Aloitin tänään laihdutusurakan ja aijon nyt laihduttaa ainakin 2 kk ellen pidempääkin :).. Mutta paljonko voin laihtua 2 kk aikana? Olen 185 cm pitkä ja painan 93-95 kg sekä ikää on 21 v. ja tosiaan olen mies. Ajattelin jättää kaikki herkut pois ja syödä päivässä 1000 kcal ja liikkua joka päivä edes vähäsen. Mitä mieltä olette tästä yrityksestä ja antakaa ihmeessä vinkkejä minulle! :)
2 kk aikaa laihduttaa, mutta paljonko voin laihtua? Vinkkejä?
5
1368
Vastaukset
- vaaka ei kerro
Tuolla tavalla lähtee toki läskiäkin, mutta ennen kaikkea lihasta. Laiha läski on aika yök.
Syö kunnon ruokaa, paljon proteiinia. Ja ala liikkumaan KUNNOLLA. Kävely- ja juoksulenkkejä, kuntosalia. Pysyt paremman näköisenä. Tuolla keinolla voi saada parissa kuukaudessa n. 10 kg läskiä pois jos tosissaan liikkuu.
Jos pitää vain saada painoa alas (miksi?) niin sitten tuota syömätöntä linjaa. Silläkin tippuu n. 10 kg. mutta en suosittele. - malttia....
Jep, tuollaisen niukkakalorisen dietin lopputulema on laiha läski. Läskiä lähtee, mutta myös lihasta ja kaveri näyttää sitten löysältä hernesäkiltä.
Terveellisellä tavalla voit laihtua kahdessa kuukaudessa sen mitä sinulla on tarvetta laihtua, eli muutaman kilon.
1000kcal on ihan liian vähän, syömiset saat ainakin tuplata, syö 2000-2500kcal, niin laihdut 0.5-1.0kg viikossa. Kiinnitä huomiota monipuoliseen syömiseen.- VHH-hippi
"Jep, tuollaisen niukkakalorisen dietin lopputulema on laiha läski. Läskiä lähtee, mutta myös lihasta ja kaveri näyttää sitten löysältä hernesäkiltä."
Oliko tähän jotain tutkimuspohjaa, vai heitteletkö näitä juttuja omien tuntemuksien mukaan? Normaaliratio lähes millä tahansa dietillä on 40% lihasmassaa/60%rasvaa poistuvasta painosta. Ihan sama, onko dietti "terveysdietti" vai VLC-dietti. Oikein toteutetulla lyhytkestoisella (1-2kk) VHH-dietillä on päästy joissain tapauksissa ratioon 10/90, mutta se pitää silloin osata toteuttaa oikein.
- Mitäs jos
... ei jaksa syödä kuin korkeintaan 1500 kaloria? :( Oon lievästi ylipainonen, pitäs laihtuu 5kg, mut mä en jaksa syödä mitään tollasia 2000-2500 eikä ees tee mieli. Syön aina ihan sairaan vähän mut en koskaan laihu .... vaikka liikun
- vai niin -
Oliskos vika siinä, että olet tyttö?
Mitä sä liikut? Mitä painat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934