Mitä mieltä ootte Anssi Kelan musiikista? Mua ärsyttää yli kaiken se kun sen joka biisissä on jotain "mutsi plaaplaa" tai "faija plaaplaa" ja tollasia sanoja ei pitäisi käyttää lauluissa ikinä. Laulujen tarinoissa tapahtuvat asiat on tosi epärealistisia eikä niillä ole hirveesti tekemistä todellisen elämän kanssa. Se viimeisin kaivostapahtumista kertova levy oli varsinkin ihan hirveä.... ketä kiinnostaa jonkun kaivoksen tapahtumat? Voiko tylsempää aihetta teemalevylle olla? Eihän nyt mikään kaivos ole kovin mielenkiintoinen eikä kosketa muutenkaan kenenkään elämää mitenkään?
Mitä mieltä te ootte??
Anssi Kela
Marjukka007
1
90
Vastaukset
- juha82222
Yhden levyn mies tää Kela, ei kuulu mm minun Top15 kautta aikojen parhaidenm Suomi.-artistien joukkoon.
Hänellä on ne tietyt isot biisit mutta kokonaiskuvassa ura ei ole hirveän vakuuttava ollenkaan.
En kuuntele miehen musaa, jotkut biisit on ok.
Ei mun lempparimusaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä9510947Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14510254- 258001
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776454Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455436- 735021
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1404299Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai194183Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas493958Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313554