Palstan naiset

palstan miehet

Mitä ajattelette palstan miehistä?

Esimerkiksi Kukkomiehestä.

18

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

Kiitos. Pidän kovasti :) .. Lisää kysymyksiä??? :)

• xbabe

No Kukkomies on amisluuseri ja narkkari.

Saisi ryhdistäytyä ja mennä töihin.

Tarkistetaan sitten arviota uudelleen.

• onks se työnarkkari???

• xbabe
        monte24 kirjoitti:

onks se työnarkkari???

Ei vaan jotain pahempaa.

• xbabe
        xbabe kirjoitti:

Ei vaan jotain pahempaa.

Kyllä vaan! On paljon pahempaa koska tykkään niin paljon kukkiksesta ja joudun kirjoittamaan hänestä yötäpäivää palstalle :) Luuletko monte että voisin tästä parantua?!? :)

Mua hirvittää ihan itseänikin milloin plojots loikkaan hysteriaan kukkiksen suhteen! `´:) Yritän keksiä hänestä kaikkia huonoja puolia hillitäkseni itseäni...

• Mun mielestä se on aika sulonen hunsvotti.

• xbabe

Kukkis! Et saa kehua silloin itseäsi, kun haluamma haukkua sinua! :)

• xbabe
        xbabe kirjoitti:

Kukkis! Et saa kehua silloin itseäsi, kun haluamma haukkua sinua! :)

ps. Tykkäisitkö jo väsäisimme rakkausrunoja?
        Voisimme kirjoittaa ne salanimmarilla :D

• äirin tyty

Kukkomies on mutsin suosikki mun suosikki on vili.

• näin:

Kukkomies on herkkä, sielullisesti siis. Hänen elämänasennettaan kovettaa katkeruus, joka turhaan vaikeuttaa elämää entisestään. Silti näen hänessä potentiaalia oikeasti löytää oma elämänsä. Se vaatii vain vielä jotain, joka murtaisi loputkin muurit hänen ja oikean elämän välillä. Hän on ehkä heitä, jotka oppivat vasta tarpeeksi kärsittyään. Tuska ja viha saattaa olla Kukkomiehen tie, mutta sekin tie vie perille.

• herkkyydestä en ole samaa mieltä,mut loppu teksteistäs vaikutti oikeilta havannoilta

• Kukkiksesta ajattelen ekana, et analyyttinen. Jopa rasittavan analyyttinen. Mut sitten taas kun ite jaksan uppoutua hänen analyyseihinsä, niin kyllä mä siellä nään sen järjenjuoksun ja ajatuksen.

Ei varmaan mikään helppo kumppani, koska on niin tietoinen itsestään ja ympäröivästä maailmasta ja kipakan kriittinen. Ei vaikuta sellaiselle jees miehelle, joka ei tietäs mitä tahtos. Vaan tietoiselle tahtomisistaan. Ei se huono piirre ole, mutta se voi joillekkin olla liikaa.

Mussa on itessä samaa "vikaa". Siis tota ei helpon kumppanin vikaa. Mut tää on toki mutu, joka voi olla päin persettä, kun en Kukkista tunne tekstiä paremmin.

Hienona piirteenä miehessä pidän tiettyä herkkyyttä naista kohtaan. Tiiä sitten miten aitoa, mutta lähdetään oletuksesta se on aitoa Kukkiksen tapauksessa. Ei jaksa aina kyseenalaistaa kaikkien motiiveja. :-)

Osaa loistavasti perustella aina kantansa, vaikka joskus jauhot suuhun taktiikka lopettaakin keskustelun kuin seinään. Hehhee...ei se mitään, hän on oma persoonansa, nii kun me kaikki. Ihan jees tyyppi.

• sil olis lupaava ura uutena paavo väyrysenä

• monte24 kirjoitti:

sil olis lupaava ura uutena paavo väyrysenä

Mjoo. Joku luonnennoitsija tms. vastaava sopis Kukkomiehelle hyvin. Se osais selittää ja avata hyvin asioita. Ja sais porukan mukaan huumorilla ja nasevilla näpäytyksillä. Kukkis on kyllä hyvä provosoimaan hermonpäätteitä, mutta mä pidän sitä pelkästään hyvänä asiana keskusteluja ajatellen.

Jos ei yhtään saa ärsykettä, niin ei sillain herkee juttuakaan.

• tinka_tiger kirjoitti:

Mjoo. Joku luonnennoitsija tms. vastaava sopis Kukkomiehelle hyvin. Se osais selittää ja avata hyvin asioita. Ja sais porukan mukaan huumorilla ja nasevilla näpäytyksillä. Kukkis on kyllä hyvä provosoimaan hermonpäätteitä, mutta mä pidän sitä pelkästään hyvänä asiana keskusteluja ajatellen.

Jos ei yhtään saa ärsykettä, niin ei sillain herkee juttuakaan.

se kirjoittaa turhan monimutkaisesti yksinkertaisistakin asioista, tappaa tehokkaasti ainaskin miun kiinnostuksen lukea sen juttuja, välillä tuntuu että se tahalleen tekee sen.

aikoinaan oli mauno koivisto pressana joka puhu paljon eikä kertonut mitään

• monte24 kirjoitti:

se kirjoittaa turhan monimutkaisesti yksinkertaisistakin asioista, tappaa tehokkaasti ainaskin miun kiinnostuksen lukea sen juttuja, välillä tuntuu että se tahalleen tekee sen.

aikoinaan oli mauno koivisto pressana joka puhu paljon eikä kertonut mitään

Niin, mä olen kans sillen vähän laiska uppoutumaan kauheen pitkiin analyyseihin. Eihän se taas Kukkiksen vika ole, jos mä en jaksa. Tai joku muu. Lyhyesti ja ytimekkäästi (tai suht) kun on ite tykänny pulauttaa asiansa, niin joskus kauheen pitkät rimpsut pistää huokailemaan.

Vika voi toki olla siinäkin, ettei omat aivot vaan rullaa ja ehtii unohtaa puolet lukemastaan. :-)

Mut joo sorrun itekin joskus piiitkiin sepostuksiin ja muiden mielenkiinto jo hiipuu. Toki aina ei varmaan pääse ees mun järjejuoksusta kärryille. Kyllä mää sen tiiän, vaikka itelle onkin kauheen selkee joku juttu. Mut kun ei sitä osaa pukea sanoiksi, niin et muutkin tajuis. Siis aina.

Tulipas pitkä hölinä tästäkin. x'') Onko vähän ristiriidassa mun väitteen kanssa lyhyesti ja ytimekkäästi? Lol. Mun tarttee nyt taas mennä, kun oon sopinu menoa. Jotta morjens ja rattosaa analysointia!!! :-D

• efghjkuytfbnjklö

Meitä on joka junaan, ja onneksi jotkut miettivät junassa mieluummin kun jäävät asemalle :)

• ihan kivoja ne kait on suurin osa
      no yks ainaki,

kukkomiestä en tunne
      kai sekin on ihan kiva, ehkä

mur :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe