Mitä mieltä ootte Anssi Kelan musiikista? Mua ärsyttää yli kaiken se kun sen joka biisissä on jotain "mutsi plaaplaa" tai "faija plaaplaa" ja tollasia sanoja ei pitäisi käyttää lauluissa ikinä. Laulujen tarinoissa tapahtuvat asiat on tosi epärealistisia eikä niillä ole hirveesti tekemistä todellisen elämän kanssa. Se viimeisin kaivostapahtumista kertova levy oli varsinkin ihan hirveä.... ketä kiinnostaa jonkun kaivoksen tapahtumat? Voiko tylsempää aihetta teemalevylle olla? Eihän nyt mikään kaivos ole kovin mielenkiintoinen eikä kosketa muutenkaan kenenkään elämää mitenkään?
Mitä mieltä te ootte??
Anssi Kela - Mitä mieltä????
Marjukka007
1
161
Vastaukset
- harrikkaari
Ei niissä kaivos-aiheisissa kappaleissa mitään mutsia tai faijaa ole... Eikä monessa biisissä muutenkaan. Anssi Kelalla on tosi hyviä biisejä, varsinkin kun niihin syventyy paremmin eikä otaksu jotain mitä niissä ei juurikaan ole. Aukio-levyllä olevat kaivos-aiheiset biisit muodostavat yhdessä tarinan, kannattaa kuunnella ne peräkkäin ja keskittyä sanoihin. Onhan Suomessa kaivoksia vaikka Outokummussa, sinne kävisi tuo tarina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159