En oikein tiedä mitä ajatella, olen seurustellut nyt yli vuoden miehen kanssa, olemme kihloissa ja asumme yhdessä. Hän on ainoa seksikumppani ja ensimmäinen joka minulla on ollut. Seksi alkoi seurustelusuhteen alettua, ja hän sanoi käyneensä testeissä ja testit olivat kuulemma olleet puhtaat.
Jos meillä ei ole ollut seksiä joskus, niin väliä on ollut reilusti alle viikko. 2-3 päivää korkeintaan. Yleensä seksiä on joka päivä.
Nyt on kuitenkin tullut oireita, jotka viittaavat sukupuolitautiin.
Tulokset saan tietää vasta perjantaina. Minulla on ollut virtsatieinfektioita ennen, toivoisin että kyseessä olisi vain sellainen, mutta tuntuu jotenkin oudolle olo muutenkin plus muut oireet.
Taitaa olla niin että olen siis saanut tuliaisia.. Ihmettelen vaan että milloin, missä välissä? Olen aina tiennyt (ainakin luullut tietäväni) että missä mies on ja yleensä seurueessa ei edes ole ollut naisia.
Inhottaa vaan, olin rutkasti yli 20 menettäessäni neitsyyden hänelle parisuhteen alkaessa ja on ollut sellainen usko että olemme loppuelämän yhdessä. Ja mitä saan palkaksi?
Monet ihmiset jotka harrastavat seksiä ilman ehkäisyä koko ajan eivät saa mitään tauteja, minä saan sitten (?) omalta kumppanilta, joka on ainoa kumppani koskaan. Tuntuu vaan niin väärältä.
Jos hän on valehdellut että on käynyt testeissä ennen suhteemme alkua, voin ehkä jotenkin antaa anteeksi. Mutta jos hän on tuonut minulle tuliaisia, en voi enää jatkaa suhdetta!
Eikö joillain ole mitään käsitystä siitä miltä joku tuntuu?
Vaikka on seksiä koko ajan, huolehtii itsestään, ottaa toisen huomioon, tekee paljon kotona jne. niin silti ei riitä! Tuntuu etten enää halua harrastaa seksiä koskaan.
Sainko taudin?
13
568
Vastaukset
- olkjhgfdsa
Siis, et koskaan kysynyt mitään paperia nähtäväksi, kun kysyit onko käynyt testeissä?
Ties kuinka moni sanoo "joo oon käynyt testeissä" kun kysyy, vaikka eivät varmasti ole käyneet. Myös monet taudit eivät näy testeissä (kondylooma, herpes) joten miehelläsi on se voinut olla, vaikke ei olisikaan testeissä näkynyt.
Ensikerralla kannattaa käydä vaikka yhdessä ottamassa ne testit, ennenkuin levittää jalkansa. Seksissä on aina omat riskinsä, ne pitää ottaa, kun sitä tahtoo harrastaa.- ....................
Tuosta ei ole paperia, koska silloin tutkittiin muuta asiaa ja ohessa tehtiin sukupuolitautitestit. Näin kuulemma.
Mutta jos minun testeissäni jotain ilmenee (testataan ne jotka aiheuttaa näitä oireita näytteestä) pyydän paperin ja näytän sen miehelle.
Ei ole ketään muuta keneltä olisin voinut taudin saada, kun ei ole muita seksikumppaneitakaan ollut kuin oma mies.
" Ensikerralla kannattaa käydä vaikka yhdessä ottamassa ne testit, ennenkuin levittää jalkansa."
Todellakin, mutta jos joku testeistä näyttää plussaa eikä kyse ole muusta tulehduksesta niin sitten seuraavaa kertaa ei enää tule. - Mieti nyt vähän
Hei haloo!
Ei suhde perustukaan sille, että papereita ja todistuksia tentataan, mun mielestä koko toi ajatus on niin dorka, että on parempi sitten olla rupeamatta suhteisiin kokonaan. Nimittäin, on totta, että pettymyksiä voi tulla ja ne sitten sattuu, mutta mikä on sellainen suhde, missä käydään tentaamaan tautitestien papereita. Kukaan ei kysy, siis kukaan ihan normaali ihminen, jonka mielestä suhde kuitenkin perustuu luottamukselle. Se on totta, että toinen voi valehdella, pettää, ja myös muistaa tai käsittää väärin, ajatella toisin... Me ei edes puhuta mistään kuukauden vaan yli vuoden, vakituisesta, suhteesta.
"Ensikerralla kannattaa käydä vaikka yhdessä ottamassa ne testit, ennenkuin levittää jalkansa. Seksissä on aina omat riskinsä, ne pitää ottaa, kun sitä tahtoo harrastaa."
Ai kun yli vuoden seurustelee, niin onhan se tosi outoa että on ne "jalat tullut levitettyä": oletko sä vähän tyhmä? Kyllä jokaisessa normaalissa parisuhteessa jo vuodessa harrastetaan seksiä, ja usein, suurimmassa osassa jätetään kortsukin pois. Jälkimmäinen lause on totta, seksissä (-kin) on omat riskinsä, kuten kaikessa muussakin elämässä, mutta tuo sävy kirjoittaa, niin aloittaja olisi jotenkin ollut tyhmä, ei tee sitä aloittajasta.
Täytyy ihan suoraan sanoa, että ennemmin otan taudin kun ihmistä, jonka mielestä vakisuhteessa seksi on "jalkojen levittelyä" ja jonka mielestä ensin tentataan paperit. Kyllä ihmisellä on ja pitää olla myös oikeus uskoa toisen sanaan. - olkjhgfdsa
Mieti nyt vähän kirjoitti:
Hei haloo!
Ei suhde perustukaan sille, että papereita ja todistuksia tentataan, mun mielestä koko toi ajatus on niin dorka, että on parempi sitten olla rupeamatta suhteisiin kokonaan. Nimittäin, on totta, että pettymyksiä voi tulla ja ne sitten sattuu, mutta mikä on sellainen suhde, missä käydään tentaamaan tautitestien papereita. Kukaan ei kysy, siis kukaan ihan normaali ihminen, jonka mielestä suhde kuitenkin perustuu luottamukselle. Se on totta, että toinen voi valehdella, pettää, ja myös muistaa tai käsittää väärin, ajatella toisin... Me ei edes puhuta mistään kuukauden vaan yli vuoden, vakituisesta, suhteesta.
"Ensikerralla kannattaa käydä vaikka yhdessä ottamassa ne testit, ennenkuin levittää jalkansa. Seksissä on aina omat riskinsä, ne pitää ottaa, kun sitä tahtoo harrastaa."
Ai kun yli vuoden seurustelee, niin onhan se tosi outoa että on ne "jalat tullut levitettyä": oletko sä vähän tyhmä? Kyllä jokaisessa normaalissa parisuhteessa jo vuodessa harrastetaan seksiä, ja usein, suurimmassa osassa jätetään kortsukin pois. Jälkimmäinen lause on totta, seksissä (-kin) on omat riskinsä, kuten kaikessa muussakin elämässä, mutta tuo sävy kirjoittaa, niin aloittaja olisi jotenkin ollut tyhmä, ei tee sitä aloittajasta.
Täytyy ihan suoraan sanoa, että ennemmin otan taudin kun ihmistä, jonka mielestä vakisuhteessa seksi on "jalkojen levittelyä" ja jonka mielestä ensin tentataan paperit. Kyllä ihmisellä on ja pitää olla myös oikeus uskoa toisen sanaan.Tottakai ihmisellä pitää olla oikeus uskoa toisen sanaan ja jos sinä kerta haluat uskoa ihmisen totuudenmukaiseen, niin ei sitä kukaan keneltäkään pois ota.
Minä tiedän missä asemassa aloittaja on. Seksiä ei ole kenenkään kanssa harrastanut ja pelko siitä, että kun alotetaan seksielämä niin saattaa myös jotain ylimääräistä tuoda mukanaan, vaikka yritetään olla varovaisia. Ja sellaista näemmä on tapahtunut.
Minusta jokaisella parilla pitäisi olla oikeus kysyä toista menemään sukupuolitesteihin ennen kuin aletaan seksisuhteeseen. Kuinkakohan moni kantaa itsesssään jotain tautia tietämättään ja taas jotkut kantavat tietäen, mutta eivät uskalla tai halua kertoa. Jotkut varmasti jopa harrastavat seksiä tietäen omasta taudistaan mutta päätyvät kertomaan vasta jälkikäteen, etteivät he 'tienneet', mutta tuli vain jostain ilmi. Tai että ex yllättäen kertoi että hänelläkin on se.
Hyvin harva uskaltaa totuudenmukaisesti sanoa että hei, minulla on jokin näistä sukupuolitaudeista, koska tottakai se säikäyttää ihmisiä kauemmaksi. Pahimmassa tilanteessa pian kaikki saavat tietää että hänellä on.
Mutta kuules kirjoittelia, älä edes yritä laittaa sanoja suuhuni. Minä sanoin kuten lauseessani sanotaan, että kannattaa käydä testeissä jos ei halua mitään sukupuolitautia, siksi ei kannata levitellä jalkojaansa. EN sanonut yhtään mitään seurustelemisesta, sen pituudesta, koska niillä nyt ei ole mitään väliä. Sillä on väliä, oppiiko aloittaja, jos nyt on saanut tartunnan tästä lähtien pyytämään ihan paperillisesti testitulokset nähtäväksi uusilta kumppaneilta, vai aikooko vieläkin sinisilmäisesti luottaa muihin.
Minä en taas ottaisi ihmistä joka ei suostuisi menemään sukupuolitesteihin. Mikä ongelma siinä on? Että käydään yhdessä testeissä, odotetaan tulokset, jos ne ovat negatiiviset, niin kaikki ok? Vai onko sinulla kenties joku sukupuolitauti itselläsi, ettet siksi voi mennä testeihin ja yrität naamioitua sen taakse että sinun sanaasi tulee uskoa.
- Vanaha akka
Voi myös olla Honeymoon-syndroomaa. Siihen auttaa kunnon esileikki tai vaihtoehtoisesti liukasteet.
- ....................
Vanaha akka, muuten voisi olla Honeymoon syndrooma tai hiiva, mutta kun virtsaamisen jälkeen nimenomaan kirvely on kovaa, ei yhdynnässä.
Eli tulehdus virtsaputkessa, tai tauti. - cxzcxzv
.................... kirjoitti:
Vanaha akka, muuten voisi olla Honeymoon syndrooma tai hiiva, mutta kun virtsaamisen jälkeen nimenomaan kirvely on kovaa, ei yhdynnässä.
Eli tulehdus virtsaputkessa, tai tauti.Jos toi on sun oire, niin voin sanoa että mullakin oli kerran virtsatietulehdus just tolla oireella. Meni munuaisiin parissa päivässä ja aika dramaattiset kivut sairaalareissu seurasi (olis vain heti pitänyt lääkäriin mennä kun vessas käynti meni hankalaks), mutta ei liittynyt sukupuolitauteihin millään lailla.
- cxzcxzv
cxzcxzv kirjoitti:
Jos toi on sun oire, niin voin sanoa että mullakin oli kerran virtsatietulehdus just tolla oireella. Meni munuaisiin parissa päivässä ja aika dramaattiset kivut sairaalareissu seurasi (olis vain heti pitänyt lääkäriin mennä kun vessas käynti meni hankalaks), mutta ei liittynyt sukupuolitauteihin millään lailla.
Unohtui mainita että mekin siis käytiin testeissä, ja kumpikin sai puhtaat paperit.
- neuvoja.
Nyt on käynyt niin, että miehesi on joko valehdellut käyneensä testeissä tai sitten hänellä on sellainen tauti, joka ei näy niissä testeissä, joissa hän on käynyt. Kummassakin tapauksessa olet joutunut kohtuuttoman vaikeaan tilanteeseen. Sinun kannattaisi käydä testauttamassa itsesi sukupuolitautien varalta. Ja sen jälkeen keskustella miehesi kanssa näistä asioista.
- ....................
Toisaalta olo on hieman tyhmä jos kyse onkin vaan normaalista tulehduksesta ja tauteja ei löydy.. Mutta entä jos ei löydy tauteja eikä tulehdustakaan?
Sitten on kyllä ihme, mistä tämä kirvely tulee.. Ja ihmeellinen paska olo.
- Ota vielä rauhallise
Älä murehdi ennen tuloksia: ne näyttää mitä ne näyttää. Älä maalaa turhaan piruja seinälle ennen sitä, ja vaikka olisi sitten tauti niin... Kuuntele ensin. Älä heti riemastu, vaikka olisitkin pettynyt ja loukkaantunut. Sinä et siihen kuole. Ensin nyt kysy millainen suhteenne on, miten koet tuntevasi miehesi, mitä ajattelet parisuhteestanne. Ilman mitään muuta. Sitten vasta ala heijastelemaan siihen tuota muuta. Sanon näin siksi, että on niin helppo olla musta-valkoinen, ääripää, ja jaella fiksuuksia, mutta aina asiat eivät ole niin. Ihminen on heikko, joskus se valehteleekin, ja siis no, ehkä hän on käynyt testeissä joskus ennen suhteenne alkua, mutta on unohtanut sen yhden kerran siinä välissä... Se kuulostaa typerältä, mutta kun nyt rauhassa mietit ihmisiä... Niin se olisi hyvin inhimillistä.
Pettäminen on tietenkin rumaa, ja vaatii todellisen pohdinnan onko suhdetta järkeä sitten jatkaa. Totta! Mutta jutelkaa silti, jos ei muun takia, niin siksi, että jotenkin saisitte selvyyttä.
Ettei tarvitsisi olla katkera. Nimittäin se syö sitten sinua, ja sitä ei kannata tehdä: joskus tulee pahojakin pettymyksiä, myös suhteissa.
Neitsyys ei tosiaan takaa mitään. Ei tauditonta elämää edes yhden kumppanin kanssa, ja tosiaan, nythän sen tässä taivastelijat näkee, sukuelimet voivat sairastua, vaikka olisi vain se yksi kumppani: ei se aina vaadi ympäriinsä huoraamista ja pahuutta. Mutta nyt, muista tämä myös toisinpäin: se mies jonka sinä tunnet, onko hän sellainen? Paha, ympäriinsä huoraaja? Tekisikö hän tämän tahallaan? Mieti siis itse, miten hän muuten sinua kohtelee.
Väärältä voi tuntua, mutta se on vain elämää: et sinä siitä pilalle mene ja uuden rakkauden voi löytää, jos eroaa, vaikkei olisikaan neitsyt. Eka kerta ja eka suhdehan sinulla on siis ainakin tänne saakka toiminut: sitä ei voi pilata mikään. Se mikä tulee, on sitten se hetki ja jos suhteenne ei kestäkään, sen ei tarvitse pilata kaikkea.
Joillekin ei tosiaan riitä mikään. Minkäs teet?! Itse olen saanut sukupuolitaudin vakituisesta suhteesta. Jep, se oli karmea pettymys. Mutta kun aikaa on mennyt (suhde kaatui varsin muihin asioihin), en oikeastaan... Pidä sitä enää minään. Se on mitä se on ja muistan suhdettamme suurimmaksi osaksi lämmöllä. Siis en todellakaan hyväksy asiaa sinänsä, mutta eipä se minun hyväksymisestäni ole kiinni, tapahtunut, mikä tapahtunut. On vain omaksi parhaakseni, että hyväksyn että elämä on tämmöistä, ja annan anteeksi. On käsitystä, shokista, pettymyksestä, surusta, vihasta, raivosta, ja loputtomasta itkusta... Sitten rauhoittumisesta, asioitten mittasuhteisiin laittamisesta, mietinnästä, hyväksymisestä, ja nyt... Ihan normaalista, eteenpäin menneestä elämästä. Ja olen kyllä seksiä harrastanut senkin jälkeen: sekin olotila menee ohi.
Ota aikaa, mieti rauhassa, ei sinun nyt tarvitsekaan tietää, mitä ajatella. Äläkä ole liian ankara itsellesi, tottakai suhde perustuu luottamukselle ja sinulla on ollut vakituinen suhde: ei sinulta sentään voida mikään valheenpaljastustestin vaatimista vaatia tai ennustajan taitoja, ja hei haloo, mikä helvetin suhteen aloitus sekään olisi, että toinen kertoo, että on testeissä käynyt ja sinä alat tenttaamaan puhtaustodistusta?! Oikeasti, kuka niin tekee? Ei kukaan.
Voi myös olla, että erehdys on sattunut testeissä. Minulta on kerran lääkäri sanonut, että joo "testataan sukupuolitaudit" ja ottanut pelkän klamydian testin... Eli sain käsityksen, että kaikki katsotaan ja yksi katsottiin. Joten... Lisäksi, kaikki ei aina näy, testeissäkin voi mennä jotain pieleen, on itämisaika ja siis, mieti myös tätä. Sitten voit kuunnella hieman mitä mies sitten sanoo. Mutta se on sitten vasta kun tiedät.
Älä ennen sitä mieti koko asiaa, se selviää sinulle kyllä ajallaan.
Älä vielä vedä ennen aikaisia johtopäätöksiä! - Jäitä hattuun
Rauhoitupas nyt ja odota rauhassa testituloksia. Ennen niitä on turhaa spekuloida yhtään mitään. Jos sitten osoittautuu, että olet saanut sukupuolitaudin mieheltäsi, niin vaadit selityksen.
- cxzcxzv
Älä märehdi ja murehdi liikaa ennenkuin saat ne tulokset. Sulla voi olla joku toisentyyppinen tulehdus kuin ennen, jonka ei kuitenkaan tarvitse liittyä sellaiseen että sun miehelläs olis joku toinen. Virtsatietulehduskin voi naisella ilmentyä aika monin eri tavoin.
Itse asiassa vaikutat olevan niin huolissasi asiasta, että onko sulla jotain muita syitä epäillä että mies olisi käynyt vieraissa? Pelkäätkö yleensä ettet riitä hänelle?
Tietysti jos tulos on että sulla on oikeasti joku sukupuolitauti niin sitten sulla on miehes kanssa selvittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451