Tunisialainen, tunteeko kukaan?

Mimmuli1987*

Tutustuin tosi mukavaan kundiin Helsingissä, eräässä yökerhossa. Kertoi olevansa tunisiasta, opiskelee terveysalalla ja parhaillaan työharjottelussa myllypurossa. Kundi on pitkä 26v. , yli 185 pitkä, tumma ja atleettinen. Puhuu ranskaa, ja nimi alkaa B:llä. Suomea ja englantia puhuu melko hyvin. Asuu ilmeisesti mellunmäessä... Sanoi olevansa sinkku. Kuulin myöhemmin eräältä puolitutulta, että olisi ollut naimissa suomalaisen kanssa ja että hänellä olisi lapsikin. itse ei kertonut asiasta mulle mitään. On soitellut useampaan otteeseen, mutten ole viitsinyt tavata häntä, ennen kuin saan selville onko varattu vai ei. MAhtaisko kukaaan tuntea vastaavaa tapausta, olisin tosi kiitollinen kaikesta tiedosta... Jos kundi on ok, tutustuisin tosi mielelläni häneen paremminkin :)

47

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nappi833

      En tunne kyseistä ihmistä, mutta lähes aina nuo ulkomaalaiset, varsinkin Afrikasta tänne tulleet, ovat naimisissa. Avioliiton perusteella tänne päässeet, ja usein jos liitto on ohi, joutuvat palaamaan kotiin.
      Liiaksi ainakin minulla on kokemusta esim. tunisialaisista ja egyptiläisistä, jotka ovat täällä Suomessa kovinkin kiinnostuneita tekemään tuttavuutta. Myöhemmin sitten aina yhteisten tuttujen kautta selviää, että mies on edelleen naimisissa suomalaisen kanssa, jotta ei joudu lähtemään takaisin kotimaahansa. Hyvä siis, että selvittelet onko hän edelleen naimisissa, onko lapsi yms.

      Eräskin tutuntuttuni on Facebookissa vaimolta salatulla profiililla, ja iskee sieltä kauniita suomineitoja iltapäiväkahville, kertoen että on sinkku, eronnut. Vaimo ei tiedä tästä touhusta mitään. Käy töissä kun työtön mies deittailee sillä välin. On ulkomaalaisen ystäväni mukaan naimissa suomalaisen kanssa juuri niin kauan kunnes kestää saada Suomen kansalaisuus. Sitten ottaa tästä naisparasta eron. Hyväksikäyttöä, manipulointia, valehtelua.

      Itsellä on kokemusta tunisialaisista miehistä, ja myös ystävinä tunisialaisia naisia. Kehottaisin varovaisuuteen, jo tuonkin vuoksi, ettei kertonut olleensa / olevansa naimisissa, tai mahdollisesta lapsesta.

      En halua väittää, että kaikki olisivat valehtelijoita, mutta omalle tielleni on eksynyt liian moni valehteleva tunisialainen mies. Samoin tunisialaiset naiset kertovat, että tunisialaiset miehet keksivät liikaa tarinoita, peittelevät, valehtelevat, tehdäkseen vaikutuksen ja päästäkseen naisen suosioon. Nämä siis minun omakohtaisia kokemuksia ja ystäviltäni kuulemaani.

      • Mimmuli1987*

        Kiitos kaunis kun viitsit vastata :)
        Sain häneltä tänään fb kaverikutsun. Näytti olevan "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa" :((( Sano, että tarkoitti meidän "suhdetta" (?!).
        Kuvia vaimosta tai lapsista ei tosiaan sivuilla ollut. Juteltiin myös tänä iltana muutamaan otteeseen puhelimessa, ja hän vaikuttaa tosi kiinnostuneelta...
        Kertoi myös koko nimensä sekä osoitteensa ja vakuutti ettei ole lupien perässä. Luvat on kuulemma ja pysyy... Minkäköhän perässä sit onkaan? ;-)))
        Mut vaikuttaa tosi mukavalta, haluaisin niin luottaa... En kuitenkaan haluaisi olla vedätettävissä, pitäis saada selville jollain keinoin sen taustat ennen kuin uskallan lähtee tähän juttuun...


      • nappi833
        Mimmuli1987* kirjoitti:

        Kiitos kaunis kun viitsit vastata :)
        Sain häneltä tänään fb kaverikutsun. Näytti olevan "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa" :((( Sano, että tarkoitti meidän "suhdetta" (?!).
        Kuvia vaimosta tai lapsista ei tosiaan sivuilla ollut. Juteltiin myös tänä iltana muutamaan otteeseen puhelimessa, ja hän vaikuttaa tosi kiinnostuneelta...
        Kertoi myös koko nimensä sekä osoitteensa ja vakuutti ettei ole lupien perässä. Luvat on kuulemma ja pysyy... Minkäköhän perässä sit onkaan? ;-)))
        Mut vaikuttaa tosi mukavalta, haluaisin niin luottaa... En kuitenkaan haluaisi olla vedätettävissä, pitäis saada selville jollain keinoin sen taustat ennen kuin uskallan lähtee tähän juttuun...

        Tuo "vaikeasti selitettävä parisuhde"... sanoisin, että et ole sinä vielä, taustalla on joku muu nainen. Jos vasta tapasitte, ettekä ole keskustelua pidemmälle edenneet. Mitä itse olen nähnyt, niin ei nuo helpolla julkisesti toitota, että olisivat "varattuja", ellei sitten ole oikeasti jokin vakava parisuhde taustalla.

        Tiedän tuon tunteen, että tuntuu mukavalta tyypiltä, lähes unelmien täyttymykseltä, osaa valita oikeat sanat, imarrella... Haluaisi luottaa, uskoa... Mutta. Ole varovainen. Mielestäni merkit viittaa siihen, että sinulla olisi todella syytä varovaisuuteen.

        Ja tuo, että luvat olisi kunnossa. Näin voi toki olla, mikäli on saanut jo kansalaisuuden. Ensin Suomeen saavutaan avioliiton perusteella (harvemmin täältä saa pohjois-afrikkalainen suoraan töitä niin että saisi oleskeluluvan työn perusteella, vaan lähes aina saavat oleskeluluvan avioliiton perusteella). Ja kun on ollut naimisissa ja asunut täällä tarpeeksi kauan, voi sitten hakea kansalaisuutta. Toki mikäli on lapsi, niin voi hakea oleskelulupaa tänne sen perusteella, vaikka olisi sittemmin eronnut. Ja myöhemmin kansalaisuutta.

        Useat tuntemani ulkomaalaiset haluavat kuitenkin ensimmäisen Suomi-vaimon jälkeen avioitua uudelleen suomalaisen kanssa. Monetkin tuntemani sillä perusteella, että saisivat tänne sitten helpommin sisaruksensa opiskelemaan, saisivat lopulta helpommin kansalaisuuden jne syillä.

        Tiedä sitten. Ihmiset on erilaisia, tarkoitusperät erilaisia, kulttuuritausta erilaista. Varmasti jotkin ihmiset ovat ihan hyvälläkin asialla, rehellisiä, rehtejä, hakien oikeaa rakkautta.

        Mutta kuten sanoin, tunisialaisten naistenkin mielestä tunisialaiset miehet valehtelevat "aina" naisen tavatessaan. Kehuskelevat yhteiskunnallisella asemalla, kertovat tekaistuja tarinoita työstään nostaen itsensä korokkeelle, korostaen välillä olematontakin varakkuuttaan sekä myös peittelemällä mahdollisia muita suhteitaan, jopa avioliittoa, suoranaisesti valehtelemalla.. Ja jos jäävät kiinni valheesta, yrittävät selittää tiensä ulos väittäen että eivät ole valehdelleet, vaan jättäneet vain joitain oleellisia asioita kertomatta, tai ajatelleet ettei asia ollut tärkeä.
        Joten...

        Pliis... pidä itsestäsi huolta ja ole varovainen!


      • cvvåvx
        Mimmuli1987* kirjoitti:

        Kiitos kaunis kun viitsit vastata :)
        Sain häneltä tänään fb kaverikutsun. Näytti olevan "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa" :((( Sano, että tarkoitti meidän "suhdetta" (?!).
        Kuvia vaimosta tai lapsista ei tosiaan sivuilla ollut. Juteltiin myös tänä iltana muutamaan otteeseen puhelimessa, ja hän vaikuttaa tosi kiinnostuneelta...
        Kertoi myös koko nimensä sekä osoitteensa ja vakuutti ettei ole lupien perässä. Luvat on kuulemma ja pysyy... Minkäköhän perässä sit onkaan? ;-)))
        Mut vaikuttaa tosi mukavalta, haluaisin niin luottaa... En kuitenkaan haluaisi olla vedätettävissä, pitäis saada selville jollain keinoin sen taustat ennen kuin uskallan lähtee tähän juttuun...

        Jos joku asia tai ihminen vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei yleensä ole totta!
        Luota intuitioosi, niin sinun ei tarvitse myöhemmin kertoilla täällä ikävistä kokemuksistasi.

        Hyvät jatkot sinulle, suojele itseäsi, koska olet ansainnut huijareita parempia miehiä.


      • trust

        Minulla myös tunisialainen mies,ollaan naimisissa.asuttiin suomessa yhdessä ja kyllähän siinä oli noita edellä mainittuja valehtelua,tarinoiden kertoilua,manipulointia mukana..täällä suomessa oli sinkkuprofiilt fb ym joskus kahvittelemassa ulkomaalaisten miesten kaa kävi..mutta mulla vaan oli tunne muusta ja jos soittelin perään ja kyselin,suuttui.no mies joutui kotimaahansa takaisin..kävin siellä viettämässä yhteiseloa ja asuttiin perheen kanssa..nyt fb pitää olla ollaan naimisissa ja yhteiset kuvat ym...minulla vaan on huonoja kokemuksia pettämisestä suomalaisen kanssa,joten mulle luottaminen on vaikeaa.mutta riskinsä on ihmissuhteissa..vannoo rakastavansa ikuisesti..jospa hän on se uskollinen 1 monista..mutta aika näyttää..


      • 123312312
        trust kirjoitti:

        Minulla myös tunisialainen mies,ollaan naimisissa.asuttiin suomessa yhdessä ja kyllähän siinä oli noita edellä mainittuja valehtelua,tarinoiden kertoilua,manipulointia mukana..täällä suomessa oli sinkkuprofiilt fb ym joskus kahvittelemassa ulkomaalaisten miesten kaa kävi..mutta mulla vaan oli tunne muusta ja jos soittelin perään ja kyselin,suuttui.no mies joutui kotimaahansa takaisin..kävin siellä viettämässä yhteiseloa ja asuttiin perheen kanssa..nyt fb pitää olla ollaan naimisissa ja yhteiset kuvat ym...minulla vaan on huonoja kokemuksia pettämisestä suomalaisen kanssa,joten mulle luottaminen on vaikeaa.mutta riskinsä on ihmissuhteissa..vannoo rakastavansa ikuisesti..jospa hän on se uskollinen 1 monista..mutta aika näyttää..

        "mulle luottaminen on vaikeaa.mutta riskinsä on ihmissuhteissa.."

        "kyllähän siinä oli noita edellä mainittuja valehtelua,tarinoiden kertoilua,manipulointia mukana..täällä suomessa oli sinkkuprofiilt fb ym joskus kahvittelemassa ulkomaalaisten miesten kaa kävi..mutta mulla vaan oli tunne muusta ja jos soittelin perään ja kyselin,suuttui"

        Hohhoijaa. Että luottaminen on vaikeaa, mutta olet sitten päättänyt luottaa valehtelijaan ja manipuloijaan, joka suuttuu jos soittelet perään. Hienoa. Jos jossain kohtaa voi hyvällä syyllä sanoa, että niin makaa kuin petaa, niin tässä. Riskinsä on ihmissuhteissa. Ja ne riskit voi minimoida, jos haluaa. Tai maksimoida, kuten sinun tapauksessasi. Liikenteessäkin on riskinsä, mutta ehkei silti ehdoin tahdoin kannata lähteä talviliukkaille kesärenkailla ja päissään.


    • 18+11

      "Itsellä on kokemusta tunisialaisista miehistä"
      "omalle tielleni on eksynyt liian moni valehteleva tunisialainen mies"

      - Olitko jo koulussa hidas oppimaan?

      • liiru

        Älä helvetissä luota tunisialaiseen mieheen joka asuu suomessa ja on muka sinkku. Tuttuja tilanteita. Omasta miehestäni olen hakenut avioeroa ja pistän poliisikyydillä takaisin afrikkaan


      • nappi833

        En ole ollut koulussa hidas oppimaan. Olin aikanani luokkani priimus. Enkä todellakaan mikään yksinkertainen. Että kiitosta vaan.

        Puhun elämänkokemuksella. Mitä elämä on opettanut, mitä olen ystävä- ja tuttavapiirissäni nähnyt (sis. monia sekä Suomessa että ulkomailla asuvia ulkomaalaisia, Suomi-ulkomaalaistaustaisia pareja, ulkomailla asuvia suomalaisia ystäviä jne). Ja kuten sanoin, nämä ovat omakohtaisia kokemuksiani mitä olen ympärilläni nähnyt vuosien saatossa.

        Jos pitää silmänsä ja korvansa auki, kuunnellen sydäntään ja käyttäen järkeään, niin kaikenlaiset valehtelijat yms. paljastuu kyllä, joskus ajan kanssa (voivat olla taitaviakin pelissään). Ihmiset ovat erilaisia, ja valitettavasti kaikilla ei ole hyvät tarkoitusperät. Siksi kehoitankin varovaisuuteen ja käyttämään omia "tuntosarviaan". Itseään ei tarvitse asettaa loukattavaksi tai hyväksikäytettäväksi.


      • mä surullinen nainen
        liiru kirjoitti:

        Älä helvetissä luota tunisialaiseen mieheen joka asuu suomessa ja on muka sinkku. Tuttuja tilanteita. Omasta miehestäni olen hakenut avioeroa ja pistän poliisikyydillä takaisin afrikkaan

        moi mistä päin asutte, mulla samanlainen tilanne laitatko viestiä, [email protected]


    • HIV+

      Tuo "olen terveydenhoitoalalla" keksitään vain siksi, ettei muijat baarissa heti ajattele jätkää hiv-positiiviseksi. TH-alalla kun ei hiv-postitiivinen voi työskennellä. Onneksi ei mene läpi kuin tyhmimille.

      • salli mun nauraa...

        Taidat itse olla oikea valopää, kyllä hoitoalalla voi olla hiv positiivinen. Ei täällä nyt mitään testejä oteta kun kouluun menet. Tai kun menet töihin, niin ei silloinkaan mitään testiä oteta. No haloo taas, sinä ja sinun tyhmät ideat.


      • hoitsu, alalla 20 v.

        Työskentelen terveydenhoitoalalla ja monta vuotta alalla takana. Yhdessäkään työpaikassa kyseisellä alalla ei ole minua eikä ketään muitakaan työtovereistani testattu hiv:in varalta. Näin vaan tiedoksesi...


      • hiv

        Käsityksesi on väärä, hiv voi työskennellä terveydenhoito alalla, ei tosin kirurgina mutta esim lääkärinä, hoitaja kätilönä ym. Käsittääkseni myös lentäjän ammatti on sellainen johon hiv ei ole hyväksytty.


        i


    • Mimmuli1987*

      Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille :)
      Suostuin nyt kuitenkin lähtee treffeille tänään... Kundi vaikuttaa niin mukavalta ja fiksulta, toivon todella etten joudu pettymään... Varovainen kuitenkin aion olla, en ole kuitenkaan vedätettävissä, enkä kaipaa yhden illan juttuja... Toivotaan parasta ja että kundi todellakin on rehellinen.
      Mukavaa viikonloppua kaikille!

      • mnmmnmnmnmnmnmnmnmnm

        kutisi sen verran vai kolossa?


      • kii-nnos-tunut

        Kerro sit miten kävi ja minkälainen tyyppi on? Itsekkin olen kiinnostunut vähän vanhemmista tunisialaisista miehistä tositarkoituksella.


      • Jes!

        "Suostuin nyt kuitenkin lähtee treffeille tänään"

        Ylläri.

        "Toivotaan parasta ja että kundi todellakin on rehellinen."

        Toivomallahan ne asiat hoituu parhain päin. Toivotaan, toivotaan.


      • eeeeeeeeeeehh

        Suomessa saattanee olla yksi sinkku ja kunnollinen tunisialainen mies. On hyvin todennäköistä, että kyseinen mussukka on juuri hän.

        Ihan vinkkinä kunnollisia oikeasti sinkkuja tunisialaisia miehiä löytyy paremmin Tunisiasta, jos tämä tieto on sinulle uusi.


      • Johanytjotakin
        eeeeeeeeeeehh kirjoitti:

        Suomessa saattanee olla yksi sinkku ja kunnollinen tunisialainen mies. On hyvin todennäköistä, että kyseinen mussukka on juuri hän.

        Ihan vinkkinä kunnollisia oikeasti sinkkuja tunisialaisia miehiä löytyy paremmin Tunisiasta, jos tämä tieto on sinulle uusi.

        hmmmm,... oikeasti sinkkuja juu on niit' Tunisiassa, ...kunnollisuudesta en ois niin varma, aika harvinaisuus sellainen maassa jossa passiavioliitto ja muunkinlainen valehtelu on hyvin usein 'normal normal', jos/kun taalla (Tunisiassa) sanoo etsivansa aitoa rakkautta ja rehellista miesta, niin siit kylla tulee suuret naurunprskahdukset ja kommentit ett'"Ei taalla voi semmoista loytaa, ei niit' ole !!!", eli siis vitsiksi sopii... noh,... harvinaisuudet ei ole olemattomia, mutta on ne vaan kyll useimmiten varsinaisii taitureita mita livertelyyn, 'salaisiin ystaviin' ja semmoiseen kaikkkeen liittyy... osa paikallista kulttuuria juu.


      • sitä saa mitä tilaa
        Jes! kirjoitti:

        "Suostuin nyt kuitenkin lähtee treffeille tänään"

        Ylläri.

        "Toivotaan parasta ja että kundi todellakin on rehellinen."

        Toivomallahan ne asiat hoituu parhain päin. Toivotaan, toivotaan.

        T-Y-H-M-Ä! Valitettavasti.


    • liiru

      Ole varovainen ja mieti kahdesti kaikki mitä se sulle puhuu. Ota myöskin selvää milloin oleskelulupa päättyy, ettei vaan etsi naista jonka kanssa mennä naimisiin saadakseen luvan jäädä tänne, mikäli on edes sinkku. Toivotan onnea matkaan ja ehkä tämä tyyppi onkin rehellinen. "Minun tunisialaiseni" ei sitä ollut, eikä myöskään hänen uudet kaverinsa täällä suomessa. Siis ne tunisialaiset jotka jo asuivat ennen häntä täällä. Luulen jopa että tuntevat toisensa!!!!!!

      • nfnb

        Arpa on heitetty jo. Ei se enää mitään varo, saati mieti. Se on menoa ny.


    • Mizyanaforeverlove

      Mulla o jonkun verran kokemusta ko. maan "adoniksista". Yhteen tutustuin, rakastuin ja petyin pahemman kerran. Minulle sanoi että on eronnut vaimostaan ja että on lapsikin joka asuu exän kanssa. Lapsenkin näin muutamaan otteeseen... Hänellä oli "oma" kämppä, missä kävinkin, (mikä myöh paljastui kaverin kämpäks) ja ukko asu edelleen vaimonsa luona, Sen sain tietää soittamalla sen osoitetiedot. Kävin osoitteessa, vaimo avas oven (viimesillä raskaana) ja pikkulapsi sylissä ja mun "poikaystävä" tuli perässä. Kerroin erehtyneeni osoitteesta ja lähdin sydän särkyneenä paikalta. Sen miehen ilme oli näkemisen arvoinen, ei uskaltanu sanoo sanakaan :D Paskiainen soitteli perään, oli vihanen, uhkaili, sano etten ikinä enää tulis sen ovelle, silti vannoi rakkauttansa ja että haluaa vain minut ja että vaimo ja lapset ei merkitse mitään. Se riitti mulle, sen enempää en halunu kuulla. Se pommitti puheluilla, viesteillä, kävi duunipaikallani, mun ovella moneen kertaan ja järjesti mielettömiä draamoja... Mä en halunu semmosta, en ikinä. Nyt on kulunu jo vuosi ja tilanne on rauhottunu. Muutama viesti on tullu, mutten oo vastannu.
      Joten, mieti tarkkaan. Älä ihastu, koska ne osaa manipuloida. ota selvää tavalla tai toisella sen taustat. Ettei sun sydän särkyis.

      • Nopeimmin

        olisit päässyt eroon, jos olisit uhannut mennä kertomaan vaimolle, että mies jahtaa sinua. Kenties kuitenkin imarteli liikaa, että mies jatkoi perässäroikkumista...

        Tuttavapiiriin kuuluu useampikin tunisialainen kaveri (paino sanalla kaveri, sillä olen naimisissa ihan muunmaalaisen miehen kanssa). Kaikki ovat naimisissa olevia miehiä, osalla lapsi tai lapsia, ja monella useampikin tyttöystävä. Miehet myös pitävät henkeen vereen toistensa puolta, valehtelevat peittääkseen ystäviensä salasuhteita, lainailevat toistensa asuntoja 'suhteiden hoitoon' yms. Sama koskee algerialaisia ja marokkolaisia, joten olkaahan tytöt varovaisia!


    • Ystavaa huijattu

      Tunisialainen mies, pitka, tumma, puhuu ranskaa, tunteeko kukaan ? Voi, anna mun kaikki kestaa!

      Naita on liikaakin liikkeella, harvat tosi ovat rehellisia. Ja jos olet kuullut etta on naimisissa, se voi olla
      1. valetta, joku on mustasukkainen hanesta
      2. totta, jota mies piilottaa sinulta. Ja ehka et ole ainoa "toinen nainen" sen elamassa.

      Kehottaisin kuitenkin olemaan varovainen. Olen kuullut aivan liikaakin jo varsinkin tunisialaisista huijaajista. Eika tarvitse olla kansalaisuutta, jotta olisi pitka aikainen oleskelulupa Suomessa.

    • Sellot soi

      Pahimmillaan pääset sinä ja osa työkavereistasi vielä hengestänne..

    • myötätuntoa

      Voi tyttöparkaa kun lähti tunisialaisen matkaan. Jatkossa on leimattu suhteen takia, eikä saa enää hyvää aviomiestä.

      • mereli

        Mimmuli hoi, olisi mukava kuulla, miten tapaaminen sujui. Itsellä hiukan samanlainen tilanne.


      • ja lisää tulee
        mereli kirjoitti:

        Mimmuli hoi, olisi mukava kuulla, miten tapaaminen sujui. Itsellä hiukan samanlainen tilanne.

        Tunisian miehet ovat pyyntiretkillään.. Voi teitä saaliita!


    • oikeastivarokaa..

      pari kokemusta arabeista ja kurdeista:

      tapasin yhden miehen vaan kerran koska hänelle soitteli koko päivän ajan kaverit ja kaverin tyttöystävä, mies jäi kumminkin roikkumaan ja häirittynä annoin sitten uuden tilaisuuden koska mitään epäilyttävää ei siinä vaiheessa ollut.. miehen suku ja kaverit vakuutti miehen olevan sinkku uskoin, mies asui epämääräisesti monessa eri paikassa esim. yksikin yksiö oli kaverin "tyttöystävän". Pian selvisi mies asui kaveriensa ja kaverien tyttöystävän kanssa, joilla oli/on polyamori suhde! taitaa olla yleistä tietyissä piireissä....

      tapasin netissä todella kohteliaan miehen joka ei ehdottanut tapaamisia tai ollut tungetteleva, kerran pitkän ajan päästä hän ehdotti että voitaisiin tavata hänen terassillaan vaan kun arveli etten tule sisälle taloon, en mennyt.. lopulta luotettavan ystävän avulla selvisi että mies oli jo naimisissa vanhemman naisen kanssa oleskeluluvan takia. Sitten on vielä lisäksi riittänyt niitä jotka esittävät muun maalaisia mitä ovat, ovat valmiita opiskelemaan uuden kielen tai kulttuurin että huijaus menisi paremmin läpi etenkin Ranska, Italia ja Egypti on suosittuja huijauskotimaita.. netissä näiden miesten tilat on poikkeuksetta joko aina: sinkku tai vaikeasti selitettävä suhde, profiileja saattaa olla myös monta yleensä ne löytyy saman spostin avulla, seurustelun edetessä sinkkutila ei häviä jotta mies saisi rauhassa koota haaremia tiedän useita tapauksia...

    • valovuosi

      Tunisialaisista miehistä, osa varmaan ihan rehellisin aikein, mutta aika monelle lähtökohtana on, että pääsee naimisiin täällä Suomessa. Useimmille kaikista tärkein asia on huolehtia Tunisiassa olevista vanhemmista ja mahdollisista sisaruksista. Te, jotka haaveilette yhteiseloa ihanan tunisialaisen miehen kanssa, ottakaa huoimioon, että jatkossa ihanaan yhteiselämään todennäköisesti tulee mukaan myös tunisiassa asuvat vanhemmat ja mahdolliset sisarukset. Tunisialaiset miehet osaavat kyllä puhua, naisen kohdatessaan, oppi on saatu jo kotimaassa.

    • Walzuu

      Entäs sitten. Moni suomijannukin elättää tuomansa aasianharakan koko perheen siellä jossain eksoottisessa tuppukylässä. Sellaista se on kun tuo "rakkaansa" köyhistä maista. Loppujen lopuksi me veronmaksajat kustanamme heidät.

    • Tyhmä valinta

      Tunisialainen mies ei pääse suomeen kotimaastaan jos hänellä ei ole laillista avioliittoa voimassa suomalaisen anisen kanssa. Minullakin on sellainen kieroileva pettäjä mies. avioero paperit vetämässä... Mies täysin häikäilemätön käytökseltään asuntut suomessa 2v ja 4kk ja koko elämä ongelmaa täynnä, jo 2kk n maassa olemisen jälkeen jäi kiinni vieraissa käymisestä, olin tuolloin yövuorossa töissä, mies oli lähtenyt kuntosalilta tapamiensa tunisialaisten miesten matkaan lahteen, koska yhdellä oli siellä tiedossa suomalaisia kevytkenkäisiä "varmoja" naisia....

      viime kesänä tunisian lomallamme mies oli käsittänyt loman vieton siksi että hän kavereineen pokailee turisteja rannalta, löysin hänet sylikkäin uimasta ranskalais turistin kanssa, päätin jättää hänet sinne ja rikoin hänen passinsa, koko perhe itki ja rukoili ottamaan tämän miehen takaisin suomeen että ei voi jäädä sinne, anelivat ja rukoilivat polvillaan ja isä lupasi polvillaan itkien ettei poikansa enää koskaan tälläistä tekisi. en halunnut ottaa miestä enää suomeen mutta taivuin vanhempien edessä.

      kesäkuussa 1 pv minulla alkoivat taas yövuorot, mies oli aikaisemmin kevät talvella tutustunut irakilaiseen pakolaiseen kuntosalilla, näin kerran tämän miehen ja heti tiesin ongelmia olevan myöhemmin tulossa.
      mies alkoi viettää paljon iltaisin yhä myöhempään aikaa tämän irakilaisen miehen kanssa, lopulta öitä kun olin töissä. kunnes jäi taas kiinni naisista. tällä kertaa hän oli onnistunut iskemään koivukyläläisen kevytkenkäisen naisen, jolle ei ollut väliä onko mies vapaa tai varattu. laitoin ukon ulos ja avioeropaperit vetämään, ukko ei koko aikana tunnustanut mitään, kiinnijäämis päivänään puheli useita tunteja puhelimessa kanssani ja mietti miten voisi tulla takaisin kotiin koska kuulemma hävettää niin paljon, kun on mokaillut pahasti.... myöhemmin illalla seurasin vaistoani uimarannalle ja kuinka ollakkaan siellähän tämä kultamuna olikin tyttöystävänsä kanssa irakilais meis seuranaan ja tämän tyttöystävä, myös tällä miehellä on on vaimo kotona ja lapset, jouduin tämän irkakilais meihen pahoinpitelemäksi siellä rannalla, kun otin kuvia ja ilmoitin ilmoittavani hänen vaimolleen mitä hän vapaalla puuhastellessaan, naisen samaan aikaa maksellessa miehen käytössä olevaa bemaria, jolla mies sitten ajeluttaa näitä naisia. Oma mieheni ei tehnyt mitään auttaakseen minua katseli metrin etäisyydellä, kun tämä irakilainen ruiskutti bensiinia pullosta päälleni sekä grilliin ja yritti sytyttää minut palamaan, heitti mm tulessa olevan grillin päälleni, ja kertoi tappavansa minut..Myös tämä minun mieheni kertoi paikan päällä hakkaavansa minut useaan kertaan, mutta tämä pahoinpitely jäi kuitenkin hänen kaverinsa varaan. Olin sairaalassa yön, nyt on rikosilmoitusten tekemis prosessi menossa, mies vailla vastuuta, mies siis täysin häikäilemätön, tullut vain suomeen hankkimaan itselleen paremman elintason.

      Surullista on se, että hänellä oli salakavala oma herttainen puolensa, joka sai uskomaan mihin vain, hän oli siis todella taitava vedättäjä ja kieroilija, täysin tunteeton. Minulla on nyt kova työ saada oleskelulupa joka voimassa ensi kesään asti voimassa puretuksi ja mies palautetuksi kotimaahansa, koska tullut tänne väärinperustein, tämä on selvä lume avioliitto, vaikka on ollut onnellisiakin aikoja, mutta kaikki kuitenkin perustunut kieroiluun. En tiedä onko mahdollista saada oleskelulupa peruutetuksi, mutta teen kaikkeni siinä onnistuakseni, tosin rehellisin keinoin.

      Pidä siis varasi. Tämä minunkin mieheni oli mitä kultaisin, kiltein, auttavin, hellin, huomaavaisin, rakastettavin yms. ...ja vain oma hyöty kuitenkin päätavoitteenaan.

      Tämä minun karimini on 190cm ateettinen bodaaja hyvin lihaksikas ylävartalo, sanoo nimekseen useinmiten naisille KIM, KIMO, KIMOU, tai KARIM asuu vantaalla, nyt pyörii koivukylässä tällä hetkellä tämän irakilaisen "veljensä" kanssa ja näiden arvomaalimattomien naisten kanssa.

      Itse jään hoitamaan yksin valtavaa koiraa, jonka tämä mies välttämättä halusi, koiraa jota mietittiin 1.5v voidaanko ottaa, jaksetaanko huolehtia, ilmoitin tuolloin jo että en halua lisää työtä itselleni, sillä käyn jo muutoinkin 2 työssä joka kuukauden päivä.

      että näin, tyhmyydestä sakotetaaan ja varsinki luottamisesta. en takuulla enää ota mitään miestä mistään, sitten kun tämä prosessi on ohi.

      t. kunnollinen suomalainen nainen, joka vain vilpittömästi uskoi rakkauteen, mutta petosta kaikki on vaan.

      • t34gfg

        Voi helvetti mikä tarina. Voimia sinulle. Tyhmyydestä tosiaan sakotetaan tässä armottomassa maailmassa, mutta kyllä sulla on mun mielestä jo vähän kohtuuttomat noi oppirahat. No, olet sentään hengissä. Joillekin käy huonomminkin. Kannattaa ehkä muidenkin ottaa opiksi tästä. Että varovaisuus ja järjenkäyttö ei olisi pahitteeksi. Mitä noihin jamppoihin tulee, niin turha kai sanoakaan, että eivät ansaitsisi muuta kuin suohon polkemisen. Täydellisen arvottomia olioita.


      • Ja helvetin
        t34gfg kirjoitti:

        Voi helvetti mikä tarina. Voimia sinulle. Tyhmyydestä tosiaan sakotetaan tässä armottomassa maailmassa, mutta kyllä sulla on mun mielestä jo vähän kohtuuttomat noi oppirahat. No, olet sentään hengissä. Joillekin käy huonomminkin. Kannattaa ehkä muidenkin ottaa opiksi tästä. Että varovaisuus ja järjenkäyttö ei olisi pahitteeksi. Mitä noihin jamppoihin tulee, niin turha kai sanoakaan, että eivät ansaitsisi muuta kuin suohon polkemisen. Täydellisen arvottomia olioita.

        hyvä että sakotetaan, ei se muuten lopu.


    • SanaaB

      Hei. Luulenehkä tietäväni kenestä on kyse. Jos asia on vielä ajankohtainen ja kiinnostaa, voisin kertoa eräästä tuntemastani henkilöstä joka saattaisi vastata kuvailemaasi henkilöä... Laita sähköpostiosoitteesi niin jutellaan privana.

    • Ounouj

      Aloitus kuulostaa tutulta.. vanha ketju, mutta tunteeko kukaan?

      • ounouj

        Haluaisin todella jutella asiasta jos joku tuntee aloittajan kuvailut..!Luulen että tunnen tämän tyypin.


    • HovissaTavataan

      Onhan hänellä niin kauniit nappisimmut, niinkuin sillä ihanalla Saksaan ehtineellä suklaasimmulla!? Suvakit ovat mt-kamaa! Lentokoneseisoja, päivi, pete david.. ja paniikki seitola! Siig Polpot!

    • Minttuxx

      Huh. Vanha ketju, mutta uskon tietäväni henkilön jota aloitusviesti koskee, hoitoala ja asuinpaikka siihen aikaan täsmäävät. Tutustuin häneen vuosia vuosia sitten yökerhossa, olin itse juuri eronnut ja menovaihe päällä joten haksahdin hetkeksi tähän tyyppiin. Mies valehteli ensin olevansa italialainen jotta haluaisin tutustua. Alussa sanoi että puhuu vain englantia mutta yhtäkkiä alkoikin puhua suomea. Kertoi että hänellä on suomalainen ex-vaimo ja lapsi myös. Lopetin jutun hyvin äkkiä, tavallaan mies oli "kiltti" mutta oli koko ajan tosi outo olo hänen kanssaan. Varovaisuutta naiset näiden kanssa.

      • SanaaB

        Tämä jonka minä tunnen täsmää aloittajan kanssa muuten täysin nimen alkukirjainta myöten (jos tuo on se nimi, niin tiedoksi että on kutsumanimi, oikea nimi alkaa n-kirjaimella)mutta oikeasti hän ei ole hoitoalalla, ei ole koskaan ollutkaan vaan palkanlaskentaa ja duunarihommia.

        Ruumiinrakenteeltaan nykyään hieman vatsakas muttei kovin näkyvästi, käy salilla.


    • ukki123

      annoitko yökerhon jälkeen piparia sille
      tuliko tauteja
      no hiivaa ainakin tai herpes?
      kas kun te naiset olette noin vedätettäviä kai teillä vielä joulupukki käy

    • Lahjattomat

      Kyllä nää naiset joulupukkiin uskoo. Jos kerta näihin äijiinkin.

    • Jtthfu

      Sinä vaaleaksi hiuksesi värjännyt nainen, tatuointi olkavarressa. Juokse vielä kun voit, tuossa ei käy hyvin. N***** ei ole terve.

    • Ambrosia

      Jotenkin osuu kyllä. ...tarinoiden keksimiskyky on kyllä ihan omaa luokkaansa!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe