Laitoin kysymyksen kirkko kuulolla -palstalle, mutta taitaa olla väärä palsta. Ehkä joku täällä tietää, mistä on kyse. Eli kysymykseni kuului: Mikä on Kaisaniemessä toimiva seurakunta, jolla ilmeisesti on arabiankielisiäkin kokoontumisia. Seurakunnasta nainen soitti avomiehelleni sunnuntaiaamuna ja kuulin keskustelusta, kun nainen sanoi, että noutavat mieheni sieltä ja sieltä. Seurakunta kutsuu itseään "Jeesuksen seuraajiksi" ja he eivät kuulemma esim saa pukeutua lyhythihaiseen paitaan. Olen ortodoksi, mutta mieheni ei ole halunnut tutustua uskontooni koskaan (koska on kuulemma "vänäläinen" uskonto). Hän itse edustaa muuta kuin kristinuskoa. Nyt hän kumminkin oli lähdössä "kristittyyn" seurakuntaan, joka varmasti sulkisi minut pois avomieheni elämästä (kun ei edes lyhythihaista paitaa saa käyttää niin tokkopa ortodoksinen avovaimo on sen hyväksyttävämpi). Tuntuu tosi pahalta, että nuo kristittyinä itseään pitävät naiset soittelevat miehelleni ja houkuttelevat häntä sunnuntaiaamuna (ainoa päivä kun meillä on hetki aikaa toisillemme). Ja mieheni varmasti tiesi, että he eivät minua hyväksyisi, koska meidän piti olla puhelun aikana hiirenhiljaa - minun ja lapseni.
Keitä nämä naiset ovat??
houkutus
ehkä joku tietää
2
224
Vastaukset
- joikukuusio
Oletko jotenkin alistussuhteessa, jos hiirenhiljaa joudut olemaan?
- Tsup!
No ei ole kyllä lapselle oikein tommonen, että isännälle soittelee vieraat naiset ja silloin ei saa äännähtääkkään :o Kummaa hommaa... Mitähän mahtaa lapsi tästä oppia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328