Tykkääkö miehet tuksu-lookista?

meikkaamaton tytsi

Minusta Tuksun meikkaustapa ja blondatut hiukset ja se kaikki on ihan hirveää...
Mietin kuitenkin että kun valtakunnan tason ministerikin on sitä halunnut, ja Seiskassa on sen tissikuvia joka viikko... Niin tykkäättekö te miehet oikeasti sellaisista naisista kuin Tuksu? Ette vaan kehtaa tunnustaa?

32

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgvhsmjslk

Tottakai. Samaten se viulua soittava blondi joka osasi samaan aikaan peräti mennä kyykyyn on NIIIIN HOT. Mitä tyhmenpi kana se halutumpi.

• meikkaamaton myös

Minäki meikkaamaton tytsi ja vaatimaton ulkonäkö kun on niin ei se miehiä kiinnosta. Vain jos on meikattu tuksumaisesti eli hieman huoramaisesti niin sehän kyllä kiinnostaa ja kääntää päät.

• violet.

Hehheh taas. Tuksu-look sellaisenaan (so. huonokuntoinen puhkiblondattu muovitukka ja epäsiisti ylimeikkaus kasariväreillä) on äärimmäisen järkyttävää ja mautonta. Tarviiko tätä edes kysyä?! Edes siistittynä versiona se toimii korkeintaan jollain 15-20-vuotiaalla HYVÄkroppaisella tytöllä jossain Keravan amispiireissä. Vanhemmilla toi on lähinnä säälittävän näköistä, varsinkin arkikäytössä ja varsinkin jos ei ole tietyn alan ammattilainen tai halua sitä kuvaa itsestään antaa. Katseita tolla tyylillä epäilemättä kerää missä tahansa ja ehkä joku pervo saattaa jopa tosissaan tykästyä, mutta oikeasti kiinnostuneille tuo toiminee lähinnä karkotteena ja munaa taas saa muutenkin kuin pukeutumalla pelleksi. ;) Ja vika ei siis ole meikkaamisessa tai blondatuissa hiuksissa...

Itse muuten tiedän useita naisia jotka saa miehiltä huomiota kokonaan ilmankin meikkiä.

• Niin tottakai ne jotka meikkaa on kuin Tuksu? Tai siis jos vielä blondaa hiukset, mikä on ylettömän harvinaista.

Jos noilla meinaat että onku tuksu, niin kehtaan tunnustella että ei pal haittaa.

• hohhoijaa ::

niin ja jos ajattelisi niin siinähän luki että LOOK eli miltä näyttää.... mutta tunnusta pois.

• hohhoijaa :: kirjoitti:

niin ja jos ajattelisi niin siinähän luki että LOOK eli miltä näyttää.... mutta tunnusta pois.

No meinastiko sitten luukilla, että on hankittu reilusti ylipainoa ja kesto pöhö naamaan viinalla ja tehty pari törkeän onnetonta leikkausta?

• hahmotelma kirjoitti:

No meinastiko sitten luukilla, että on hankittu reilusti ylipainoa ja kesto pöhö naamaan viinalla ja tehty pari törkeän onnetonta leikkausta?

Koska mulle tuli lähinnä mieleen, jotain suuren isän... kovin kovin sairaan aloituksen linkin takana oleva tyttö, mutta tukka blondattuna.

Ja joo, kyllä tykkäisin.

• mettis..

Mulla yhtä pitkä tukka kuin Tuksulla -paitsi oikea- ja välillä käynyt mielessä pitäisikö lyhentää, ettei vaan tule sekaannusta, ja joku lue samaan kategoriaan..!! :(

• Ja pöh!

Ei Tuksu edes ole hyvännäköinen. Kerran oli jossain iltalehdessä kuva Tuksusta ilman minkäänlaista meikkiä ja oli niin tavis kuin olla voi. Tiedän monia Tuksun ikäisiä naisia ja pikkuisen vanhempiakin, jotka ovat paljon paremman näköisiä -ilman meikkiäkin- kuin Tuksu meikit naamallaan.

• No eihän sen toilailuja luetakkaan vessassa lehteä sotkien, vaan lähinnä siksi että voidaan päivitellä että mitähän vikaa hänessäkin mahtaa olla.

• hahmotelma kirjoitti:

No eihän sen toilailuja luetakkaan vessassa lehteä sotkien, vaan lähinnä siksi että voidaan päivitellä että mitähän vikaa hänessäkin mahtaa olla.

Enkä itse muuten seuraa edes päivitelläkseni, kun ei ole ikinä jaksanut kiinnostaa.

• meikkaamaton tytsi
        hahmotelma kirjoitti:

Enkä itse muuten seuraa edes päivitelläkseni, kun ei ole ikinä jaksanut kiinnostaa.

Kovasti näyttää kiinnostavan. Myöntäisit pois että haluaisit Tuksu-lookin naista. :(

• meikkaamaton tytsi kirjoitti:

Kovasti näyttää kiinnostavan. Myöntäisit pois että haluaisit Tuksu-lookin naista. :(

No jos sillä tarkoitetaan sitä, mitä minä esimerkiksi tarjosin, niin ei mua raiskata tarvisi.

Eikä kiinnosta. Ensinnäkin aloituksen esimerkki on outo. Ei ne miehet tuksua pidä lehdissä, vaan naiset, jotka näitä lehtiä enemmän ostavat.

• miäääs

Hohhoijaa. En oo tavannu yhtään miestä joka tykkäis tuksu-lookista. Varmaan maailman turhin "julkkis" muutenkin.

• 20+8

No ainakin Kanerva tykkäsi. Sehän on mies?

• ...

Ei se nyt toisaalta kovin "turha" ole kun sai ministerin heilautettua palliltaan..En kyllä pidä Tuksusta yhtään, että tää ei ollut mikään "puolustuspuhe".

• Haista vittu

Aloitus on isoimpia loukkauksia miessukupuolta kohtaan tällä palstalla.

• ennemmin tuksu

Meikkaamaton vastaan Tuksu.

Aika raju vertaus. Jotain siltä väliltä. Vähän pitää meikata ja hiusten värjäys ok.

Meikkaamaton voi olla ihan yhtä turvoke kuin tuksukin. Silloin jopa tuksu menee ohi.

• 12+1

Niin. Meikkaamaton tuksukin voi olla.

• ....fani............

No kyllä Eewuli ainakin voittaisi Tuksun mennen tullen.
        Luonnollinen kauneus voittaa parin kilon pakkelinaaman.

• Lipiti
        ....fani............ kirjoitti:

No kyllä Eewuli ainakin voittaisi Tuksun mennen tullen.
        Luonnollinen kauneus voittaa parin kilon pakkelinaaman.

Lipiti

• sir_eino

30 kg ylipainoa, pöhöttynyt naama, meikkaa kun transu, pukeutuu liian pieniin kuteisiin, tyyli-idoli on ilmeisesti miss piggy... Joo ei kiitos, jätän väliin.

Eiköhän jengi katsele niitä sen tissikuvia huumorimielessä.

• ....................

Einon on ihan turha huudella mitään. Sinä panisit vaikka 70v 150 kg transua jos muuta ei löytyisi. Mitähän naiset tykkäävät siitä puolesta sinussa?

• sir_eino
        .................... kirjoitti:

Einon on ihan turha huudella mitään. Sinä panisit vaikka 70v 150 kg transua jos muuta ei löytyisi. Mitähän naiset tykkäävät siitä puolesta sinussa?

En panisi. Myönnän että pidän aika monenlaisia naisia viehättävänä mutta 150 kg 70 v transua en pitäisi.

Mä panen omasta mielestäni viehättäviä naisia. Mutta mulle sen naisen ei tarvitse olla malli. Saa tietenkin olla, mutta pakko ei oo.

• ....................
        sir_eino kirjoitti:

En panisi. Myönnän että pidän aika monenlaisia naisia viehättävänä mutta 150 kg 70 v transua en pitäisi.

Mä panen omasta mielestäni viehättäviä naisia. Mutta mulle sen naisen ei tarvitse olla malli. Saa tietenkin olla, mutta pakko ei oo.

Naiset nyt tarkkana. Huomatkaa miten seksiriippuvainen mies selittelee.

• sir_eino
        .................... kirjoitti:

Naiset nyt tarkkana. Huomatkaa miten seksiriippuvainen mies selittelee.

En mä seksiriippuvainenkaan ole.

• just joooo

Huumorimielessä miehet niitä katselevat. Lisäksi monet miehet haluavat näyttää tosimiestä sanomalla, että he pitävät ylisuurista naisen utareista, todellisuudessa pitävät paljon enemmän hyvän mallisista ja sopivan kokoisista.

• roskakuskin apuri

Tuksu on ongelmajäte joka pitäis hävittää.

• näin se onmm

Ei tuollainen oikeasti kelpaa enää kenellekkään miehelle, julkisuudessa sen kanssa vaan pelleillään eri syistä

• Reipas Poikamies

Siis tämähän palagigoi kasarin seksipommeja mutta vetää tahattomasti yli. Ongelma on tyylitön ylimeikkaus.

Mitkä ne pikkulinnun-siipi lisäspoileri ripset muka on!?!

Ei Tuksusta ole Samantha Foxiksi, vaikka Seiska miten pommittaisi.

• ei minulla muuta

Tuksu-look on hyvä valinta, jos haluaa näyttää mahdollisimman hirveältä.

• M 20

Siis Tuksu-look on niin kauhea etten missään nimessä suosittele sitä yhdellekkään itseään ja muita arvostavalle naiselle. Saatana kun on niin kauheen näköinen akka että traumojahan siitä saa kun näkee vilauksenkin siitä naisesta vai onkohan edes nainen enään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe