Resujen rättien myynti/kinkkinen kysmys

Pimpelipompim

En ole nyt myymässä täällä mitään, vaan kysymässä mielipidettä:

Laihtumisen seurauksena on jäänyt kasa rettuja vaatteita, joilla joku vielä itsensä voisi vaatettaa(pimeässä, mökillä, neljän seinän sisällä, erämaavaelluksella). Vain siis vaatetta kehon peitoksi. Myynkö retut vai laitanko roskiin...itse vielä voisin muuten käyttää(nuuka), mutta paitaan mahtuu lisäkseni koko perhe:) ja housuihin poikakin mukaan.

Mietin lähinnä sitä, että isot vaatteet maksaa maltaita ja miten noi sais parhaiten kiertoon & ottaisko joku oikeasti rettusia vaatteita vai minne noi vois työntää? Kuitenkaan ei omatunto anna myöten vaan heittää roskiin.

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim. näin

Jos vaatteet ovat ehjiä, ne kelvannevat jollekulle. Voit myydä itse vaatteet kirpputorilla tai viedä ne esim. seurakunnan, Punaisen Ristin tms. kirpputorille. Jos olet näppärä käsistäsi, voit tuunata vaatteet uuteen uskoon. Lapsille tai itsellesi saat muodikkaita asusteita retuistasi. Käsityölehdissä ja netissä on vinkkejä tuunaukseen. Todella kuluneista vaatteista voi leikata matonkudetta. Kyläseuroilla, kansalaisopistoilla, työtuvilla on kangaspuita, joissa voit paukutella maton muistoksi laihtumisestasi.

• ylikissa

Laita kierrätysblogiin tarjolle, joku voi hyvinkin huolia! Itseltäni on lähtenyt maailmalle tänä vuonna n. 13 kiloa suureksi jäänyttä vaatetta ja kaikki tarjoamani on jollekulle kelvannut.

http://lahjoitus.vuodatus.net/

• mää näen näin

Kyll mä olen sitä mieltä ett jos kyse on resuista, lumpuista yms. Niin oikea paikka on roskis. Tuskin kukaan haluaa pettyä lumppuihin. Kyllä lahjoitettavillakin vaatteilla pitää olla joku taso. Jos ne on sellaisia, jotka itse laittaisit päällesi niin silloin ne voi kelvata muillekkin. Mutta erämaa-reissuillekkaan tuskin kukaan haluaa matonkuteissa lähteä. Luulen että niitä mökkivaatteita yms räsyjä on itsekullakin. Puute on enemmänkin käyttövaattesta ja tietty juhlavaatteista. Ja kuka nyt haluaa mökilläkään olla kun puliukko resuissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe