Erosta on kulunut jo puoli vuotta ja tunteet tahtovat nousta vieläkin pintaan. Olen se jätetty osapuoli. Avovaimo löysi uuden miehen heti eron jälkeen ja minulle jäi tunne, että hän joko petti tai ainakin huijasi minua. Ei mukamas jättänyt minua toisen takia blaa blaa. No kuitenkin tunteeni häntä kohtaan ovat muuttuneet erittäin negatiivisiksi eikä minulla ole enää mitään syytä olla häneen yhteydessä tai tavata häntä. Jopa kaupungilla näkeminenkin sattuu. En ole tavannut hänen uutta miestään, mutta kuitenkin tiedän hänet. Tässä ajan myötä minulle on tullut pelkotiloja siitä, että kuinka paljon minuun sattuisi, jos näkisin heidät kadulla rakastuneina osoittamassa hellyyden tunteita toisilleen. Varmaan hajoaisin täysin. Toivoisinkin, että hän osoittaisi edes sen verran kunnioitusta minua kohtaan, että jättäisi ne rituaalit sillä hetkellä suorittamatta.
Sydän riekaleina vieläkin
1
281
Vastaukset
- yksin ikuisesti
Pelkään tuota samaa itsekin, romahtaisinko siihen paikkaan. Ainakin naamastani näkisi jos muuten selviäisin kunnialla, mutta pelkkä tieto siitä, että he olisivat siinä jossain lähellä tietäisi paniikkikohtauksen kaltaista olotilaa - luulisin (en ole saanut paniikkikohtausta). Kaikista pahinta oli jo se, että minun olisi pitänyt iloita hänen uudesta nuoresta rakkaudestaan! Miten iloitset kun sydän on sirpaleina, rikki revittynä, rakkautta ja vihaa täynnä? Ainoa toiveeni onkin etten enää ikinä, koskaan näe heistä kumpaakaan. Tai sitten hyvin, hyvin kaukaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756