Miehen vartalo - minkälainen?

185/80

Minkälainen on hyväkroppainen mies?

Onko hän "ylisuuret" lihakset hankkinut spodari tai tynnyri-tyyppinen kaveri mallia moottoripyöräjengiläinen vaiko hoikka maratoonari vai minkälainen on makuusi.

71

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkeinparhaatmahd

Ilmeisesti tytöille tarkoitettu juttu, mutta itsellä on ainakin tullut aikoinaan nyrkkeilyharrastuksesta: kaikki verenpaineet sun muut painoindeksit lähes täydellisiä, 73kg 180cm :)

Voin syödä mitä huvittaa enkä liho, ehkä lihaksien koko tekee sitä että ne vievät aina sitten energiaa jotta ei pääse lihomaankaan.

• mikä mies!

Tykkään isoista miehistä, pitää olla kunnon hartiat ja vahvat reidet yli 180cm, liikkuminen joustavaa ja rentoa, eli ei mikään jäykkä etukenotyyppi. Ylipaino ei haittaa, jos lihavuus ei ole löllöä ihraa.

• violet.

Tää oli täydellisesti sanottu.

• Ei mitään ylipumpattua bodaria..

Mulla on kyllä laaja haitari sen suhteen mitä pidän hyvännäköisenä.. lähinnä kaikkea kun näkyy edes vähän lihasta :)
      Joku tämmöinen vois olla yksi niistä miljoonasta silmää miellyttävästä mallista (eli kuolaan kuvissa) mutta täytyy sanoa että oikeassa elämässä sillä nyt niin väliä ole.

Äh.. en mä osaa valita. Tuossa niitä hyväkroppaisia on pilvin pimein.
      http://www.google.fi/search?q=fitness men&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=fi&tab=wi&biw=1024&bih=605

• kiitos linkistä

• kiitos linkistä kirjoitti:

Hyviä hyviä ja lisää hyviä. Mutta tämä on herra täydellinen. http://s11.bdbphotos.com/images/orig/f/0/f0y23qevwqid0f2q.jpg

Joo, se on kyllä tosi namu :D

• Haaveita.

• kiitos vinkistä
        Haaveita. kirjoitti:

komeita kroppia, mutta tuollaisia ei juuri katukuvassa näy.

Ei näy. Kertoo velttoudesta ja luonteen löysyydestä. Mutta jatketaan etsintää......

• xvcxnvmxn
        kiitos vinkistä kirjoitti:

Ei näy. Kertoo velttoudesta ja luonteen löysyydestä. Mutta jatketaan etsintää......

"velttoudesta ja luonteen löysyydestä" Tollanen kroppa vaatii aika paljon töitä. Oletkohan itse valmis tekemään saman?

• kiitos vinkistä
        xvcxnvmxn kirjoitti:

"velttoudesta ja luonteen löysyydestä" Tollanen kroppa vaatii aika paljon töitä. Oletkohan itse valmis tekemään saman?

Kyllä vain. Ei tuota vaikeuksia (siis puhun kokemuksesta).

• Mies1985

Kyllä vain. Ei tuota vaikeuksia (siis puhun kokemuksesta).

Olet siis nainen jolla on parikymmentä kiloa ylipainoa pelkkää lihasta ja pumppailet säännöllisesti yli 150kg tankoa penkissä?

• kiitos vinkistä
        Mies1985 kirjoitti:

Olet siis nainen jolla on parikymmentä kiloa ylipainoa pelkkää lihasta ja pumppailet säännöllisesti yli 150kg tankoa penkissä?

Ja sinä olet mies jolla on tissit. Tasoissa ollaan.

• Mies1985

Ja sinä olet mies jolla on tissit. Tasoissa ollaan.

Eli toisin sanoen et tiennyt mistä puhuit kun väitit voivasi verrata itseäsi miehiin jotka joutuvat pitämään tiettyä kuntoa elantonsa tekemiseksi.

On aivan eri asia tavoitella luonnollista laihaläskiyttä kevyine lenkkeilyineen ja tieteellisesti laskelmoiden rakentaa kehoa isommaksi ja mittasuhteiltaan esteettisemmäksi ja siinä vielä dieettailla päälle koska lihasten mukana tulee usein enemmän tai vähemmän rasvaa.

Minulla on tissit ja sen lisäksi olen SM-tason ja jopa MM-tason urheilija naisten kriteereillä. Koska olen mies, en vain saa mitään tunnustusta ja palkintoja tästä kunnosta.

• en käsitä tuota
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Joo, se on kyllä tosi namu :D

Et voi olla ttosissasi. Tuollaiset vatsalihaspallit jotka on ihan vaan pelkästään naisia varten bodattu. Eikö se kuitenkin olis paremman näköinen jos olisi mahaton ja ilman siis noita palleja. Sellainen bodi joka ennen tuli sopivan raskaasta ruumiillisesta työstä. Sen kyllä uskon että naiset pitävät pitkähköistä hoikista mutta silti vahvoista miehistä. Sääret käsivarret miehellä yleensä on huomattavasti naisia vahvemmat ja pidemmät, ja mies on siis ulottuvampi eikä mikään kääpiö lumikin kanssa.

• Pointtisi pätee
        Mies1985 kirjoitti:

Eli toisin sanoen et tiennyt mistä puhuit kun väitit voivasi verrata itseäsi miehiin jotka joutuvat pitämään tiettyä kuntoa elantonsa tekemiseksi.

On aivan eri asia tavoitella luonnollista laihaläskiyttä kevyine lenkkeilyineen ja tieteellisesti laskelmoiden rakentaa kehoa isommaksi ja mittasuhteiltaan esteettisemmäksi ja siinä vielä dieettailla päälle koska lihasten mukana tulee usein enemmän tai vähemmän rasvaa.

Minulla on tissit ja sen lisäksi olen SM-tason ja jopa MM-tason urheilija naisten kriteereillä. Koska olen mies, en vain saa mitään tunnustusta ja palkintoja tästä kunnosta.

Ei nää naiset tajua sitä eroa. Naisella voi tosiaan olla unelmakroppa, vaikka se harrastaisi vain lenkkeilyä tai jotain muuta yleiskuntoa kohentavaa kuntoilua, tanssia jne.
        Noilla ekan linkin miehillä taas on erittäin tekemällä (ja usein hormoneilla) tehdyt lihakset, joita ei ns. normaalikuntoilulla voi saada aikaan. Sellaisten kehittäminen vaatii tiettyä ruokavaliota ja tietoisesti lihaksen kasvua maksimoivaa painoharjoittelua, jolla ei ole juuri tekemistä tavanomaisen yleiskunnon yllä pitämisen kanssa. Lähempänä se on samanlaista luonnollisuuden rajoille menevää kehon pakkomuokkausta kuin joidenkin naisten anoreksiadieetit.

• mustijamirri
        Mies1985 kirjoitti:

Itse ainakin joudun treenaamaan paljon, jotta kroppani näyttää hyvältä. Kaikki miespuoliset kaverit treenaavat huomattavasti vähemmän minuun verrattuna ja heillä on selkeästi lihaksikas vartalo. Ja heidän ei tarvitse kuin käydä salilla ja silloin tällöin jotain aerobista liikuntaa. Saavat syödä mitä huvittaa. Kun taas minulla naisena on todella tarkka ruokavalio!

Kyllä nää jutut on yksilöllisiä...
        Kuitenkaan nainen ei saa kaunista urheilullista kroppaa ihan vain lenkkeilemällä! Jos mielestäsi laiha-läskiys vastaa urheilijan kroppaa, niin olet väärässä.

• Mies1985

Naurattaa kun ylempänä sanotaan ettei haluta ylipumpattua bodaria mutta sitten kuvien perusteella haaveillaan bodareista.

• fgdggdhg

Taas kerran naisten pumpattu bodari on vähän eri asia kuin miesten pumpattu bodari.

• Ei YLIbodattua kiiti

Me naiset emme haluakaan YLIbodattua miestä. Nuo edellä olevat eivät olleet YLIbodattuja. Opettele lukemaan, vaikka tuskin se mitään auttaa, kun järjenlahjasi ovat mitä ovat.

• Cranky_geek
        Ei YLIbodattua kiiti kirjoitti:

Me naiset emme haluakaan YLIbodattua miestä. Nuo edellä olevat eivät olleet YLIbodattuja. Opettele lukemaan, vaikka tuskin se mitään auttaa, kun järjenlahjasi ovat mitä ovat.

Aika paljon kyllä lihasta, jos 185cm ruodossa 110kg ei oo vielä mitenkään ylipumpattua. Itse asiassa John Cenakin on harrastanut aikoinaan bodausta, että entiminen bodari hänkin. Yleensä noi on ihan aineilla hankittuja mittoja, koska natuna saa tehdä kiitettävästi hommia tollasten mittojen eteen.

Mut tosiaan aika eri mittakaavoissa menee noi miesten ja naisten ylipumpatut, jos näin on. Ite oon jonkin verran treenaillu ja oon sattumalta myös 185cm ja ~90kg. Oon aika tyytyväinen painooni. Ehkä tohon voisin 5kg ottaa lisää ja vähän kiristää, mutta en kyllä yhtään sen enempää.

• Cranky_geek kirjoitti:

Aika paljon kyllä lihasta, jos 185cm ruodossa 110kg ei oo vielä mitenkään ylipumpattua. Itse asiassa John Cenakin on harrastanut aikoinaan bodausta, että entiminen bodari hänkin. Yleensä noi on ihan aineilla hankittuja mittoja, koska natuna saa tehdä kiitettävästi hommia tollasten mittojen eteen.

Mut tosiaan aika eri mittakaavoissa menee noi miesten ja naisten ylipumpatut, jos näin on. Ite oon jonkin verran treenaillu ja oon sattumalta myös 185cm ja ~90kg. Oon aika tyytyväinen painooni. Ehkä tohon voisin 5kg ottaa lisää ja vähän kiristää, mutta en kyllä yhtään sen enempää.

Kun tässä nyt on lyöttäytynyt seuraan, jossa voimamiehiäkin näkee. Niin ei tuo 185 cm ja 120 kg niin pahalle näytä. Onhan se tietysti vähän kun gorillaa kattelis. :-)

• Cranky_geek
        tinka_tiger kirjoitti:

Kun tässä nyt on lyöttäytynyt seuraan, jossa voimamiehiäkin näkee. Niin ei tuo 185 cm ja 120 kg niin pahalle näytä. Onhan se tietysti vähän kun gorillaa kattelis. :-)

Niin no makuasioita tietysti ja jokainen saa ihailla sellaista kroppaa kun haluaa. Mut onhan tollanen jo todella iso kaveri ja ei tollasia oo varmaan prosenttiakaan Suomen väestöstä. Ei se välttämättä pahalta näytä, jos kroppa on treenattu sopusuhtaisesti, eikä olla kisakunnossa. Et on sitä rasvaakin tosta painosta, koska sehän se tekee ton ylipumpatun "bodari luukin", että on kaikki rasvat tiristetty pois ja verisuonet ihan pinnassa.

Mut jos ite saisin valita, niin tosiaan olisin tollanen hyvässä kunnossa oleva 90-95kg paljon mieluummin, kuin 110kg tai 120kg.

• Cranky_geek kirjoitti:

Niin no makuasioita tietysti ja jokainen saa ihailla sellaista kroppaa kun haluaa. Mut onhan tollanen jo todella iso kaveri ja ei tollasia oo varmaan prosenttiakaan Suomen väestöstä. Ei se välttämättä pahalta näytä, jos kroppa on treenattu sopusuhtaisesti, eikä olla kisakunnossa. Et on sitä rasvaakin tosta painosta, koska sehän se tekee ton ylipumpatun "bodari luukin", että on kaikki rasvat tiristetty pois ja verisuonet ihan pinnassa.

Mut jos ite saisin valita, niin tosiaan olisin tollanen hyvässä kunnossa oleva 90-95kg paljon mieluummin, kuin 110kg tai 120kg.

Jeps. Rasvaa löytyy, tosiaan voimamies tyyliä eikä bodari. En tosin puhu omasta kumppanistani, se on tota kokoluokkaa just 190/90 . Isompiki toki ollu.

Mut sillain ihan yllättynyt et elopainon saa sopuisastikkin tommoseen 185 cm ja 120 kg saakka asettumaan. Ettei näytä mitenkään möhkäleelle kuitenkaan tai mömmöillä pumpatulle.

• tinka_tiger kirjoitti:

Jeps. Rasvaa löytyy, tosiaan voimamies tyyliä eikä bodari. En tosin puhu omasta kumppanistani, se on tota kokoluokkaa just 190/90 . Isompiki toki ollu.

Mut sillain ihan yllättynyt et elopainon saa sopuisastikkin tommoseen 185 cm ja 120 kg saakka asettumaan. Ettei näytä mitenkään möhkäleelle kuitenkaan tai mömmöillä pumpatulle.

Meinaan ei noista kuvista sillain välity se todellisuus, kun et näkee ihmisen nenätysten. Mitä tossa nyt on noita kuvia katteltu.

• Cranky_geek
        tinka_tiger kirjoitti:

Meinaan ei noista kuvista sillain välity se todellisuus, kun et näkee ihmisen nenätysten. Mitä tossa nyt on noita kuvia katteltu.

Toiki on kyllä ihan totta. Kuvat vääristää helposti ja ainakin omasta näkövinkkelistä niin, että kuvien kautta ihmisen hahmottaa jotenkin suurempana kuin mitä nenätysten. Eihän joku Van Dammekaan oo kuin muistaakseni 177cm ja 80kg, vaikka kyllä se jotenkin niissä leffoissa näyttää, että olis isompikin mies. Eikä iso Arskakaan oo "kuin" 188cm ja jotain 115-120kg. Mun mittapuulla jo iso mies kylläkin ja varmasti sitä livenäkin, mutta vois jotenki luulla et seki olis järeemmillä mitoilla varustettu.

• Cranky_geek kirjoitti:

Toiki on kyllä ihan totta. Kuvat vääristää helposti ja ainakin omasta näkövinkkelistä niin, että kuvien kautta ihmisen hahmottaa jotenkin suurempana kuin mitä nenätysten. Eihän joku Van Dammekaan oo kuin muistaakseni 177cm ja 80kg, vaikka kyllä se jotenkin niissä leffoissa näyttää, että olis isompikin mies. Eikä iso Arskakaan oo "kuin" 188cm ja jotain 115-120kg. Mun mittapuulla jo iso mies kylläkin ja varmasti sitä livenäkin, mutta vois jotenki luulla et seki olis järeemmillä mitoilla varustettu.

Niin just. Sama telkkarissa tai videokuvassa ylipäänsä. Hirmu vaikee arvioida todellisia mittasuhteita. Joo, Damme ei ole kovin pitkä. Kuvakulmatkin on tietysti vasiten katottu silleen että näyttäs vakuuttavammalle. ;-D

Juu iso Arska on ison näkönenkin kyllä. Musta tuntuu, et naisilla usein menee hutiin arviot jos annetaan joku mittataulukko ja miehen kuva. Tai ainakin ite olen arvannu aika hyvin pieleen monesti. Sitten kun olen nähny naamatusten niin oon ihan yllättyny. Toki niinki päin et ole luullu toista lukujen perusteella pienemmäksi mitä oikeasti onkaan.

Joteki kuiteskin sun ajatus sulle sopivasta painosta suhteessa pituuteen kuulostas realistiselta, sen mukaan mitä tiedän muuten. :-)

Sit viel ne hihat! ;-)

• Cranky_geek
        tinka_tiger kirjoitti:

Niin just. Sama telkkarissa tai videokuvassa ylipäänsä. Hirmu vaikee arvioida todellisia mittasuhteita. Joo, Damme ei ole kovin pitkä. Kuvakulmatkin on tietysti vasiten katottu silleen että näyttäs vakuuttavammalle. ;-D

Juu iso Arska on ison näkönenkin kyllä. Musta tuntuu, et naisilla usein menee hutiin arviot jos annetaan joku mittataulukko ja miehen kuva. Tai ainakin ite olen arvannu aika hyvin pieleen monesti. Sitten kun olen nähny naamatusten niin oon ihan yllättyny. Toki niinki päin et ole luullu toista lukujen perusteella pienemmäksi mitä oikeasti onkaan.

Joteki kuiteskin sun ajatus sulle sopivasta painosta suhteessa pituuteen kuulostas realistiselta, sen mukaan mitä tiedän muuten. :-)

Sit viel ne hihat! ;-)

"Joteki kuiteskin sun ajatus sulle sopivasta painosta suhteessa pituuteen kuulostas realistiselta, sen mukaan mitä tiedän muuten. :-)

Sit viel ne hihat! ;-)"

Hehe, nii joo ne. :P No tässähän päästiinkin sitten lopulta hyvin samalle aaltopituudelle. ;-)

• Cranky_geek kirjoitti:

"Joteki kuiteskin sun ajatus sulle sopivasta painosta suhteessa pituuteen kuulostas realistiselta, sen mukaan mitä tiedän muuten. :-)

Sit viel ne hihat! ;-)"

Hehe, nii joo ne. :P No tässähän päästiinkin sitten lopulta hyvin samalle aaltopituudelle. ;-)

Hehhehhee... sä oot aina yhtä Cool ja magee. Jos sitten ne rullattavat hihat vaan? :'-D

Tossa sulle.

http://www.youtube.com/watch?v=IsLDzO0TYSc

• Cranky_geek
        tinka_tiger kirjoitti:

Hehhehhee... sä oot aina yhtä Cool ja magee. Jos sitten ne rullattavat hihat vaan? :'-D

Tossa sulle.

http://www.youtube.com/watch?v=IsLDzO0TYSc

Tänks, tässähän tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen. :) Myös naapurit kiittää hyvästä biisistä, sillä nyt jytää. :D

• Mies1985
        Ei YLIbodattua kiiti kirjoitti:

Ja me miehet emme haluakkaan yli-isotissistä ja hoikkaa naista. Riittää että on 170cm ja 50kg ja D-kuppi.

• Cranky_geek kirjoitti:

Tänks, tässähän tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen. :) Myös naapurit kiittää hyvästä biisistä, sillä nyt jytää. :D

Todellakin tulee!! Mä säästelen mun naapureita, kuulokkeet korvilla. Nyt kun on sellasiakin riesana eikä voi huudattaa mielin määrin. :-I

Nykö sä vedät siellä Elvis THE pelvis tyylillä? ;-)

• tinka_tiger kirjoitti:

Todellakin tulee!! Mä säästelen mun naapureita, kuulokkeet korvilla. Nyt kun on sellasiakin riesana eikä voi huudattaa mielin määrin. :-I

Nykö sä vedät siellä Elvis THE pelvis tyylillä? ;-)

Toi viel...sit pakenen kukkamaalle. :-) Muksan muikeeta ilta Crankylle!! Nastaa taas törmätä täälkin. :-D

http://www.youtube.com/watch?v=_rwy2wp0d60&NR=1

• Cranky_geek
        tinka_tiger kirjoitti:

Toi viel...sit pakenen kukkamaalle. :-) Muksan muikeeta ilta Crankylle!! Nastaa taas törmätä täälkin. :-D

http://www.youtube.com/watch?v=_rwy2wp0d60&NR=1

No voi kiitos. :) Sähän ny DJ:si rupesit, mutta ei kun popittelemaan ja ehkä tässä vois ottaa pari tanssiaskeleen tapaistakin, kun ei kukaan oo näkemässä. :D \o/ Vaihteeks joo kiva törmäillä täälläkin, että otetaanhan joku kerta uudestaan. Muksan muikeeta ja multaista iltaa sullekin. :)

Popittelehan sinäkin jotain.
        http://www.youtube.com/watch?v=6PkzSBWu7Ww

• Cranky_geek kirjoitti:

Säkin itseasiassa olet jo iso mun silmissä. Mä en sinänsä noita kuvia katsellessani mieti minkä pituinen/painoinen ko. tyyppi on vaan lähinnä sopusuhtaisuutta tms. Kyllä mä olen nähnyt 175cm pitkiä komeakroppaisiakin.

Kuten tuolla jossain sanoinkin, niin oikeasti irlissä mun silmissä näyttää aina hyvältä kun edes hieman näkyy lihasta. Sitten jos on ihastunut, näyttää aina maailman komeimmalta

• Papu.Sparrow kirjoitti:

Säkin itseasiassa olet jo iso mun silmissä. Mä en sinänsä noita kuvia katsellessani mieti minkä pituinen/painoinen ko. tyyppi on vaan lähinnä sopusuhtaisuutta tms. Kyllä mä olen nähnyt 175cm pitkiä komeakroppaisiakin.

Kuten tuolla jossain sanoinkin, niin oikeasti irlissä mun silmissä näyttää aina hyvältä kun edes hieman näkyy lihasta. Sitten jos on ihastunut, näyttää aina maailman komeimmalta

Itseasiassa olen nähnyt 170cm komeakroppaisiakin!

• Cranky_geek
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Itseasiassa olen nähnyt 170cm komeakroppaisiakin!

Juu, mittojahan noi vaan on. Ainahan tää on toki tapauskohtaista. Oon mäkin ihastunu monen näköisiin ja kokoisiin naisiin. Ei sitä voi vaan päättää, että minkä kokoinen pitää olla, vaikka joskus tietysti voi sattuakin todellisuus ja mielikuvat hyvin kohdalleen.

• katso itse
      • Mies1985

Siinä kuvassa on John Cena joka on näyttelijä ja pellepainija. Pellepainissa korostetaan isoja lihaksia ja steroidien käyttö on tavallista.

John Cenan mitat ovat 185cm ja 110kg eli runsaasti ylipainoa on. Vaikkakin ylipaino on lihasta, se rasittaa kuitenkin sydäntä, jopa enemmän kuin läski.
        John Cena voisi aivan hyvin kilpailla vaikka classic bodybuildinging SM-kisoissa eli missä kilpailevat aineita käyttämättömät bodarit.

• fdghfghd

Jep. Pointti on vain se, että saadakseen fitness-urheilijankin kropan pitää tehdä kovasti töitä. Tai muun vastaavan urheilijan kropan. Mutta on miestenkin haaveet naisten kropasta todellisuudesta irrallaan (nettipuheissa nyt ainakin), se myönnetään.

• tyttö salilta
        fdghfghd kirjoitti:

Jep. Pointti on vain se, että saadakseen fitness-urheilijankin kropan pitää tehdä kovasti töitä. Tai muun vastaavan urheilijan kropan. Mutta on miestenkin haaveet naisten kropasta todellisuudesta irrallaan (nettipuheissa nyt ainakin), se myönnetään.

Ei kait kukaan olekaan tässä nyt kinannut siitä saako tuollaisen kropan ilmaiseksi jostain vai tarvitseeko sen eteen tehdä töitä. Sehän omalta osaltaan lisääkin tuollaisen miehen kiinnostavuutta koska jo ulkonäöstä voi päätellä että vapaa-aikaan kuuluu jotain muuta kuin sohvalla makoilua tai kaljoittelua.

• nam nam
        Mies1985 kirjoitti:

Siinä kuvassa on John Cena joka on näyttelijä ja pellepainija. Pellepainissa korostetaan isoja lihaksia ja steroidien käyttö on tavallista.

John Cenan mitat ovat 185cm ja 110kg eli runsaasti ylipainoa on. Vaikkakin ylipaino on lihasta, se rasittaa kuitenkin sydäntä, jopa enemmän kuin läski.
        John Cena voisi aivan hyvin kilpailla vaikka classic bodybuildinging SM-kisoissa eli missä kilpailevat aineita käyttämättömät bodarit.

Lopeta ruikutus, ei tässä ollut kyse siitä, onko tuon miehen paino terveen rajoissa vai ei, täällä puhutaan miehistä jotka viehättävät naisia.

Itse en noin lihaksikkaista miehistä pidä, tämä herra on aika täydellinen omaan makuuni:
        http://news.1.fm/articlefiles/873-jared_leto_06_std.jpg

Poikamaisen hoikat vartalot on omaan silmään nams :P. Vähän erottuvia lihaksia ja kiinteä kroppa..

• Mies1985
        fdghfghd kirjoitti:

'Fitness' on naisten urheilulaji.

Kaikenlaiset naiset jotka eivät ole erityisen lihavia tai miesmäisiä saavat kehuja. Nainen saa olla rinnaton tikku tai sitten enemmän uhkea. Miehet eivät haaveile fitness-naisista alhaisine rasvaprosentteineen vaan itsestään huolehtivista, normaaleista laihaläskeistä naisista. Mene jollekkin eroottiselle sivustolle tarkistamaan asia missä on alastomien naisten kuvia. Kyllä naisilla on paljon helpompaa.

• Mies1985
        tyttö salilta kirjoitti:

Ei kait kukaan olekaan tässä nyt kinannut siitä saako tuollaisen kropan ilmaiseksi jostain vai tarvitseeko sen eteen tehdä töitä. Sehän omalta osaltaan lisääkin tuollaisen miehen kiinnostavuutta koska jo ulkonäöstä voi päätellä että vapaa-aikaan kuuluu jotain muuta kuin sohvalla makoilua tai kaljoittelua.

Jos miehet kävisivät salilla kuten naiset usein tekevät, eli ähkimässä tyhjän tangon alla ja hiihtämässä laitteesta toiseen vaikka monta tuntia päivässä niin ihan samanlaisilta rimpuloilta ne miehet silti näyttäisivät.

Luonnollisesti myöskään esim.rullaluistelu tai juoksu ei auta vaikka sitä harrastaisi 10 tuntia päivässä. Ei sellainen mies laiska ole vaan urheilullinen mutta bodariksi ei tulla sillä lailla.

• Mies1985
        nam nam kirjoitti:

Lopeta ruikutus, ei tässä ollut kyse siitä, onko tuon miehen paino terveen rajoissa vai ei, täällä puhutaan miehistä jotka viehättävät naisia.

Itse en noin lihaksikkaista miehistä pidä, tämä herra on aika täydellinen omaan makuuni:
        http://news.1.fm/articlefiles/873-jared_leto_06_std.jpg

Poikamaisen hoikat vartalot on omaan silmään nams :P. Vähän erottuvia lihaksia ja kiinteä kroppa..

Huomautukseni olivat täysin aiheellisia. Aivan kuten jos minä elämöisin että naiset jotka eivät ole anorektikkoja ovat laiskoja läskiperseitä, niin saisi siitäkin huomauttaa ja käsityksiä korjata.

Vaikka kuinka viehättäisi miehiä (ei tosin useimmiten viehätä) niin eiköhän naiset olisi kyseenalaistamassa tuon vaatimuksen realistisuutta ja terveellisyyttä. Vai vastaisinko vain että "Ei tässä puhuta naisten painosta vaan siitä mikä viehättää miehiä"?

• dfghdfg
        Mies1985 kirjoitti:

'Fitness' on naisten urheilulaji.

Kaikenlaiset naiset jotka eivät ole erityisen lihavia tai miesmäisiä saavat kehuja. Nainen saa olla rinnaton tikku tai sitten enemmän uhkea. Miehet eivät haaveile fitness-naisista alhaisine rasvaprosentteineen vaan itsestään huolehtivista, normaaleista laihaläskeistä naisista. Mene jollekkin eroottiselle sivustolle tarkistamaan asia missä on alastomien naisten kuvia. Kyllä naisilla on paljon helpompaa.

Voi byhyy ja ruikutiruikuti. Sekö ei ole epärealistista että miehet odottavat naisen olevan kiinteä ja selluliititon, rasvaprosentit lähes olemattomissa ja silti pitäisi olla pyöreä perse ja isot tissit? Että kyllä kuule naisillakin niitä ulkonäköpaineita on ihan helvetisti, turhaa itket että naisilla muka olisi jotenkin helpompaa.

Mies voi aina kasvattaa lihaksia mutta miten nainen voisi kasvattaa rintavarustustaan jos ei halua jtn vierasta ainetta kehoonsa? Eipä mitenkään. Muutenkin täytyisi olla virheetön iho ja jumalaiset kasvot, taas seikkoja joille ei itse voi tehdä mitään.

Miksi helvetissä sä itket jokaiseen viestiin jotain? Ihme spede kun pitää ruikuttaa jokaiseen viestiin vastaan, missä nainen kertoo tykkäävänsä lihaksikkaista miehistä. Onko se sulta jotenkin pois vai miksei täällä saisi keskustella omista ihanteistaan ilman, että sinä koet tarvetta niistä ulista? Lähde ulos bongailemaan naisia ja lopeta näiden viestien kyttääminen täällä. Aika säälittävää vahdata minuutilleen toisten vastauksia että varmasti pääsee heti inttämään.

Hanki elämä!

• Mies1985
        dfghdfg kirjoitti:

Voi byhyy ja ruikutiruikuti. Sekö ei ole epärealistista että miehet odottavat naisen olevan kiinteä ja selluliititon, rasvaprosentit lähes olemattomissa ja silti pitäisi olla pyöreä perse ja isot tissit? Että kyllä kuule naisillakin niitä ulkonäköpaineita on ihan helvetisti, turhaa itket että naisilla muka olisi jotenkin helpompaa.

Mies voi aina kasvattaa lihaksia mutta miten nainen voisi kasvattaa rintavarustustaan jos ei halua jtn vierasta ainetta kehoonsa? Eipä mitenkään. Muutenkin täytyisi olla virheetön iho ja jumalaiset kasvot, taas seikkoja joille ei itse voi tehdä mitään.

Miksi helvetissä sä itket jokaiseen viestiin jotain? Ihme spede kun pitää ruikuttaa jokaiseen viestiin vastaan, missä nainen kertoo tykkäävänsä lihaksikkaista miehistä. Onko se sulta jotenkin pois vai miksei täällä saisi keskustella omista ihanteistaan ilman, että sinä koet tarvetta niistä ulista? Lähde ulos bongailemaan naisia ja lopeta näiden viestien kyttääminen täällä. Aika säälittävää vahdata minuutilleen toisten vastauksia että varmasti pääsee heti inttämään.

Hanki elämä!

No vähänpä luit tuota viestiä mihin vastasit. Naisilta juuri EI vaadita tuollaista mitä sinä sanoit mutta kehujen saaminen naisilta vaatii lähes mahdottomuuksia.

• hitto mikä yökötys
        Mies1985 kirjoitti:

No vähänpä luit tuota viestiä mihin vastasit. Naisilta juuri EI vaadita tuollaista mitä sinä sanoit mutta kehujen saaminen naisilta vaatii lähes mahdottomuuksia.

Enpä yhtään ihmettele miksi et saa kehuja. Varmaan siitäkin alkaisit vänkeemään. Haluat vaan päteä.

• yhyy buhuu
        Mies1985 kirjoitti:

Jep, painu vittuun siitä itkemästä ja pätemästä kun ei ketään kiinnosta!

Tuolla ylempänäkin sanoit ettei mies muka saa mtn palkintoja tai kehuja jos on mm-tason urheilija. Mitähän helvettiä? :D Kyllä miehiä enemmän arvostetaan urheilun saralla kuin naisia, missäs tynnyrissä olet kasvanut senkin kitisijä?

• fksdsfksj
        dfghdfg kirjoitti:

Hanki elämä!

Ei niiden tissien nyt tarvi olla mitkään isot. Monille kelpaa pienemmätkin. Ja ihon saa peitettyä pakkelilla. Mutta tämä on miesten kroppien kuolausketju, jatkakaa.

• suhteellisuudentajua
        yhyy buhuu kirjoitti:

Jep, painu vittuun siitä itkemästä ja pätemästä kun ei ketään kiinnosta!

Tuolla ylempänäkin sanoit ettei mies muka saa mtn palkintoja tai kehuja jos on mm-tason urheilija. Mitähän helvettiä? :D Kyllä miehiä enemmän arvostetaan urheilun saralla kuin naisia, missäs tynnyrissä olet kasvanut senkin kitisijä?

Muistui mieleen yksi ketju joka hiukan etsimällä löytyikin.
        Lukekaa tästä senkin ylimieliset itsestänne liikoja luulevat typerät naiset.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9103469

• miehet=akkalauma
        suhteellisuudentajua kirjoitti:

Muistui mieleen yksi ketju joka hiukan etsimällä löytyikin.
        Lukekaa tästä senkin ylimieliset itsestänne liikoja luulevat typerät naiset.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9103469

Niin mitä tuosta? Jonkun ääliön itsensä keksimä top 3 lista siitä, miltä miesten (ja naisten) vartaloiden muka pitäisi näyttää? Se on hänen näkemyksensä eikä mikään absoluuttinen totuus.

En kyllä tajua miksi miehet tulevat tänne kitisemään ja vittuilemaan siitä, että heillä on muka paljon vaikeampaa ulkonäköpaineiden kanssa. Ensinnäkin, tänne piti vain tulla keskustelemaan siitä, minkälaisista miesvartaloista itse kukakin tykkää. Tämä ei siis ole itsetuntovammaisten miesten ulinaa varten tehty ketju.

Toiseksi, kyllä naisilla on nykyään niin valtavasti ulkonäköpaineita että on typerää tulla tänne kitisemään kuinka naisilla muka on PALJON helpompaa kuin miehillä. Ei ole, päinvastoin. Miehet itse ovat esineellistäneet naisia jo vaikka kuinka kauan ja kuolanneet jtn viimeisen päälle photoshopattuja ja epärealistisia malleja ja nyt kun naiset tekevät samaa niin alkaakin parkuminen.

Joten kestäkää seuraukset.

Ja vielä näin sivuhuomautuksena, hyvin moni nuorikin nainen kärsii näkyvästä selluliitista josta ei pääse edes liikunnalla eroon, teillä ei ole sitäkään ongelmaa.

• ....................

Fitness urheilija? John Cena? Tiedätköhän nyt varmasti mitä fitness urheilija tarkoittaa? 20 kiloa lihasta pois, niin aletaan olla edes lähellä. Tuolla kaverilla ei ole varmaan edes voimassa olevaa cooperin testitulosta, koska tuskin pystyy juoksemaan 12 minuuttia putkeen. Uimari on lähempänä fitness urheilijaa.

• FF

Tavismies. Ehdottomasti ei bodattu. Ehdottomasti ei riuku. Yleensä pituus miinus sata on aika lähellä omaa silmääni miellyttävän miehen painoa. Jos sen alle menee niin ei välttämättä enää näytä hyvältä. Yli voi olla eikä tarvitse edes olla lihasta. Pituutta jos on 170 tai enemmän niin sitten ei tarvita enää kuin kiva pikku peba.

• Heh ..

Heh ..

Ville Valo on jessss!!!

• Pöyristynyt

"Yli voi olla eikä tarvitse edes olla lihasta. "

Tarkoitatko lauseella sitä, että se ylimääräinen painoa saa olla miehen vyötäröllä eikä tarvitse olla lihaksissa?

• Futarit ok?

MILJOONAT NAISET EIVÄT VOI OLLA VÄÄRÄSSÄ!

Jalkapalloilija David Beckham on miljoonien naisten päiväuni, joten hänen vartalonsakin on oltava hyvä. Hän on noin 73 kg ja pituutta 183 cm

• heinäloma

Voi jensu mikä kukkakeppi!,.. 73kg!, kato sen muijaa,..nälkiintyneen näkönen anorektikko, hyvä aisapari. D.B. on pelkkä mediapelle, jalkapallotähti joka on jo parhaat vuotensa nähnyt. Viktoria seisoo ilmeettömänä vahanukkena aina vieressä sama ilme naamalla. Mikä jäykkispariskunta, huh!

• Futarit ok?

Vaikka on " kukkakeppi" niin monelle miljoonalle naiselle kelpais.

Jalkapalloilijana D.B on jo "ehtoopuolentapaus" , mutta hän on kiinnostava persoona - ja omaa miljoonien naisten mielestä upean ulkomuodon.

• noh,

sopusuhtainen ja normaalipainoinen. Jos jaksaa ylimääräistä niin mielellään sopivasti lihaksikas ja leveä harteista, ei mikään kamala bodari, jolta paistaa verisuonet, hyi. Laihat luikut ei viehätä, että mieluummin lievä ylipaino kuin alipaino.

• Mjoo, aika kivasti kuvailtu. Hartiat muhunki vetoo kyllä yli hyvin. Peukalon paikka.

• +25.1C

Millaiset kasvonpiirteet vetoaa sinuun nainen eniten?

• Me
    • Kiinteä ja sopusuhtainen. Siinä se. Kaikki ääripäät on jotenkin noups.

• 17

Normaali eli terveesti syövä ja liikkuva mies. Ylipainoiset, pullistelijat, kaljan kittaajat ja kukkakepit niputan ei-kiinnostaviin.

• Oikeassa kiinnostuk

Miehen vartalo merkitsee eniten?

• n23.............

no ei ainakaan mikään bodarityyppi eikä tynnyrityyppi mallia moottoripyöräjengiläinen. semmonen normaali, ei ylipainoa eikä alipainoakaan. sopusuhtainen. pituus on plussaa (185-190 cm), ja urheilun harrastaminen myöskin.

• Hoikka ja lyhyemmänpuoleinen.

• zxcvbnm123

Aluksi: 185/80 kuulostaa oikein hyvältä! :)

Jos noista esimerkeistäsi pitäis valita, niin ehdottomasti "hoikka maratoonari" olis minun makuuni.

http://www.mindbodygreen.com/images/features/Adam-Levine-Naked-Cancer-1-2.jpg

http://ficdn.fashionindie.com/wp-content/uploads/2011/03/TonyWard2010VHI01.jpg

Tuollaiset hoikat mutta kiinteät kropat ovat upeita. Joogatunneilla tuollaisia näkee :) . Virtaviivaisuus ja sopusuhtaisuus viehättävät. Bodarit näyttävät kömpelöiltä. Kaljakessi ei ole esteettinen. Että näin.

Tykkään kyllä monenlaisista muistkin. Ne miehet, joihin olen rakastunut/ihastunut ovat olleet varmaan juuri jotain tuota 185/80-luokkaa. Normaaleita/hoikkia, kuntoliikuuntaa jonkin verran harrastavia. Eivät todellakaan noin rasvattomia kuin nuo miehet noissa kuvissa. Tosielämässä vartalolla ei ole niin merkitystä. Kunhan on suht normaalipainoinen ja -pituinen. Ihanteet on ihanteita.

• 185/80

Hienoa että joku on sitä mieltä että 185/80 on ok

Olen tosiaankin noissa mitoissa ja minulla on hieman enempi rasvaa kun noiden kuvien miehillä.
        Olen harrastanut kestävyysjuoksua vuosikausia ja kuntoni on keskitasoa parempi, katson myös mitä suuhuni laitan.
        Terveiden elämäntapojeni ansiosta tunnen itseni elinvoimaiseksi ja ikäistäni nuoremmaksi - olen jo 40 vuotias.
        Tosielämässä pituudella ei ole kovin suurta merkitystä, mutta painolla on-olisi pyrittävä pitämään paino suht normaalina.

• _Odessa

Omaan makuun kolahtaa eniten sellainen 186-192cm ja 92-104kg, eli aika tyypillinen lätkänpelaajan kroppa; vahvat reidet, tiukka peppu, leveät hartiat, isot hauikset, hyvät rintalihakset ja vatsassa saa olla hiukkasen pehmostakin, mutta kuitenkin treenatut vatsalihakset pohjalla. Nam. Työllä ja terveillä elämäntavoilla veistetty vartalo.

Ja tätä ei tarvitse enää toivoa joulupukiltakaan, kun oma rakas asettuu noihin raameihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      139
      3458
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      112
      1027
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      934
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      915
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe