaan huvittelevat toisten kustannuksella. Ja kukaan MIES ei ole mulle koskaan ostanut jääkaappia tai mikroa vaikka yhdessä olis asuttukin. Etelänmatkoista ym. turha edes haaveilla että joku muu ne muka maksais....itse olen tyhmä maksanut eräänkin miekkosen etelään ihan hyvää hyvyyttäni. Kaikkea ovat saaneet maksamatta mulle centin centtiä ! Missäs sä mahdat oikein luurata kun et oo mun kohdalle sattunu ?
Täällähän minä oon hiukka kolmoskehän ulkopuolella :).
- mitään en oo saanu
Juu...luonnevammaine kirjoitti:
Täällähän minä oon hiukka kolmoskehän ulkopuolella :).
No niinhän minäkin....eikä oo törmätty ....kummallista ;))
- Antero52v
Pata kattilaa soimaa :-). Onnea valitsemallesi tielle. Olet ilmeisesti viimeinkin päästänyt oman todellisen minäsi irti, osaat ja uskallat kiroilla oikein julkisesti.
Ja sitten taas samojen asioiden toistoa. Näillä palstoilla on käynnissä suunnattomat karjamarkkinat, ja valtaosa osallistujista omaa itsestään tyystin erinäköisen kuvan kuin mikä ympäröivällä maailmalla ko. persoonasta on. Siinä omassa "kuplassa" vaan on niin helppoa ja turvallista olla, ettei monellekaan tule mieleen, että maailman muuttamisen voisi aloittaa siitä ainoasta muutettavissa olevasta, eli omasta itsestään. Tämä ajatelma koskee sitten tasapuolisesti molempia sukupuolia, ettei siinäkään mielessä kannata nostaa mies vs. nainen -debattia.
Jokaisella on edelleenkin oikeus haluta mitä ja ketä tahansa, siinä ei liene kenelläkään nokan koputtamista. On sitten kokonaan oma tarinansa, löytyykö niitä satujen prinssejä ja prinsessoita ihan kaikille :-). Epäilen kyllä.
Tämän ajan ihminen on tuomittu elämään elämänsä raadollisuuden ja pinnallisuuden yhteiskunnassa, henkisillä arvoilla ei ole juurikaan markkina-arvoa niin kauan kun mm. media syytää silmiimme ja ajatuksiimme pintakiiltoa ja mammonan kauneutta. Sitä olemme saaneet mitä olemme tilanneet. Ihminen elää tällä hetkellä koko olemassaoloaikansa yksinäisintä vaihetta, huolimatta ylikansoittumisesta, lähes rajattomasta vapaa-ajasta ja virikkeiden loppumattomasta tulvasta. Nyt ollaan ns. karkkikaupassa, ja jossain vaiheessa tajutaan, että kun on karkkia joka päivä, yllättäen ei ole karkkia ollenkaan.
Ihmisen pitää ensin löytää itsensä, löytääkseen jotain muuta. - pinnallisuus rules
Nappkirjoitus, Antero !
- pinnallisuus rules
Siis nappikirjoitus, piti kirjoittamani.
- 34
pinnallisuus rules kirjoitti:
Siis nappikirjoitus, piti kirjoittamani.
Harvinaisen tyhjentävä kirjoitus Anterolta, plussaa tuli.
- paskanväliä
Ehän teille suominaisille,kelpaa,raitis,hyväkäytöksinen,urheilullinen mies.Pärstäkerroin on tärkeintä.Minulle naisessa on tärkeintä luonne ,käytöstavat,on oma itsensä,ei esitä.Mulle on aivan sama,jos ei kelpaa,omapaha
on menetyksenne.Rima on aika korkealla naisten haussa.Ketä tahansa en laske
lähelleni.Mun puolesta voitte vapaasti haaveilla prinsseistänne.Vai että treenaamattomia kalannaamoja.Tommoinen pintaliitäjä ei kestäis päivääkään mun vauhdissa.En edes vilkaisisi tuollaisiin päin.- b,.,.m,
Kuule vaikka sinä yrität kuinka esittää tekopyhää ja jeesustella siinä niin kyllä jokainen mies ja nainen haluaa sen OMAA SILMÄÄ miellyttävän kumppanin eikä siinä ole mitään pinnallista. Miten voisit seurustella jonkun omasta mielestäsi susiruman naisen kanssa kun et häntä voisi edes katsoa?
- overseer
Ainahan voi ja kannattaa vaatia, mutta jos nostaa riman "todella" ylös niin mitä saa vai saako mitään. Kannattaako liian tosissaan hakea kumppania? Positiivista ajattelua tähän kumppanin hakuun, kiitos.
- N. Imimerkki
Menepä vaikka nukkumaan niin toi paha olo lähtee pois. Kaltaisiasi naisia on 13 tusinassa, joten tuo vuodatus täällä on ihan turha. Mutta mikäli se helpottaa tuskaista oloasi, niin onhan se parempi ilmaista mielipide, kuin katkeroitua sen kanssa.
- Raikuva ääni
Kuittaan aloittajan viestin näin:
Läskin naisen pieru - tällälailla
Aloittajaa v*****aa, niin paljon, ettei veri kierrä, miten voi noin pahasti
katkeroitua ? Vaan ei ne suuret puheet suuta sentään halkaise.
Tuo jumalaton kiroilu, on kyllä vähenmän naisellista, hoh hoijaa. - tättärää_
Netissähän valehdellaan, että korvat heiluu, joten rehellisyys jää sen varjoon,
eikäpä se näytä olevan edes muodissa.
Melkein kaikki pistää omiaan, ota niistä sitten selvää ?
Täällä nimittäin on yllättävän paljon katseen kestäviä, menestyjiä, joilla
pitkät listat näitä hyviä puolia, mutta ne toiset puolet on jäädytetty.
En nyt tarkoita, että pitäs ruveta mollaamaan itseään, vaan pysyä asiassa
ja olla realistinen.
Kyllä totuus tulee aina esiin, siksi liika jeesustelu on turhaakin turhenpaa....... - sexpom69
Oon kyllä alottajan kanssa samaa mieltä...suurin osa miehistä nettideittailussa sekopäitä.....pervoja...Mutta ihan fiksukin on osunut kohdalle..niitä on kyllä harvassa mutta etsivä löytää...Mutta jos kumppania etsisin..en suosittelis täältä kautta.....
- dingomann2
Mitä kautta sitten suosittelet löytämään kumppanin? Ilmoituksessani en ole mitään valehdellut, kuva on up-to-day otettu ilman mitään poseerausta, viestini ovat 100% rehellisiä....mistä niitä kunnon naisia löytää? Niin, sen ainakin tiedän, että baareista on turha alkaa etsiä.
- 45743
Ota melaa mekkoon ja munaa suuhun
- ei katkera m
Aloittajan kannattaisi olla sinut omien vaatimustensa kanssa ja viettää vähemmän aikaa suomi24:ssä, ja treffata ihmisiä avoimin mielin. Parempi ottaa tapaus kerrallaan, miehiä ja naisia on niin monenlaisia.
Turha yhtyä tähän miehet sitä ja naiset tätä-valitukseen. Täällä voi parjata ja vihata ja inhota, mutta nämä tunteet syntyvät pelosta, joka on rakkauden vastakohta. Hyväksyminen itsessään on jo edistysaskel. Kannattaa hyväksyä maailma sellaisena kuin se on ja yrittää parhaansa, eikä yrittää muuttaa maailmaa itselleen täydelliseksi ja odottaa että se tulee vastaan. Se on loputon suo eikä se onnistu.
Itse kartan katkeria täydellisyydentavoittelijoita kuin ruttoa.- eräs deittailija
Samaa mieltä. Ja yritetty on. On kokeiltu erilaista kuvaa, erilaista tekstiä, jos minkälaista kriteeriä. Jokaisesta joustettu ja kiristetty vuoron perään, muttei tunnu löytyvän. On löytynyt kyllä muutama kunnonkin mies, vielä kohtuullisen näköinenkin, jopa ihan sen näköinen mitä kuvassa ja ajatuksiakin on ko miehiltä löytynyt ja niitä on tullut ulos suustakin.
Näitä miehiä kuitenkin on ehkä yksi kahdestakymmenestä, siis niistä jotka etsivät muutakin kuin seksiä. Ja kun niidenkään kanssa ei ole sitten homma toiminut niin alkaa tuntua liian raskaalta näiden helmien löytämiseksi vastaanottaa niitä seksiehdotuksia ja munankuvia viikottain. Alkaa vähän tympimään. Motiivit on niin kaukana kumppanuudesta. Paitsi seksikumppanuudesta. Ja 90% kaikista miehistä jotka ottavat yhteyttä etsivät läheisyyttä ja seikkailua. Kielitaito on aina loistava. Osaavat myös hieroa.
Miehet. Jos nainen näyttää edes normaalilta kuvassa niin hän löytää kyllä seksipartnerin ravintolastakin ja paljon nopeammin ja helpommin kuin täällä kuvattomien miesten viestejä vastaanottaen. Jos hän hakee vain seksiä niin hän ei ole täällä ilmoituksellaan etsimässä elämänkumppania. Jos hän sanoo etsivänsä elämänkumppania niin hän etsii elämänkumppania eikä seksiseikkailua. Ei vaikka lähettäisi minkälaisen munankuvan (jokaisella miehellä on muna, siitä ei siksikään tarvi lähettää kuvaa) tai olisi mielestään miten kielitaitoinen. On todella rasittavaa vastaanottaa sitä samaa vonkaamista päivästä toiseen, ei jaksa enää uskoa että löytyy miehiä joita kiinnostaa muukin kuin seksi.
Niin ja jos joku epäilee niin mulla on ihan kaikki vaatteet päällä kuvassani eikä profiilissani ole minkäänlaista vihjettä siitä että etsisin seksiseikkailua. Naiset tämän tietysti jo tietävätkin.
- saletisti natsaa
Nettimiestenvihaajalle.Venäjä 47 -Suomi10.Suomalaisessa deittisaitissa 10 vastausta,huijarivapaassa Venäläisessä deittisaitissa 2 tunnissa 47 viestiä.Enkä
olen mikään komistus,en rikas,tavallinen kuntosalilla käyvä,raitis,Kerroin profiilissani mikä todellisuudessa olen,EI TARTTE HEITTÄÄ SKEIDAA.Täytyy tästä
lähteä valitsemaan sopivaa.Älkää heti luovuttako ,jos ei natsaa heti,mullakin ollut
profiileja useimmassa saitissa puoli vuotta,ja joukossa huijareita.Onnea etsintään- kerrotkos
Mikäs tää huijarivapaa saitti on?
- vaieikelpaa
kerrotkos kirjoitti:
Mikäs tää huijarivapaa saitti on?
Se on www.brides-from.ru Russians scammers list tarkistaa ja valvoo ja poistaa huijarit.Löysin sen kun tarkistin e-mailia onko huijari vai ei,is she scammer sivulta.
- ddandee
Kiitos päivän parhaista nauruista! Loistavaa! Ja niin osuvaa. Tottakai nuo peräkammarin pojat nyt vetävätkin palkokasvit neniinsä tällaisesta. Se koira älähtää jne. Mutta täällä on oikeasti myös fiksuja miehiäkin. Jopa sellaisia, jotka huolehtivat omasta ulkonäöstään. Eli eipähän yleistetä sentään. Itse nettideittailin jonkun aikaa ja totesin, että kaikenlaista urpoa täällä pyörii ja helmien löytäminen niiden seasta on vaikeaa. Mutta miehet, JÄRKYTTÄVÄÄ! Miten 175 cm sulka päässä pitkä mies, jolla on painoa 95 kg, voi väittää olevansa vartaloltaan normaali? No, kun katukuvaa katsoo, niin melkoisen normaalia tuo möhömahaisuus sitten onkin. "Urheilullinen" on myös hyvin mielenkiintoinen käsite. No, onhan sumopainikin kai urheilua. Mutta naiselta vaaditaan vaikka mitä unelmavartaloa. Huvittavaa on se, että nainen saa olla vaikka 250 cm pitkä, mutta painoa saa olla korkeintaan 65 kg. Haloo! Sirkuksen käärmenainen? Ja nuo miesten kuvat! Auta armias, itse en ainakaan lämpene tyypille joka kuvaa/kuvauttaa itsensä mahdollisimman vähissä asusteissa, kirsikkana kakun päällä on tietty joku hauiksen pullistelu tai joku muuten naurettava asento. Kannattaa toki kuvauttaa itsensä myös moottoripyörän päällä/vieressä täysissä ajovarusteissa kypärää myöten. Tai jonkun tunturin juurella tai aurinkoa vasten, että siitä etäisesti ihmistä muistuttavasta hahmosta saa sitten arvailla, että onkohan tuo ilmoituksen laittaja vai turistiretken opas.
Joidenkin miesten viestit ovat sitten oma lukunsa. "Mmmmm....", "nam!" tai varsin persoonalinen pelkkä "Moi" ovat kyllä total turn off, mitä meikäläiseen tulee.
Mutta, mutta... Vaikka näitä Einari-Epätoivoisia palstalla hiippaileekin luvattoman paljon, en ikipäivänä suomalaista miestä mihinkään vaihtaisi. Löysin täältä omankin onneni, vaikka tyyppi olikin kutistunut kymmenisen senttiä siitä, kun oli ilmoitukseen pituutensa tällännyt. Olipahan lyhyempi matka pussata.
Myös rakkaat lajitoverini - naiset - voisivat kyllä joskus katsoa peiliin.
Mutta tuo avaus oli kyllä mahtava. Siitä paistoi sellainen turhautuneisuus, mitä itse joskus koin, mutta jatkoin sinnikkäästi deittailua. Ja kyllä kannatti.
Ja vielä ilmainen vinkki miehille. Jos oikeasti haluatte naisseuraa, niin älkää ainakaan heti ensimmäisessä viestissä kirjoittako, että tilinne on miinuksella tai että olette psyykenlääkityksellä. - älkääyleistäkö
KYLLÄ ,muuten huomaa, että taas on joku feministi käynyt lukemassa
näitä juttuja ja jättänyt hajumerkkinsä.
Kaikken naisten ei tartte aina olla samaa mieltä teidän kanssa ja
mennä virran mukana.
Kun joku saa päähänsä haukkua kaikki miehet, niin koko akkalauma
tulee perässä.
Olen itsekkin nainen ja olen tavannut tosi kivoja ja asiallisia miehiä,
siis fiksuja, siksi tälläinen hitonmoinen yleistys ottaa koteloon.
Kyllä muijilla on myös syytä vähän miettiä, vai onko nyt niin, että katkeruus
on saanut niska otteen ja enää ei uskalleta elää, vaan kettuilemalla
täällä puretaan pahaa oloa.
Niin tämä oli pakko sanoa, silläkin uhalla, että nyt saatttaa alkaa tulla ämmittellyä, sun muuta kuraa naamalle, mutta antaa tulla.
Jään odottamaan, tosin eipä se mua hetkauta puoleen eikä toiseen...
Minä olen minä, enkä muuksi muutu ! - viisastunut täti
Samaa mieltä.Minuakin ärsyttää muutamat ikisinkku ystäväni, jotka vannovat henkeen ja vereen, etteivät miehiä enää ota, koska kaikki ovat samaa pa....kaa.
Minulla on ollut ilo ja onni elää elämäni miehen kanssa 13 vuotta,siis todellisen helmen ja uskon, että näitä helmiä elää vieläkin täällä Suomenmaassa.
Mistä tällaisen helmen sitten löytää tai missä kohtaa, sen Luoja tietää.Voipi olla ettei kohtaa enää missään.
Silti en ala täällä yleistämään ja haukkumaan KAIKKIA miehiä, vaikka hieman epäonnea ja takkiin saamista on tässä nettideittailussa ollutkin. - ruma deittailija
"todellisuudessa 90% nettideittien miehistä, on aivan saatanan rumia sosiaalisesti jälkeenjääneitä sekopäitä."
Saisko tästä vaikka linkin tutkimustulokseen? Muuten, naisesta tulee todella ruma kiroillessaan, livenäkin. - M 20
No tässähän sen syyn aikalailla näkee miksi naiset eivät sitten yhteyttä ota deittisivuilla. Mahdottomat vaatimuksen plus se että vaikka täysin asiallinen mies niitä viestejä lähettelisi niin naiset eivät niitä viestejä usko koska he olettavat sen olevan taas uusi idiootti mulkku jota ei oikeesti kiinnosta muu kuin pikapanot puun takana ja sitten nämä kunnon miehet ihmettelet että miksiköhän he eivät sitten vastaa viesteihin.
Täytyy kyllä antaa aplodit niille jotka ovat onnistuneet löytämään sen oman rakkaansa tälläisistä paikoista, jossa selvästi on katkeruutta, epäilystä ja suoraan sanottuna vihaa molempia osapuolia kohtaan, koska se tuntuu nykyään olevan sama asia kuin voittaisi lotossa kolme kertaa putkeen plus jokerit kaupanpäälle. - BodarimiesMetalliala
Multa puuttuu ainoiastaan KOULUTUSTASO.. olen komee duunari.ja treenaan :D
- karmapolice
Hoho.... ja hoh-hoijaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550