Vinkkejä tyttöystävän löytämiseen

nhdgfvxz

Olen 26v sinkkumies ja haluaisin löytää itselleni vihdoin ja viimein tyttöystävän. Olen opiskelija, enkä saanut kesäksi töitä,joten nyt olisi hyvin aikaa laittaa sosiaaliset suhteet kuntoon ja tämä tyttöystäväasia. Tiedän, ettei tyttöystävää etsimällä etsiä kannata, mutta totuus on myös se, ettei kotisohvalta kukaan tule hakemaan.

Olen tähän mennessä menestynyt melko huonosti naisten kanssa. Ainakin jotkut naiset tuntuvat karsastavan ulkonäköäni. Toiset tykkää ja toiset eivät. Olen saanut kyllä positiivistakin palautetta. Kaksi lupaavaa alkua tyttöjen kanssa on ollut, mutta ne ovat jutut ovat kuivuneet kokoon. En ole koskaan seurustellut ja olen vähän huono naisten kanssa. Olen vähän epävarma itsestäni.

Mitkä ovat hyviä paikkoja Tampereella tutustua mukaviin, kivoihin ja järkeviin tyttöihin? En oikein tiedä, että minne menisi, jotta voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mistä löytää kivoja tyttöjä joille ainoa merkitsevä asia ei ole ulkonäkö? Miten sitten kannattaisi toimia, jos löytää jonkun kivalta vaikuttavan tytön? Olen periaatteessa sosiaalinen ja puhelias, mutta välillä tulee tilanteita, että en tiedä mitä juttelisi tai miten toimisi. En oikein uskalla mennä juttelemaan ventovieraalle tytölle tosta vain, jos näen sellaisen yksinään jossain istuskelevan.

5

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhdgfvxz

Missä ylipäätään voisi tutustua mukaviin, fiksuihin ja kivoihin tyttöihin, jotka eivät olisi niin kamalan pinnallisia. Vastauksia kiitos

• sori vaan......

...mutta jos olet tohon ikään asti selvinnyt ilman kokemuksia ja (oletettavasti) seksistä, niin peli on oman ikäluokan tyttöjen kanssa aika pitkälti menetetty. Naiset odottaa ton ikäiseltä jo tiettyä kokemusta ja otetta seurusteluun, joten yli parikymppinen kokematon mies on valitettavasti suurimman osan silmissä pohjasakkaa, koska ei selvästi ole kenellekään muulle kelvannut.

Suosittelen että keskityt tällä erää ihan suosiolla opiskeluun, työntekoon ja muutenkin elämäsi kuntoon laittamiseen, kokemusta ja itsevarmuutta voit hakea vaikka yhdenyönjutuista tai huorista. Kolmenkympin toisella puolella peli muuttuu, kun naiset alkavat hakea miestä eri kriteereillä kuin parikymppisenä. Silloin vakaus ja muutenkin hyvä isämateriaali alkaa merkata enemmän kuin renttuilu ja kukasta kukkaan liihottaminen

• asfasaa55

vittu mitä paskaa

• marsssssss
    • freehead

...mutta jos olet tohon ikään asti selvinnyt ilman kokemuksia ja (oletettavasti) seksistä, niin peli on oman ikäluokan tyttöjen kanssa aika pitkälti menetetty. Naiset odottaa ton ikäiseltä jo tiettyä kokemusta ja otetta seurusteluun, joten yli parikymppinen kokematon mies on valitettavasti suurimman osan silmissä pohjasakkaa, koska ei selvästi ole kenellekään muulle kelvannut.

Suosittelen että keskityt tällä erää ihan suosiolla opiskeluun, työntekoon ja muutenkin elämäsi kuntoon laittamiseen, kokemusta ja itsevarmuutta voit hakea vaikka yhdenyönjutuista tai huorista. Kolmenkympin toisella puolella peli muuttuu, kun naiset alkavat hakea miestä eri kriteereillä kuin parikymppisenä. Silloin vakaus ja muutenkin hyvä isämateriaali alkaa merkata enemmän kuin renttuilu ja kukasta kukkaan liihottaminen

Unohda tällaiset epäsolidaariset potaskaviestit. Et ole mitenkään myöhässä minkään suhteen; tuossa yritettiin taas steretypioida kaikki yksilöt samaan kastiin. Tosiasiassa sinulla on samat mahdollisuudet kuin muillakin; eikä tämä muutoinkaan ole mitään ikäluokkasidonnaista touhua.

Sanoisin vinkkinä, että altista itsesi ihmisten ilmoille ja ole oma itsesi. Keskustelukontaktin kautta pääset kuitenkin parhaimpaan tulokseen. Asiat tapahtuvat itsestään kun niille ei aseta paineita (siis tyyliin nyt ei ole kesätöitä joten minun on pakko hoitaa työttöystäväongelma kondikseen).

Tyttöystäväasia hoituu suurella todennäköisyydellä melko nopeasti kun irtautuu sohvalta positiivisella mielellä sosiaalisten kontaktien pariin - siis muuallekin kuin ravintoloihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe