Minä haluan:
yhteistä aikaa, halimista ja rakastavaa seksiä, yhteisiä juttuja, yhteisen tulevaisuuden suunnittelua, ihmisenkokoisia juttuja ja harrastuksia, keskusteluita naisen kanssa kaikenlaisista asioista, luonnossa liikkumista ja olemista
Naiset haluavat:
Isoa munaa, komeaa miestä, kateellisia kavereita, palatsin kokoisia omakotitaloja ja rekan kokoisia katumaastureita, rynkytys-seksiä, omaa aikaa, omia harrastuksia, omia ajatuksia
Eroavat halut
39
209
Vastaukset
Minäkin haluan. Yhteistä aikaa, halimista ja rakastavaa seksiä, yhteisiä juttuja, yhteisen tulevaisuuden suunnittelua, ihmisenkokoisia juttuja ja harrastuksia, keskusteluita miehen kanssa kaikenlaisista asioista, luonnossa liikkumista ja olemista. Jakaa kaiken elämästäni.
Ei tää miesten yksinoikeus ole.- mettis..
Samoin.
Onhan niitä toisenlaisiakin naisia olemassa, niinkuin miehiäkin.
Marginaalissa kuitenkin. Saavat kai näkyvyyttä enemmän?
Suurin osa kuten tinka tai minä.
Tuntuu ikävältä, jos kaikkia dissataan muutaman höhlän takia,
ja luetaan samaan kastiin ihmisten kanssa, joilla täysin päinvastaiset elämänarvot.
- Mieti sitä niin
Taidat tapailla/haluta vääränlaisia naisia?
- väärällaisia nii joo
sellasiahan ne naiset täällä suomi24ssäkin on kun tossa aloittajan listaassa...
- se eimaksa mitään
Minä haluan:
-miehen jolle se "haliminen ja rakastava seksi" ei ole puolen vuoden päästä pakkoseksiä kun mies haluaa.
- miehen jonka haluamisissa seksi ei aina ole se tärkein tai toiseksi tärkein asia maailmassa.
- miehen jolla on jotain muutakin korvien välissä kuin seksi, seksi, seksi, seksi, seksi.
ja niitä ihmisen kokoisia asiaoita ja tulevaisuuden suunnittelua ja vaikka mitä.
Mutta saahan sitä haluta. Tiedän jo että haluamiseksi se jää. - Kyllästynyt Susku
Mulle sopii sun oma listasi myös. Lisäisin:
Omaa aikaa, mielikuvituksellista seksiä
Huumorintajuisen, hyväkuntoisen, luotettavan, avoimen ja reippaan kumppanin
Naurua, hyvää oloa, rauhallisuutta.
Mutta kun miehet haluaa:
20-vuotiaan povipommineitsyeen jota opettaa seksin saloihin, isoja omakotitaloja, isoja veneitä, komean työuran, seksiä kaikkien muiden kanssa, omaa aikaa toisten naisten kanssa, kimallusta, pintakiiltoa, snobeilua, paljon rahaa, jatkuvaa toimitaa ettei tarvitse pysähtyä todellisuuteen, valtavasti ihailua joka suunnalta, kalliita ulkomaanmatkoja, palvelijan ja huoran. - Arvailen vaan
Sulla on itsetunnossa ongelmia?
- -Mies-
Hmm. Joo ei isommasta munasta haittaa olisi, eikä siitä jos komeampi mies oisin, kaverit voisivat sitten kadehtia isoa munaani ja sitä yhteistä hurjaa rynkytys-seksi-harrastusta, jota toteuttaisin suuressa katumaasturissanikin ihan omalla ajalla.
Minulla ei ole mitään rynkytys-seksiä vastaan... Tosin jos muija haluaa sitä komean isomunaisen miehen kanssa omakotitalon kokoisessa katumaasturissa, niin meillä on ongelma.
Joo sulla on tosiaan joku linssi hiottu huonosti, jos maailma näyttää aina just väärältä antaakseen sinulle mahdollisuuden.- Eewuli
Oletkos kyselly joka naiselta mitä itse kukin haluaa?
Vissiin olet kun tuollaisen päätelmän olet pystyny tekeen.
Mutta tässä sulle silti pieni pommi: Mie haluan samoja asioita ku sie mutta miehen kanssa. Mutta myös omaakin aikaa. Pysyy suhde kunnossa kun välissä antaa aikaa myös itselleen ja harrastuksilleen. Eihän kaikkien harrastusten tarvitse olla samoja eikä kaikkea aikaa pidä vain kumppanin kanssa viettää.
Vai eikö sinulla ole kavereita, joiden kanssa käyä vaikka parilla joskus?- vääränlainen mies
On minulla kavereita, ja haluan viettää joskus heidänkin kanssaan aikaa.
Naiset vaan tuppaavat haluamaan sellaisia suhteita, joissa vietetään yhteistä aikaa ainoastaan muutama yö viikossa ja päivisin ei ollenkaan. Ne yhdessä vietetyt yöt naiset haluavat rynkytysseksiä.
Olen joutunut toteamaan, että minun ja naisten halut elämältä ja parisuhteelta eivät kohtaa. - Kyllästynyt Susku
vääränlainen mies kirjoitti:
On minulla kavereita, ja haluan viettää joskus heidänkin kanssaan aikaa.
Naiset vaan tuppaavat haluamaan sellaisia suhteita, joissa vietetään yhteistä aikaa ainoastaan muutama yö viikossa ja päivisin ei ollenkaan. Ne yhdessä vietetyt yöt naiset haluavat rynkytysseksiä.
Olen joutunut toteamaan, että minun ja naisten halut elämältä ja parisuhteelta eivät kohtaa.Tuo on aika ongelmallista, jos nainen on töissä tai opiskelee. Ei sinne voi miesystäviä viedä. Eikä ketään voi omistaa. Kaikilla on myös sitä omaa elämää ja pitää ollakin. Jos ei asu yhdessä, on aika hyvin jos voi muutamankin yön vietää viikossa toisen kanssa.
Ehkä sunkin kannattaisi harkita jotain ohjelmaa päivien ajaksi. - vääränlainen mies
Kyllästynyt Susku kirjoitti:
Tuo on aika ongelmallista, jos nainen on töissä tai opiskelee. Ei sinne voi miesystäviä viedä. Eikä ketään voi omistaa. Kaikilla on myös sitä omaa elämää ja pitää ollakin. Jos ei asu yhdessä, on aika hyvin jos voi muutamankin yön vietää viikossa toisen kanssa.
Ehkä sunkin kannattaisi harkita jotain ohjelmaa päivien ajaksi.Hyvä, että tähän tuli joku nainen todistamaan oikeaksi kokemukseni naisista.
- se selittää tämän
Hyvä, että tähän tuli joku nainen todistamaan oikeaksi kokemukseni naisista.
Sä oletkin vähän tyhmä.
- vääränlainen mies
se selittää tämän kirjoitti:
Sä oletkin vähän tyhmä.
Niinhän minä jo aloituksessa kirjoitin, että olen vääränlainen mies.
- kdjhfjkjfklsa
Mutta miksi sitten....... äh en jaksa. Ole vaan.
- Hyi hitto!!
Siis ihan oikeasti, miten voit järjestää yhteistä aikaa koko viikon, jos molemmat käy päivisin töissä ja asuvat eri paikkakunnilla? Musta alkaa tuntumaan, että sinä vieroksut töitä ja olisit valmis heti muuttamaan naisen asuntoon soluilemaan. Tai naisen pitäisi asua naapurissa (rajoittaa aika paljon), olla perheetön (kaikki sukulaiset kuolleita), ystävätön (sosiaalisesti vammainen), työtön, ei saisi olla omia ajatuksia, ei omaa aikaa...
Sähän olet pelottava! Kyllästynyt Susku kirjoitti:
Tuo on aika ongelmallista, jos nainen on töissä tai opiskelee. Ei sinne voi miesystäviä viedä. Eikä ketään voi omistaa. Kaikilla on myös sitä omaa elämää ja pitää ollakin. Jos ei asu yhdessä, on aika hyvin jos voi muutamankin yön vietää viikossa toisen kanssa.
Ehkä sunkin kannattaisi harkita jotain ohjelmaa päivien ajaksi.Tuota olen miettinyt usein, kun sanotaan et kaikilla on omaa elämää. Ja sitä pidetään tärkeänä. Että onhan ihmisiä joille se oma elämä, oma aika ei ole kovin tärkeää. Tai jos on, niin hyvin lyhyitä aikoja kuitenkin. Joku harrastus voi napata yhteisestä ajasta siivun. Työkin.
Jos omalla elämällä tarkoitetaan siis sitä, että ei olla yhdessä ja tehdä asioita yhdessä.
Mulle itellä taas ei juurikaan ole tarvetta mennä yksin mihinkään. Ilman miestäni, toki jos sellaista tarvetta on niin saan mennä. ja tulee hetkiä että joudunkin menemään, koska toinen ei ehdi. Mutta ei ole paikkaa mihin en voisi ottaa miestäni mukaan tai haluaisi ottaa mukaan.
Meillä kummallakin on sama juttu. Ei ole paikkaa mihin ei toista halua mukaan. Tai olisi ehdottomasti saatava omaa aikaa ilman kumppania. Kyllä joskus on kiva olla hetki ittekseenkin omissa askareissaan. Muttei se välttämätöntä tosiaan ole.- Itsenäisyyttä myös
tinka_tiger kirjoitti:
Tuota olen miettinyt usein, kun sanotaan et kaikilla on omaa elämää. Ja sitä pidetään tärkeänä. Että onhan ihmisiä joille se oma elämä, oma aika ei ole kovin tärkeää. Tai jos on, niin hyvin lyhyitä aikoja kuitenkin. Joku harrastus voi napata yhteisestä ajasta siivun. Työkin.
Jos omalla elämällä tarkoitetaan siis sitä, että ei olla yhdessä ja tehdä asioita yhdessä.
Mulle itellä taas ei juurikaan ole tarvetta mennä yksin mihinkään. Ilman miestäni, toki jos sellaista tarvetta on niin saan mennä. ja tulee hetkiä että joudunkin menemään, koska toinen ei ehdi. Mutta ei ole paikkaa mihin en voisi ottaa miestäni mukaan tai haluaisi ottaa mukaan.
Meillä kummallakin on sama juttu. Ei ole paikkaa mihin ei toista halua mukaan. Tai olisi ehdottomasti saatava omaa aikaa ilman kumppania. Kyllä joskus on kiva olla hetki ittekseenkin omissa askareissaan. Muttei se välttämätöntä tosiaan ole.En haluaisi ottaa miestäni mukaan, kun ystäväni tarvitsee MINUN apuani. En minäkään haluaisi purkaa huoliani ystäväni miehelle vaan ystävälleni. Tuskinpa sitä miestäkään kiinnostaisi kuunnella naisten juttuja.
Liika ripustautuminen on sairasta. Vaikka seurusteleekin, täytyy ymmärtää että molemmat ovat erillisiä ihmisiä omine tarpeineen. Itsenäisyyttä myös kirjoitti:
En haluaisi ottaa miestäni mukaan, kun ystäväni tarvitsee MINUN apuani. En minäkään haluaisi purkaa huoliani ystäväni miehelle vaan ystävälleni. Tuskinpa sitä miestäkään kiinnostaisi kuunnella naisten juttuja.
Liika ripustautuminen on sairasta. Vaikka seurusteleekin, täytyy ymmärtää että molemmat ovat erillisiä ihmisiä omine tarpeineen.Joo ripustautumisen ymmärrän olevan kiusallista. Mutta jos ei koe toista haitaksi tai taakaksi missään missä aikaansa viettää. Niin ei kait sekään "epänormaalia" ole? Mä nyt en tarkoittanut ihan noin kärjistettyä, etteikö ystävän kanssa voisi kahden keskenkin jutella ja olla. Lähinnä nyt sitä, että miten paljon sitä erottavaa aikaa itselleen haalii vain siksi, ettei toisen läsnäoleminen kiinnosta.
Mjoo, riippuu toki vähän niistä omista tarpeistakin suhteessa toisen tarpeisiin. Ihmiset kaipaa sitä aikaa erilailla. Ei kai siinä ongelmaa ole, jos pariskunnalla on yhtenevät käsitykset niistä omista tarpeista.
- Eewuli
No jopa olet outoja naisia kohdannu. Muttei silti kannata yleistää.
- vääränlainen mies
En tiedä olisiko naiset maaseudulla mukavempia. Kaupunkilaiset sinkkunaiset haluavat noita asioita, joita listasin.
- ihan oikeanlainen
En tiedä olisiko naiset maaseudulla mukavempia. Kaupunkilaiset sinkkunaiset haluavat noita asioita, joita listasin.
Just niin. Ja kaupunkilaismiehet haluavat tuksun näköisiä bimbo blondeja. Tunnistatko itsesi?
- CCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
On taas niin höpö höpö väittämiä että ei ole tosikaan. Taas tiedetään muka naisia itseään paremmin mitä naiset tahtovat. Väittäisin, että suurin osa meistä naisista tahtoo juuri samoja asioita kuin sinäkin. Mutta tokihan jokainen välillä hiukan omaakin aikaa kaipaa milloin käydä vaikka naisystävän kanssa kahvilla tai harrastuksissa ja se ei sulje pois mitään luettelemiasi asioita tai tarkoita sitä, että vietetään yhdessä kumppanin kanssa vain muutamia hätäisiä öitä viikossa.
Iso varustus tai komeus voivat olla plussaa ainakin joillekin, mutta ei tuollaisia naiset vaadi kuin korkeintaan jossain seksitreffi palstoilla. Ja ne naiset nyt ovatkin sitten marginaaliryhmää. Komeita taloja tai autojakaan en tiedä yhdenkään tavallisen naisen havittelevan. Jotain julkkiksiako jahtaat, jos tuollaisia on vaatimuslistoissa? Kateellisia kavereita taas ei halua kuin korkeintaan vielä lapsenkengissä olevat teinit. Ja harva nainen saa pelkästä rynkytysseksistä, johon ei liity hellimistä ja läheisyyttä molemmin puolin juuri mitään irti. Olet joko hyvin kokematon ja oletat vain asioita mitä naiset tahtovat tai sitten tapailet vain jotain teinijulkkiksia ja hyvin omituisia semmoisiksikin.- ...
Siis aloittajahan on palstasankarin käsialaa ja hän haluaa vain tuoda esiin sen seikan että naiset on kaikki kyrvän ja rahan himoisia lutkia.
- CCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
... kirjoitti:
Siis aloittajahan on palstasankarin käsialaa ja hän haluaa vain tuoda esiin sen seikan että naiset on kaikki kyrvän ja rahan himoisia lutkia.
Mikä ei ole totta. Kaikki eivät todellakaan ole sellaisia, ei edes suurin osa naisista.
- ...
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCC kirjoitti:
Mikä ei ole totta. Kaikki eivät todellakaan ole sellaisia, ei edes suurin osa naisista.
Eivät niin...
- vääränlainen mies
Kokemusta on kuudesta 2kk - 2 vuotta kestäneestä suhteesta. Nuo asiat ovat niitä, joita naiset ovat tahtoneet, ja joita minulla ei ole ollut heille antaa. Naiset ovat olleet kahdeksantoistavuotiaasta kolmekymppiseen. Itsekin olen tietty ollut toisissa suhteissa parikymppinen, toisissa lähempänä kolmeakymppiä.
Surettaa olla vääränlainen mies. - ????????
... kirjoitti:
Eivät niin...
niin eivät. Eivätkä miehet ole pinnallisia tissin tuijottajia, eiväthän?
- huhhuhhuh
Kokemusta on kuudesta 2kk - 2 vuotta kestäneestä suhteesta. Nuo asiat ovat niitä, joita naiset ovat tahtoneet, ja joita minulla ei ole ollut heille antaa. Naiset ovat olleet kahdeksantoistavuotiaasta kolmekymppiseen. Itsekin olen tietty ollut toisissa suhteissa parikymppinen, toisissa lähempänä kolmeakymppiä.
Surettaa olla vääränlainen mies.Oletkin miespuolinen lutkailija. Kuusi suhdetta takana ja marisemassa täällä. Eikö edes hävetä?
- ...
???????? kirjoitti:
Miehet tuijottelevat hyviä tissejä ja perseitä... Mitä sitten? Naiset tuijottelevat myös mielellään asioita jotka heistä näyttää hyvältä.
- vääränlainen mies
huhhuhhuh kirjoitti:
Oletkin miespuolinen lutkailija. Kuusi suhdetta takana ja marisemassa täällä. Eikö edes hävetä?
Mikä ihmeen lutkailija?? Naisethan ne tässä ovat lutkia, kun haluavat tuollaisia asioita.
- ZazaGabor
???????? kirjoitti:
En pidä kauniina pitämiensä asioiden katselua pinnallisena, mutta jos niiden tissien mukaan tehdään perustavaa laatua olevia päätöksiä elämän suhteen ja haetaan esimerkiksi elämänkumppania ulkoisien avujen perusteella, niin se on jo todella pinnallista.
... kirjoitti:
Miehet tuijottelevat hyviä tissejä ja perseitä... Mitä sitten? Naiset tuijottelevat myös mielellään asioita jotka heistä näyttää hyvältä.
Tiesitkö että on evoluutioteoreettinen syy siihen, miksi miehet pitävät suurista rinnoista.
Se johtuu siitä, että esihistorialliset miehet pitivät isoista rinnoista.- vääränlainen mies
Mikä ihmeen lutkailija?? Naisethan ne tässä ovat lutkia, kun haluavat tuollaisia asioita.
Kun tuolla ylempänä heitettiin minuun liittyen, että "haluaa vain tuoda esiin sen seikan että naiset on kaikki kyrvän ja rahan himoisia lutkia", niin haluan esittää vastalauseen. Vaikka edellisessä viestissä tuohon suuntaan kommentoinkin, niin kirjoitin sen lähinnä vastineeksi, kun minua vastaan hyökätään puskasta ja syytetään lutkailijaksi.
- Darth
"Minä haluan:..."
Jos ikinä kirjoitan tuollaisista, minua syytetään symbiosimieheksi. Mutta kuulostaa kivalta.
"Naiset haluavat:...omia ajatuksia"
Omat ajatukset on helvetin hyvä olla olemassa molemmin puolin, että päässä myös liikkuu jotakin. Saati jos toinen ei salli kumppanille omia ajatuksia, suhteessa olisi varmasti aika tukalaa. - FF
Minä haluan:
yhteistäkin aikaa
halimista ja rakastavaa seksiä
yhteisiäkin juttuja
ihmisenkokoisia juttuja ja harrastuksia
keskusteluita miehen kanssa kaikenlaisista asioista
luonnossa liikkumista ja olemista
omaa aikaa
omia harrastuksia
omia ajatuksia
Minä en halua:
Isoa munaa
komeaa miestä
kateellisia kavereita
omakotitaloa
katumaasturia
rynkytysseksiä
miehen rahoja/varakasta miestä- Party w/ Rolexander
Tohon nyt ei usko kukaan. Kyllä me tiedetään mitä kokoomuksen kettutyttö haluaa.
- FF
Party w/ Rolexander kirjoitti:
Tohon nyt ei usko kukaan. Kyllä me tiedetään mitä kokoomuksen kettutyttö haluaa.
No mitä? Kerro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034