Taitaa olla vielä suomalainen kaikenlisäksi
http://1.bp.blogspot.com/-xrvJiywJ3aY/TdVko-GUb4I/AAAAAAAAAiY/Joz214ZYgxs/s1600/035.JPG
Löysin unelmanaiseni
13
234
Vastaukset
- Ei kelpaa
Naamasta päätellen transu.
- taviksennäköinen DI
No laita parempi!
- ref4r
Ihan kivannäköinen!
- ..........
Hyvä valinta tavis DI:lle. Taviksen näköinen kasvoiltaan tuo tyttönen, mutta hoikka kroppa, sopivat kämmeneen mahtuvat tisut ja nätti mekko sekä avoinen pitkä tukka ja hymy huulilla parantaa vaikutelmaa plussan puolelle.
Naisten mielestä tuon tasoisilla kasvoilla varustettu mies olisi ruma, mutta me miehet ei olla niin pinnallisia. Me tykätään nimittäin kasvojen lisäksi myös, esim. tisseistä.- Eewuli
No komeus on usein katsojan silmissä. Esim. toisen ruma voi olla mulle komeaakin komeampi ja sama toiste päin.
- Älyn haamu
Kelpuuttaisin hänet.
- mikäpäs siinä...
...kyllähän tuota pussi päässä jyystelis aikansa kuluks.
- taviksennäköinen DI
Kylläpäs täällä haukutaan sitä... Laittakaa parempia sitten, älkääkä haukkuko!
- Kertakäyttönikki
Jos olisin tuon henkilön asemassa, niin repisin pelihousuni sen johdosta, että kuvaani reposteltaisiin netissä.
Mutta kun vahinko nyt on jo tapahtunut, niin viehättävä nuori nainenhan tuo, nätti kroppa ja kaikki, vaikka vähän pitkä taitaa olla omaksi UN:kseni.- taviksennäköinen DI
Kuva tuli googlen kuvahausta, ja vieläpä täysin mitenkään naisiin liittymättömällä hakusanalla. Ei se minun vikani ole, että hänen kuvansa tulee googlen kuvahausta. Katsoin vain sitä kuvahakutulosten kuvavirtaa, ja siinä se oli. Unelmanaiseni. Kyllä hyviä googlattuja linkkejä on aiemminkin saanut laittaa, miksi ei sitten myös kuvagooglattuja linkkejä.
- johan onnnnn
Etkö sen vertaa arvosta ja kunioita unelmanaistasi, että olisit jättänyt laittamatta hänen kuvansa tämän palstan miesten arvosteteltavaksi ja haukuttavaksi?!
Sinä "taviksennäköinen DI" et vaikuta miltään mukavalta ja rehdiltä mieheltä. - Eewuli
Tuohan on oikhen nätti tyvär :)
Ja kaunis mekko, mieki haluan tuollasen, ehkä erin värisen kuitenki. - M 20
Minusta oikein nätti typykkä on, kelapais minulle oikein hyvin. No, jokos sitä ollaan tehty jo ensiaskeleet tämän naikkosen valloittamiseen vai oletkos hänet jo valloitettukkin? Vai oliko tämä vain näitä toivehaaveita oleva juttu vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666