Miksi niin suuri osa naisista laittaa jotain typerää itserusketusvoidettaa ihoonsa?
Rusketuksessa ei ole mitään vikaa, kunhan se on luonnollisen näköistä. Itserusketusvoiteet näyttävät siltä kuin olisi vetänyt ruskeaa meikkivoidetta koko vartaloonsa.
Itseruskettavan käyttö
37
632
Vastaukset
- ei jaksa kirjaantua
Miksi sinä olet työtön? On niin typerää jos käy koulut ja opiskelee mutta ei mene töihin.
- taviksennäköinen DI
Lähetätkö mulle tänne yhden työpaikan? Maksan postikulut ja paketoinnin.
- ei jaksa kirjaantua
taviksennäköinen DI kirjoitti:
Lähetätkö mulle tänne yhden työpaikan? Maksan postikulut ja paketoinnin.
Oletko sinäkin niitä joille kaikki pitää tuoda valmiina eteen? Valitsiko äitisi opiskelupaikankin?
Omalla alallani maksetaan vinkkipalkio jos saa rekrytöityä hyvän tyypin töihin.
- Eewuli
No minä käytän, koska muuten olisin todella kalpea ja tulee mieleen että en ole terve. Minä ku en rusketu koskaan vaan palan jok'ikinen kerta.
Siksi käytän iholleni sopivaa itseruskettavaa, ei liian tummaa kuitenkaan. Ja sen kun osaa levittää tasaisesti ja oikein niin ei kukaan huomaa eroa. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Miksisinä huomaat naisista vain halveksittavia ja vihattavia piirteitä ja yleistät niitä? - - - - - Vika on pohjimmiltaan sinussa, ei naisissa.
- Ruskea kesät talvet
Mitä väliä sillä on sinulle? En minä ole sinusta kiinnostunut. Olisikin parempi melle molemmille jos et katselisi minua.
- varastomies.
Mikä tarve sinulla on mainita olevasi DI?
Yritätkö jotenkin " nostaa" itseäsi ylöspäin ... - trstrtsr
Hah. Naisilta tuli pelkkiä vihaisia puolustautumiskommentteja.
Täältä löytyy toinen mies, jota ei viehätä nämä BB-pissikset pronssisine ihoineen.- Eewulin haamu
Ei tuo minun viesti ole vihainen, kunhan myönsin käyttäväni etten näyttäisi kalmankalpealta sairaalta.
Mutta tuohon toiseen väittämääsi täytyy sanoa, ettei kyllä läheskään kaikilla ole "pronssista" ihoa itseruskettavan jälkeen. En ainkaan ole ite törmänny.
No, kaipa joillakin Paris Hilton pissiksillä saattaa sellainen iho ollakkin mutta äläppäs nyt sekoita normaaleja naisia sellaisiin.
- aateeäm
Ad hominemien määrä ketjussa: viisi(5) kappaletta.
- Hämärän rajoilta
Lisään sivusta kammotuslistaan "huulet vaaleammat kuin iho" -lookin sekä piirretyt ohuet viivakulmakarvat...
...ja jään odottamaan ad hominemien vyöryä. - jhu767ghjgyu5tuyghb
Kaksi kysymystä:
1. Jos et pidä itseruskeattavia käyttävistä naisista tai naisista joilla on mielestäsi jokin muu inhottava ominaisuus, niin miksi olet heidän kanssaan tekemisissä? Keskity muihin. Esim. itseruskettavia käyttää vain pieni minimi naisista.
2. Keksitkö yhtään ainutta naisiin liitettävää ominaisuutta joka on mielestäsi aidosti positiivinen? Jos keksit, keskity niihin.
Jk. Jos et löydä naista, älä syyttele sitä että olet "taviksennäköinen" tai DI, vaan omaa asennettasi ja luonnettasi. - palstan miehet :(
Miksi tällä palstalla miesten pitää aina vain keksiä jotain negatiivista naisista??? Naiset ovat lutkia, naiset ovat lihavia, naiset ovat rumia, naiset ovat tyhmiä, naiset ovat kyynisiä, naiset käyttävät itseruskettavia voiteita jne. Ai niin, tämä ei ole Sinkut-palsta vaan Naistenvihaajien palsta.
- Eewulin haamu
Totta, ei tämä ole juuri sinkkupalstaa nähnytkään.
Moni mies olisi varmaan todella mukavia mutta koska jatkuvasti mollaavat naisia niin ei heistä voi pitää. - reyraeyreay
Näköjään ei saa kritisoida naisia ollenkaan, kun aloituksessa ei puhuta muusta kuin itseruskettavasti voiteesta niin heti tulee joku syytösryöppy niskaan.
Vaikuttaa tosiaan siltä että suurin osa naisista käyttää itseruskettavia, koska tähän ketjuun ei ole tullut muuta kuin näitä vihaisia puolustautumisia. - ghjgyut6rfghvhgvgh
reyraeyreay kirjoitti:
Näköjään ei saa kritisoida naisia ollenkaan, kun aloituksessa ei puhuta muusta kuin itseruskettavasti voiteesta niin heti tulee joku syytösryöppy niskaan.
Vaikuttaa tosiaan siltä että suurin osa naisista käyttää itseruskettavia, koska tähän ketjuun ei ole tullut muuta kuin näitä vihaisia puolustautumisia.Et ole sattunut huomaamaan, että tällä palstalla suuri osa miehistä vain haukkuu naisia milloin mistäkin ja että tämä palsta on todella naisvihamielinen? Palstan miesten aiheuttaman ilmapiirin takia naiset joutuvat olemaan koko ajan varpaillaan ja puolustuskannalla.
- yerersysery
ghjgyut6rfghvhgvgh kirjoitti:
Et ole sattunut huomaamaan, että tällä palstalla suuri osa miehistä vain haukkuu naisia milloin mistäkin ja että tämä palsta on todella naisvihamielinen? Palstan miesten aiheuttaman ilmapiirin takia naiset joutuvat olemaan koko ajan varpaillaan ja puolustuskannalla.
blaablaablaa - miinustella te naiset kyllä osaatte. Pitäytyisit ketjun aiheessa, tai avaa uusi ketju tuosta aiheesta. Täällä puhutaan siitä kuin saatanan rumia itseruskettavat voiteet on.
- fs65rtsgvzhjgui2dgsw
yerersysery kirjoitti:
blaablaablaa - miinustella te naiset kyllä osaatte. Pitäytyisit ketjun aiheessa, tai avaa uusi ketju tuosta aiheesta. Täällä puhutaan siitä kuin saatanan rumia itseruskettavat voiteet on.
Ei taida olla sinun älykkyysosamäärä kovin korkeissa lukemissa. Sehän se sinun suurin ongelmasi onkin.
- tertertert
fs65rtsgvzhjgui2dgsw kirjoitti:
Ei taida olla sinun älykkyysosamäärä kovin korkeissa lukemissa. Sehän se sinun suurin ongelmasi onkin.
Just. Nämä ad hominem muijat taitaa olla varsinaisia älyn jättiläisiä ja purkkiruskeita kerrassaan.
- ääliöt miehet.
tertertert kirjoitti:
Just. Nämä ad hominem muijat taitaa olla varsinaisia älyn jättiläisiä ja purkkiruskeita kerrassaan.
No katsoppa eewulinki kuvaa, vittu se mikään ruskea ole ees.
- realismus
reyraeyreay kirjoitti:
Vaikuttaa tosiaan siltä että suurin osa naisista käyttää itseruskettavia, koska tähän ketjuun ei ole tullut muuta kuin näitä vihaisia puolustautumisia.Ei tarvetta puolustautua, mutta ihmettelen kovasti, mistä kaikesta voikaan saada aikaan itselleen ongelman...
- afdgh
VITTUAKO SITÄ VOIDETTA KÄYTTÄMÄÄN KESÄLLÄ. MENKÄÄ ULOS!! SAAPAHAN SIINÄ SAMALLA MIEHET SLMÄNILOA TEISTÄ KUN SITÄ AURINKOA PALVOTTE.
SAATTAAPA JOPA JOHTAA MIESYSTÄVÄN LÖYTYMISEEN- Ajattele vähän kuupo
No jospa sitä ei rusketu lainkaan älykääpiö!
- äly älä jätä
Ei ole pienintäkään halua löytää kaltaistasi ääliötä. Parempi yksin kuin paskassa suhteessa ATM-nyssykän kanssa.
- FF
Miksi muut naiset laittavat - mistä minä tiedän? Itse en käytä itseruskettavia enkä myöskään grillaa itseäni auringossa, riittää kun iho näyttää päivettyneeltä. En myöskään tiedä miksi jotkut naiset käyttävät pinkkiä huulipunaa, itse en käytä. En tiedä miksi jotkut nyppivät kulmakarvansa viivoiksi, itse siistin vain hieman kapeammiksi. Oliko muuta kysyttävää?
- FF
Miksi niin suuri osa miehistä käy parturissa liian harvoin? En puhu pitkätukkaisista vaan niistä, joilla on lyhyt tukka mutta yli kuukauden parturivälit.
Miksi monet miehet kulkevat kaupungilla hihattomissa paidoissa?
Miksi miehet käyttävät sandaalien kanssa sukkia?- vastauksia
Miksi niin suuri osa miehistä käy parturissa liian harvoin? En puhu pitkätukkaisista vaan niistä, joilla on lyhyt tukka mutta yli kuukauden parturivälit.
* parturit nyhtävät hirveästi rahaa lyhyestä hommasta hyvälle parturikampaajalle joutuu varaamaan usean päivän etukäteen ajan moni parturikampaaja on sietämättömän huono leikkaamaan vähänkään vaativampia hiuksia
Tästä seuraa omalla kohdallani, että parturissa käynti on yksinkertaisesti vaivalloista ja ärsyttävää.
* Koska naiset tykkäävät itseään esittelevistä, itserakkaista urpoista.
Miksi miehet käyttävät sandaalien kanssa sukkia?
* Minä en käytä. Se että moni mies käyttää, johtuu luultavasti siitä, että he ajattelevat sen olevan jotenkin "miehekästä". - Rolexanderin tukka
"Miksi niin suuri osa miehistä käy parturissa liian harvoin? "
Mieleen ei sitten Fannylle tullut, että parturissakäynti MAKSAA. Katos kun kaikilla ei ole kokoomuslaisten pohjatonta rahapussia. - 8+10
-- parturi leikkaa niin että nahka loistaa, vaikka sanoo että älä ihan lyhyeksi
-- he ovat amitsuja
Miksi miehet käyttävät sandaalien kanssa sukkia?
-- rumat varpaat joita kuitenkin haluaa vähän tuulettaa
- 28
Varmaan siksi, että vaalea hipiä katsotaan kalpeudeksi tai suorastaan sairaudeksi etenkin kesällä ja varsinkin naisilla. Toisaalta kommenttisi todistaa, että on aivan sama, millainen iho naisella on. Aina joku kokee asiakseen kritisoida sitä.
Minusta vaalea, terve iho on kaunis. Paljon mielyttävämpi pitää ja katsella kuin parkkiintunut rusketus, liiallisen aurinkoaltistuksen aiheuttama ennenaikainen vanheneminen ja ilkeän näköiset luomet, melanoomasta puhumattakaan. - 11113
Enpä tiedä laittaako suuri osa vai ei. Eikai niistä huomaa kuin ne, jotka ovat laitettu tökerösti tai kun on laitettu liikaa.
Itse käytän kosteusvoidetta josta tulee erittäin kevyt ja luonnollisen näköinen "sävytys". Käytän sitä vain alaraajoihin. Kesällä käy helposti niin että hartiat ja käsivarret ovat ruskettuneet ja sääret paljon vaaleammat, joten koitan vähän tasapainottaa väriäni. - Ei rumia rajoja
Jos sitä käyttää oikein, sitä ei erota oikeasta rusketuksesta. Itse käytän hennosti päivettävää tuotetta silloin tällöin istun päivittäin hetken auringossa. Iho päivettyy nätisti eikä pala.
- jackaroo
No enpä kyllä usko että suurin osa naisista mitään tuollaisia itseruskettavia voiteita käyttää. Mutta kyllähän noita aina silloin tällöin tulee kaupungilla vastaan kun kävelee. Yleensä nuo ovat vain jotain 15-20 vuotiaita teinejä, joten en usko että he kuuluvat siihen kohderyhmään mitä taviksennäköinen DI on etsimässä.
- violet.
Mun mielestä itseruskettavilla saa ihan hyvän ja aidon näköisen värin. Ja toisaalta jopa sellainen oranssi mahdollisimman epäaito purkkirusketus (jollaisen muistan nähneeni viimeksi joskus vuosituhannen alussa) on paremman näköinen kuin maidonvalkea iho. Itse käytän itseruskettavaa lähinnä jalkoihin, koska niihin ei muuten tartu väri ellen varta vasten grillaa itseäni auringossa.
- nmfv,dsn
Kyllä mun mielestä tuossa kuvassa kim kardashianilla on kyllä liikaa itseruskettavaa. Tulee todella halpa vaikutelma.
http://3.bp.blogspot.com/-hnh-_olhrqQ/TZF6lUfXH5I/AAAAAAAAAog/Om3iVoVam5A/s1600/kim-kardashian-plastic-surgery.jpg
Tässä kuvassa taas mun mielestä hänen ihonsa on todella kivan värinen
http://i-marbella.com/files/Upload/Article/1692-image-649.jpg - neiti ruiskukka
Olen välillä käyttänyt. Ei kylläkään ollut kovin vahvasti ruskettavaa vaan vähän vain päivettävää. Käytin sitä sen verran varovasti että en ollut todellakaan mikään oranssi sen käytön jäljiltä.
Mulla iho palaa aika helposti enkä viitti sitä paljon auringossa kärventää niin tuollainen päivettävä voide on ollut ihan hyvä ratkaisu. Tosin sitä on tosi työläs levittää. Tosi tarkkaan saa laittaa ettei jää mitään jälkiä mihinkään, pitää kuivua ihan tuskastuttavan kauan, ja saa levittää useampana päivänä peräkkäin että huomaa jotain eroa entiseen. Tänä kesänä ajattelin koittaa varovasti päivettää ihoa auringossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1775690Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321466- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621337Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988