eli olen elänyt nuoruuteni aika typerää elämää, ryypännyt, remunnut, rellestänyt. en ole ajatellut tulevaa. noh, jokusia vuosia sitten tuli stoppi ja alkoi velkoja mennä ulosottoon, olin todella helpottunut ja onnellinen. sain vihdoin muutoksen elämälleni vaikkakin pakon sanelemana. velkaa on nyt ulosotossa n. 20000€... olen töissä ja tienaan n. 1500€/kk.. noh, ongelma on tämä. olin ajatellut että maksan velkanin kiltisti pois ja alan vasta sitten etsimään parisuhdetta itselleni, kun olen jo jonkin aikaa haaveillut perheestä. nyt kuitenkin olen tavannut aivan ihanan naisen, jonka kanssa tulen juttuun paremmin kuin hyvin. olemme paljon jutelleet asioista ja molemmilla on samoja tulevaisuuden haaveita. itse olen kuitenkin hidastellut touhua, ja ehkä omalla tavallani viestitän että en olisi hänestä niin innostunut. syynä puhtaasti nuo minun velkani. itseäni ne ei häiritse, maksan ne pois pikkuhiljaa kuten olen ajatellutkin. mutta pelkään sitä miten nainen noihin suhtautuisi. pakkohan noista olisi kuitenkin kertoa ennenkuin mitään vakavampaa voisi tapahtua. ja mielestäni hänen kuuluisi saada tietää noista jko hyvissä ajoin, ettei tule tunnetta että olen valehdellut tai mitään.. mutta siis, miten naiset suhtautuisitte mieheen jolla on ulosottovelkaa, joka kuitenkin käy töissä, haluaa maksaa jokaisen sentin pois ja on täysin muuttunut niistä ajoista kun nuo hölmöilyt on tehty?
toivottavasti tästä nyt ei kovin sekavaa tästä tekstistä tullut, kiitollinen olisin,m jos joku kertoilisi vähän mielipiteitään asiasta.
naiset kertokaa...
2
96
Vastaukset
- viisastunut täti
Kaikille pitää antaa mielestäni mahdollisuus.Olen itsekin tehnyt nuoruudessa virheitä, joita en enää ikinä tekisi ( ei kuitenkaan rikoksia).
Jos tapaisin kaltaisesi miehen ja hän kertoisi miten on käynyt, niin en häntä sen takia hylkäisi, jos muuten on tunteet kohdallaan.
Olen kuitenkin kohta 5-kymppinen, elämää kokenut, niin ehkä suhtaudun asioihin eritavalla, kuin sinun ikäpolvi ( oletan, että olet alle 3-kymppinen).
Rohkaise vain mielesi, vaikka se ei helppoa olekaan,saathan tälläkin tavalla varmuuden hänen tunteistaan. - Eewuli
No ei kait siinä mittään, jos kerran tajuaa vastuunsa ja haluaa kantaa sen.
Ihminen tekee virheitä, voi muuttua jos niin itse haluaa. Itse olet tajunnut lopettaa hölmöilyt ja se on hyvä. Maksat niistä kalliisti mutta se että maksat ne suosiolla hiljalleen on kyllä hienoa.
Ei minua haittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844