-20-25-vuotias
-kunnioittaa itseään, on ylpeä siitä mitä tekee ja mitä on
-arvostaa sitä mitä minä teen ja mitä olen
-ottaa minut vakavasti
-kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä
-käyttää alkoholia kohtuudella
-ei käytä huumeita
-ei tupakoi
-ei petä
-ei ole liian laiha tai ylipainoinen (jotain massaa täytyy löytyä:lihasta ja /tai läskiä)
Nämä tuli ensimmäisenä mieleen:)
Minun ihannemieheni
3
213
Vastaukset
- NikoS
Muuten sopisin täydellisesti, mutta tupakoin ja käytän lääkkeitä väärin. Olen jo tosin varattukin.
- +poikanen+
Sopisi täydellisesti viimeistä kohtaa lukuunottamatta. Aika laiha nimittäin olen
- Tässäolenminä
-21v
-kunnioitan kaikkia, itseäni..ehkä.. En ole ylpeä siitä että olen työtön enkä tiedä mitä haluan, mitä olen on monimutkainen käsite.
-arvostan sitä mitä teet ja olet (vaikka ole sinua tavannutkaan)
-otan sinut myös vakavasti
-kaipaan läheisyyttä ja hellyyttä... itselleni ei mikään välttämättömyys mutta jos joku toinen tässä rinnalla sattuisi olemaan niin toki
-en käytä alkoholia laisinkaan
-enkä huumeita
-enkä tupakkaa
-eikä kävisi mielessäkään pettää
-laiha olen kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944