Hei! Olen 20 vuotias tyttö ja juuri valmistunut matkailu-alalta. Lapsista on kokemusta, itse omistan kaksi pikkusiskoa, ja olen suorittanut työharjoittelun lasten parissa. Olen iloinen, urheilullinen ja reipas. Teen mielelläni myös kotitöitä lastenhoidon ohella. Pystyn aloittamaan työni heinäkuun alussa. Mikäli kaipaat lastenhoitoapua niin otathan yhteyttä niin kerron lisää itsestäni :)
[email protected]
Vailla aupair perhettä
10
212
Vastaukset
- ...piste...
onko mitään maa toivomuksia?
- -V-
eipä ole oikeastaan, mukava olisi tietysti päästä pohjoismaiden ulkopuolelle mihin päin maailmaa tahansa :)
-V- - -V-
Itseasiassa kun tein tuon sähköpostin tätä au pair asiaa hoitaakseni ei se enää toimikaan, eli jos tarvitsette aupairia niin jos annatte sähköpostin niin otan teihin yhteyttä ja kerron itsestäni mielelläni lisää :)
-V- - pupuupuu
ihan vinkkinä että "au pair world"
täältä suomi24 on aika turhaa etsiä perheitä tai au paireita. Tämä on "keskustelua" varten ;) - tputtonen
Hei ! Vieläkö olet vailla au pair perhettä ? Nyt olisi tarjolla paikka aivan ihanassa perheessä. Jos haluat kuulla lisää laitatko sähköpostia osoitteesee [email protected]
- slslls
Miksi täällä olisi turhaa etsiä au pairia tai perhettä...? Täältä minä ainaki oman perheeni löysin. Ehkä se on tietenki helpompaa ja enemmän vaihtoehtoja jos kokeilee au pair worldia...
- AuPair2011
Hei, jos olet kiinnostunut lähtemään Au pairiksi Irlantiin, ota yhteyttä minuun :)
- isoäiti Suomessa
Kiinnostaisiko Edinburg Skotlanti? Syyskuusta 2011 lähtien kesäkuuhun 2012?Entinen au pair voi kertoa viihtymisestään ja itse isäntäperheen tavoitat emaililla joko [email protected] (eng) tai. okuusela£gmail.com (myös suomeksi). perheen pikkutytär on 5v.
- sh
Sveitsissä olisi au pair paikka tarjolla: [email protected]
- france
RANSKASSA PERHE [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318