Ulkonäkö ja luonne

Pikkuinen nainen

Kenen palstalaisen ulkonäkö olisi lähinne ihanneseurustelukumppanisi ulkonäköä?

Entä luonne?

Uskaltakaa vastata, vaikka olisitte varattuja, tämä on leikkimielinen kysely :))))))))

Oma vastaus: Iivar-runoilijan ulkonäkö ja Kukkomiehen luonne. Siinä täydellinen yhdistelmä :)

18

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No se on se Pahvi Sauli, vastaus kaikkiin näihin ihannemies kyselyihin. Sekä ulkoisesti että sisäisesti. Perfecto! :-)

Muita en ole ajatellut edes leikkimielisesti kumppanikseni. Vaikka joidenkin ihmisten ajatusmaailmasta pidänkin erittäin paljon. Jopa niin paljon, että tykkäisin heistä ystävinä melko varmasti. Ystävyyteen taas mulla ei vaikut ihmisen ulkonäkö tuon taivaallista. Eli sen suhteen kenekään ei ole koskaan tarvinut ottaa paineita, eikä tarvitse.

Mä oon tavis, mitä lienet olenkaan ja mun kaveritkin saa olla, pääasia on ettei ne inhoo mua enkä mä niitä. ;-)

Et me pystytään kunnioittamaan tosiamme semmosina, kun ollahan. Se riittää.

• Niin ja siis Crankylä ja Toljake on ajatusmaailmaltaan tehneet muhun särmän vaikutuksen, jotkut puskatkin. Mitä minä sitä valehtelisin, mutta enpä minä siitä sen enempää ole ajatellut.

Pahvi Sauli, se on se tyyppi joka kolahti heti. Ei kahta sanaa. Ei epäilystä.

• Vastaus molempiin kysymyksiin on ehdottomasti Eewari. En ole kyllä koskaan nimimerkkiä käyttämättömän anonyymin kuvaa nähnyt enkä järjellistä tekstiä lukenut, mutta kun se itseään fiksuksi ja filmaattiseksi väittää, niin uskottavaahan se on. Vaikuttaahan se lisäksi rehelliseltä ihmiseltä eikä miltään feikiltä.

• äijä puskasta

Luonne: yb:n lämmin, lempeä, sydämellinen, riittävän älykäs luonne.

Ulkonäkö: Alruna. Joissain kuvattomissa voi olla myös helmiä, yb:n kuvaakaan en ole nähnyt.

• Oho, kiitos.. Kuten sanoin, kirjoituksista ei aina selviä ihmisen todellinen luonne ;)

• Kenen palstalaisen ulkonäkö olisi lähinne ihanneseurustelukumppanisi ulkonäköä? Tämä on paha, koska aika harvan kuvaa on edes nähnyt, mutta heitetään Serpico.

Entä luonne? Tämä on vielä pahempi, koska todellinen luonne harvoin välittyy pelkästään kirjoitetun tekstin kautta. Naisista olis sitä paitsi helpompi sanoa. Joten sanon Maniamaria :P Mutta hän on siis nainen, joten.. Sanotaan vaikka sopiva sekoitus kaikkien miespuolisten galleriakavereitteni luonnetta..

Uskaltakaa vastata, vaikka olisitte varattuja, tämä on leikkimielinen kysely :))))))))

No kylä mää nyt olin rohkee :)

• Jätän tuon vastauksen mielikuvituksenne varaan...

• On niin paljon joiden kuvia en ole nähnyt, ja siis ihanne olisi Temppulija:) ulkonäön suhteen ja luonteen taas toi iivari, jos ne kaksi voisi jotenki yhdistää tulos olisi melkoinen.

• *

Ihanneluonne on Geniolla.

• Kenen palstalaisen ulkonäkö olisi lähinne ihanneseurustelukumppanisi ulkonäköä? -Toljakkeen

Entä luonne? -Toljakkeen,

-uskallanhan toki. en mää usko et tuo ukkeli ollenkaan pistää pahakseen,
      päinvastoin :)

mur

• Se on siinä, justiinsa, puolin ja toisin

• teille söpöläisille

• Toljake kirjoitti:

Se on siinä, justiinsa, puolin ja toisin

• Ööö... En tiedä. En oikein usko siihen ihannekumppanijubinaan...

• sdghjkloiuytrewcbnm

Jaa-a, kroppapisteet menis TO:lle,ja luonne...mistäs tuon tietäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5735
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2902
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      21
      2137
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1925
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1818
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1548
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      69
      996
    Aihe