Olen tässä miettinyt, että pitäisikö hankkia itselleen tatuointi mutta elämähän minulla on vielä edessä ja kun se jää koko loppuelämäksi niin sitten saattaa kaduttaa. Mutta oon miettiny tohon käsivarteen joko ranteeseen tai vähän sen alapuolelle sellaista bambi tatuointia (bambilla on oma merkityksensä) tai sitten jotain tekstiä ranteeseen. Voiko sitä edes tämän ikäisenä ottaa tatuointia?
14 vuotiaan tatuoinnista
13
916
Vastaukset
- Tatboy
No kuvahan kyllä olisi ihan OK... (siis ei ainakaan yhtä "turha" kuin joku muodikas tribaali...
No lähes kaikki tatuoijat vaativat että asiakas on 18 vuotias.. - älä turhaan
Älä turhaan. Kyllähän ne ihan hienoja voi olla, mutta siitä on tosi kallista ja hankalaa päästä eroon. Työnantaja voi katsoa kieroon ja itseä voi ruveta nyppimään se jossain vaiheessa. Onhan sitä n 1 muutakin ideaa jota voisi toteuttaa jos viitsii.
Älä ota minkaanlaista tatuointia.. Mun veli otti nuorena on katunut sitä jatkuvasti!
Sitten on tämä Paskaporukka (luonnevikaisia kaljupää skinejä) joka tatuoi koko vartalonsa toinen toistaan typerimmillä kuvilla, jotka ovat useimmiten täysin taidottomasti muotoiltu, eli piirustustaito NOLLA!
Mieti tarkkaan..- Lovetattoos
No täällä päin ainakin saa 15 vuotias tatuoinnin jos huoltaja mukana ja kuva on asiallinen. Muista miettiä TARKKAAN minkä kuvan haluat ja mitään isoa ei ensimmäiseksi tatuoinniksi kannata hankkia. Paikkakin kannattaa sijoittaa niin, että tatuoinnin saa halutessa piiloon. Jos et mitään koko käden tatuointia ole hankkimassa niin nykyään pienet kuvat saa kyllä poistettua melkeinpä kokonaan, tosin halpaa se ei tule olemaan.
- Lovetattoos
Ainiin ja edelliseen viestiin piti vielä lisätä se että jostain joskus luin tälläisen vinkin. En tiedä onko se järkevä mutta jos siitä olisi apua niin hyvä. Elikkä kannataa jotenkin suunnitella se kuva paperille ja katsoa sitä joka päivä hetken aikaa vuoden ajan. Jos vielä vuodenkin päästä jaksat katsoa sitä niin mars liikkeeseen ja jos et niin ehkä se kuva ei ollutkaan sinua varten. :)
- Kyllä se
pitäis heti synnytyksessä kun pää näkyy niin joku leima iskeä kupoliin.
- 22
En hyväksy.
Mietippä mikä show alkaa luokkakavereidesi kotona kun jokainen 14v haluaa sen tatskan ja nerokkaimmat hakkaavat sen itse, aikansa vinguttuaan lopulta vanhempien pinna menee ja moraali köyhtyy, ja tatskaajat laskevat ikärajan neljääntoista jolloni jo yläasteelta tulee täyteen inkattuja tyttöjä....
Tuossa toissapäivän näin taas yhden expertin, oli koko vasen käsi ranteesta olkapäähän väritetty mustaksi, toisessa käessä tribaali käänteisin värein eli siis tribaali oli inkkaamaton ja taas väritetty koko käsi ranteesta olkapäähän... - stigma8
Ei kukaan vastuuntuntoinen tatuoija tee 14 vuotiaalle, edes vanhemman suostumuksella.
Kannattaa odotella vielä muutama vuosi (: aikaa on!
- tyttönen96
itellenni tatuointi liikkeessä suostuttiin tekemään tatuointi vaikka ikäraja liikkeessä olikin 18 ja itse olen 14........... mutta ehtona oli että kuva on 'asiallinen' ja ei kauhean näkyvällä paikalla eikä se saanut olla kauhean iso, sekä vanhempien piti käydä liikkeessä antamassa suostumus tatuointi aikaa varatessa. tosin sehän riippuu ihan paikkakunnasta ja liikkeestä että missä 14 vuotiaille tehdään ja missä ei .
- .
Itse otin 14-vuotiaana ja olin olevinani fiksu, kun valitsin liikkeen ja marssin tatuoitavaksi. Tatuoijan piirrustustaito oli nolla, ja tatska aivan kamala. Nyt pari vuotta sitten tatuoin lopultakin vanhan tatskani piiloon, ja kiitin itseäni siitä, että kuva oli pieni ja helposti peitettävissä.
En usko että se ikään katsoo, moni muuttaa mielipiteitään yli 30-vuotiaanakin.
Enemmän se katsoo sitä onko kypsä päättämään oikeanlaisen kuvan oikeaan paikkaan. Ei kaikki ole kypsiä siihen edes aikuisena ja osalla kaduttaa koko kuva jo viikon kuluttua otosta.
Jos ei ole kypsä, niin siinäpä sitten elää kuvan kanssa loppuelämänsä. Ja ihan itse, niinkuin itse päätti ottaa kuvankin :) - mrooo
Moi! Mullaki on ollu mietinnässä toi tatuoinnin otto ja oon myös 14 vuotias...vanhemmathan ei tietysti lupaa anna!:) Tietysti kannattaa odottaa muutama vuosi,että miten mieli muuttuu yms. Eli suosittelen että odotat vielä vähän aikaa ennen kuin tatskaliikkeeseen marssit:) Päätöshän on tietenkin omasi
- 15v tatuoitu
Ei, nimimerkkini ei tarkoita että olen 15 vuotias, mutta 15 vuotiaana minut tatuoitiin. Suosittelen EHDOTTOMASTI odottamaan ainakin siihen 18v asti!
Oma tatuointini on joo ihan nätti (pieni kuva olkavarressa) mutta silloin sopivan kokoinen kuva on vuosien saatossa muuttunut ihan liian pieneksi! Olen nyt siis 22 vuotias. En siis ole lihonut vaan yleisesti kasvanut.
ODOTA TYTTÖ HYVÄ!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865