Mistä löydän miehen, joka

liikaa vaadittu

1. Ei kuvittele olevansa kunnollinen ja täydellinen ja kerta kaikkiaan huku omaan ihmeellisyyteensä.

2. Ei haaveile parikymppisistä täydellisen näköisistä neitsytnaisista ja halveksi kaikkia muita naisia

3. Ei ryhdy parisuhteeseen minun (tai kenenkään muunkaan naisen kanssa) sillä periaatteella, että otetaan tuo, kun en parempaakaan saanut.

13

339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 1979

      Täytän ykkösen paremmin kuin hyvin, kakkosen melko hyvin, ja kolmosen puoliksi.

      Ykkösestä ei sen enempää, koska täytän vaatimuksen.

      Kakkosesta sen verran, että en haaveile parikymppisistä täydellisen näköisistä neitsytnaisista enkä halveksi kaikkia muita naisia, mutta haaveilen kolmekymppisestä naisesta, joka ei ole jakanut ympäriinsä, ja jolla ei ole lapsia.

      Kolmonen täyttyy vain puoliksi, mutta minun mielestäni se on vain positiivinen juttu. Sinusta ei tietenkään ole, sen kyllä arvaan... Kolmonen täyttyy vain puoliksi, koska olen ymmärtänyt aiempien naiskokemusten kautta, että minä nyt en vain ole mikään kaupungin halutuin mies, tai edes asuinkorttelini halutuin mies. En minä yritä jokaista naista joka vastaan tulee, en sitä tarkoita. Tarkoitan vain, että ymmärrän oman tasoni enkä kurkottele sen korkeammalle. Onko se oikeasti niin kamalaa?

      • ap.

        "Kolmonen täyttyy vain puoliksi, mutta minun mielestäni se on vain positiivinen juttu. Sinusta ei tietenkään ole, sen kyllä arvaan... Kolmonen täyttyy vain puoliksi, koska olen ymmärtänyt aiempien naiskokemusten kautta, että minä nyt en vain ole mikään kaupungin halutuin mies, tai edes asuinkorttelini halutuin mies. En minä yritä jokaista naista joka vastaan tulee, en sitä tarkoita. Tarkoitan vain, että ymmärrän oman tasoni enkä kurkottele sen korkeammalle. Onko se oikeasti niin kamalaa? "

        Ei välttämättä. Mutta se ei mielestäni ole kovin hyvä alku parisuhteelle, jos mies (tai nainen) alusta lähtien halveksii sitä omaa puolisoaan ja haaveilee jostain muista miehistä ja naisista ja on katkera siitä, että ei saanut jotain "parempaa" kumppania itselleen.


      • Mies 1979
        ap. kirjoitti:

        "Kolmonen täyttyy vain puoliksi, mutta minun mielestäni se on vain positiivinen juttu. Sinusta ei tietenkään ole, sen kyllä arvaan... Kolmonen täyttyy vain puoliksi, koska olen ymmärtänyt aiempien naiskokemusten kautta, että minä nyt en vain ole mikään kaupungin halutuin mies, tai edes asuinkorttelini halutuin mies. En minä yritä jokaista naista joka vastaan tulee, en sitä tarkoita. Tarkoitan vain, että ymmärrän oman tasoni enkä kurkottele sen korkeammalle. Onko se oikeasti niin kamalaa? "

        Ei välttämättä. Mutta se ei mielestäni ole kovin hyvä alku parisuhteelle, jos mies (tai nainen) alusta lähtien halveksii sitä omaa puolisoaan ja haaveilee jostain muista miehistä ja naisista ja on katkera siitä, että ei saanut jotain "parempaa" kumppania itselleen.

        En minä haaveile muunlaisista naisista kuin omantasoisistani. Ulkonäöllisesti löydän kiinnostavaa ja kaunista hyvin monenlaisista naisista, ja ehkä jopa enemmänkin sellaisista naisista, jotka eivät ole liian täydellisiä.

        Ainoa asia, jossa saattaisin vähän olla tyytymätön ja miettiä, että miksi en saanut toisenlaista naista, on että tietynlaiset vanhanaikaisella tavalla viehättävät naiset ovat niin suosittuja, että sellaista en saa. En tarkoita mitään Me Tarzan You Jane -luolamiesmeininkiä, vaan sellaiset vähän romanttiset perhetytöt, jotka ovat vähän kuin väärässä ajassa. Ne kirjoittavat lukiosta, lähtevät Helsinkiin tai maailmalle opiskelemaan, ja joku naistenmies nappaa ne vaimokseen, mikä on todella sääli. Olin erikoislukiossa, jossa oli paljon sellaisia tyttöjä, ja nyt niitä ei ole missään.

        Se on ainoa asia, joka vähän harmittaa. Toisaalta, en ole itsekään mikään täydellisen hienostunut herrasmies, joten ymmärrän etten sellaista naista ehkä ansaitsisikaan, mutta ei kyllä ansaitsisi ne naistemiehetkään. Ja minulle käy todella hyvin myös tavisnainen, joka kulkee ulkoilupuku päällä ja hiukset lyhyellä ponnarilla, eikä ole muutenkaan mitään erikoista. Se voi olla vaikea uskoa, jos olet itse pinnallinen ihminen, mutta minä ihan oikeasti ihastun naisessa naisen luonteeseen ja sisäiseen kauneuteen. Minä ihastun ja rakastun naiseen keskustelemalla. Eli en tosiaankaan haaveile mistään kauniimmista tai nuoremmista.


    • ei-atm

      Meinasin jo sanoa, että ota joku palstan ATM:istä, mutta sitten luin tuon kolmos-kohdan, joten en sanokkaan sitä.
      ...Tarkemmin ajatellen tuon kakkoskohdankin täyttymisessä on puutteita ATM:ien kohdalla. 1-kohta täyttyy. Riittäkö se?

    • .............

      Hassu kysymys. Varmasti löytyy moniakin tuollaisia miehiä - etenkin tämän palstan ulkopuolelta, mutta avoimeksi jää vielä kysymys, että mikä sinussa kiinnostaisi, sillä ethän kerro tuossa itsestäsi mitään.

      Eli sama vanha juttu: samanhenkisyys, huumorintajun yhteensopiminen, kiinnostukset suunnilleen samantyyppisiä tai ei ainakaan ristiriidassa keskenään, jne. jne.

      Mutta ei voi tietää mistä löytyy. Ehkä joskus jostain.

      • ei-atm

        Tai ei koskaan mistään. Kuulostaako uskottavammalle vaihtoehdolle? Monet naiset uskottelevat itselleen elävän sen oikean kanssa, vaikkeivät tajua kohdannensa hänet aivan sattumalta. Yhtä hyvin se "oikea" voisi olla melkein kuka tahansa. Sitten eletään odotuksissa, toivomuksissa ja pettymyksissä tämän henkilön kanssa, kun ei osata katsoa todellisuutta silmiin. Tämä se vasta hassua onkin!


    • Hmm, katotaas:

      1. Joo en todellakaan ole täydellinen vikoja ja puutteita löytyy, ihme on jos joku sietää niitä.

      2. Kyllähän sitä haaveilee täydellisestä omasta mielestäni sopivasta kumppanista, mutta ei se todellisuutta tee siitä vaikka haaveileekin. Mutta joo en halveksi muita.

      3. Se on todellisuutta että en kenen tahansa kanssa ryhdy, pitää natsata asiat yhteen ennen kuin suhdetta voi ajatella. Joten joo en ryhdy siihen että huolin jonkun ns. paremman puutteessa, ennemmin olen yksin.

      Mutta kuten sanoin 1:s kohdassa mä en ole itsekään täydellinen, osittain olen kammotus... niin ku pinnallisesti ajateltuna. Enhän mä nyt vaadi täydellistä ulkonäköä toiseltakaan, kun en oo itsekään. Asiahan on siinä että miten hyvin sietää toinen toista ja onko samantyyliset tulevaisuuden haaveet eli yhteiset asiat.

    • 30

      3. Ei ryhdy parisuhteeseen minun (tai kenenkään muunkaan naisen kanssa) sillä periaatteella, että otetaan tuo, kun en parempaakaan saanut.

      Ei tietysti kenen kanssa tahansa ala olemaan mutta todellisuutta tämä on. Kaikki haaveilee aina muista kuin omasta kumppanistaan. Haaveet on vaan haaveita... Äkkiä sitä muodostaa sen verran hyvän parin ettei turhan päiten kannata rikkoa.

    • onhan meitä

      1. Ei kuvittele olevansa kunnollinen ja täydellinen ja kerta kaikkiaan huku omaan ihmeellisyyteensä.

      - No ei oo ikinä ollu mun juttu. Vaikee kehua itteään edes työhaastattelussa. Normaali vaatimaton suomalainen mies.

      2. Ei haaveile parikymppisistä täydellisen näköisistä neitsytnaisista ja halveksi kaikkia muita naisia

      - Arvostan naisia sellaisina kuin ovat. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Parikymmpisiin teineihin en koskis kepilläkään (toivottavasti AP:lla on hieman huumorintajua) :P


      3. Ei ryhdy parisuhteeseen minun (tai kenenkään muunkaan naisen kanssa) sillä periaatteella, että otetaan tuo, kun en parempaakaan saanut.

      - Jos ryhtyisin parisuhteeseen tuolla periaatteella tuskin olisin enää sinkku. Ja en olis valmis tekemään poikkeusta sinunkaan suhteen. Mielummin yksin ku väkisin jonkun seurassa jonka kanssa ei viihdy.

    • vaatimaton mies

      Näköjään meitä on paljon. Minäkin täytän kaikki ehdot. Ainoa jossa voi tehdä tiukkaa on kohta 3.

    • M 20

      Ykkönen täyttyy erittäin hyvin, koska en todellakaan luule olevani yhtään mitään erikoista tai ihmeellinen. Olen vain yksinkertaisen keskiverto, en enempää enkä vähempää jos ei kelpaa niin ei kelpaa. (ja niinhän olekkaan vielä kenellekkään kelvannu)

      Kakkonen täyttyy mielestäni erittäin hyvin, koska en välitä siitä onko tuleva naiseni neitsyt vai ei, eikä hänen todellakaan tarvitse olla missitasoa vaan ihan perusnätti. Enkä myöskään välitä vaikka hän olisi minua hieman nuorempi tai reippaasti vanhempi (18-30v)

      Kolmonen täyttyy myöskin minusta varsin hyvin, koska parisuhteeseen en ryhdy ellen ole ihan tosissani sen ihmisen suhteen. Enkä todellakaan ajattelisi että tähän sitä pitäis nyt tyytyy kun ei parempaakaan saatu.

      Eli loppujen lopuksi, mielestäni sinun vaatimuksesi eivät ole todellakaan korkeita, hyvä jos edes keskitasoisia.

    • Jjkjkj

      minä vastaan kyllä suoraan. En pysty kuvittelemaan miestä jolla olisi joku noista valinnoista. Siis tarkoitan, että mielestäni olen aivan varmaan liikaa vaatimaton sinun kriteereillä.

    • komeakamu

      1. En kuvittele olevani kunnollinen ( minkälainen on kunnollinen ?) ja täydellinen enkä huku omaan ihmeellisyyteen.
      - Täyttänen ykkös kohdan vaatimukset

      2. En haaveile parikymppisistä täydellisen näköisistä neitsytnaisista ( kyllä mulle kelpaa vanhempikin neitsyt nainen) ja jos totta puhutaan, niin ei naisen tarvitse olla koskematon eikä täydellisen näköinen, mutta hänen tulee suhtautua kielteisesti irtopanoihin.

      3. En todellakaan ryhtyisi parisuhteeseen sillä perusteella etten parempaakaan saanut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe