Hei. Olen kolmekymppinen nainen ja aivan käsittämättömän rakastunut itseäni 15 vuotta vanhempaan mieheen. Suhteemme on muuttumassa vakavaksi (yhdessä jo vuosi), ja nyt mietinkin miten isohko ikäeromme tulee meitä jatkossa haastamaan. Kuulisin mielelläni kokemuksia siitä, millaisia juttuja muut vastaavassa tilanteessa eläneet ovat kokeneet.
Yhteisen taipaleemme aikana ikäero on ilmennyt välillämme lähinnä numerona sekä aiheena pitkissä keskusteluissa. Jos kaikki muu natsaa, mutta ikäeroa on paljon, tarviiko siitä olla huolissaan? Tulevalta elämältämme tunnumme haluavan ihan samanlaisia asioita.
Ikäeron vaikutus?
3
515
Vastaukset
- tirlitta 22
Näin sattui käymään, vedin kännit ja heräsin 34 v miehen vierestä, itse 22.
Tuli kiire ja pakokauhu. Jätkä kysyi tavataanko ja pyysi numeroa. Voi hitto, luuliko se vanha että jotain tulee. Onneksi oli aamulla vaatteet päällä, kai sammuttu molemmat. Ulos ryntäystäni en muista tarkalleen mutta häpeän vieläkin. Oli ihan hyvännäköinen iäkseen mutta mulle liian vanha. - onnea teille!
Eläkää se rakkaus, se rakkaus vain tulee jos on tullakseen, ei sitä itse voi käskeä, määrätä..Ja se rakkaus menee jos on mennäkseen, eläkää pois!
- <3 <3 <3
Jos olisit itse 15 ja hän kolmekymppinen, ikäerolla olisi oikeasti merkitystä. Tuossa tapauksessa voisi ajatella sinun olevan hyväksikäytetty, mutta olet aikuinen ja jos rakastat, anna palaa! Voi olla että huomaat ikäeron merkityksen selvemmin joskus parinkymmenen vuoden päästä, kun itselläsi on vielä runsaasti vuosia ja elämää jäljellä ja miehesi alkaa ukkoutua. Jos silloinkin yhä rakastat häntä, pysyt hänen rinnallaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938