Vitja

näin on

kun sais kesän -10 takaisin. En yleensä haikaile menneisyyttä muuta kuin järkisyistä. Muuttaisin muutamaa tapahtumaa jos nyt saisin valita..

3

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias Aatu

      Millaisia tapahtumia muuttaisit?

    • Mä en kyllä halua sitä takaisin, hyvä kun on poissa. Mut jos 10 vuotta pääsis taaksepäin niin muuttaisin asioita aika radikaalisti paremmaksi. Mut sitä ei pysty muuttamaan enää se on jo liian myöhäistä.

    • FF

      Mitä arvelette, ajatteletteko vuoden/viiden vuoden/kymmenen vuoden kuluttua että voi vitja kun olisi sen kesän 2011 käyttänyt paremmin/muuttanut tapahtumia silloin paremmiksi?

      Kesä on jo kovaa vauhtia menossa ja ainakin itse toteuttaa periaatetta "elä tämä päivä niin, ettei huomenna tarvitse katua" (huominen viittaa paitsi kirjaimellisesti huomiseen niin myös sinne hamaan tulevaisuuteen jonne tämän päivän valinnat johtavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1850
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      908
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      697
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      668
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe