Mies oli jättänyt koneensa päälle ja minä tietysti menin katselemaan mitä sieltä löytyy. En siksi, että kyttäisin miestä syyttä vaan syitä on paljon. Jatkuvia viitteitä toiseen naiseen mutta jälkensä tämä mieheni peittää epäilyttävän tarkkaan.
Kaikkien perhekuviien keskeltä löytyi dokumentti jonka otsikkona oli vain minulle tuntemattoman naisen etunimi. Avasin tietysti ja hohhoijaa...keski-ikäinen , varsin tavallisen näköinen suomalaispullukka jalat levälläään juuri sheivattu jalkoväli punaisena. Kasvoilla riemukas ilme. Aivan yksityisen kuvan näköinen otos. Amatöörin ottama kuten itse "mallikin". Kuvan tiedoissa päivämäärä viime kuulta, siis ihan uusi.
Onko teilllä tämän palstan lukijoilla mielipidettä mistä on kyse? Minulla ajatukset heittelevät surkuhupaisasta huvittuneisuudesta äärimmäisen pahaan oloon.
Paha olo johtuu siitä, että mieheni salaa asioita ja ahdistus siitä että hän elää kenties elämää, joka ei kuulu yhteisen liittomme pelisääntöihin.
kertooko kuva mistä on kyse
1
207
Vastaukset
- been there
Aika epäilyttävältä tuo vaikuttaa. Joko pettää tai suunnittelee pettämistä tai sitten tykkää katsella vieraitten muijien kuvia. Tuo salakähmäisyys kyllä viittaisi johonkin vilunkiin eikä vaan kuvien tuijotteluun. Usko vaan vaistoosi. Pengo kaikki muukin, sulla on oikeus tietää jos sua petetään.
Tiedän tuon kauhean tunteen, ahdistuksen ja epäuskon. Löysin sitten vihdoinkin todisteet pettämisestä eikä mies enää voinut kieltää. Otin muuten todisteet varmaan talteen. Kai otit itsellesi kopsun kuvasta muistitikulle. Sille voi tulla käyttöä myöhemmin. Jos vaikka tuo kakkosmuija on varattu, niin ei muuta sitten kun levityskuvat jakoon miehelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3335687- 755163
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484246- 523901
- 433554
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1493304Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923115Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky192597- 432239
- 492158