Arpien päälle tatuoinnit

HukattuNuoruus

Kokemuksia, onnistuuko kuinka hyvin... Itsellä iho tasainen, paljon valkoisia viiruja, kuinkahan hyvin saa tatuoinnilla peittoon.. laittakaa linkkiä kuviin jos on arven päälle tatskattu:)

8

1828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meksikocity

itsella oli hirmuiset keloidit kasivarsissa.
      otin vuosi sitten kuvan paalle. 80% vareista pysynnyt hyvin, yhdesta keloidista on varit puskennu pihalle.

arvet nakyy, kun lahelta katsoo. mutta lyhythihasta voi hyvin pitaa nyt.

googlaa scar cover tattoo tai jotain, loytyy paljon tietoa!
      ja mene ihmeessa kyselemaan alan ammattilaisilta, antavat paljon tietoa. ainakin taalla meksikossa! :)

kuvaa en valitettavasti laittanut.

• HukattuNuoruus

Kiitos positiivisesta vastauksesta. Joo olen kyllä googlannut todella paljon parina viime vuonna ja tosiaan tää ajatus pikkuhiljaa kypsynyt. Ihmiset on kokeilleet vaikka mitä mutta ainoa mihin ovat tuntuneet itse olevan tyytyväisiä on justiin tämä päälle tatuointi. Normaalin näköistähän ei viillellystä ihosta enää millään saa, joten miksi edes yrittää. Parempi vaan saada huomio kiinnittymään johonkin ihan muuhun kuten esimerkiksi hienoon tatuointiin:) Tilanteeni on toivoakseni hyvä koska minulla ei ole yhtään keloidia, iho on tasainen korjausleikkausten jäljiltä. Pitää vaan toivoa että ihotyyppini ja arpikudokseni on sellainen että pitää väriä hyvin ettei kovin usein tarvitsisi käydä korjailemassa...

• crazyratlady

Mulla on arpien päälle tatuoitu kuva, ei varsinaisesti peitä kaikkia arpia, mutta hämää siinä päällä, etteivät ihmiset kiinnitä niin pahasti huomiota. Pari arpea on vähän kohollaan, sitäkään ei niin pahasti huomaa. Suosittelen, nykyään pystyn käyttämään hihatontakin paitaa ilman että ihmiset tuijottaa. :) TOisessa Ranteessa arven piilotus onnistui vielä paremmin, siitä ei huomaa ollenkaan, että arpea olisi alla.

• crazyratlady

^typottelen pahasti.

• HukattuNuoruus

joo, no hätä typoista kun asia selvisi. Olen monesti testaillut tätä hommaa piirtämällä arpien päälle ja jos se yhtään indikoi tätä hommaa niin hyvä tulisi. Ainoastaan yks kohta kädessä on niin pahalla arpipuurolla että siitä tuskin hyvä tulee millään, mutta se ei nyt niin suuri ongelma ole jos nää muut peittyis suht hyvin..

• esamies123

Itsellä kanssa kahdeksan arpea vasemmassa käsivarressa. Neljä niistä on hieman isompia ja näkyy todella selvästi. Onneksi arvet eivät ole käytännössä yhtään koholla. Parille tatskaajalle lähetin kuvat, ja yhdelle kävin näyttämässä paikan päällä, ja kaikki lupailivat että saisi hyvin piiloon.

Nyt ongelmana on se, miten tatuointi tuunnitellaan. Tatuoija jolle viimeksi näytin arpia, sanoi että ne jäävät kuvan alle ilman että kuva suunniteltaisiin niin, että se myötäilisi ainakin neljää isointa arpea. Itse en tähän oikein usko, mitä nyt olen netistä kuvia katsonut.

Mitens teillä on suunniteltu kuva? Omasta mielestäni parhaan tuloksen saisi niin, että neljän isoimman arven päälle tulisi sama väri, ja arvet sulautuisivat siten ympäröivään kuvaan. Jos arpi on vaikka tasaisen värin päällä, kyllä se sieltä alta mielestäni paistaa vähän liian ilkeästi.

Toinen ongelma on se, etten oikein tiedä millaisen kuvan haluaisin. Värikäs tatuointi varmaan piilottaa arvet paremmin?

• arpi päässä

Mulla peitetty iso arpi päässä tatuoinnilla tai oikeammin hiuspohjan pigmentoinnilla. Nyt ihanaa kun ei loita enää vaaleana hiusten läpi, kannatti

• bumps3

^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe