Arvostele mun profiili

mikk86

Joo mulla on tuolla treffit osiolla oma profiili mutta jostain syystä ei oo hirveästi kävijöitä. Minua ei siis täällä suomi24 maailmassa ole kukaan lähestynyt mutta eräässä maksullisessa tullut pariin kertaan, ja siihenkin nähden kohtalaisesti yhteydenottoja.

Eli onko profiilissa vikaa? Mihin te naiset haluaisitte lisää tietoa jne? Jotain palautetta olis kiva saada.

10

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos olisin nainen alkasin jo iskettää sua, hyvältä näyttää

    • remixtyttö:

      Ei profiilissa mitään vikaa ole, osaat kirjoittaa kohtuullisen hyvin ja kerrot sekä itsestäsi, että mitä naiselta haluat. Kuvakin on selkeä.

      Et vain ole herättänyt kiinnostusta ainakaan niissä joihin kriteerisi sopivat. Monet aniset myös odottavat miesten aloitetta eli laita viestiä itseäsi kiinnostaville naisille. Jos näitä ei ole niin ymmärrät varmaan, ettei niitä itselle sopivia täällä pilvin pimein ole :D Itse olin ennen viimeisintä suhdetta täällä jonkin aikaa ja kiinnostavia oli paljon, nyt taas en ole törmännyt yhteenkään kiinnostavaan profiiliin.

      Maltti on valttia täällä :D

    • m30+

      Mitäsköhän tuohon sanoisi? Olet minua 11 vuotta nuorempi, mutta et näytä yhtään minua nuoremmalta. Tee jotakin noille hiuksille, joku on haukkaissut sinua molemmista ohimoista. Minulla oli itsekin tuollainen etukampa, mutta tein jotakin asialle, ja sain hiukseni takaisin. Söin paljon oikeita ravintolisiä esimerkiksi.

      Muuten kannattaa kertoa arjestaan eniten, eli miten aiot pyörittää arkea tulevan naisesi kanssa. Meneekö omakotitalolla, vai kerrostaloasunnolla mökki? Oletko käsi? Akateemisuus ei ole myöskään miinusta, siis tämä ei takaa mitään, mutta tuollainen duunariakateemikko on kovaa valuuttaa, koska osaa korjata kaikkea mikä hajoaa, ja sitten osaa myös jutella differentiaaliyhtälöistä, teoreettisesta fysiikasta ja lääketieteestä, ja niin edespäin.

      Minä voin sanoa että vaikka kaikkea hyvää olisi tarjolla, niin mikään ei tunnu kelpaavan naisille. Paras olisi vaan jos olis superhyvä naamataulu, ja sitä sinulla ei kyllä ole.

    • Minusta ihan hyvännäköinen profiili on, näin miehen näkökulmasta siis, että vähän samassa veneessä ollaan me kaks paitsi ettei minua olla lähestytty yhdessäkään deittisivulla mihin profiilini olen laittanut. Itsellänikin on aivan sama ongelma että minusta profiilini on ihan hyvä, mutta sitten ei kukaan nainen kiinnostu, missä vika voisi olla? Ihan persoonallisia viestejä lähettelen itseäni kiinnostaville neitokaisille mutta saan vain hiljaisuuden aina ja enkä edes suuria pyytele, hyvä jos edes keskitasoa. Mitä lisäinfoa te naiset haluaisitte?

      Pahoitteluni aloittaja, mutta käytän hieman tätä sinun aloitustasi ja kysyisin täysin samaa naisilta (ja mikä ettei myös miesten mielipiteet ovat tervetulleita) että vilkaiskaa profiiliani ja kertokaa että onko siinä mitään vikaa vai ihan muuten vain ette viitsi yrittää hakea seuraa treffipalstalla?

    • toivotan onnea !

      Mikä itseä arveluttaa profiilissasi osku.w:

      Runsaasti kirjoitusvirheitä (kyllä nyt Vantaa pitäisi osata isolla kirjottaa jopa ammattikoulupohjalta) ja oudot lauserakenteet.

      Liikaa hymiöitä, itselle tulee siitä jotenkin negatiiviset fibat (vähempi parempi). Runsaista hymiöistä saa lapsellisen vaikutelman (chatissa eri juttu).

      Liian pitkä ja sekava teksti. Ensin kerrot ne samat asiat kuin sata muuta: kavereita ei ole liikaa ja diibadaaba. Kuvailet itseäsi, sitten vertaat itseäsi autoon ja taas kuvailet itseäsi. Kaikkea ei tarvitse kertoa profiilissa. Ja treffeistä puhuminen profiilissa on turnoff, tuntuu epätoivoiselta..

      En tiedä kuinka persoonallisia viestisi ovat mutta profiilissa kerrot samaa kuin tusina muuta.

      Ylipäätään profiilistasi kuvastuu, että olet hiukan nörtähtävä eikä sinulla ole paljon naisista kokemusta, näin ollen profiilistasi ei ehkä kiinnostu kuin nörtähtävät, kokemattomat naiset. Tai mistä sitä tietää :) Mutta mieti keihin olet ottanut yhteyttä, minkä "tasoisiin" naisiin.

      ”Matkakohteet: mihin vaan NAISENI kanssa” -> tulee mieleen, että olet vässykkä jolla ei ole omia mielipiteitä ja palvot ”naistasi” (joka on ällöttävä sanavalinta).

      Kuvasi on selkeä, hyvä juttu.

      Todennäköisesti olet kaikkea muuta mitä profiilisi viestittää, mieti siis millä tavoin viestit itsestäsi!

      Onnea oman rakkaan hakuun!

      • Vau. Ihan kuin olisin juuri saanut pahemman kerran turpiin. Mutta kiitos tästä suorasukaisesta palautteesta, arvostan sitä. Nyt kun tarkemmin ajattelen aisaa, niin oikeassahan olet, että hieman sekavan oloinen se profiili tosiaan oli. Aloitan korjaamaan mitä pikimmiten profiiliani. Toivottavasti sen on siitä sitten kiinni, miksi en ole onnistunut vielä löytämään ketään. Kiitoksia kannustuksesta.


      • osku.w kirjoitti:

        Vau. Ihan kuin olisin juuri saanut pahemman kerran turpiin. Mutta kiitos tästä suorasukaisesta palautteesta, arvostan sitä. Nyt kun tarkemmin ajattelen aisaa, niin oikeassahan olet, että hieman sekavan oloinen se profiili tosiaan oli. Aloitan korjaamaan mitä pikimmiten profiiliani. Toivottavasti sen on siitä sitten kiinni, miksi en ole onnistunut vielä löytämään ketään. Kiitoksia kannustuksesta.

        Myönnän kyllä myös sen, että olin hieman tehnyt tämän profiilini vasemmalla kädellä, eli kirjoitusvirheiltä ei voi sillloin välttyä. No mutta nyt olen korjaillut profiiliani ja nyt sen pitäisi mielestäni olla jo aika hyvä.

        Sekavuus, liiallinen pituus, kirjoitusvirheet ovat vähentyneet ja hymiöt kuolleet sukupuuttoon. Nörjähtävyydestä en tiedä, mutta koska olenkin hieman nörtti niin en ainakaan valehtele asiasta. Mielestäni olen ottanut yhteyttä hyvinkin keskitasoisiin naisiin, että tähtäimessä eivät ole nämä missiluokan naiset ollenkaan.


    • 10 pikku huomiota

      Tässä olisi vähän vanhemman naisen arvio mikk86:n profiilista. Sori jos on vähän liian ilkeä ja pinnallinen, mutta töissä harmittaa juuri niin paljon ettei tästä oikein positiivista tahdo tekemälläkään tulla.

      1. Käy kampaajalla, nykyinen hiustyyli näyttää joltain mitä olen itse nuorimmille lapsilleni leikannut. Eli sopii lapsille, mutta ei kyllä enää aikuiselle miehelle.

      2. Vähän lisää hymyä ja persoonallisempi kuva. Nykyinen kuva näyttää lähinnä joltain kouluampujalta, vain ase puuttuu. Laita seuraavaan kuvaan vaikka vähän värikkäämpiä vaatteita, nykyinen on melko tumma ja nainen luulee ettet osaa pukeutua mihinkään muuhun kuin mustaan. Ota kuva vaikka jossain ulkona auringonpaisteessa, nyt kun kesä ja kaikkea.

      3. Aja sänki kokonaan pois tai anna kasvaa tummemmaksi, nykyinen saa sinut näyttämään vain epäsiistiltä.

      4. "Hyvin voiva" on yhdyssana ja "töissä käyvä" kirjoitetaan yleensä muodossa työssäkäyvä. Toki noita pikku virheitä aina meiltä jokaiselta tekstiin sinne tänne lipsahtaa, mutta ei nuo kyllä mitään hyvää kuvaa sinusta anna kun nuo molemmat löytyy ihan siitä ensimmäisestä kappaleesta.

      5. Teksti oli muuten ihan hyvä. Tosin tuo musiikkimaku kohta ei ainakaan minuun paljoa iskenyt. Ehkä sitä voisi vähän paremminkin siitä omasta musiikkimausta kertoa kuin vain listaamalla bändejä.

      6. Tuon ihannekumppanin painon voit ihan hyvin laittaa alkamaan 50 kilosta, kun itse ainakin painoin alle 50kg nuorempana (olen 164 pitkä).

      7. Tuota viimeistä kappaletta voisi vähän muokata. Nykyisellään se on vähän liian "jyrkkä" ja "vaativa". On ihan OK odottaa sen kumppanin olevan hyvä käytöksinen, avoin ja luotettava, mutta ei sitä ehkä ihan noin jyrkästi kannattaisi ilmoittaa. Itse pidän siitä että mies kuvailee olevansa tietyn kaltainen ja toivoo sen naisenkin olevan samanlainen.

      8. Lähetä niitä viestejä naisille. Julma totuus on se että harva nuori tai edes vanhempikaan nainen vaivautuu ottamaan miehiin yhteyttä. Suurin osa naisista vain odottaa niitä viestejä miehiltä. Netti ei siis poikkea mitenkään sieltä tanssilavoilta tai diskoista, miehen pitää olla aktiivinen toimija että naiset kiinnostuvat! Hyvä keino netissä on tehdä 3-5 hyvää perus viestiä jotka voi helposti kohdentaa eri naisille ja siten voit päivässä lähettää vaikka sen 5-20 viestiä. Luulisi että sieltä PKS seudulta löytyisi melko paljon sopivan ikäisiä naisia joille niitä viestejä voi lähetellä.

      9. Osta se Tosi-paketti mitä suomi24 kauppaa. Siitä on vain hyötyä kun etsii seuraa ja naiset huomaavat sinut paremmin noista hakutuloksien joukosta ja se antaa vähän selkeämmän kuvan siitä että olet tosi mielellä liikenteessä. Eikä tuo nyt mikään kovinkaan kallis tainnut olla.

      10. Itse laittaisin tuonne ihannekumppanin listaan esille sen miltä alueelta sitä kumppania on oikein etsimässä. Koko Suomen laajuudelta naista etsivä mies antaa enemmänkin ehkä hieman liian epätoivoisen kuvan. Toki jos se 100-1000km välimatka ei sinusta itsestäsi ole mikään ongelma suhteen kannalta, niin sittenhän tuota ei varmaan tarvitse korjata.

    • 2+13= VIRHE!

      Minusta on aina kiva arvostella toisten ihmisten profiileja, mutta yleensä ne vain kutistuvat siihen ulkonäön arvosteluun jos profiilissa ei mitään hirveän kauheaa vikaa ole.

      Ihan hyvä profiili sinulla mikk86 on, mutta eipä siinä paljoa sellaista ole mikä saisi minut lähettämään viestiä. Olet ihan tavallisen näköinen nuori mies, mutta profiilisi hukkuu tänne nettiin hyvin helposti. Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa, joko parantaa tuota profiilikuvaasi huomattavasti tai sitten tehdä profiilistasi paljon nykyistä persoonallisempi.

      • m30+

        Heh, joo. Tuo persoonallisuus kyllä puree. Eikä profiili saa olla liian monimutkainen, eli pitää vääntää rautalangasta, muuten menee yli hilseen naisilla. Laitoin kuitenkin kommenttiosastoon muutamia linkkejä perusteluineen. Tämä on jo vähän korkeampaa matematiikkaa, eli ei mitään sellaista mitä amk-tyypit voisivat toteuttaa.

        Naiset taas voisivat keksiä jotakin muuta kuin nämä
        -Mies eikä mikään hissukka/mies isolla M:llä/katseenkestävä
        -harrastan: kaikkea liikuntaa maan ja taivaan välillä, matkustelen, työ on minulle tärkeä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe