1. Mitä herkkuja syöt kesäisin?
2. Mitä kesäjuomia suosit?
3. Oletko käynyt terassilla tänä kesänä?
4. Onko sinulla jotain erikoisia syömisiä, joita muut eivät ymmärrä?
Kesäherkut
5
69
Vastaukset
1. Mitä herkkuja syöt kesäisin? Tänä kesänä en ole juuri syönyt jätskiä, vaan herkutellut turkkilaisella jogurtilla, jonka päälle kaadan vaahterasiirappia :) Toinen, suomalainen vastine on tavallaan piimä, johon sekoitetaan talkkunaa ja sokeria.. Grillattavista tykkään just nyt maissin tähkistä, herkkusieni-liha/kala-kesäkurpitsa-tomaattivartaista. Ja (Lidl:in) bratwurstista.. **röyh* :D
2. Mitä kesäjuomia suosit? Ööh, ihan vedestä. Alkoholipuolesta sangria on kiva juoma.
3. Oletko käynyt terassilla tänä kesänä? En. Viimeksi jossain raflassakin muistaakseni pikkujouluissa.. Eilen olis ollut yksi (työ) terassijuttu, mutta en jaksanut maanantai-iltana mennä :/ Olen tulossa vanhaksi..Noh. ensi viikon lopulla käyn varmaan terassillakin..
4. Onko sinulla jotain erikoisia syömisiä, joita muut eivät ymmärrä?
No, heh, mä syön päivittäin hapankaalia, avokadoa ja manteleita, sekä vuohen juustoa se turkkilainen jogurtti .Näitä ei tunnu kukaan muu syövän :D Mulla on vähän oudot (ja kalliitkin) mieltymykset.. Toisaalta jotain paheita saa olla kun ei ole kumminkaan juoppo eikä poltakaan :) Lisäksi osa noista oli kuulemma jotain "älyruokaa", luin jostain lehdestä. en ollut tiennytkään.. Sopii siis blondeille :D
Mut nyt tekemään herkkuja vieraille :)1. Mitä herkkuja syöt kesäisin? haluan syödä grillattua lihaa
2. Mitä kesäjuomia suosit? kahvia
3. Oletko käynyt terassilla tänä kesänä? joo
4. Onko sinulla jotain erikoisia syömisiä, joita muut eivät ymmärrä? ei oikeastaan1. Mitä herkkuja syöt kesäisin? Ehkä jäätelön sillojn tällöin, normisti en talvella sitä syö.
2. Mitä kesäjuomia suosit? Mun herkkujuoma on se Freevayn vadelmalimonadi, just hain 6 pulloo sitä. Tai sitten muumilimppari.
3. Oletko käynyt terassilla tänä kesänä? En
4. Onko sinulla jotain erikoisia syömisiä, joita muut eivät ymmärrä? On ja tosi paljon, nyt mulla likoo kylmässä ne mulberry marjat ja laitan ne limun jatkeeksi kohta.- kiire tulee moi
Ei, ei en ja ei koska yritän saada rouva Obaman käsivarsia kesäksi!
1. Mitä herkkuja syöt kesäisin? - jätskiä tulee syötyä kesällä ja salaatteja enemmän
2. Mitä kesäjuomia suosit? - vichyvesi kylmänä
3. Oletko käynyt terassilla tänä kesänä? - monta kertaa omalla terassilla, juottoloiden en kertaakaan
4. Onko sinulla jotain erikoisia syömisiä, joita muut eivät ymmärrä? - ei kai
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511788
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434437Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392728Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?971499Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361441