En ole nyt myymässä täällä mitään, vaan kysymässä mielipidettä:
Laihtumisen seurauksena on jäänyt kasa rettuja vaatteita, joilla joku vielä itsensä voisi vaatettaa(pimeässä, mökillä, neljän seinän sisällä, erämaavaelluksella). Vain siis vaatetta kehon peitoksi. Myynkö retut vai laitanko roskiin...itse vielä voisin muuten käyttää(nuuka), mutta paitaan mahtuu lisäkseni koko perhe:) ja housuihin poikakin mukaan.
Mietin lähinnä sitä, että isot vaatteet maksaa maltaita ja miten noi sais parhaiten kiertoon & ottaisko joku oikeasti rettusia vaatteita vai minne noi vois työntää? Kuitenkaan ei omatunto anna myöten vaan heittää roskiin.
Resujen rättien myynti/kinkkinen kysmys
4
218
Vastaukset
- esim. näin
Jos vaatteet ovat ehjiä, ne kelvannevat jollekulle. Voit myydä itse vaatteet kirpputorilla tai viedä ne esim. seurakunnan, Punaisen Ristin tms. kirpputorille. Jos olet näppärä käsistäsi, voit tuunata vaatteet uuteen uskoon. Lapsille tai itsellesi saat muodikkaita asusteita retuistasi. Käsityölehdissä ja netissä on vinkkejä tuunaukseen. Todella kuluneista vaatteista voi leikata matonkudetta. Kyläseuroilla, kansalaisopistoilla, työtuvilla on kangaspuita, joissa voit paukutella maton muistoksi laihtumisestasi.
voithan vaikka lahjoittaa ne ilmaiseksi jollekin, esim. facebook:
http://www.facebook.com/?ref=mb&sk=inbox#!/home.php?sk=group_190770744303686- ylikissa
Laita kierrätysblogiin tarjolle, joku voi hyvinkin huolia! Itseltäni on lähtenyt maailmalle tänä vuonna n. 13 kiloa suureksi jäänyttä vaatetta ja kaikki tarjoamani on jollekulle kelvannut.
http://lahjoitus.vuodatus.net/ - mää näen näin
Kyll mä olen sitä mieltä ett jos kyse on resuista, lumpuista yms. Niin oikea paikka on roskis. Tuskin kukaan haluaa pettyä lumppuihin. Kyllä lahjoitettavillakin vaatteilla pitää olla joku taso. Jos ne on sellaisia, jotka itse laittaisit päällesi niin silloin ne voi kelvata muillekkin. Mutta erämaa-reissuillekkaan tuskin kukaan haluaa matonkuteissa lähteä. Luulen että niitä mökkivaatteita yms räsyjä on itsekullakin. Puute on enemmänkin käyttövaattesta ja tietty juhlavaatteista. Ja kuka nyt haluaa mökilläkään olla kun puliukko resuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793